הפאייטים חוזרים, אבל בקטע טוב

וגם: ניקול קידמן בקרב אופנתי מול סופיה מצ'טנר, זואי קרביץ מטריפה בוורסאצ'ה, אליסון ויליאמס נפרדת מ"בנות" בסטייל, פרגי מנסה לעשות ג'יג'י חדיד ומי הכוכבת שמככבת גם ברשימת המתלבשות הטובות וגם ברעות? זה מה שקרה השבוע על השטיח האדום

מאת  | ‏ 9 פברואר 2017
אליסון ויליאמס, דקוטה ג'ונסון וזואי קרביץ. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

אליסון ויליאמס, דקוטה ג'ונסון וזואי קרביץ. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

המתלבשות הטובות:

דקוטה ג'ונסון, פרמיירת "50 גוונים של אופל", המבורג
שמלה של איב סאן לורן

צילום: AP

צילום: AP

דקוטה ג'ונסון הציבה לעצמה רף גבוה מדי אחרי שמלת ולנטינו השמיימית שלבשה בסוף השבוע שעבר בפרמיירה של "50 גוונים של אופל" באל.איי. אבל הנה, כמה ימים בודדים לאחר מכן, היא הוכיחה שיש לה עוד כמה טריקים בשרוול. כאן נכנסת לתמונה השמלה עוצרת הנשימה הזו מבית איב סאן לורן, שמוכיחה שפאייטים שחורים יכולים להיראות סופר אלגנטיים ומתוחכמים. עוד משהו שעוזר ללוק להרקיע שחקים: אקססורי קטן וחמוד בשם ג'יימי דורנן. כי קלאץ' זה כל כך 2016.

איזבל הופר, צהריים לכבוד המועמדים האוסקר, אל.איי
חליפה של ארמני פריבה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם הכל ילך כשורה, השחקנית הצרפתייה איזבל הופר תקבל ב-26 לפברואר פרס אוסקר ראשון. אחרי קריירה ענפה ומשובחת בקולנוע הצרפתי, הופר בת ה-63 סוף סוף מקבלת את תשומת הלב ההוליוודית שמגיעה לה. אבל לא רק שהיא שחקנית מופלאה, אלא שהסטייל העל-זמני ועל-גילאי שלה הוא פשוט שיעור מהלך באופנה. קחו לדוגמה את החליפה הזו של ארמני – כל כך קולית ומהודרת בו זמנית, הפרסומת המושלמת לאופן בו חייטות טובה יכולה להרים את כל ההופעה. כן ירבו.

אליסון ויליאמס, פרמיירת העונה השישית של "בנות", ניו יורק
אאוטפיט של גבריאלה הרסט

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לכבוד פרמיירת העונה האחרונה בהחלט של "בנות", אליסון ויליאמס החליטה להדהים עד הסוף. בטופ שחור מחוכי המשתרך עד הרצפה ומכנסי סיגר לבנים מבריקים, ויליאמס עושה רושם של בחורה שהרבה יותר מחושבת וסגורה על עצמה מאשר בת דמותה מארני. אם ככה נראה העתיד פוסט-"בנות", אז המצב טוב בהחלט.

הילרי רודה, גאלת AmfAR, ניו יורק
שמלה של ברנדון מקסוול

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הדוגמנית האמריקאית היפהפייה, הילרי רודה, מצדיקה את הטייטל "קולב" וגורמת לו להישמע כמעט לא מעליב. הרי מי יכולה לשאת שמלה כל כך מרשימה ומלאת דיטיילים מאשר מישהי ברבורית וענוגה כמו רודה? השילוב בין הקטיפה למשי, בין הקולר הסגור לגב החשוף – מדובר באופנה גבוהה, על כל המשתמע מכך.

זואי קרביץ, גאלת AmfAR, ניו יורק
שמלה של ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עם גוון העור הכי יפה שיש, זואי קרביץ נראית לא פחות מדהים בשמלה הלבנה הזו של ורסאצ'ה. למרות כי בדרך כלל העיצובים של דונטלה נוטים להגיע לצד הרע של המדור, השמלה הנ"ל היא שיחוק אמיתי. היא מצליחה לספק מספיק סקס-אפיל כיאה לבית האופנה האיטלקי, אבל עדיין שומרת על טוב טעם אופנתי. לא מעט מהקרדיט מגיע, אגב, לקרביץ עצמה, שנושאת את השמלה בקוליות טיפוסית שיכולה להגיע רק מבת של רוקסטאר ודניס הקסטבל.

המתלבשות הרעות:

דקוטה ג'ונסון, פרמיירת "50 גוונים של אופל", מדריד
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון שלפני רגע היללנו את הבחירות האופנתיות של דקוטה ג'ונסון על השטיח האדום? אז שכחו מזה, כי אז נתקלנו בשמלה הזו של גוצ'י שלבשה השבוע במדריד, וכל המחמאות התפוגגו כאילו לא היו. אנחנו מבינים שיש מערכת יחסים מאוד חברית בינה לבין אלסנדרו מיקלה, אבל זה עדיין לא אומר שג'ונסון צריכה להגיד כן לכל מה שהמעצב האובר-הייפד הזה נותן לה ללבוש. כמו במקרה של סיינה מילר מלפני כמה שבועות, כמות הוולנים בשמלה היא פשוט לא הגיונית, ובעיקר גורמת לה להיראות כמו נברשת ויקטוריאנית בבית רדוף רוחות. אז נכון, ג'ונסון יפה והורסת, אבל גירל, את חייבת לשחרר את אלסנדרו מחייך. בבקשה ממך.

נעמי קמפבל, גאלת AmfAR, ניו יורק
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד מישהי שהחברות בינה לבין מעצב גורמת לדרדור במעמדה האופנתי היא נעמי קמפבל, שמשום מה שומרת אמונים ל-BFF דונטלה ורסאצ'ה, על אף שהאחרונה מתעקשת לשלוח לה פריטים מזעזעים. כי מה השמלה הכתומה הזו אמורה להביע? קמפבל נראית כמו מתוך סרט ערבי בשישי אחר הצהריים, או, לחילופין, כמו פרסומת סקסיסטית לשלגון יקר. אגב, את התלתלים הארוכים אהבנו מאוד.

ריטה אורה, פרמיירת "50 גוונים של אופל", אל.איי
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בסצנות של "חמישים גוונים של אופל" בהן דקוטה ג'ונסון לא מקבלת מכות מכריסטיאן גריי, מגיחה לעתים ריטה אורה, שקפצה על ההזדמנות לדפוק הופעה לשטיח האדום. רק חבל שהיא באה לבושה בכיסוי המיטה של גריי, שעפה לרצפה ברגע שהיצרים החלו להתלהט. אנחנו, לפחות, היינו שולחים את זה לניקוי יבש.

מריה קארי, מסיבה לכבוד הסינגל החדש שלה, אל.איי
שמלה של
House of CB

A photo posted by Pablo S (@careylikemariah84) on

אי אפשר שלא להסתכל על התמונה הזו של מריה קארי ולא לתהות – איך ג'יימס פאקר יכול היה לוותר על כל הסטייל הזה?  קארי מעניקה משמעות חדשה למושג "השמלה השחורה הקטנה" ועל הדרך גם מתנסה בטרנד הקונטורינג למחשוף. כי אם חשבנו שהופעת הסילבסטר בטיימס סקוור הייתה מביכה, פשוט עוד לא ראינו את הלוק הזה.

פרגי, מסיבת הפוטובול של מגזין מקסים, יוסטון
אאוטפיט של דיסקוורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם חס וחלילה ג'יג'י חדיד תהפוך מתישהו לסלבית סוג ד' שהולכת לכל השקה כדי להישאר רלוונטית, ככה היא ככל הנראה תראה. פרגי בת ה-41, חושבת משום מה שהיא בת 21, ולובשת את כל הפריטים הכי לא מחמיאים שאישה יכולה ללבוש. הגזרה הבלונית כמעט ומתפוצצת עליה, ובעיקר לא עושה חסד לגופה הנשי היפה, שפשוט נפל קורבן לגחמותיו של סטייליסט כושל.

קו המשווה:
ניקול קידמן Vs. סופיה מצ'טנר
קוטור שאנל

מי לבשה את זה טוב יותר: ניקול קידמן או סופיה מצ'טנר? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר: ניקול קידמן או סופיה מצ'טנר? (צילום: גטי אימג'ס)

כמו כל עם ישראל, גם ניקול קידמן גמעה בשקיקה את התצוגה של שאנל בשבוע הקוטור האחרון, בה השתתפה הדוגמנית של כולנו, סופיה מצ'טנר. אל ארוחת הצהריים החגיגית לכבוד המועמדים לאוסקר שהתקיימה השבוע, הגיעה קידמן באחת משמלות הטוויד מעשי ידו של קרל לגרפלד מאותה קולקציה יפה ומדוברת. היא אמנם לא חליפת שני חלקים כמו זה שלבשה סופיה, אבל הצבע, אבזור החגורה והווייב הכללי היו זהים לחלוטין. אבל כיוון שמדובר בלוק שטיח אדום מול לוק הלקוח מתוך המסלול, זה לא יהיה באמת פייר לבקש מכם להחליט מי לבשה את זה טוב יותר, ולכן השבוע – תצביעו בלב ואל תגלו.

השאירו תגובה