זכותה של אישה לנעליים: נעלי וינטג' של מעצבי-על בפחות מ-100 דולר

אישה נעלה נעלה נעלה ואז מאסה בה | וכאן בדיוק אנחנו נכנסות לתמונה | במקום להוציא מאות ואלפי דולרים תוכלו למצוא באיביי נעלי מעצבים בפחות מ-400 ₪

מאת  | ‏ 1 ספטמבר 2011
קארי בראדשו בנעלי עקב מתוך הסרט סקס והעיר הגדולה 2 | צילום מסך

עם הנעליים הנכונות ממשיכים ללכת גם בבית. קארי בראדשו מתוך הסרט סקס והעיר הגדולה 2 | צילום מסך

באחד הפרקים המפורסמים של "סקס והעיר הגדולה" קארי ברדשאו, חובבת הנעליים המושבעת, מגיעה למסיבה כשהיא נועלת זוג נעלי "מנולו בלניק". בעלת הבית מבקשת ממנה להשאיר את הנעליים בכניסה ולהפתעתה בתום האירוע אין כל זכר לנעליים היקרות. במהלך הפרק שנקרא "a woman's right to shoes", קארי מנסה להשיב את הנעליים או לקבל חזרה את 485 הדולרים ששילמה עליהן במקור. אבל מארגנת המסיבה מסרבת להבין למה מישהו בכלל משלם מלכתחילה כל כך הרבה על זוג נעליים.

גם אנחנו, שאוהבות מאוד נעלי מעצבים, מתקשות להבין למה לשלם 500 דולר כשאפשר למצוא נעלי וינטג' מדהימות בחמישית מחיר באיביי. עם קצת סבלנות והשקעת זמן מול מסך המחשב ניתן למצוא נעלי מעצבים בפחות מ-100 דולר.
כך למשל, בזמן שנעליים חדשות של המותג האיטלקי המעולה סלווטורה פרגאמו נמכרות בטווח מחירים של 295-1,800 דולר, ברשת ניתן למצוא זוגות רבים של המותג במחירים מצחיקים של עשרות דולרים בודדים. חלק מהזוגות במצב מצוין ונראה כי ננעלו רק כמה פעמים בודדות, לפני שבעליהן הקודמת מאסה בהן וטופפה לחנות היוקרה הקרובה לרכוש בסכום דמיוני זוג חדש.
גם נעליים של איב סאן לורן, מנולו בלניק, אסקדה, ראלף לורן ובלנסיאגה מצויות בחנויות הוינטג' האינטרנטיות. מאחר ומידות הן דבר שמשתנה במרוצת השנים מומלץ לבקש מהמוכר שימדוד את אורך הסולייה הפנימית, מהעקב ועד הבוהן ולהשוות את האורך הזה עם אורך של נעל שיש ברשותכן. כי לכל אחת יש זכות לאיזה מנולו בלניק משלה, לא?

נעלי מעצבים וינטג' ברשת

1. סנדלים שקופים של סלווטורה פרגאמו – 48 דולר
2. נעלי וינטג' לבנות של ראלף לורן – 55 דולר
3. נעלי עקב שחורות של מאנולו בלאניק משנות ה-80 – 65 דולר
4. נעלי עקב שחורות של איב סן לורן משנות ה-80 – 78 דולר
5. נעלי וינטג' של אסקדה – 25 דולר
6. נעליים אדומות של סלווטורה פרגאמו – 75 דולר
7. נעלי סירה של סלווטורה פרגאמו – 55.25 דולר
8. נעליים בצבע קאמל של באלי – 35 דולר
9. נעלי עקב של אסקדה משנות ה-80 – 38.50 דולר
10. נעליים שחורות של סלווטורה פרגאמו – 75 דולר

השאירו תגובה

 

  •  רק חבל שעם המשלוח הן עולות ביוקר (החנויות היחידות שמציעות משלוח חינם או מוזל לארץ ממוקמות ביפן או סין או קוריאה ושם מוכרים בעיקר חיקויים של האופנה העכשווית). וחבל שבחורות מוכנות לעשות הכל כדי להגיד שיש להן נעל מעצבים בארון.
    קניתי בארץ ודרך איביי ואסוס ועוד מספר אתרים נעליים מדהימות וחדשות ויפות ונוחות במחירים שלעיל, של מעצבים פחות מוכרים.
    ואני באופן אישי מעדיפה לא לנעול נעליים יד שנייה כי הן סופחות זיעה ובקטריות ושאר ירקות. בכל השאר אפשר לנקות ולחטא אבל בנעליים אני מעדיפה שלא (בפרט לא משנות ה-80).

    מאת: הילה ג |‏ 12 בפברואר 2012 | 12:50
  •  מעצב מעצב, אבל לא צריך להתפשר על נעל מכוערת רק כי כתוב עליה שם כזה או אחר…

    מאת: הילה |‏ 1 בספטמבר 2011 | 13:01