שער עוצר נשימה: "ווג" איטליה דחק דוגמנית למחוך מפלצתי

מה לא עושים בשביל למכור עוד קצת עיתונים? הדוגמנית הבריטית סטלה טננט מופיעה עם מותניים ברוחב 33 ס"מ על שער גליון ספטמבר של "ווג" האיטלקי

מאת  | ‏ 30 אוגוסט 2011
גליון ספטמבר 2011 ווג איטליה

ככה בטוח ידברו עליכם. גליון ספטמבר 2011 ווג איטליה

גם בלי קייט מוס ביום כלולותיה ("ווג" ארצות הברית) או הנכדה של גרייס קלי ("ווג" פריז), "ווג" איטליה, שפרסם באיחור אופנתי את גליון ספטמבר שלו, מצליח להשיג כותרות בזכות הטריק הכי שחוק בספר – סקנדל. בתמונה שצולמה על ידי סטיבן מייזל נראית הדוגמנית הבריטית בת ה-40 סטלה טננט במחוך מבעית: מותניה נלחצו להיקף של כ-33 ס"מ בלבד. באפה של טננט ננעץ נזם כבד וידה אוחזת מספריים שכמו נלקחו מאחד הסרטים של טים ברטון.

את המחוך, שבוודאי לא ייחטף מהמדפים, יצרה המעצבת הבריטית דברה מילנר, אם כי יש לשער שלא מעט פוטושופ הושקע בתמונה כדי להצר עוד יותר את מותניה של טנט, אם לארבעה, למימדים לא אנושיים כאלו.

ההשראה לשער נלקחה מדמותה של את'ל גריינג'ר, האישה בעלת המותניים הצרים בעולם (33 סנטימטר) שהלכה לעולמה בשנת 82 בגיל 77. אחרי שנים של עיוות גופה בסיוע מחוכים, נכנסה גריינג'ר לספר השיאים של גינס, וגם היום היא אוחזת בשיא.

| שערורייה רודפת שערורייה |

הסקנדל הנוכחי מגיע לקבור את הסקנדל האחרון אליו נקלעה עורכת "ווג" איטליה, פרנצ'ה סוזאני. במהלך אוגוסט פרסם אתר האינטרנט של המגזין כתבה הממליצה לקוראות לקנות את הטרנד "עגילי עבדים", כשהכוונה לעגילי חישוק כבדים מזהב, בהשראת האיים הקריביים. קוראים רבים הזדעזעו מהכותרת, והאינטרנט נמלא בביקורות נוקבות ובהאשמות בגזענות. בתחילה ניסתה העורכת לטעון כי מקור המבוכה הוא בתרגום קלוקל, אך כשהסערה לא שככה שם הכתבה שונה ל"עגילים אתניים" והתנצלות פורסמה בתחתית העמוד: "החלטנו להסיר את הכתבה מהאתר כדי להוכיח את טוהר כוונותינו, וכי לא היה בכוונתנו לפגוע באיש".

לא ברור אם העגיל באפה של טננט על השער החדש של "ווג" איטליה הוא התגרות מכוונת בכל אותם המבקרים, או צירוף מקרים. כך או כך, המחוך, שמושך את כל המבטים, מבטיח להשכיח מלב כל את הכותרת המטרידה הקודמת.

השאירו תגובה