פאשניסטה מלידה: ביקור בסטודיו הנוצץ של לי גרבנאו

משקפיים, סיכות, כובעים, נעליים, תיקים, מגזינים, ומה לא? הסטודיו של לי גרבנאו מלא באוצרות | המעצבת המועדפת על חוג הסילון וכלתו של נוחי דנקנר מתארחת ב"אוסף פרטי"

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2012

לי גרבנאו, 26, סיימה רק לפני 4 חודשים לימודי עיצוב אופנה בשנקר (בהצטיינות!), אבל כבר בשנה א' של התואר פתחה את הסטודיו שלה והחלה למכור לכוכבות הביצה המקומית ולנשות העשירון העליון את שמלות הערב המרהיבות שלה. מעבר להיותה מוכשרת ללא כל עוררין, ייתכן שגם הקרבה שלה לחוג הסילון (בכל זאת, היא מהרצליה פיתוח) והעובדה שהיא ארוסתו של בנו של נוחי דנקנר, עומר, עזרו לנקודת הפתיחה המבטיחה שלה.

כבתו של איש הטקסטיל אורי גרבנאו ז"ל ושל דוגמנית העבר יפה כפיר, האהבה והתשוקה של לי לאופנה ולאסתטיקה מגיעים מינקות, ועמם גם אוספים מעוררי קנאה של תיקי מעצבים, נעליים, תכשיטים ואינספור מגזינים. לי הזמינה אותנו לסטודיו ההרצלייני שלה לחטט בהם. היה נוצץ.

העבודה שלי
"להיות מעצבת אופנה זו עבודה של 24 שעות ביממה, כל יום יש מטלות חדשות. יש ימים שאני עובדת אחת על אחת עם הלקוחות שלי ויש ימים שבהם אני רק תופרת. כל יום הוא חדש ובלתי צפוי".

הסטייל שלי
"אני מאוד אלגנטית בבסיס אבל אוהבת תמיד להוסיף אביזר או איזה דיטייל שמעניק טוויסט לתלבושת".

אובססיה אופנתית
"ללא ספק אביזרים. נעליים, תיקים, תכשיטים והמון שרשראות. אני אספנית של המון דברים. גם ספרי אופנה ומגזינים הם סוג של אובססיה אצלי".


טרנד עונתי מועדף
"כן! אני אוהבת מאוד את אבני החן וכל הבלינג שהיו בתצוגות העונה".

שופינג
"אני מאוד אוהבת לקנות בגדים בזארה, ואפשר לומר שאני מכורה למותג COS. תיקים ונעליים אני בדרך כלל קונה בחו"ל או בחנויות מעצבים בארץ ואני גם קונה המון בשווקים בחו"ל, בעיקר וינטג'. מצד שני, רוב הבגדים שאני לובשת הם כאלה שעיצבתי ותפרתי לבד".


פריט סנטימנטלי
"טבעת חותם של אבא שלי".

לא תתפסו אותי לובשת…
"מכנסיים בגזרה נמוכה".


השראה עיצובית
"אני שואבת השראה מתולדות העיצוב והאמנות, והאמת היא שאני מתחילה ללמוד תולדות האמנות כדי לקבל עוד השראה".

מעצב/מותג אהוב
"היידר אקרמן וראף סימונס".



טיפ טיפוח
"איפור קליל ליומיום ודרמטי יותר בערב. אייליינר מוסיף המון".


חובה בכל ארון
"שמלה שחורה ומחמיאה".


חנות סודית שאת מוכנה לחלוק עם קוראי FF
"לא בדיוק חנות אבל שוק הפשפשים, אין סוף לאוצרות של המקום הזה שכל פעם מפתיע אותי מחדש. ויש גם חנות סודית בפריז, האנגר ענק של וינטג' מכל התקופות – חובה!". כתובת: 64Rue Tiquetonne 75002 Paris

 

לי גרבנאו משתתפת בפרויקט The Young Professionals >>

השאירו תגובה