גברים, אתם חייבים לשדרג את התחתונים שלכם

אחרי שעבד קשה ובזבז הון בלעצב לעצמו מלתחה שווה במיוחד, הבין עמרי קירון שהוא נכה תחתונית. אז עכשיו הוא אומר להתראות לתחתוני גארפילד ועובר למגרש של הגדולים. קבלו את המדריך המלא לפריט הכי חשוב בארון

מאת  | ‏ 22 מרץ 2017

טרוונטה רודס מ"מון לייט" בקמפיין של קלווין קליין (צילום: יחצ)

טרוונטה רודס מ"מון לייט" בקמפיין של קלווין קליין (צילום: יחצ)

בעוד פחות משנתיים אהיה בן 30, ואמא שלי עדיין קונה לי תחתונים וגרביים. היא גם קונה לי ירקות ובייבי מוצרלה וקורנפלקס עם פירות אדומים ואורזת לי הכל בצידנית עם שוקולד מריר ואגוזי ברזיל, אבל העניין פה הוא לא חוסר התפקוד שלי כמבוגר. אמא שלי קונה לי תחתונים וגרביים כי אף פעם לא היה אכפת לי מתחתונים ומגרביים. מבגדים דווקא כן. כילד נהגתי להיזרק שוב ושוב על רצפות בתי עסק שונים, בוכה ודורש חולצות פולו שלא הסכימו לקנות לי – אבל תחתונים תמיד היו נחבאים ומוצנעים מדי מכדי לגרוף מחמאות, ולכן היה לי קל לתת לאמא להחליט בשבילי. קאט ל-20 שנה אחרי: השבוע הגעתי לעבודה עם מכנסי טוויד דקים, גולף שחור ומעיל עור של סנדרו, ומתחתיהם בוקסר ירוק בהדפס של דאפי דאק.

כשאנשים מגלים שאני נכה תחתונית, הם מנסים ליישב את הסתירה. הרי כל מי שמתעניין קצת באופנה יודע שהופעה מרשימה מתחילה קודם כל מהבגדים התחתונים, ואנשים עם יומרות כמו שלי לרוב נשבעים אמונים לתחתוני דרק רוז בצבע שחור ולא למאצ'תונים. אלא שקרה הדבר ועם השנים החלטתי, במהלך שהוא חצי אידיאולוגי וחצי עצל, שפשוט לא כל כך אכפת לי. רוצה לומר: אני מבלה את חיי בסידור השיער, בהתאמת החגורה לנעל, בגילוח העורף ובהצרת המכנסיים כך שייראה כאילו יש לי ירכי פלדה. אין לי צורך בעוד מערך של ביקורת עצמית ושעבוד מותגי, בטח כשמדובר בפריטים שלרוב נשארים נסתרים מן העין. ביומיום מודע עד להתפקע, הבחירה שלי לצאת למסעדה עם גרבי ספורט לבנות היא הדרך להרגיש שלא השתעבדתי לגמרי לדימויים שקריים, והמפשעה אכולת העש היא כתב האמנסיפציה שלי כנגד כל הבחירות השכלתניות.

ג'ו ג'ונאס בקמפיין לגס (צילום: יחצ)

ג'ו ג'ונאס בקמפיין לגס (צילום: יחצ)

הבעיה היחידה עם יישום המניפסט הזה היא שלאחרונה חזרתי לתרגל מכרעים. מיישר את הגב, יורד לישיבה, מעצב לעצמי תחת מפואר בקנה מידה פרעוני. מה שמציב אותי בדילמה: מצד אחד, אינני מוכן להעסיק את עצמי בשאלה מהו התחתון הנכון שיציג את תוצאות העבודה המיוזעת שלי, ואגב כך להגדיר לעצמי עוד סט מדכא של חוקים אופנתיים. אני הרי הצ'ה גווארה של הבוקסרים מהשוק ועליי לשאת את נס מרד התחתונים הזולים. מצד שני: יש כאן פאר יצירה שמוסתר מאחורי תחתוני גארפילד בלויים, ועל העולם לגלות אותו. אי לכך, התחלתי במחקר שקט כדי להבין איזה תחתונים ישרתו אותי הכי טוב, ונברתי למענכם במגוון הדגמים תוך שאני משתדל להישאר מפוקס מטרה ומשנן לעצמי באדיקות: "זכור מאין באת ולאן אתה הולך". אז ככה: באתי מאשפתות, ואני הולך לקנות תחתונים של ורסאצ'ה.

 חמישה סוגי תחתונים שכל גבר חייב להכיר:

בוקסר: כנראה מה שלבשתם כל התיכון עד שנהייתה לכם שפשפת. תחתוני כותנה בגזרה רחבה שנגמרים קצת אחרי אמצע הירך ומגיעים עם פס גומי שמשאיר סימנים. נוצרו במקור בשנות ה-20 עבור מתאגרפים, וקיבלו דחיפה אופנתית בניינטיז בחסות שלל הדפסי בארט סימפסון. או שמתים עליהם או ששונאים אותם, אבל קשה להתווכח עם יתרונותיהם הברורים: תחושה אוורירית ושורת כפתורים לגישה קלה. חסרונות מרכזיים: נוטים להזיע בהם, אשך חומק.

בריפס ((briefs: קלאסיקה נוספת, שנוצרה בצפון אמריקה אי שם בשנות ה-30. מכסה הכל בעיקרון, מקדימה ומאחור ומהצדדים, אבל משאירה את הירך העליונה חשופה. הבריפס מגיעים בכמה גרסאות – קלאסיים בקו המותן, שובבים בגזרה נמוכה, וכאלה בגזרה גבוהה עבור אלו שאוגרים שומנים דווקא במותניים. הם מתאימים לסקיני ולמכנסיים צרים וגם לפעילויות ספורט מתונות עבור מי שאוהב לקבע את מה שקורה בין הרגליים אבל לא רוצה עודפי בד. הבעיה: גם אבא שלכם לובש אותם.

רפאל נדאל מתוך הקמפיין של טומי הילפגר (צילום: יחצ)

רפאל נדאל מתוך הקמפיין של טומי הילפגר (צילום: יחצ)

בוקסר בריפס: ספין אוף שהתגלה כמוצלח. שילוב היברידי בין האורך של הבוקסר לאריזה הצמודה של הבריפס, שמציע בדרך כלל גם גומי אלסטי ומשופר שלא מותיר סימנים. בעיקרון הבוקסר בריפס אמורים להגיע אמצע הירך, אבל היום מייצרים אותם בגרסאות קצרות יותר, ועם קו מותניים לא אחיד – גבוה בצדדים, נמוך יותר מקדימה. הם שימושיים מאוד לפעילות גופנית ומושלמים לחדר כושר, אבל גם יארזו אתכם יפה ליומיום של ג'ינס וטישרט בלי שתצטרכו להתעסק עם מה שקורה למטה.

טראנקס: הגרסה הכיפית יותר של הבוקסר בריפס. קצרים יותר, מרובעים יותר, מבד אלסטי ועם אווירה כללית של ריזורט.  

טנגה וצפונה: לאלה שתמיד מעידיפים סקס על סקס אפיל. טנגה, או ביקיני בריפס, הם תחתונים שמבוססים על פס גומי אחד עם כיסוי מקדימה, כיסוי מאחורה, וזהו בעצם. חוטיני לוקחים את הכיסוי האחורי ומצמצמים אותו לפס יחיד במרכז הישבן, וג'וקסטראפ זה כבר למתקדמים, עם תחת חשוף ושני פסי גומי אלכסוניים שימסגרו את כל האיוונט. בילוי נעים.  

מפת התחתונים השלמה

מפת התחתונים השלמה

בוקסר: מימין לשמאל: פאלם אנגלס, מחיר: 380 שקלים, H&M, מחיר: 99 שקלים, DEREK ROSE, מחיר: 110 שקלים
בוקסר ריפס: מימין לשמאל: פול סמית', מחיר: 99 שקלים, SUNSPEL, מחיר: 135 שקלים, טומי הילפגר, מחיר: 149 שקלים
בריפס: דולצ'ה גאבנה, מחיר: 241 שקלים, THE WHITE BRIEFS, מחיר: 129 שקלים, קלווין קליין לפקטורי 54, מחיר: 149 שקלים
טראנקס: מימין לשמאל: ורסאצ'ה, מחיר: 180 שקלים, ZIMMERLI , מחיר: 220 שקלים, קסטרו, מחיר: 59 שקלים
טנגה: מימין לשמאל: אסוס, מחיר: 22 שקלים, אסוס, מחיר: 22 שקלים, אמפריו ארמני, מחיר: 94 שקלים

הרשימה

הרשימה

1. חולצה | Neighborhood
רלבנטית תמיד.
104 דולר, אפשר לקנות כאן

2. משקפי שמש | Etnia Barcelona
מותג המשקפיים הספרדי יוצא עם BASQUIAT – קולקציית קפסולה במחווה לאמן האמריקאי ז'אן מישל בסקיאט, שמצליחה לאמץ השראות של גרפיטי ותרבות רחוב בלי להיראות כמו קלישאה. די סקסי
1,400 ₪, ניתן להשיג בחנויות האופטיקה הפרטיות

3. ז'קט ג'ינס | A.P.C
הפריט היחיד שתצטרכו מעתה ועד הנצח
195 ליש"ט, אפשר לקנות כאן

4. ג'ינס | ZARA
מאלה שאתה תמיד מדלג עליהם בחנות, ואז חולם עליהם בלילות
169.90 ₪, להשיג בסניפי הרשת

 5. ספר | VETEMENTS
על פני 480 עמודים שמתעדים את הקולקציה לאביב 2017, לוקח Summercamp Paperback Book את המותג הכי מסעיר של השנים האחרונות, וטמנט, והופך אותו לספר שולחנות קפה. זה מחריד ונפלא בו זמנית.
37.50 ליש"ט, אפשר לקנות כאן

6. טבעת | Henson
מתישהו יימאס לי מטבעות חותם, אבל לא היום.
382 דולר, אפשר לקנות כאן

7. נעליים | Saint Laurent
חדלו להשקיע בטיפוח אופי מסקרן או תחומי עניין מרתקים – הנעליים האלה הן כל מה שאתם צריכים כדי להיות האנשים הכי מגניבים בעולם
392 ליש"ט, אפשר לקנות כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • טוב זה מעולה. אתה מצחיק !

    מאת: נלי |‏ 22 במרץ 2017 | 18:19
  • מה עם דלתא 5 ב 30.
    או גיבור סברינה האלמותיות שמלוות אותי כ 8 שנים.

    אני לא מבין איך מישהו מוציא על זוג אחד את תקציב התחתונים שלי לעשור שלם

    מאת: תותי |‏ 22 במרץ 2017 | 17:02
  • אחלה סטייל!
    אהבתי מאוד

    מאת: חן |‏ 22 במרץ 2017 | 16:22
  • אין ספק שגבר עם תחתונים נורמליים זה מצרך מבוקש

    מאת: נלי |‏ 22 במרץ 2017 | 15:29
  • לא מזמן זרקתי את כל התחתונים של כל החברות כמו קסטרו וכל התחתונים ללא השם שעולים 3 ב-50.
    קניתי 4 זוגות של קלווין קליין
    3 זוגות של ארמאני
    ו-3 זוגות של ראלף לורן.

    מה אני יכול להגיד? היה שווה את ההשקעה! הבנות פשוט מתות על זה!
    משום מה התחתונים היקרים והאיכותיים כמו בפרסומות עושים להן את זה בטירוף
    גברים תנסו!

    מאת: אלי |‏ 22 במרץ 2017 | 12:12