טריק הסטיילינג הזול שיציל אתכן מיום שיער רע

זוכרות את סרט הגומי השחור לשיער מהניינטיז? זה ששירת אותנו נאמנה בכל שעות היום, בין אם לשיעור אירובי או למסיבה במועדון? ובכן, כעת הוא חוזר, עם אותו הלוק ותג המחיר רק עם הרבה יותר מטען רגשי ונוכחות אופנתית. ככה תיישמו אותו נכון בשנת 2017

מאת  | ‏ 2 נובמבר 2017

סרט שחור לשיער, גרסת 2017 (צילום: Totême)

סרט שחור לשיער, גרסת 2017 (צילום: Totême)

עבור רבות מאיתנו, סרט הגומי השחור לשיער הוא התזכורת האולטימטיבית לשנות התשעים. אם זה לשיעור האירובי במתנ"ס המקומי, או למסיבה במועדון ה"וירוס" התל אביבי עם גופיית צווארון גולף ומכנסי ציפי מתרחבים, מדובר היה באקססורי שנכח בכל בית בישראל.

אבל כטבעו של כל טרנד, גם הוא בשעתו דעך. הוא אמנם נשאר על מדפי הסופר פארם כתזכורת לימים עברו, אך השיל מעצמו כל סממן אופנתי ובעיקר תפקד על תקן מגן שיער מפני סבון ומסיכות פנים למיניהן.

 

A post shared by Alexandra Nataf (@alexandranataf) on

והנה, לקראת סוף שנת 2017 צץ הסרט השחור כמו מכר ישן בהצעת חברות בפייסבוק, כאילו אין באסוס קטגוריות שלמות המיועדות לאקססוריז לשיער. לא עוד סיכות זהובות, גומיות סקראנצ'י צבעוניות או טורבנים מקטיפה, אלא דווקא מינימליזם שקט וכמעט נחבא אל הכלים הוא מה שתעשיית האופנה מבקשת בימים אלו.

ומי אנחנו שנתנגד? הרי יש לסרט השחור כל כך הרבה יתרונות – הוא זול, ניתן לרכישה בכל רשת פארם או מקס סטוק ברחבי הארץ, ניתן להסרה בקלות מבלי להרוס את הלוק, ולמי שרלוונטי עבורה – מסתיר שיערות שיבה סוררות באופן מיידי ומוצלח למדי.

אז אמנם מדובר בברכה ביום שיער רע, אבל אל תראו את הסרט השחור כוואן טריק פוני שיש להשתמש בו רק בעת הצורך. בחודשים האחרונים הוא הפך לאביזר אופנתי מן השורה המשרת את הפאשניסטות הגדולות ביותר.

הראשונים שהחזירו אותו לתודעה היו הזוג השוודי אלין קלינג וקרל לינדמן, בעלי המותג Totême, שהוציאו את הגרסה שלהם לסרט – שחור, אלסטי וקלאסי עם הטבעה של לוגו המותג, בעל תג מחיר כואב במיוחד – 316 שקלים. לאחר מכן הופיע המראה המשוך לאחור גם בהפקה סתווית של מגזין The Edit, ולבסוף הגיע לשיאו בשבוע האופנה הפריזאי האחרון, כשנראה על המסלולים של ז'אקמוס ומיו מיו.

היופי בטרנד הנוכחי הוא ששום ורסיה ממותגת לא באמת יכולה להתעלות על המקור הפשוט, המוכר והזול. אז רכשו לכן אחד חדש (את זה משנת 95 אפשר כבר להוציא לגמלאות) ותראו איך מוצר כה קטן וסולידי יכול ליצור כל כך הרבה סטייל ונוסטלגיה. 

בתצוגה של ז'אקמוס, לפני כחודשיים בפריז (צילום: ז'אקמוס)

בתצוגה של ז'אקמוס, לפני כחודשיים בפריז (צילום: ז'אקמוס)


 

A post shared by Miu Miu (@miumiu) on

 

A post shared by toteme (@toteme) on

 

A post shared by Alexandra Nataf (@alexandranataf) on

 

A post shared by Margaret Zhang (@margaret__zhang) on

 

A post shared by Adwoa Aboah (@adwoaaboah) on

 

A post shared by(@busysalmon) on

 

A post shared by Linn Hagglund (@linnhagglund) on

 

A post shared by Man Repeller (@manrepeller) on

 

A post shared by Lisa Corneliusson (@lisalovisa) on

 

A post shared by totême (@toteme) on

השאירו תגובה