לא על המטפחת לבדה: ביקור בית אופנתי אצל סיון טלמור

היא אובססיבית לפסים, מתחזקת אוסף מרשים של תכשיטים ולעולם לא תתפסו אותה בכפכפים | סיון טלמור מארחת את FF לתה, עוגיות ומטפחות

מאת  | ‏ 13 נובמבר 2012

השבוע המדור הצליח להתרחק מעט מתל אביב ולהתארח אצל המוסיקאית המבטיחה והמעניינת של השנה – סיון טלמור המקסימה. טלמור (26), שהתפרסמה כמתמודדת הכי צבעונית (בכל המובנים) בתוכנית "דה וויס", שיחררה לאחרונה את סינגל הבכורה שלה "מילים" מתוך אלבום פרי יצירתה, בהפקת יוני בלוך.

סיון מתגוררת בבית קרקע גדול במושב חרוצים שבשרון, עם בעלה עודד ושתי כלבותיהם, מזל ומנדי. ביתם של הזוג מעוצב כצימר כפרי, חם ומזמין וסיון מתגלה כמארחת למופת ואחת הנשים עם האנרגיות הכי חיוביות בסביבה. בתוכנית, היא נודעה לא רק באיכויות הווקליות והפרפורמנס הייחודי שלה אלא גם בהיותה בעלת סטייל אישי מגובש ומלתחה מגוונת ומפתיעה. הארון הצבעוני שלה מורכב מפרטי וינטג' מגניבים ובעיקר משלל שמלות משנות החמישים שהיא רכשה בחנויות יד שנייה ושווקים בארץ ובחו"ל. היא מכורה למטפחות לשיער ולעולם לא תלבש כפכפים. שנות החמישים העליזות חוזרות ובגדול!

העבודה שלי
"אני מוזיקאית. זמרת, מלחינה וכותבת שירים. זכיתי לעבוד בדבר שאני הכי אוהבת, קיבלתי איזו מתנה מלמעלה (או מההורים – כל אחד והאמונות שלו) וזה העיסוק שלי. אומרים שהמוסיקה בוחרת בך ולא ממש את בה, ואני חייבת לציין שזה כל כך נכון".

הסטייל שלי
"וינטג'. המון השפעות מהפיפטיז והסיקסטיז".

המדים הלא רשמיים שלי
"ב-98% מהימים אענוד מטפחת, לרוב עם שמלה. אם לא שמלה, אז חולצה מעניינת עם מכנסיים חלקים, עם מותן גבוה – חובה כמובן".

אובססיה אופנתית
"פסים".

טרנד קראש
"מתה על זה שהכל מלא בהדפסים עכשיו. ויותר מזה – שסוף סוף מערבבים אותם יחד. כמה שההדפס יותר משוגע, ככה יותר טוב".

שופינג
"כמעט אך ורק בחנויות יד שנייה. בחו"ל מרשה לעצמי לחטוא גם בh&m ובאורבן אאוטפיטרס".

 

פריט אהוב בארון
"זוג נעליים של Irregular Choice – אדומות עם סנוניות טורקיז מפלסטיק. ומטפחת משי דומה עם נקודות לבנות".

פינה אהובה בבית
"הסלון או פינת הישיבה בחוץ".

 

השראה עיצובית
"את הבית עיצבנו בעלי ואני ביחד. לפני כן גרנו יחד, אבל בבית שאני סידרתי ועיצבתי. ככה כשעברנו היה איזה חשש שמא לא תמיד נסכים על הסגנון ועל הבחירות העיצוביות של הבית. אחרי ששיפצנו את הבית בו אנו גרים (שהיה חורבה אמיתית) גילינו שכנראה אנחנו באמת meant to be כי היינו כל כך זהים בטעם ויכולנו ליצור את בית החלומות שכנראה שנינו חלמנו בדמיון".

"הבית קצת מזכיר בתים אירופאים. משם הבאנו את עיקר ההשראה. הרבה מאוד עץ וחום. פריטי וינטג' מעטרים את הבית יחד עם הרבה ספרים ודיסקים על הקירות. ספות מחומרים שונים שאספנו משווקי פשפשים ומההורים. המטבח היה לנו חשוב מאוד והיה לנו איזה ויז'ן שחברה טובה ומוכשרת ביותר (עדי פריימן) עזרה לנו לבצע ועיצבה אותו בדיוק כמו שרצינו. ניסינו ליצור לנו את הצימר המושלם בו נוכל לחיות".


אף פעם לא אלבש…
"כפכפי הוואינאס. ולא כי אני לא מקנאה בבנות שהולכות עם הוויאנס, ג'ינס וגופיה לבנה אלא כי זה פשוט כל כך לא יפה עליי".

חובה בכל ארון
"חולצת פסים כבר אמרתי? קצת רחבה, שלא תהיה צמודה. תמיד תלך עם כל דבר – אני חותמת על זה!"

תכשיט סנטימנטלי
זוג עגילי החתונה שלי. גם כי ענדתי אותם עד היום רק בחתונה וגם כי קיבלתי אותם במתנה מאמא של עודד בעלי- חני, שזכיתי בה כל כך.


שגרת טיפוח
"בכל לילה מנקה את הפנים עם סבון פנים (במקלחת) או עם מי פנים (אם ללא מקלחת) של Dr Grandel. בוקר ולילה משתמשת בקרם לחות של Guinot. בכל בוקר משתמשת בקרם עיניים של Dr Grandel, שמה מסקרה של מאק Opulash, מסמיקה את הלחיים עם Benetint ולעיתים מפרגנת לעצמי גם באודם אדום של מאק – rooby woo. עונדת את הבושם – Femme של Boss. במקרים מיוחדים (או ימים מרגשים) אענוד את Ralph Lauren Blue שאני מתקמצנת עליו ממש, כי כבר לא מייצרים אותו. ודאודורנט שתמיד בתיק ותמיד עובד של כיף".

שומרת אך לא לובשת…
"עדיין לא לבשתי שמלה של Claire McCardell אחת מהמעצבות החשובות שהיו בשנות ה-40 וה-50, שמחכה אצלי בארון אחרי שרכשתי אותה בחנות וינטג' משובחת בניו יורק, בדי הרבה כסף".



על המדף ליד המיטה

"בדיוק סיימתי את 'האמן ומרגריטה' של בולגקוב, ועכשיו קוראת את 'חירות' של ג'ונתן פראנזן – המלצה משובחת של יהונתן גפן".

חנות סודית שאת מוכנה לחלוק עם קוראי FF
"יש חנות אחת מעולה ביפו – לוני וינטג', יועזר איש הבירה 6 ביפו. יש גם חנות שאני אוהבת כל כך ואיכשהו תמיד (אבל תמיד) יוצאת משם לפחות עם שלושה פריטים ברח' נורדאו בהרצליה".

צילום: טליה רוזין
עריכה גרפית: שלי הדר-כהן

השאירו תגובה