ספייס אפ יור וודג': ויקטוריה בקהאם משיקה ליין איפור

אחרי שצלחה את המעבר מכוכבת פופ למעצבת אופנה עם קבלות, ויקטוריה בקהאם מתפנה להשתלטות נוספת על עולם האופנה והיופי ומשיקה קולקציית איפור בשיתוף אסתי לאודר. "לא התפשרתי על כלום" מספרת הפרפקציוניסטית לווג. "רציתי שלנשים יהיה קל להתאפר. אם אני, אם לארבעה ואשת קריירה יכולה, כל אחת יכולה"

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2016
ויקטוריה בקהאם. עכשיו רוצה גם לאפר אתכן (צילום: גטי אימג'ס)

ויקטוריה בקהאם. עכשיו רוצה גם לאפר אתכן (צילום: גטי אימג'ס)

עוד בתקופת פוש ספייס, ויקטוריה בקהאם הייתה הספייס גירל האופנתית ביותר, בשמלות גוצ׳י שחורות וקטנות ואיפור מתוקתק. מאז עברה הגברת הרבה גלגולים, והפכה לאחת הנשים הנערצות בעולם. עם ליין אופנה משגשג (עליו זכתה לפני כשנתיים בפרס מטעם איגוד האופנה הבריטי), בת ה-42 הצליחה לעשות את הצעד שלא הרבה צולחים אותו – לעבור מכוכבת פופ מהונדסת למכתיבת אופנה אמיתית בעלת השפעה לאורך זמן. כעת בקהאם מתפנה להשתלט על תחום נוסף שהיא מבינה בו היטב: המקיאז׳. ליין האיפור החדש שלה, שיתוף פעולה עם קונצרן אסתי לאודר, עומד לצאת כקולקציית קפסולה, וכמו כל דבר אחר שהיא נוגעת בו, הסיכוי שיזכה להצלחה פנומנלית הוא גדול בהחלט.

בקהאם, אישה מטופחת מקצה הפדיקור עד קצה הפן, שהמון נשים במגוון גילאים נושאות אליה את עיניהן, היא מועמדת טבעית לליין שכזה. בקהאם תמיד מדווחת שהיא חובבת מושבעת של מוצרי ביוטי מילדות, מאז שחברה של אמה העניקה לה במתנה בקבוקוני בושם ריקים, אותם הציבה על השידה בגאווה, וחלמה על היום בו תחליף אותם בבקבוקים מלאים.

הצצה ראשונה לליין המדובר (צילום: אסתי לאודר)

הצצה ראשונה לליין המדובר (צילום: אסתי לאודר)

כבר שנים רבות שידה של בקהאם משגת ונטויה ורוכשת מה וכמה שבא לה, מבגדים ועד אודמים. אבל עכשיו החליטה שהגיע הזמן לייצר את המוצרים המושלמים מבחינתה, ולא להסתמך עוד על אחרים. בין האנשים שהיו אמונים על הלוק של ויקטוריה היו כמה מהמאפרות הכי מפורסמות: פאט מקגראת׳, ואל גרלנד ושרלוט טילבורי, והיא מודה שמכולן למדה כל מה שאפשר. עכשיו היא מוכנה לחלוק בידע, ואפילו מפרסמת סרטוני הדרכה.

״אני רוצה לגרום לנשים להרגיש כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמן״ חוזרת ואומרת בקהאם לאורך הקריירה, ומזכירה מאוד אישה אחרת: אסתי לאודר, שהצהירה מתחילת הקריירה המרשימה שלה  כי ״כל אישה יכולה להיות יפה״. שיתוף הפעולה של ויקטוריה עם החברה היא סגירת מעגל מקסימה עבורה, כמעריצה מושבעת של מוצריה. לדבריה של בקהאם, היא משתמשת במוצרים מגיל 18 ולא זורקת את המכלים המשומשים. ״שמרתי המון דוגמיות קטנות וערבבתי בעצמי גוונים יחד״ היא סיפרה להאמיש בואלס מווג. כאשר אנשי החברה באו לדבר איתה על שיתוף פעולה באחוזה שלה, ויקטוריה חשפה בפניהם שולחן שכורע תחת עשרות קופסאות איפור קטנות ומשומשות. התוצאה של הפגישה מגיעה עכשיו – קולקציה של 14 פריטים שקיבלו את השראתם מערים מסביב לעולם – לונדון, לוס אנג׳לס, ניו יורק ופריז. ״אני זיקית שמחליפה את הלוק לא רק לפי אופנות, אלא גם לפי המיקום״ היא מסבירה.

כמובן שהאריזה תהיה שחורה (צילום: אינסטגרם אסתי לאודר)

כמובן שהאריזה תהיה שחורה (צילום: אינסטגרם אסתי לאודר)

אפשר לסמוך על הפרפקציוניסטית הזו שהיא ניסתה את כל אחד מהמוצרים מיליון פעמים ותיקנה עד שהם השביעו את רצונה. ״לא התפשרתי על כלום,״ היא מבטיחה. ״יצרתי רק פריטים שאני רוצה לעצמי. בשפתון למשל אני לא רוצה אדום-אדום, אז עבדנו על גוון כתום יותר ומאט שנראה לי צעיר ורענן. את הצלליות לעיניים, משחור וולקני דרך גוון ירקרק של כנף חיפושית ועד ניוד נוצץ, אפשר למשוח על יבש או רטוב״.

בקולקציה יש גם פריימר, שמגיע באריזת וינטג׳ ששוחזרה משנות החמישים, המשלב בו גם לחות, גם אפקט ממצק וגם צבע. ״רציתי שיהיה לנשים קל להשיג את הלוק הזה. אם אני יכולה לעשות את זה, אם לארבעה ואשת קריירה, כל אחת יכולה. לא צריך להיות מאפרת מקצועית, וזה לא לוקח המון זמן״. הקולקציה יוצאת לאוויר העולם ב-13 לספטמבר, וסביר מאוד שזוהי רק ההתחלה.

השאירו תגובה