צוקריות עד הבית: הקולקציה החדשה של הדס ועינב צוקר ל-StyleRiver
כעשרה חודשים לאחר שסגרו את רוס אובטה, האחיות הדס ועינב צוקר מיישרות קו עם רוח התקופה וחוזרות בגרסת האונליין | בתחילת יוני תפתח מכירת קולקציית הקפסולה המיוחדת שעיצבו במהדורה מוגבלת ובלעדית לאתר StyleRiver
תעשיית האופנה המקומית ספגה אבידות רבות בשנים האחרונות, אבל אחת הסגירות הטראומטיות ביותר לקהל הלקוחות הייתה זו של רוס אובטה. המותג פעל בסך הכל 6 שנים לפני שהוכרע על ידי המצב הכלכלי, והיה אחד הבולטים והמבטיחים בארץ. מאז ועד עכשיו לא שמענו הרבה על מעשיהן של האחיות הדס ועינב צוקר, המעצבות המוכשרות מאחוריו, והנה הגיעו החדשות.
תחת השם החדש EHZ (ראשי התיבות של עינב והדס צוקר), הצוקריות משיקות קולקצית קפסולה מוגבלת בהחלט שתמכר באתר StyleRiver. "היה חשוב לנו לזקק את משמעות המילה קפסולה", אומרת הדס, "ולכן יצרנו 7 דגמים בלבד שבשילובים שונים יכולים ליצור 12 מערכות לבוש מלאות". המהדורה, יש לציין, מוגבלת מאוד: מכל אחד מהדגמים קיימות 50 יחידות בלבד. לשם ההמחשה, יש רק 10 יחידות מז'קט הטרנץ' במידה S.
אותו ז'קט טרנץ' עשוי כותנה הוא אחד הפריטים הבולטים מבין ה-7. חלקים שונים בו נצבעו בשני גוונים – כחול כהה ובז', ורצועות של חומר מבריק מציירות עליו שבילים גיאומטריים בשחור ובלבן. אין ספק שגיאומטריה היא אחד הגורמים הבולטים באוסף. החולצה היחידה שמוצעת בקולקציה היא טי שירט פשוטה למראה, מעוטרת בסרט אלסטי שמצייר עליה זוויות וצורות שונות. רק בחינה מקרוב מגלה את מורכבות החולצה, שלא חושפת אף אחד מהתפרים בה. אגב, הפריטים יוצרו במפעל בסין, עמו עבדו האחיות גם על הקולקציות של רוס אובטה.
עוד באוסף, שמלה חכמה המורכבת משתי שכבות נפרדות: החלק התחתון – שחור וקלאסי בעל כתף אחת, יכול לשמש כבגד בפני עצמו. החלק העליון גם הוא בעל כתף אחת, ונלבש בהצלבה מעל חברו. חלק זה יכול להצטרף לכל קומבינזון, טוניקה או שמלה פשוטה אחרת.
שיתוף הפעולה של הדס ועינב צוקר עם styleriver הוא פרויקט חדשני שמחבר בין מעצבי אופנה מובילים אשר מקבלים פלטפורמה להציג את יצירותיהם ללקוחות. למעצבים למעשה נוצרת אפשרות עבודה ללא מגבלות טכניות של שיווק והפצה, שעלולות לפגוע במהלך היצירה שלהם. החיבור של המעצבות עם styleriver מאפשר להן לא להתפשר על איכות היצירה והבדים, ועדיין ליצור קולקציה הרבה פחות יקרה מבעבר.
המכירה תפתח לנרשמות באתר כבר ב-31.5, ולכלל הציבור ב-3.6 במתחם אינטרנט מיוחד שיוקדש לכך, "The 10 Days Project", שיעלה עשרה ימים לפני המכירה. במתחם יהיה גם בלוג אישי של המעצבות, שבו הן ישתפו בתהליך היצירה של הקולקציה ובההשראות שלהן. לדברי הצוקריות, המתחם מהווה את החיבור הנכון ביניהן ובין קהל הלקוחות שלהן. "ברוס אובטה הלקוחות שלנו היו בעיקר מהמרכז", מספרות האחיות, "העבודה עם האתר מאפשרת לנו להגיע גם ללקוחות משאר חלקי הארץ, כאלה שהיו מתקשרות ומתלוננות שהן צריכות לקחת יום חופש כדי להגיע לחנות בתל אביב".
"מדובר במהלך שיווקי חדשני חוצה מדיות המלווה בתוכן ובמכירות און ליין", אומרת ליבי כץ בר, שותפה וסמנכ"ל השיווק ב-StyleRiver, שמבהירה כי בכוונת האתר לשתף פעולה בעתיד עם מעצבים אחרים בצורה דומה. "המהלך הזה פוגש את קהל היעד שלנו בדרכים המתקדמות ביותר שמציע העידן הדיגיטלי".
חמודות, אין שום דבר טראומטי בסגירה של חנות בגדים אחרי 6 שנים, אלא אם כן מישהו ירה לעצמו בראש בדרך.
אם אתן רוצות שהטקסטים שלכם יילקחו ברצינות, בואו נתחיל עם קצת פרופורציות.
מעבר לזה, בניגוד למה שנהוג בישראל- שש שנים זה לא מספיק כדי להתקרא "מותג". מותג זה משהו (שימו לב- זה חשוב) שעומד במבחן הזמן, הרבה זמן, הרבה הרבה זמן. 6 שנים זו בקושי התחלה (תשאלו את לואי ויטון ואפילו את גדעון אוברזון).
רוס אובטה יהיה מותג מתישהו אבל בינתיים הוא בסה"כ שחקן מכובד בשוק , עם קולקציות מוצלחות בד"כ וקהל קונות יחסית קבוע ומכובד, ביחס לכמות האנשים שבכלל קונים אופנה ישראלית ברמה הזו, וזה מספיק בינתיים.
תנו לשתי האחיות האלה לגדול בשקט, לא צריך להכתיר כתרים מוקדם מדי. תנו להן זמן להכות שורש, לאן כולם ממהרים?
"I JUST CAN'T GET ENOUGH"
מאת: K | 21 במאי 2012 | 22:26נכתב על הרגע הזה!
ברוכות השבות!!!
התגעגענו כל כך!!!
נראית קולקציה נהדרת ומבטיחה
כל הכבוד להן על ההתאששות. נהדרות!
http://1hugaday.blogspot.com/
מאת: Hug | 21 במאי 2012 | 16:12