פרויקט זאין מאליק: איך משקמים סטייל של פליט להקת בנים?

וגם: תיקי הגב משלימים קאמבק, טיפול פנים מוזהב במיוחד והפונצ'ו שיפתח לכם את הסתיו. עמרי קירון עם כל מה שגברים צריכים לדעת על סטייל

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2015
פאשניסט נולד: זאין מאליק מגיע לתצוגה של לואי ויטון בשבוע האופנה בפריז (צילום: AP)

פאשניסט נולד: זאין מאליק מגיע לתצוגה של לואי ויטון בשבוע האופנה בפריז (צילום: AP)

גיבור הסטייל: זאין מאליק
השבוע גיליתי שזאין מאליק בן 22. כמו כן, גיליתי שקוראים לו זאין מאליק ולא, למשל, "ההוא מאחורי הארי סטיילס". האמת שעד לאחרונה לא הייתה לי סיבה אמיתית להתעניין בבריטי הצפוד, שאולי הכרתם כחמישית מ"וואן דיירקשן": לא רק שהמוזיקה שהלהקה מייצרת משמימה להפליא, גם הסטייל של חבריה במשך השנים נותר עמום למדי. את סטיילס, הכוכב הבלתי מעורער של ההרכב, דאגה הסטייליסטית קרוליין ווטסון לצייד במלתחת סן לורן מתאמצת – והוא עוד לפחות זכה לטיפול מעמיק כלשהו, בעוד ארבעת האחרים נאלצו להחליף ביניהם סטים של מעילי עור עם ניטים בצבעוניות מתואמת, כאילו העולם נותר בדיוק באותו מקום בו היי פייב עזבה אותו.

אלא שעכשיו זאין מחוץ ללהקה, "כדי לחיות חיים רגילים של בן 22", ופתאום מתברר שנער השעשועים העדין, זה שנראה תמיד כארנבון חמוד שעומד לפרוץ בבכי, הוא בעצם חובב אופנה שיודע להעז. בשבועות האופנה האחרונים הוא התייצב בשורה הראשונה בתצוגות של ולנטינו ולואי ויטון, מצויד בשיער בצבע ירוק תפוח ומבט חדור מטרה של עובד הוצאה לפועל. המראות שהציג בשבועות שחלפו מאז דאגו למתוח את הגבולות האופנתיים עוד קצת בכל פעם, מדגישים לוק בוגר ששונה מרוח הבויבנד המוכרת. את הטריק הזה זאין לא המציא, כמובן: מג'סטין ביבר בז'קט של בלמיין במט גאלה ועד ג'ו גונאס בטוטאל לוקים של בלנסיאגה – נערי הזהב של הפופ מחפשים עכשיו את החיבוק של עולם האופנה כדי לקבל אישור לכך שהתבגרו. עוד דרך בטוחה להוכיח זאת לעולם: הצליחו סופסוף לגדל זקן.

חובב אופנה שיודע להעז. מאליק מגיע לתצוגה ולנטינו (צילום: אינסטגרם zaynmaillk)

חובב אופנה שיודע להעז. מאליק מגיע לתצוגה ולנטינו (צילום: אינסטגרם zaynmaillk)

עם חברי וואן דיירקשן הכאילו מגניבים (צילום: גטי אימג'ס)

עם חברי וואן דיירקשן הכאילו מגניבים (צילום: גטי אימג'ס)

האם בקרוב נראה אותו על קמפיין? (צילום: אינסטגרם bel_maciel1d)

האם בקרוב נראה אותו על קמפיין? (צילום: אינסטגרם bel_maciel1d)

בתקופת וואן דיירקשן. קלישאה של להקת בנים (צילום: גטי אימג'ס)

בתקופת וואן דיירקשן. קלישאה של להקת בנים (צילום: גטי אימג'ס)

פריט החובה: תיק גב
בשנתיים האחרונות הסתובבתי בכל מקום עם תיק יד ענק, כזה עם רצועות קצרות והרבה מקום למעט החפצים שלי. רכשתי אותו בשכונה מגניבה מדי בטוקיו, במחיר גבוה מדי, ולמרות שהוא לא היה נוח בשום צורה, שכנעתי את עצמי שהוא מקנה לי אפיל קוסמופוליטי, כאילו הרגע ירדתי מטיסה. כמובן שבמציאות נראיתי כמו סבל ממורמר, ובאמת התיק היה כבד להחריד ולא פעם נשפכה לי הקולה זירו על הלפטופ. אבל היי, פרקטיקה זה לחלשים.

בשבועות האחרונים חזרתי ללכת עם תיק גב. זה לא שלא התגעגעתי, אבל עד עכשיו ויתרתי כי משהו בנינוחות המופגנת שבהסתובבות עם תרמיל גרם לי להרגיש כאילו חזרתי לחטיבה, וזה מיד זורק אותי לעולם של שפמי בר מצווה. מצד שני, נינוחות היא מושג נשגב שכל כך קשה להשיג באופנה – ואם היא זמינה וקלה להשגה, צריך להיות מנותק כדי להתכחש לה. במקביל לשצף האידיאולוגי, היו אלה כמה דגמי תיקים מוצלחים במיוחד ששכנעו אותי לתת לטרנד יד. קשירות מתוחכמות, טקסטורות מעניינות, חומרים מפתיעים ובעיקר וייב כללי ולא מתאמץ הופכים את הדור החדש של תיקי הגב לפריט שאתה רוצה עוד ועוד ממנו, גם אם אינך תלמיד חטיבה בעל שאיפות היפסטריות. טווח המחירים, כיאה להשקעה המסתמנת בדיטיילז, התרחב משמעותית, והיום תיקי גב יומיומיים כבר משתחלים בקלילות לקטגוריית פריטי היוקרה ומוצעים במהדורות מוגבלות. לבינתיים, אני אסתפק בדגמים הנגישים יותר. אלה שלא ייעלבו אם, היפותטית, אשכח אותם באוטובוס בדרך לעבודה.

תיקי הגב שאתם צריכים

תיקי הגב שאתם צריכים

1. h&m, מחיר: 249 שקלים
2. asos, מחיר: 88 שקלים
3. JUD TLV, מחיר: 860 שקלים
4. ריפליי, מחיר: 699 שקלים
5. תומס מאייר, מחיר: 4,572 שקלים
6. שינולה, מחיר: 4,074 שקלים
7. הרשל, מחיר: 520 שקלים
8. לואי ויטון, מחיר: 12,400 שקלים
9. אמריקן וינטאג', מחיר: 429 שקלים
10. פנדי, מחיר: 4,548 שקלים
11. פול אנד בר, מחיר: 179 שקלים
12. כריסטיאן לובוטן, מחיר: 4,258 שקלים
13. דולצ'ה גאבנה, מחיר: 4,122 שקלים
14. kanken, מחיר: 549 שקלים

הטרנד: מכנסי ג'וגר

אוגוסט וחם וכולם בחופש, ולכן אני מרשה לעצמי לכופף קצת את החוקים ולהכריז על טרנד לוהט, למרות שבסתר ליבי אני יודע שימיו היפים באמת היו בקיץ 2013, וכרגע הוא מקסימום מוגש בטמפרטורת החדר. מצד שני, אין לי רגשות אשם: אנחנו ישראלים, ונגזר עלינו לחיות בדיליי מסוים לשאר העולם (שמעתי על ירק חדש שקוראים לו קייל, סופר פוד משגע!) ולכן אני שולח את כולכם לקנות עכשיו מכנסי ג'וגר ולהעמיד פנים שגם בניו יורק עדיין עפים על זה.

על מה מדובר? מכנסיים עם גומי, לא יותר. הם יכולים להיות מחויטים או ספורטיביים, עשויים מצמר, כותנה, טרנינג או עור, עם הדפסים גרפים בולטים או פרינט יומיומי צנוע – אבל תמיד עם גומי מכווץ בתחתית, שהופך אותם לקלישאת ירחוני הנשים המושלמת: פריט שמלווה אותך מהבוקר עד הלילה. ואכן, הפופולריות העצומה של הג'וגרז בשנתיים האחרונות היא בוורסטיליות שהם מציעים: מכנסיים באווירת פיג'מה שלגמרי לגיטימי להסתובב איתם בחוץ, פריט אופנתי אך קז'ואלי מספיק כדי להראות שלא אכפת לכם, לוק שמסתדר כמעט עם הכל, אפילו עם הטוניקות הכעורות שכולם מתעקשים ללבוש כרגע. צוותו אותם לגופיה או לחולצה מכופתרת, לאספרדלים או לנעלי אוקספורד, לז'קט מחויט או לכובע גרב, ותקבלו מראה לגיטימי, גם אם כזה שבחלקים מסוימים בעולם כבר הספיקו להתעייף ממנו.

דפנטלי מדובר במכנסיים הנוחים בעולם. ASOS (צילום: יח"צ)

דפנטלי מדובר במכנסיים הנוחים בעולם. ASOS (צילום: יח"צ)

מושלם לחורף. מימין: אמריקן וינטאג', שמאל: הודיס (צילום: יח"צ)

מושלם לחורף. מימין: אמריקן וינטאג', שמאל: הודיס (צילום: יח"צ)

מכנסי הג'וגר שהכי אהבנו

מכנסי הג'וגר שהכי אהבנו

1. פול אנד בר, מחיר: 169 שקלים
2. דיסקווארד לבוטיק ל'איטליה, מחיר: 2,259 שקלים
3. תמנון, מחיר: 129 שקלים
4. Adika, מחיר: 179 שקלים
5. אמריקן וינטאג', מחיר: 659 שקלים
6. H&M, מחיר: 249 שקלים
7. vans, מחיר: 279 שקלים
8. טופמן, מחיר: 229 שקלים
9. ריפליי, מחיר: 699 שקלים

התופעה: טיפולי ספא מותאמים במיוחד לגברים
בואו נדבר שנייה על סבון פנים. עד לא מזמן, ההיגיון שהנחה אותי בחיים היה פשוט: אם יש סבון בעזרתו אני רוחץ את הפנים, הרי שמדובר בסבון פנים. ולא שביצעתי את הפעולה הזאת פעמים רבות מדי: אם במקלחת, במקרה, הייתי מעביר ויש על הפרצוף – מעולה. אם לא, גם בסדר. שיגידו תודה שלא הסתבנתי בשמפו ונמשיך הלאה.

אלא שעכשיו בגרתי ואני מגלה כי מדובר בטעות פטאלית – כך לפחות הקפידה להסביר לי כל אחת מהקוסמטיקאיות שעברתי תחת ידן בשבועות האחרונים, כחלק מהתחקיר המעמיק אודות הגל החדש של טיפולי היופי המותאמים במיוחד לגברים. מנסות לאזן בין מבטי בוז לרחמים כבדים, הן הניחו יד רכה על מצחי, נאנחו קלות וקבעו: גברים צריכים ללמוד סופסוף לטפל בפנים, ולהתחיל להתייחס לזה ברצינות. במיוחד אתה.

בתחילה, לא נתתי לעלבון הדק הזה לפגוע בי. בתור אחד שמתעסק די והותר עם מראה חיצוני, הגילוי כי הרגלי הטיפוח שלי לוקים בחסר דווקא החמיא לי במידה. אדם קדמון שכמוני, מסתובב בעולם כבבון מטונף, הבו לי שרשרת עצמות ותפריט פליאוליטי וצפו בי משפריץ טסטוסטרון. אלא שאז גיליתי את מחיר הטעות: הוצאת שחורים. כך, בעוד חבריי מתקנאים בי על שהצטרפתי לחוג הסילון של הספא, מדמיינים אותי מעביר את ימיי בין מגוון חדרי הירגעות, נוסך עצמי בחליטת תה וגונב חלוקים למכביר, ידעתי אני שמדובר במסע מפרך בדרך לוודג' המושלם. זה כואב החרא הזה, ובסוף אחד לא ממש שם לב שמשהו השתנה.

טיפול לגבר, יש חיה כזו. שבע ספא מלון הילטון (צילום: אסף פינצוק)

טיפול לגבר, יש חיה כזו. שבע ספא מלון הילטון (צילום: אסף פינצוק)

ובכל זאת, הפיתוי גדול מדי. הרי במכוני הספא הבינו כבר מזמן שמסתתרת בארון אוכלוסיה גברית נרחבת שמפנטזת על פילינג גרגירים וכתפיים משוחררות, ועכשיו מציעים שם מגוון חבילות המיועדות אך ורק למין החזק. המיתוג הוא קצת פחות פירותי וקצת יותר מחוספס, אך המטפלות כולן הסכימו שאין הבדל ממשי לעומת הטיפולים הרגילים לנשים. העור הגברי אמנם כולל יותר נימי דם ומתמודד עם תופעות הלוואי המדממות של הגילוח, אבל ממילא כל טיפול מותאם לאופיו הספציפי של עור הפנים. הנה כמה מוצלחים במיוחד שיוציאו אתכם פנתרים:

המקצועי: ה"קומבי סטאר", טיפול הפנים לגברים ב"רונית רפאל-מדע היופי", כולל הרבה מילים מסובכות כמו LEC40 קומפלקס אנטי אייג'ינג, לציטין טהור, אנטי- אוקסידנטים וכו'. בסוף, מדובר בטיפול חמצן קריר ונפלא שאליו מצטרפים טיפול פנים לניקוי יסודי וטיפול פילינג קריסטל לליטוש העור. כשתצאו תרגישו כאילו הנפים שלכם יצאו מהקפאה. 90 דקות, 1,190 ₪

המפנק: הספא של מלון מצודת דוד בירושלים משתף פעולה עם רשת ל'אוקסיטן הצרפתית, מה שאומר שבנוסף לאווירת הפנג שוואי המפלים הקטנים, מקבלים האורחים גם גיפט בג עם מוצרי קוסמטיקה מיניאטורים לקחת הביתה. ווהו! ולענייננו: טיפול פנים לגבר מסדרת ורדון יסדר לכם סדרה של מסכות פילינג ויוציא אתכם עם ריח של נער כפר מסוקס בפרובנס. 60 דקות, 410 ש"ח

בנים, מגיע לכם. ספא ריץ קרלטון (צילום: מתיו שו)

בנים, מגיע לכם. ספא ריץ קרלטון (צילום: מתיו שו)

העוצמתי: עוד מקום שמתפאר במוצרי ל'אוקסיטן הוא הספא הרשמי של רשת הטיפוח הצרפתית, במתחם שרונה. כאן מליצים לגברים על עיסוי אבנים חמות – שהוא נעים ומפנק, אבל גם הארדקוריסטי יותר מהנעימי הממוצע, כדי שהטסטוסטרון שלכם לא ייפגע. 60 דקות, 375 ₪

היוקרתי: בספא מלון ריץ קרלטון הרצליה, מקום בו לנצח תרגיש האדם הכי עני בבניין, מציעים את – Deep Cleansing Detox Facial טיפול לגברים המבוסס על מוצרי חברת שייסידו היפנית. אווירת הזן מורגשת כאן בכל שלב: רחצת כפות רגליים מסורתית, בחירת תמצית ריח מועדפת ורצף מערפל של ניקוי ועיסוי פנים שיוציא אתכם מסטולים ומאושרים. 60 דקות, 450  ₪

הספורטיבי: בזאוס ספא ברמת גן (חלק ממועדון הכושר זאוס) ממליצים לגברים על "פינוק להפגת מתחים" – שזה שם שאולי מרמז על מסאג' עם הפי אנדינג, אבל בסופו של דבר מדובר ב-60 דקות של עיסוי שבדי אינטנסיבי למדי בשמן שקדים. במיוחד עבור הספורטאים מביניכם שבדיוק סיימו אימון,  וגם למי שסתם אוהב ריח של חדרי כושר. 350 ₪

ספא יערות הכרמל. מקום מעולה לברוח אליו (צילום: איתי סיקולסקי)

ספא יערות הכרמל. מקום מעולה לברוח אליו (צילום: איתי סיקולסקי)

האוריינטלי: טיפול הפנים "סופרמן" בספא sheva  במלון הילטון תל אביב מעניק שילוב מושלם: מצד אחד, מוצרים איכותיים של חווה זיגבוים, כולל מסיכת זהב ופילינג עוצמתי (60 דקות, 520 ₪). מצד שני, אווירה תאילנדית יוקרתית שתזרוק אתכם אוטומטית לחוף בקוטאו, מינוס הליידי בויז. ויש גם מסאג' תאילנדי בשמן שמומלץ לגברים שאוהבים את זה קשוח (60 דקות, 450 ₪).

האסקפיסטי: הספא ביערות הכרמל, מלון היוקרה של ישרוטל, מגיע קומפלט עם נוף ירוק, אווירת חופש נוצצת והמון אנשים שמסתובבים בבופה ארוחת הבוקר בחלוקים, סתם כי אפשר."טיפול פנים מטהר לגבר" יעשה לפרצוף שלכם קסמים עם פילינג על בסיס אורז וחומצות פירות מסתוריות, ויכין אתכם היטב לפעילויות האקסטרים במלון. סדנת מדיטציה עם קערות טיבטיות, למשל.  50 דקות, 375 ₪

הרשימה: דברים שצריכים להיות שלי

הרשימה

הרשימה

1. הפונצ'ו: ברברי פרוסום
אני לא יודע אם הכמיהה שלי לסוף הקיץ שיבשה את דעתי, אבל כרגע הפונצ'ו הזה נראה לי פריט המאסט להתעטף בו בחודשי הסתיו הקרובים, ובכלל. 1,079 פאונד, אפשר לקנות כאן

2. על השולחן: מגש שיש
ייתכן ולאחרונה פיתחתי אובססיה לשיש. ייתכן והיא גרמה לי גם להתייצב אצל מכין מצבות בגבעת שאול בבקשה שייצר עבורי מגש שיש לדירה. ייתכן ועליי להפסיק לגלוש בפינטרסט. החל מ-170 דולר ליחידה. אפשר לקנות כאן

3. הכובע: sean from texas
מה שהם אמרו. 45 דולר, אפשר לקנות כאן

4. המכנסיים: זארה
חברים, הימים הנוראים בפתח, ואין דבר שמשדר "סליחות" יותר טוב מזוג מכנסיים שיושבים עליכם מצוין. מחל לי עולם, פשוט נולדתי ככה. 199, להשיג בחנויות הרשת

5. הנעליים: מנגו
בשורה משמחת: מחלקת הגברים של מנגו חזרה לחיינו בישראל, ובין היתר ניתן לאתר שם את זוג המונקס הזה, הגרסה הסקסית לכל נעליי המשרד המשמימות שלכם. וולקאם בק. 619 שקלים, להשיג בסניפי הרשת

השאירו תגובה