מציאות פוטוגנית: וינונה ריידר מצטרפת לקמפיין החדש של מארק ג'ייקובס

אחרי ששיחרר לאינסטגרם תמונות ראשונות מהקמפיין החדש שלו עם שר, ווילו סמית' ואנתוני קידיס, מארק ג'ייקובס הפתיע עם הרכש החדש: וינונה ריידר. מיטיבי לכת וודאי זוכרים כי ריידר כיכבה בקמפיין של ג'ייקובס עוד בשנת 2003, אך כעת היא חוזרת לסיבוב נוסף ובועט

מאת  | ‏ 29 יוני 2015
וינו פוראבר: ריידר בתמונה מהקמפיין החדש (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

וינו פוראבר: ריידר בתמונה מהקמפיין החדש (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

לפני יותר מעשר שנים הצטלבו דרכיהם של וינונה ריידר ומארק ג'ייקובס על סט הצילומים של קמפיין אביב-קיץ 20013 של ג'ייקובס. הכותרות שעשתה פרשיית השופליפטינג של ריידר, כוכבת הסרטים "נערה בהפרעה" ו"מציאות נושכת", היוו קרקע פוריה ובעלת קריצה לצילומים של יורגן טלר. יותר מעשר שנים לאחר מכן, ריידר וג'ייקובס מאחדים שוב כוחות בקמפיין חדש ומדובר מבית מדרשו של ג'ייקובס.

זה מספר שבועות שתמונות מקמפיין סתיו-חורף של ג'ייקובס זלגו לרשתות החברתיות. ראשונה לככב בקמפיין הייתה שר, שזכור כיכבה יחד עם ריידר בסרט "בתולות הים", לאחר מכן הגיחו התמונות של ווילו סמית', אנתוני קידיס (סולן רד הוט צ'ילי פפרס) ובנו אוורלי בר, השחקנית והמאפרת דבי מזר, בטי לואו בת התשע (אחותה של האיט גירל דייזי לואו) וכן הדוגמניות הענוגות מולי בלייר, ג'וליה נוביס וסיירה סקיי.

שר, הטיזרית הראשונה (צילום: themarcjacobs)

שר, הטיזרית הראשונה (צילום: themarcjacobs)

ווילו סמית' גם מדגמנת (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

ווילו סמית' גם מדגמנת (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

אתמול פרסם ג'ייקובס בחשבון האינסטגרם האישי שלו את תמונתה של ריידר מהקמפיין החדש וכתב: "וינונה ואני חברים למעלה מ-15 שנה. היא הופיעה לראשונה בקמפיין שלנו ב-2003. כאן היא יפה וייחודית כתמיד בצילומיו של דייוויד סימס לקמפיין סתיו-חורף שלנו". לצד תמונה נוספת של ריידר שהעלה ג'ייקובס הוא כתב: "אני אוהב את התבונה והאנרגיה שלה. מלבד היותה טאלנטית אדירה היא חברה מעולה".

בשני הפריימים ששוחרו על ידי ג'ייקובס ריידר נראית זוהרת מתמיד בתספורת קארה קצוצה ופרועה ואיפור בעל אפיל גותי. הלוק הצעיר והרענן שהיא מציגה הוביל ללא מעט לחשושים בדבר חזרתה לזירה של אחת מהאייקונות הבולטות של הניינטיז, שהקריירה שלה ידעה לא מעט עליות ומורדות.

עושה קאמבק (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

עושה קאמבק (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

ג'ייקובס, אחד משועלי הקמפיינים החדים ביותר בזירה האופנתית היה בין הראשונים להפנים את הכוח שבליהוק פנים מפורסמות אך לא שיגרתיות לקמפיינים שלו. בשילוב עם הבנה מעמיקה בכל מה  שקשור לשימוש ברשתות החברתיות, ג'ייקובס כבר מזמן סימן את מעמדו כאחד מהמעצבים המצליחים ביותר בכל מה שנוגע לייצור באזז קמפייני.

את הקו הרעיוני המלווה את הקמפיין הנוכחי חשף ג'ייקובס דווקא באמצעות תמונתה של סמית' הצעירה. לאחר ששיתף פעולה בעבר עם שמות מפורסמים כגון ויקטוריה בקהאם, מיילי סיירוס ודקוטה פנינג, ג'ייקובס העיד כי בצילומים הנוכחיים מככבים חברים שמבטאים עניין והשראה ומעוררים באופן קולקטיבי אינדבידואליות אמיתית. כדי להוכיח זאת עד הסוף, ג'ייקובס שחרר היום בבוקר תמונה נוספת מהקמפיין, בה מצולם בסיסט להקת Pulp, סטיב מאקי ובנו, מארלי. הקשר של השניים לג'ייקובס הוא אולי העמוק ביותר מבין כל המצולמים: מאקי הוא בעלה של קייטי גראנד, אחת הסטייליסטיות העסוקות בתעשייה, העובדת בצמידות לג'ייקובס כבר שנים ונחשבת לאשת סודו.

כעת נותר לחכות ולראות האם מצולמים מפורסמים נוספים יגיחו אל הרשתות החברתיות בטיזרים הקטנים שג'ייקובס מספק לנו בשבועות הקרובים. אמנם מבחינתנו מדובר באנסמבל גדול ומספק דיו, אבל עם ג'ייקובס אין לדעת.

גם בחבורה של ג'ייקובס: אנתוני קידיס והבן (צילום: themarcjacobs)

גם בחבורה של ג'ייקובס: אנתוני קידיס והבן (צילום: themarcjacobs)

גם שם: בטי לואו בת ה-9 (צילום: themarcjacobs)

הכי קטנה: בטי לואו בת ה-9 (צילום: themarcjacobs)

לא ויתר על הדוגמניות (צילום: themarcjacobs)

לא ויתר על הדוגמניות (צילום: themarcjacobs)

דבי מייזר, אחת מהחברות הותיקות של ג'ייקובס (צילום: themarcjacobs)

דבי מזר, אחת מהחברות הוותיקות של ג'ייקובס (צילום: themarcjacobs)

הטיזר האחרון שיצא - סטיב ומארלי מאקי (צילום: themarcjacobs)

הטיזר האחרון שיצא – סטיב ומארלי מאקי (צילום: themarcjacobs)

ריידר בקמפיין של ג'ייקובס ב-2003. שמר לה אמונים (צילום: יורגן טלר)

ריידר בקמפיין של ג'ייקובס ב-2003. שמר לה אמונים (צילום: יורגן טלר)

השאירו תגובה