אין כמו בייסיק, אבל עם מלא תכשיטים

היא אוהבת את מארק ג'ייקובס, אבל לא מוותרת על שופינג בזארה | היא מתה על מכנסי עור, אבל לעולם לא תתפסו אותה לובשת פרווה אמיתית | פלשנו לבית של מעצבת התכשיטים קים בן שמעון, חצי מהמותג "קים וזוזי"

מאת  | ‏ 2 יוני 2014


הכירו את מעצבת התכשיטים קים בן שמעון, בת 45, נשואה פלוס שניים (אדם בן 7.5, רוי בן 11). קים נולדה באוסטרליה ועלתה לארץ עם משפחתה בגיל שנתיים. כבת לאם יצירתית במיוחד ("אימא שלי לימדה אותי לבשל, לתפור ולרקום"), קים תמיד חיפשה מקום לבטא את הפאשן שלה לעיצוב.

"מגיל צעיר עבדתי כסטייליסטית של אופנת ילדים, של עיצוב ושל אוכל. כשהייתי בת 24, פלוס מינוס, התחלתי ללמוד צורפות במסגרת חוג ביתי ובו רכשתי טכניקות חדשות לעיצוב וייצור תכשיטים. באותה תקופה עבדתי על הקולקציה הראשונה שלי, של תכשיטים בסגנון 'אינדיאני' – סגנון שאני מאוד מתחברת אליו: מראה אתני בשילוב עם קצת 'בלינג בלינג'".

"בשלב מסוים רציתי לפרסם את התכשיטים שלי בעיתונות, שם פגשתי את העורכת הראשונה שלי בעיתון 'את', עמליה שמשוני, שזיהתה את טוב הטעם שלי והכישרון. החיבור היה מיידי".

לאחר מספר שנים הפסיקה קים לעבודה ב"את" ועברה ל"לאישה". "תוך כדי עבודה בעיתון הרגשתי רצון לשוב לתחום התכשיטים, והתחלתי לעשות לעצמי ולחברות שלי צמידים". בשלב זה הכירה קים את זוהר אשר גוטמן (34), כיום שותפתה העסקית וחברתה הקרובה. זוהר ראתה את הפוטנציאל העסקי של התכשיטים. לא עברה חצי שנה והשתיים הפכו את המותג ל–KIM&ZOZI. התכשיטים מיוצרים בארצות הברית, אבל המותג ממוקם בארץ.

קפצנו לבקר את קים בביתה שבהרצליה, ומצאנו ספייס מקסים המתכתב נפלא עם הסגנון הבוהמייני שלה.

הסטייל שלי
"אני נאמנה בעיקר לטי שירטים מוצלחים ולג'ינסים. הסגנון שלי מאוד בייסיק, אבל תמיד בשילוב תכשיטים".

מעצבים אהובים
"מארק ג'ייקובס, שאנל, קנזו, סטלה מקרטני".

לעולם לא אלבש…
"פרווה אמיתית".

שופינג
"רשתות כמו H&M וזארה, סקורצ'ר בשינקין ותמרינדי ברמת השרון".

המדים שלי
"מכנסי ג'ינס בכל הגזרות".

טרנד אהוב
"היפי שיק".

חובה בכל ארון
"ג'ינסים, כמה שיותר. כמו כן, זוג מכנסי עור שחורים וצמודים".

קניתי ומעולם לא לבשתי
"שמלת עור שחורה קצרה עם ריץ' רץ' מקדימה".

טיפ טיפוח
"למראה עור אחיד וטבעי אני מערבבת 50% מייק אפ 50% קרם פנים, ומורחת על הפנים בעזרת האצבעות. זה מעולה".

"אני מתאפרת באופן מאוד טבעי, ומבקרת אצל הקוסמטיקאית שלי פעם בחודשיים לריענון העור. בקיץ אני עושה מניקור-פדיקור באופן שוטף, כל שבוע או עשרה ימים"

חנות סודית שאת מוכנה לחלוק עם קוראי FF
"לאימא שלי יש חנות יד שניה בכפר שמריהו. החנות קיימת בבעלותה כבר מעל 20 שנה ויש שם המון מציאות במחירים מצחיקים".

 

 

 

צילום: ליאה צ'יסנוקוב

השאירו תגובה