מסנוור: הסוודר הכי מכוער לכריסמס עולה 115,000 שקלים

בכל שנה יש תקופה אחת קסומה שבה אפשר לשכוח לרגע מכל כללי הסטייל - החגים. אם חשבנו שסוודר הכריסמס המכוער הוא עילה למעצר על ידי משטרת האופנה, סברובסקי מוכיחים לנו שתמיד אפשר להתעלות. מומלץ להרכיב משקפי שמש לפני שממשיכים

מאת  | ‏ 19 דצמבר 2016
אל תשאלו שאלות, זאת מסורת (צילום: tipsy elves)

אל תשאלו שאלות, זאת מסורת (צילום: tipsy elves)

עונת החגים היא הזמן הזה בשנה שבו לא שואלים שאלות. בחגים נדמה שהכל מותר במסווה של מסורת, ולא רק לנו יש כזאת.  בין אינספור המנהגים שאופפים את חג המולד מתבלט מדי שנה האסון האופנתי הידוע בשם "סוודר חג המולד המכוער". מדובר בפריט שמגלם את רוח החג אבל בו זמנית סותר לחלוטין את כל הנורמות האופנתיות.

הסוודרים החגיגיים מגיעים בדרך כלל בצבעוניות כריסמסית שמתבססת על  אדום, ירוק ולבן בתוספת הסימבוליקה המתבקשת שכוללת סנטה קלאוסים חייכנים, פתיתי שלג וגרבי מתנות אימתניים. אם כל זה נשמע עמוס תתכוננו, כי מסתבר שהחג הקרוב הולך לספק לנו גרסה משודרגת ומנצנצת במיוחד לסוודר המסורתי הזה.

אין גבול לבלינג (צילום: tipsy elves)

כל המוסיף גורע? בסברובסקי לא שמעו על זה (צילום: tipsy elves)

גרסת הבלינג הראשונה מגיחה לעולם הודות לשיתוף פעולה בין חברת סברובסקי והחנות האינטרנטית Tipsy Elves, שמציעות סוודר עטור קריסטלים במחיר של לא פחות מ-115,000 שקלים. אם יורדים לפרטים הקטנים אפשר אולי להבין את תג המחיר הסופר גבוה – מדובר ביצירה שדרשה 52 שעות של עבודת יד ושימוש בקרוב ל-25 אלף קריסטלים.

באתר קיימות גם אופציות נגישות יותר ומושקעות פחות, אבל נראה שהמיתוג היוקרתי הוא חלק מאסטרטגיה בלתי מתנצלת במסגרתה מכונה המוצר "סוודר הכריסמס המכוער והיקר בעולם". מכיוון שלא באמת מדובר בפריט לביש במיוחד ובשל משקלו הגדול, הסוודר נמכר כפריט אספנים ונשלח ממוסגר לרוכשים ברי המזל (או שיאני חוסר הטעם, תחליטו אתם).

הגרסה הנגישה יותר, אבל בספרדית (צילום: tipsy elves)

הגרסה הנגישה יותר, אבל בספרדית (צילום: tipsy elves)

כמו תמיד יש כאלה שרוצים עוד, ולטובתם תוך זמן קצר קמו לסוודר של סברובסקי מתחרים יקרים יותר. הראפר 2 צ'יינז חבר לתכשיטן הפרטי שלו אביאן, ויצר גרסה בלינגית במיוחד לפריט האהוב. מדובר בסווטשירט אחד ויחיד בצבע שחור, משובץ ב-50 קראט של יהלומים ו-250 גרם זהב. הוואן פיס הצנוע הזה מתומחר במעל 350,000 שקלים וההכנסות ממכירתו יועברו לצדקה.

אנחנו כבר רגילים לראות מהדורות אופנתיות מיוחדות לחגים מבית היוצר של מיטב הסלבריטאים. קייטי פרי עשתה זאת בקולקציית onsies למבוגרים וריהאנה התנסתה השנה בעיצוב גרביים. אבל בניגוד לליינים אחרים שנמדדים על פי סטנדרטים אופנתיים, סוודר הכריסמס זוכה תמיד לסלחנות מיוחדת, כזו ששמורה אך ורק לימי חג. כנראה שגם הפעם נוותר לו.

2 צ'יינז והסוויטשירט המוזהב שלו (צילום: 2chainz)

2 צ'יינז והסוויטשירט המוזהב שלו (צילום: 2chainz)

נסלח לכן, אבל רק כי זאת מסורת (צילום: tipsy elves)

נסלח לכן, אבל רק כי זאת מסורת (צילום: tipsy elves)

כל המוסיף גורע? בסברובסקי לא שמעו על זה (צילום: tipsy elves)

משטרת האופנה מזכירה: אחרי כל חג מגיעים מוצאי חג (צילום: tipsy elves)

50 קראט יהלומים, 250 גרם זהב, 350,000 שקלים (צילום: 2chainz)

50 קראט יהלומים, 250 גרם זהב, 350,000 שקלים. הו הו הו (צילום: 2chainz)

אנחנו עדיין חוסכים לסופגניה מרולדין (צילום: tipsy elves)

אנחנו עדיין חוסכים לסופגניה מרולדין (צילום: tipsy elves)

השאירו תגובה