קלאודיה שיפר מעצבת בגדים לאמהות עובדות

אחרי שהופיעה על גבי יותר מ-500 שערי מגזינים לאורך השנים, דוגמנית העל הגרמניה חושבת שהיא יודעת מה נשים באמת אוהבות ללבוש | בגיל 41 היא משיקה קולקציית סריגים ראשונה תחת שמה וממשיכה להיראות נהדר גם בבגד ים

מאת  | ‏ 17 יולי 2011
קלאודיה שיפר על שער ווג גרמניה אוגוסט 2011

לא רק פנים יפות. קלאודיה שיפר על שער ווג גרמניה אוגוסט 2011

הטופ מודלס של הניינטיז ממשיכות להוכיח שיש חיים אחרי גיל 40, גם בעולם האופנה. דוגמנית העל הגרמניה, קלאודיה שיפר (41), השיקה בשבוע האופנה העילית בפריז קולקציית סריגי קשמיר ראשונה בעיצובה. "אין לי הרבה זמן לחשוב בבוקר מה ללבוש, לכן היה לי חשוב ליצור בגדים עם שיק, אבל כאלה שלא דורשים מאמץ. בגדים שאת יכולה פשוט לזרוק על עצמך כשאת לוקחת את הילדים לבית הספר, והם יתאימו גם כשאת ממשיכה משם למשרד לפגישות", סיפרה שיפר לאתר Style.com.

קולקציית סריגים בעיצוב קלאודיה שיפר

נסו לדמיין שעכשיו דצמבר. הסריגים של קלאודיה שיפר | צילום מסך מתוך האתר

קולקציית סריגים קלאודיה שיפר

גם פרקטי, גם בסטייל. קולקציית הסריגים של קלאודיה שיפר | צילום מסך מתוך האתר

שיפר, אמא ל-3 ילדים בעצמה, מייעדת את קולקציית הסריגים החדשה לאמהות כמוה. לדבריה, היא משתעשעת כבר שנים ברעיון לעבור למאחורי הקלעים של עולם האופנה ולהתחיל לעצב, וכעת החליטה כי הדרך הנכונה לעשות זאת היא עם בגדים כמו אלה שהיא עצמה לובשת כל הזמן. בגדים שיתאימו לאמהות עובדות שצריכות לתמרן בין העבודה לילדים, ורוצות להיראות נהדר כל הזמן. בראיון לרויטרס סיפרה הדוגמנית כי הרעיון הוא שאת סריגי ושמלות הקשמיר שלה ניתן ללבוש מהבוקר עד הערב ולהחליף רק את האקססוריז. "אני לא רוצה שזו תהיה קולקציה של סלבריטי. זה אמור להיות עסק לטווח ארוך", אמרה לרויטרס. "אני רוצה שהבגדים יעמדו בפני עצמם ולא יצטרכו את השם שלי, ואני מקווה שיום אחד אוכל להוריש את המותג הזה לילדים שלי".

קלאודיה שיפר בבגד ים | הארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

קשה להאמין שמדובר בבחורה בת 41. קלאודיה שיפר בבגד ים | הארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

קלאודיה שיפר להארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

משלבת בין המשפחה לקריירה. קלאודיה שיפר להארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

| לא מתכוונת להפסיק לדגמן |

וגם אם עסקי הסריגים לא כל כך יצליחו, אין מה לדאוג לירושה של הילדים. הונה של שיפר, שנחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בכל הזמנים, מוערך בכ-50 מיליון דולר. והיא לא מתכוונת לפרוש מעסקי הדוגמנות גם עכשיו כשהחלה לעצב. "אני אמשיך לדגמן עד שלא ירצו אותי יותר", סיפרה, "בעיקר בגלל שאני מאוד נהנית מזה". ובינתיים עושה רושם שמאוד רוצים אותה. לאחרונה הצטלמה שיפר לקמפיין המשקפיים של שאנל לסתיו הקרוב, לשער גליון יולי של מגזין הארפרס באזאר הבריטי ולגליון אוגוסט של מגזין ווג הגרמני.

מסתכלת לעתיד. קלאודיה שיפר בקמפיין המשקפיים של שאנל סתיו 2011

קלאודיה שיפר להארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

קצת פחות פרקטי לאמהות. קלאודיה שיפר להארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

קלאודיה שיפר להארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

לא הולכת לשום מקום. קלאודיה שיפר להארפר'ס באזאר בריטניה יולי 2011

אם אתן חולמות כבר על ימים קרירים יותר וחושקות להתעטף בסוודר של קלאודיה שיפר, התענוג יעלה לכן בין 250 ל-500 אירו (1,200-1,400 ש"ח). הקולקציה תימכר החל מה-12 באוגוסט באתר החדש של דוגמנית העל הוותיקה שהושק בסוף השבוע ClaudiaSchiffer.com, באתר מכירות האופנה "נטה א פורטה" ובכ-50 בוטיקים נבחרים בעולם כמו קולט בפריז או הארווי ניקולס בלונדון.

השאירו תגובה