גאפ סוגרת את סניפיה בישראל

קבוצת גוטקס מותגים הודיעה על סגירת רשת גאפ בישראל. הרשת האמריקאית סוגרת 7 חנויות במהלך 2017 ותעשה את המקסימום כדי לשלב את העובדים במותגים האחרים בקבוצה. מזל שלפחות אפשר להזמין און ליין

מאת  | ‏ 29 דצמבר 2016
גאפ. סוגרת בישראל (צילום: יח"צ)

גאפ. סוגרת בישראל (צילום: יח"צ)

קבוצת גוטקס מותגים, זכיינית גאפ, הודיעה הבוקר על הפסקת עבודתה של חברת גאפ בישראל אחרי 6 שנים. החברה תעשה מאמצים מיוחדים כדי לשלב את העובדים של הרשת במותגי הקבוצה האחרים.

לגאפ ישראל יש 7 סניפים ברחבי הארץ: בית שמש, שדרות ממילא, קניון עזריאלי, פתח תקווה, קניון ארנה, קניון רננים, קניון עיר ימים בנתניה. קבוצת גוטקס היא הבעלים של מותגי אופנה נוספים ביניהם זארה, ברשקה, פול אנד בר, מסימו דוטי, פלפל, גוטקס ועוד נוספים.

הסגירה של הסניפים בישראל רק מציגה בעיה חמורה עוד יותר במצבה של גאפ העולמית. אתרים בעולם דיווחו לאחרונה על ירידה ניכרת במכירות שנמשכת בשלוש שנים האחרונות. לא מזמן הודיעה הרשת על סגירה של עשרות חנויות ברחבי העולם.

לכל המאוכזבים והמאוכזבות, אפשר להזמין מהרשת און ליין את פרטי החברה (כמו כן גם אולד נייבי ובננה ריפבליק) לארץ. רק קחו בחשבון שהמשלוח לארץ הוא לא מהזולים ביותר –  100 שקלים למשלוח ממוצע. מה שכן, בזמן הסיילים של המותג זה עשוי להיות משתלם בהחלט.

בארץ עומדות להיסגר השנה 7 חנויות

בארץ עומדות להיסגר השנה 7 חנויות

השאירו תגובה

 

  • סחורה בעייתית בתמחור גבוה, זו הבעיה של השנים האחרונות. בנוסף פריטים לא ריאליים במקום לבדל עצמם מאחרים. בתחום הבייסיק אפילו שזאת רשת שהליבה שלה זה ג'ינס לא מצאתי שם אף פעם חצאית ג'ינס ראויה. כשהם אימצו את אופנת הסקיני בכלל הם הרסו את האופציות.

    מאת: עדי |‏ 29 בדצמבר 2016 | 19:24
  • זה ממש לא מפתיע. המחירים של בגדי התינוקות והילדים היו מופקעים ממש והצרכן הישראלי לא פראייר. לשלם 80 ש"ח על חולצה לתינוק?? אם רק היו משכילים להוריד את המחירים – היו נוחלים הצלחה מפני שהבגדים שלהם ממש יפים. חבל.

    מאת: רעות |‏ 29 בדצמבר 2016 | 11:14