"ברגע שידעתי שאני מתחתנת, ידעתי שקלואה זה המותג שאלבש"

שמלת הכלה המדוברת ביותר בארץ נחשפה הבוקר ויש לנו הרבה מה להגיד עליה. בניגוד לשמלות המיני הקצרות שהיא לבשה בחודשים האחרונים, גברת רפאלי עזרא בחרה בשמלת מקסי בוהמיינית משוחררת ויפה. את השמלה השניה אהבנו הרבה פחות הטוקבקיסטים לעומת זאת, לא בדיוק מתלהבים בכלל

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2015
אז מה אתם חשבתם על השמלה המדוברת ביותר בארץ? (פיפל פוטוגרפי)

אז מה אתם חשבתם על השמלה המדוברת ביותר בארץ? (צילום: פיפל פוטוגרפי מתוך מגזין ihola)

סוף סוף זה נחשף: תמונה ראשונה של שמלת הכלה המדוברת ביותר בארץ יצאה ולנו נותר להגיד "וואו". לא מדובר בשמלת כלה סטנדרטית או מפוארת, אלא בשמלה בוהמיינית, לא מתיימרת, מחמיאה ובעיקר מאד יפה.

קלייר וויאט קלר, המנהלת קריאטיבית של בית האופנה קלואה, עיצבה לבר את שמלת חלומותיה. מדובר בשמלת מקסי אוורירית עם כתפיות ספגטי נקשרות עם נפילה רכה על הכתפיים. השמלה עשויה שילוב של תחרה, משי וקרפ עם שימוש בגדילי משי דקים ועדינים. נדמה כי המחשוף מתכוונן לפי קשירת הכתפיות. בר בחרה במחשוף מעודן ולא פרובוקטיבי.

החלק שפחות אהבנו הוא דווקא החלק התחתון של השמלה. מדובר בשילוב של בדים שקופים כשהבטנה מתחת מכסה רק את החלק העליון של הרגליים. מה שנראה כמו שמלת מיני קצרה שמעליה שמלה מקסי רחבה שקופה. על פי "ווג פריז", עבדו על השמלה של בר באטלייה של קלואה לא פחות מ-150 שעות.

שרטוטי השמלה שנחשפו בווג פריז (צילום: מתוך אתר ווג)

שרטוטי השמלה שנחשפו בווג פריז (צילום: מתוך אתר ווג)

אם התרגלנו לראות את בר לאחרונה מפגיזה בשמלות מיני קצרצרות וצמודות כשהיא מנחה בטלוויזיה, הפעם גברת רפאלי עזרא אפשרה לעצמה להיות משוחררת עם שמלה שנותנת מקום לנשום וליהנות. כדוגמנית על שעברה לא מעט תסרוקות וסגנונות איפור, בר הלכה על מראה של כלה מהכפר. השיער פזור אסוף מעט למעלה עם סיכות ראש בלתי נראות, שביל באמצע שרק הדגיש את הפשטות ואת הפנים הנקיות כאילו מאיפור.

השמלה השניה של המעצבת הישראלית ענבל דרור, הייתה שמלת מקסי בצבע כסוף עם גופיות דקות ושסע צדדי עמוק עד מאד. בשלב הזה של האירוע, בר אספה את השיער החליפה לסנדלים על עקבים וגם האיפור נראה מעט יותר מעושן ממקודם.

בניגוד לבוהו, השמלות האחרונות של בר היו מיני קצר וחשוף (צילום: אינסטגרם simonell)

בניגוד לבוהו, השמלות האחרונות של בר היו מיני קצר וחשוף (צילום: אינסטגרם simonell)

חייבים לציין שהשילוב בין שמלת הבוהו לבין הניקיון בפנים ובשיער היה איזון נכון ומדויק למראה של הכלה שלא מנסה להתחפש לכלה. בגזרת הבלינג בלינג, לא היה עומס בתכשיטים, בר ענדה עגילים ארוכים ועדינים תואמים לטבעות הנישואין החדשות. אז בגדול, אהבנו מאד את השמלה ואת הסטייל הלא מובן מאליו של הכוכבת הכי גדולה בארץ. יחד עם זאת, מיד אחרי שהעלתה את התמונות לרשת האינסטגרם, בר קיבלה אלפי תגובות מאוכזבות מנשות ישראל שמאד לא אהבו את הפשטות של השמלה וציפו ממנה למשהו יותר גלאם: "את ממש היידי בת ההרים", "לזה כולם חיכו? שמלה רגילה מדי", "ציפינו ליותר".

בראיון למגזין hola הספרדי, לו רפאלי מכרה את ההתמונות הבלעדיות (אותן צילמו אייל נבו ועידו איז'ק) סיפרה כי "מאז שאני ילדה חלמתי תמיד איך תראי שמלת הכלה שלי. ברגע שידעתי שאני מתחתנת, ידעתי שקלואה זה המותג שאלבש. הסטייליסט שלי, סיימון אלמלם, יצר איתם קשר ויחד עבדנו על השמלה. היו לנו שתי פגישות ומדידות בפריז, על מנת שהכל ייצא מושלם. השמלה השנייה שלבשתי לריקודים הייתה של המעצבת הישראלית ענבל דרור. רציתי משהו פשוט, נוח וסקסי. הבגד הראשון היה עם נעליים שטוחות כדי שבטקס ארגיש הכי בנוח. לשמלה השנייה, נעלתי סנדלים עם עקבים כדי שאוכל לרקוד ולהרגיש סקסית".

הרמז כבר היה באינסטוש: בר ועדי רונן בשמלה לבנה די דומה (צילום: אינסטגרם adi ronen)

הרמז כבר היה באינסטוש: בר ועדי רונן בשמלה לבנה די דומה (צילום: אינסטגרם adi ronen)

השאירו תגובה