מה קשור: נעמי קמפבל סותמת את הפה

אובססיית הפטיש של חורף 2012 לא עוזבת את שערי המגזינים | אחרי קלאודיה שיפר עם שוט וקייטי הולמס בבגדי עור ותחרה מגיע שער קינקי חדש שהולך רחוק עוד יותר | לנו זה כבר לא עושה טוב

מאת  | ‏ 30 אוגוסט 2011
נעמי קמפבל על שער מגזין וי

"תהיי יפה ותשתקי". נעמי קמפבל על שער מגזין וי

"אני בטוחה שיש מי שהיה רוצה לקשור אותי, ואולי אחרים שהיו רוצים להדביק לי סרט על הפה כדי שאשתוק!", אמרה דוגמנית-העל והדיווה נעמי קמפבל שהצטלמה כשידיה קשורות בחבל וסרט דביק חוסם את פיה לשער גליון ספטמבר של מגזין "V" ספרד. "אבל זה משהו שארשה רק בגליון הזה שמוקדש לפדרו (אלמודובר), בגלל שהוא תמיד עושה הכל עם קריצה", הסבירה קמפבל מדוע הסכימה לקונספט המשונה משהו.

השער, שנעשה בהשראת סרטו של אלמודובר "קשור אותי! אהוב אותי!" (!Tie Me Up! Tie Me Down) משנת 1990, התחבר למוטיב הסאדו מזוכיזם שהוצג בקולקציית חורף 2011/2012 של לואי ויטון. הנושא הקינקי הפך מאז לאחד החביבים ביותר על עורכי מגזיני האופנה בעולם. אחרי הפקות הפטיש של קלאודיה שיפר על שער "ווג" גרמניה וקייטי הולמס על שער "ווג" ספרד, שלבשו שתיהן את בגדי העור והתחרה של מארק ג'ייקובס ללואי ויטון, ב"וי" לקחו את הנושא (שלא לומר סטייה) צעד אחד קדימה. לא רק שוט ורמיזות מיניות, אלא חבלים ומסקינגטייפ על פיה של קמפבל ושימוש בצבעים עזים ודרמטיים המזוהים עם סרטיו של הבמאי הספרדי. הגליון כולו מוקדש לאלמודובר לקראת יציאת סרטו החדש "העור בו אני חי" ("The Skin I Live In").

נעמי קמפבל על שער גליון ספטמבר של וי ספרד

ממש לא עשינו לייק. נעמי קמפבל על שער גליון ספטמבר של וי ספרד

קמפבל, שהסתבכה לא פעם בשערוריות בגלל פיה הגדול וחיבתה לזרוק טלפונים סלולריים על עוזריה, מפגינה אמנם חוש הומור בצילומי השער, אבל בשבילנו כל מתקפת שערי הסאדו של הסתיו הנוכחי, היא כבר קצת יותר מדי. אנחנו לא בעד סתימת פיות לאף אחד, גם לא לנעמי קמפבל.

השאירו תגובה