ברמות של כלה: אל פנינג מצאה את השמלה הלבנה האולטימטיבית

וגם: קיילי ג'נר בשמלה שמצריכה הרבה דבק דו צדדי, היילי בולדווין מתחזה לחבובה, ג'סיקה ביל מתאימה בגדים לבעל, אמה סטון מרהיבה בשאנל וקייט בלנשט בדו קרב אופנתי מול מישל ויליאמס. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 12 ינואר 2017

אל פאנינג, סיינה מילר וקיילי ג'נר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אל פנינג, סיינה מילר וקיילי ג'נר. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אמה סטון, פרמיירת "לה לה לנד", פריז
טופ וחצאית של שאנל

צילום: AP

צילום: AP

אחרי שהעתיקה את נשמתנו בשמלת כוכבים זוהרת של ולנטינו בטקס גלובוס הזהב האחרון, אמה סטון ארזה את ראיין גוסלינג וטסה איתו לפרמיירת "לה לה לנד" בעיר האורות. לכבוד המאורע, סטון בחרה באאוטפיט מרהיב של שאנל מתוך קולקציית מטייה ד'אר, שכזכור, הוצגה לא מזמן במלון הריץ הפריזאי. עם כתפיים מודגשות, עבודת רקמה וחריזה מדוקדקת ואורך מושלם, סטון נראית כמו לוחמת שוורים נוצצת, וזה יפה כל כך.

סיינה מילר, פרמיירת "Live by night", לונדון
שמלה של לנוון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סיינה מילר ממשיכה את האסתטיקה המינימליסטית שדבקה בה בשנתיים האחרונות, הפעם בשמלת משי מלטפת מבית לנוון, המקנה לה מראה הוליוודי ישן במיטבו. המשחק בין המשי הלבן העשיר לבד השחור המציץ מתחת, הופך את השמלה לייחודית ולא צפויה, ולכן גם הרבה יותר מרתקת על השטיח האדום. יחד עם השיער הגלי הזוהר ועגילי היהלומים הגדולים, מילר נראית כמו ורוניקה לייק, גרסת 2017.

לילי קולינס, מסיבת התה של BAFTA, אל.איי
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה מתאים שלילי קולינס הגיעה למסיבת התה ההוליוודית של האקדמיה הבריטית לקולנוע וטלוויזיה באאוטפיט שמגדיר מחדש את מראה "שמלת התה" הפופולרי. עם שעטנז בדים מוצלח, גזרת מידי קלילה ומחשוף וי מעודן, נוצרת שמלה שכאילו נועדה לשטיח האדום. נקודות בונוס מקבלת קולינס על השיער היפה במראה שנות הארבעים והאודם הבולט, ואנחנו במקומה היינו חוגגים את כל הטוב הזה באיזה המבורגר עסיסי.

ג'סיקה ביל, מסיבת גלובוס הזהב של מגזין W, אל.איי
שמלה של
Manning Cartell

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שג'סטין טימברלייק וג'סיקה ביל התאימו בגדים לפני שהגיעו אל מסיבת גלובוס הזהב של מגזין W. אבל הרשו לנו להתעלם באלגנטיות מהאאוטפיט המשמים של טימברלייק, ולהתעמק דווקא בשמלה הקטיפה היפה של ביל. גזרת המעטפת הצמודה יוצרת מראה שעון חול מושלם, הקאט-אאוטים בזרועות מעלים את רמת הגלאמיות והשילוב של השיער הקז'ואלי עם האיפור העדין גורמים לביל להיראות לא מתאמצת, אבל נכונה בטירוף.

אל פנינג, פרמיירת "Live by night", אל.איי
שמלה של אוסקר דה לה רנטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אל פנינג אולי רק בת 18, אבל זה לא הפריע לה ללבוש את שמלת הכלה הכי יפה שראינו בתקופה האחרונה. בצבע שנהב ובגזרת סטרפלס ישרה ופשוטה להפליא, השמלה הזו מבית אוסקר דה לה רנטה היא ההגדרה לשיק משובח ולא מתאמץ. בתוספת שרשרת היהלומים הצמודה והשיער החלק, פנינג נראית כמו מלאכית שירדה מהשמיים והביאה לנו בשורה אופנתית מופלאה.

המתלבשות הרעות:

היילי בולדווין, גאלת Art of Elysium, אל.איי
שמלה של ג'ונתן שמחאי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על אף חיבתנו הגדולה למעצב בעל השורשים הישראליים, ג'ונתן שמחאי, אין דבר טוב אחד להגיד על השמלה הכתומה הזו שלבשה השבוע היילי בולדווין, ונראית כאילו הודפסה במדפסת תלת ממד. בחלק העליון – משחקי רצועות במראה בונדג', בחלק התחתון – מפגן נוצות חבובתי עם שסע א-לה אנג'לינה ג'ולי. זה אולי לוק שמתאים למולן רוז', אבל פחות לגאלה הוליוודית חגיגית. סורי, נוט סורי.

סינדי קרופורד, טקס פרסי Image Makers של מארי קלייר, אל.איי
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נתחיל בגילוי נאות: במבט ראשון מהיר, קצת חיבבנו את השמלה. הרי סינדי קרופורד (אלילה בת 50) נראית בה מדהים. אבל אז התחלנו להסתכל לעומק ולבחון את כל מה שקורה בה, והבנו שזה בעצם די רע. משהו בבד השיפון השחור-שקוף, המגיע כמוטיב חוזר בשרוולים ובאזור הירכיים, נראה זול מאוד ומתעתע חושים יתר על מידה. שני הקווים הארוכים יוצרים אשליה אופטית קצת מטרידה, במיוחד כשמתחילים לדמיין איך קרופורד אמורה בכלל לנוע בחלל. או כדברי צדי צרפתי – "זה ליד".

נעמי קמפבל, ויינשטיין ונטפליקס אפטר פארטי, אל.איי
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו סינדי קרופורד, גם נעמי קמפבל רכבה השבוע על אדי תהילת העבר שלה ברחבי הוליווד. לאפטר פארטי של גלובוס הזהב היא הגיעה בשמלה של חברתה הטובה, דונטלה ורסאצ'ה, שצבע הלילך שלה הוא הדבר היחיד הטוב בה. לא רק שהגזרה עצמה לא מחמיאה, אלא ששילוב בדי הסאטן באזור הכתף והמפשעה נראים כאילו הרגע הגיעה מהרמון בערב הסעודית. ד"ש לשייח שמימן את כל הדבר הזה.

סיינה מילר, פרמיירת "Live by night", אל.איי
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אז נכון, רק לפני כמה רגעים היללנו את הסטייל המעודן של סיינה מילר, והנה, מגיעה מהמורה רצינית בדמות שמלת "נברשת" של גוצ'י, שרק מדגישה עד כמה אובר-רייטד בית האופנה האיטלקי הזה, כשהוא בניצוחו של אלסנדרו מיקלה. מילר נראית בשמלה הזו כמו עוזרת קוסם, כזו שנכנסה לקופסת פלאים ואז הופרדה לשני חלקים. באותו הרגע היא כנראה איבדה את הראש ושיקול דעתה.

קיילי ג'נר, InStyle אפטר פארטי, אל.איי
שמלה של
Labourjoisie

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו תמיד, אי אפשר שלא לסיים את רשימת המתלבשות הרעות בלי איזו בת למשפחת קרדשיאן-ג'נר. השבוע על הגריל – קיילי ג'נר בשמלה כסופה של המותג הכווייתי, לה בורז'וואזי, שממשיכה את קו התעתוע החושי שבנות המשפחה כל כך אוהבות בתקופה האחרונה. על פניה, השמלה כמעט "צנועה" – יש לה שרוולים ארוכים וצווארון גולף סגור, אבל כל מה שבין לבין נראה כאילו מצריך קילומטרים של דבק דו צדדי. אז כנראה ש-2017 היא לא השנה בה קיילי תהפוך את עורה ותתחיל להתלבש כמו שצריך. נו, טוב.

קו המשווה:
קייט בלנשט
Vs. מישל ויליאמס
שמלות של לואי ויטון

קייט מול מישל: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: AFP, גטי אימג'ס)

קייט מול מישל: מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: AFP, גטי אימג'ס)

קייט בלנשט ומישל ויליאמס חולקות לא מעט במשותף – שתיהן שחקניות מוכשרות ומוערכות שגם יודעות לבחור את בגדיהן בהצלחה. לכן זה לא באמת מפתיע שהן בלנשט והן ויליאמס בחרו בשמלות כמעט זהות מבית לואי ויטון, שנראות יותר כמו משהו שמוכרים ב"רזילי". הצבעוניות המונוכרומטית, נפילת הבד הדרמטית והאורך שאומר "אני אמנית" גורמים לשתיהן להיכנס לרוח אינדי אמיתית. אבל לפני שניתן לכם להחליט מי לבשה את זה טוב יותר, רק נציין כי מישל הייתה הראשונה שלבשה את השמלה, ואף הגיעה עמה למעמד המתלבשות הטובות באותו השבוע. קייט בלנשט, כך מסתבר, היא קצת מעתיקנית. ועדיין, אתם מחליטים מי תהיה המנצחת בדו קרב האופנתי הזה?

 

השאירו תגובה

 

  • אתם טועים!!! בניגוד לסינדי קרופורד נעמי לא רוכבת על אדי תהילת העבר, אלא יש לה סדרה חדשה שעלתה לטלוויזיה לכן היא הגישה פרס בטקס גלובוס הזהב אז היא נמצאת באירועים מתוקשרים יותר.
    כמו כן אל תשכחו שהיא מנחה את התוכנית ריאלטי "הפנים"

    מאת: הגזמתם! |‏ 15 בינואר 2017 | 12:39
  • הפעם איכזבתם בגדול, השמחה היחידה המוצלחת היא הלבנה של אל פאנינג, כל השאר שייכות גם כן למתלבשות הרעות.

    אני עדיין בשוק, כמעט בכל האתרים השמלות של
    אמה סטון ולילי קולינס נבחרו ל'שוק' (או leave it) ואתן בחרתן בהן כיפות….איכס

    מאת: מישהי |‏ 13 בינואר 2017 | 17:51
  • נו באמת?? סטון נראת מזעזעת בשמלה הזאת!
    אמנם הדקויות בשמלה מדהימות אבל הטוטל לוק נורא!

    מאת: לני |‏ 13 בינואר 2017 | 09:24
  • איך אמה סטון נכנסה למתלבשות הטובות???נכון היא מהממת ביופיה אבל הדבר הזה סינוור אותכם מהאיפור הכבד מדיי ומבגר,החצי העליון של השימלה חותך בצורה נוראית כך שקו המותנים שלה כמעט הולך לאיבוד והחלק התחתון כמו פיניאטה וסתם ארוך.בקיצור-שימלה דודתית.

    לעומת זאת קיילי,אם כל האי-חיבה שלי למערכות הלבוש שלה הפעם,דווקא נראה הגיוני,הצבע הכסוף מחמיא לעורה והופך אותה למלאכית והגיזרה מאוד פיפטיז קלאסי של הוליווד הישנה והיפה.

    מאת: נו,באמת. |‏ 13 בינואר 2017 | 03:41