תחתונים ונהנים: בלה, ג'יג'י וקנדל בסשן צילומי לנז'רי

לקראת יום האהבה, קבלו הצצה לסשן נועז במיוחד לצילומי לנז'רי בהשתתפות ג'יג'י, בלה וקנדל למגזין לאב. וגם - יכול להיות שקנדל מתכננת הסבה מקצועית?

מאת  | ‏ 6 פברואר 2017
יום אהבה שמח (צילום: אינסטגרם carinbackoffphoto)

יום אהבה שמח (צילום: אינסטגרם carinbackoffphoto)

ולנטיין מתקרב בצעדי ענק והוייב הרומנטי בהחלט מתחיל להיות מורגש באוויר. אולי זה מה שגרם למגזין לאב לשחרר כמה תמונות פלרטטניות של שלוש הדוגמניות והאיט גירלז הבלתי מעורערות בלה חדיד, אחותה ג'יג'י והחברה הטובה קנדל ג'נר, מתוך סשן צילומי לנז'רי פרובוקטיבי במיוחד.

הגיליון בו יתפרסמו התמונות אמנם יגיע לדוכנים רק בעוד יומיים, אבל בינתיים הצלחנו ללקט הצצות מחשבונות האינסטגרם של כל המעורבים בדבר, וזה לא מעט.

אז מה היה לנו שם? בלה על המיטה, על הספה ועל הרצפה במה שנראה כמו חדר מלון קלאסי אך מיושן מכוסה קטיפה וטפטים עשירים, קנדל שרועה על שילדת מכונית בתחתוני פרינג' שערורייתיים ואיפור עם זוהר הוליוודי של פעם וג'יג'י טופלס. צריך להוסיף?

מבין השלוש קנדל כנראה נרגשת במיוחד לקראת יציאת הגיליון, ולא רק בגלל ההפקה הנועזת. במהדורה הנוכחית ג'נר תפקדה לא רק כמצולמת אלא גם על תקן ציידת כישרונות וצלמת השער. מי שתזכה להתנוסס עליו היא התיכוניסטית אריאנה סינג' היקס, שזכתה בתחרות שערך המגזין ובו שפטה קנדל לגילוי הדוגמנית האייקונית של הדור הבא. ואף מילה על טיירה.

A photo posted by Kendall (@kendalljenner) on

A photo posted by Bella Hadid (@bellahadid) on

A photo posted by Kendall (@kendalljenner) on

השאירו תגובה