"כל הסחורה שלנו נשרפה, 686 פריטים עלו באש"

מורן מדר ואורית שלי, בעלות המותג "מיס גיישה", מספרות בכאב לב איך שריפה בבניין בדיזינגוף הרסה להן את החנות עם כל קולקציית החורף. "קרו לנו גם דברים טובים", מספרת מדר, "לקוחות לא ויתרו עלינו"

מאת  | ‏ 10 ינואר 2017
מיס גיישה. הכל נשרף בתוך דקות

מיס גיישה. הכל נשרף בתוך דקות

לפני כמה ימים מורן מדר, אחת מבעלות המותג "מיס גיישה" בתל אביב, קיבלה טלפון בשלוש לפנות בוקר מהשכנים בבניין ברחוב דיזינגוף כי החנות שלה והמסעדה הצמודה עולות באש. מדר, יחד עם שותפתה למותג, אורית שלי, מיהרו להגיע כדי לראות את כל החנות שלהן בוערת. האש הייתה כה חזקה שהקיר נשרף לחלוטין ונשארו רק לבנים בודדות. מיותר לציין שכל הפריטים בחנות (או כפי שמורן מפרטת, כל 686 הפריטים) נשרפו כליל ולא נשאר מהם כלום. שווי הסחורה שנשרפה עומד על רבע מיליון שקלים.

"מאחורי הקיר של החנות נמצא המחסן של מסעדת 'לה שוק' הצמודה אלינו. האש פשטה מהמחסן שם אחד העובדים השאיר את האופניים החשמליים עם הבטרייה בהטענה. תוך דקות הכל כוסה באש", מספרת מדר. "מיד הבנו שהכל הלך, כל קולקציית החורף שהייתה בחנות איננה עוד". מדר מוספיה כי "החנות מבוטחת. אבל אף פעם אין החזר של מאה אחוז".

686 פריטים נשרפו לגמרי

686 פריטים נשרפו לגמרי (צילום: יח"צ)

בשבוע האחרון החנות של השתיים סגורה, וכבר החלו השיפוצים כדי להחזירה לחיים. "למרות שזה באמת מקרה נוראי, קרו לי גם כמה דברים טובים", היא מסבירה. "לקוחות לא ויתרו והגיעו לחנות הפופ-אפ החלופית שפתחנו בינתיים בדיזינגוף סנטר (קומה שנייה ליד חנות הפסנתרים של כלי זמר). היו לקוחות שכבר קנו שמלות לאירועים ובאו לתיקונים ובהתחלה זה כל מה שעשינו, רק תיקונים".

מה עושים הלאה?
"מהר מאד גייסנו עוד תופרות והתחלנו לעבוד במרץ על סחורה חדשה שתגיע לחנות החלופית ואחר כך לחנות המשופצת. למזלי, אני מוכרת גם לחנויות אחרות בארץ וגם מייצאת לקנדה, אז קניתי בחזרה חלק מהסחורה שלי, ובמקביל אנחנו מייצרות בטירוף סחורה חדשה".

החנות עכשיו בשיפוצים, בינתיים פתחו חנות חלופית בסנטר

החנות עכשיו בשיפוצים, בינתיים פתחו חנות חלופית בסנטר

עובדות במרץ על סחורה חדשה

עובדות במרץ על סחורה חדשה

"מיס גיישה" תיפתח שוב ב-22 לחודש. עד אז תוכלו למצוא את מדר ושלי בחנות החלופית בדיזינגוף סנטר.

השאירו תגובה