ללכת שבי אחריה: טבעת האירוסין הכי פופולרית באינטרנט

לאחר שנחשפה שמלת הכלה הכי מבוקשת בפינטרסט, הגיע הזמן לגלות איזו טבעת אירוסין מתלווה לה. אז לא, זו לא הטבעת של קייט מידלטון, אלא של מותג אנונימי הנמכר בחנות בפלורידה. עשויה זהב לבן במראה כתר מעוטר יהלומים קטנים, זו הטבעת שעשרות אלפי כלות עתידיות חולמות עליה בלילה

מאת  | ‏ 21 אוגוסט 2016
הטבעת שכבשה את כולן. Verragio לריימונד לי (צילום: Diamonds By Raymond Lee)

הטבעת שכבשה את כולן. Verragio לריימונד לי (צילום: Diamonds By Raymond Lee)

רק לאחרונה דיווחנו על שמלת הכלה הפופולרית ביותר בפינטרסט שהשיקה אלפי חתונות – שמלת "הולי" של המותג האוסטרלי Grace Loves Lace, ש"ננעצה" ברשת ההשראה החברתית מעל שתיים וחצי מיליון פעמים, והפכה בעקבות זאת לשמלת הכלה המבוקשת בעולם. אבל שמלת כלה נותרת סתם שמלה לבנה אלא אם מאבזרים אותה עם בלינג רינג הולמת, ולכן היה מן הראוי לגלות מי ברת המזל לזכות בתואר "טבעת האירוסין הפופולרית ביותר בפינטרסט", הרשת החברתית המתמחה בטיפוח פנטזיות של כלות לעתיד. המנצחת: טבעת יהלומים וזהב לבן מבית היוצר של Verragio לחנות 'ריימונד לי תכשיטים' בפלורידה.

הטבעת, שננעצה 63 אלף פעמים, מזכירה בצורתה כתר, עשויה זהב לבן 18 קראט, ובה יהלומים קטנים של 4.5 קראט. המחיר? 16,000 שקלים (4,300 דולר), אך זהו הסכום עם שיבוץ זרקון. את היהלום המרכזי בוחרים בנפרד ומתאימים דרך החנות, שיושבת בבוקה ראטון שבפלורידה.

קבלו אותה - הטבעת הכי פופולרית באינטרנט (צילום: אינסטגרם diamondsbyraymondlee)

קבלו אותה – הטבעת הכי פופולרית באינטרנט (צילום: אינסטגרם diamondsbyraymondlee)

הבחירה הנלהבת הזו של כל כך הרבה נשים, שסימנו בפינטרסט פריט שבאופן מסורתי הן לא אלו שבוחרות אותו, יכולה דווקא לעזור להרבה אנשים שמתכננים לכרוע על ברך אחת להמר היטב על הטבעת שתקנה את לב אהובתם. אבל מהו סוד קסמה של אותה טבעת מדוברת? ובכן, על פי אליס בילטר, מנהלת האתר של 'ריימונד לי', זוהי הירידה לפרטים שגורמת לאנשים להימשך אליה. "דור ה-Y מאוד אוהב את הסגנון העיצובי שלה" היא סיפרה לאתר JCK . "משהו בתמונה שננעצה בפינטרסט מאוד מדברת לנשים בשנות ה-20 וה-30 שלהן שרוצות להתארס. יש לה מראה וינטג'י דמוי תחרה, אבל היא עדיין נראית מאוד מודרנית".

על פי בילטר, כל האהדה לטבעת המדוברת הגיעה מפה לאוזן וירטואליים. "אנחנו עובדים כבר שלוש שנים על הרשתות החברתיות של ריימונד לי, אבל אף פעם לא שילמנו באופן ספציפי על פרסום הטבעת הזו. ההצלחה הפנומנלית שלה הגיעה באופן אורגני לחלוטין".  כך או כך, כדאי שכל התכשיטנים בעולם יטו אוזן ויתחילו להפנים. הכלות לעתיד אמרו את דברן.

ללכת שבי אחריה (צילום: אינסטגרם diamondsbyraymondlee)

ללכת שבי אחריה (צילום: אינסטגרם diamondsbyraymondlee)

וזו הולי - שמלת הכלה הכי פופולרית בפינטרסט (צילום: מתוך האתר הרשמי)

וזו הולי – שמלת הכלה הכי פופולרית בפינטרסט (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה