הקונטור שהציץ: טרנד האיפור החם הגיע למחשופי השטיח האדום

טקס גלובוס הזהב סיפק לנו השנה שטיח אדום נאה במיוחד, עליו הפגינו הכוכבות הנוצצות את נכסיהן במיטבם. אבל מי שחשב שהמחשופים המבהיקים הללו התעוררו ככה בבוקר טעה. אז מה בדיוק נדרש מהכוכבות כדי להשיג את המראה המיוחל? כל הפרטים בפנים

מאת  | ‏ 10 ינואר 2017
לא התעוררו ככה בבוקר (צילום: גטי אימג'ס)

לא התעוררו ככה בבוקר (צילום: גטי אימג'ס)

חובבי הביוטי מכירים כבר את ה'בודי קונטורינג', השיטה הפופולרית בה יוצרים בעזרת האיפור הצללות והבהרות שמדגישות את האור והצל הטבעיים, וכך מדמים הגדלה או הצרה במקומות הנכונים. שיטת האיפור המתוחכמת הזו הפכה כבר למושג שכיח, וההדרכות הרבות ביוטיוב מוכיחות את זה.

השטיח האדום של טקס פרסי גלובוס הזהב סיפק כמה דוגמא מוצלחת במיוחד לטרנד היופי הנוכחי, כשאחת המוצלחות שבהן הייתה מנדי מור. הלוק שלה זכה להמון שבחים וכלל מחשוף נדיב  שהיה מכוסה, כך אומרים, בהיילייטר לפנים מבית לורה מרסייה, לא לפני שהגוף כולו נמשח בקרם לחות עשיר ובפריימר.

מצר ומגדיל את המקומות הנכונים (צילום: גטי אימג'ס)

מצר ומגדיל את המקומות הנכונים (צילום: גטי אימג'ס)

קריסטן בל המקסימה חשפה גם היא לא מעט עור, ומעבר לזה שהסעירה את התקשורת כשסיפרה שמתחת לשמלה השתמשה בכריות ריפוד לישבן, היא גם הראתה באינסטגרם בדיוק כיצד עובדים על גופה לקראת האירוע. בתמונה שפירסמה היא נראית עם סינר טישיו סביב המחשוף  בזמן שסימון איי סיגל, עם מברשת סומק שלופה, מאפרת את החזה המפורסם בעזרת מספר מייקאפים נוזליים והיילייטר. באחת מהתמונות שהעלתה כתבה: ״טאץ׳ אחרון ודבק כפול ומכופל״ ובכך התכוונה לדבק המצמיד את השמלה לחזה וחשפה את אחרון הסודות המקצועיים.

היידי קלום לא נשארה מאחור ונראתה זוהרת מהמסד עד הטפחות בזכות גלוס מיוחד בשם האקזוטי: ׳סאן טרופז ללילה אחד בלבד׳ שהעניק לה גוון מוזהב, כך חשפה המאפרת לינדה הייל. אחרי שמרחה על כל גופה של היידי את שכבת הבסיס עברה הייל במברשת ויצרה קונטורים עם החומר המדובר על החזה ועל הזרועות.

נתנה הצצה להכנות האינטנסיביות (צילום: גטי אימג'ס)

נתנה הצצה להכנות האינטנסיביות (צילום: גטי אימג'ס)

עוד כוכבת שעורה זכה לטיפול קפדני היא ג'סיקה ביל. המאפרת שלה, קארה יושימוטו בואה, שעובדת עבור שאנל, סיפרה שהסוד מאחורי עורה הזוהר והמושלם לא זול בכלל. ״אולי זה נשמע מוגזם, אבל מרחתי את כל גופה בפורמולה של שאנל לעור רגיש, כדי שהעור ממש יזרח״. זה אולי לא ממש איפור, והחזה של בייל אכן לא נראה מוצלל, אבל קופסה קטנה אחת של קרם פנים כזה עולה 110 דולר, ועל מנת למרוח אותו בנדיבות על כל הגוף צריך הרבה יותר מאחת.

טרנד הבודי קונטורינג בחזה נראה נוכח גם בלוק של אמילי רטאייקאוסקי ושל נעמי קמפבל, ואתרי האופנה כבר הצהירו שמדובר באחד הטרנדים הלוהטים לשנת 2017.

בתמונה: אישה שמרוחים עליה מאות דולרים (צילום: גטי אימג'ס)

בתמונה: אישה שמרוחים עליה מאות דולרים (צילום: גטי אימג'ס)

יוצרים הצללות בעזרת מברשת (צילום: גטי אימג'ס)

יוצרים הצללות בעזרת מברשת (צילום: גטי אימג'ס)

האיפור לא מסתכם בפנים בלבד (צילום: גטי אימג'ס)

מי שחשב שהאיפור מסתכם בפנים בלבד טעה (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה