אוסף מגזינים ומתפתה לקרמים: אלון ליבנה פותח את הבית והארון

מתלבש לפי מצב הרוח, דלוק על שיזוף מוגזם ואוסף כפפות מתקופות שונות | המדור פוקד את דירת הגג המקסימה של מעצב האופנה אלון ליבנה

מאת  | ‏ 24 ספטמבר 2012

אלון ליבנה, 27, אחד המעצבים הצעירים העסוקים ביותר בארץ וחביב הכלות הטריות פתח בפנינו השבוע את הדלת לביתו וארונו. ליבנה, הנחשב לעילוי בתחומו, לאחר שזכה בגרסה הישראלית של תכנית הריאליטי "פרויקט מסלול". הוא התמחה אצל מעצב העל אלכסנדר מקווין ובבית האופנה של רוברטו קוואלי ומאז מתפעל חנויות וסטודיו כלות מקומיים ומתגורר בדירת גג רחבה ומוארת במרכז תל אביב. את ביתו הוא חולק עם בן זוגו גיל ושתי החתולות מרי-לינדה ונונית.

בסגנונו האישי, ליבנה משלב בין פריטים ישנים שליקט משוקי יד שנייה, לבגדי מעצבים ומזגזג בחינניות בין מראה רוק-גלאם סקסי לקלאסי-אלגנטי. עיצוב הדירה משלב תחושה מודרנית אורבנית וטאץ' אישי מיושן שבא לידי ביטוי ברהיטים המיוחדים ויצירות האמנות שמקשטות את הבית.

העבודה שלי
"מאז ומעולם חלמתי לעסוק באופנה, מדובר במקצוע קשה ותובעני אבל אני מאד שמח להגשים מדי יום את החלום שלי".

הסטייל שלי
"קשה לי להגדיר את סגנון הלבוש שלי במילים, מדובר באוסף של פריטים שאני אוסף ולובש לפי תקופות ומצבי רוח".

המדים הלא רשמיים שלי
"יש פריט אחד שממנו אני לא נפרד לרגע והוא תיק הגב של ז'יבנשי שרכשתי לעצמי בקיץ האחרון בפריז. כל שאר הפריטים שלי משתנים ואני נהנה לחדש את המלתחה בפריטים חדשים וכל הזמן".

הפינה האהובה עליי
"חדר העבודה שלי הוא בעצם הפינה האהובה עליי ביותר בבית. קישטתי את הקירות בתרשימים של ציפורים והכנסתי אליו את האוספים הקטנים והמיוחדים שיצרו יחד את הפינה החמה והנוחה שלי".

השראה עיצובית
"העיצוב של הדירה משלב בתוכו נגיעות של מודרניות לצד פריטי אספנות, תמונות וציורים בדיוק כמו העבודה שלי שמשלבת את מה שנכון בשבילי, עכשיו עם הדיטיילים ועבודות היד ששייכות לתקופה אחרת".

אובססיה אופנתית
"כתבי עת של אופנה, יש לי ספרייה שמאגדת מגזינים של אופנה מכל הזמנים וכל המינים".

טרנד עונתי מועדף
"שיזוף מוגזם".

שגרת טיפוח
"אני נוהג לשטוף פנים עם סבון הפנים של לה פררי. חוץ מזה, בכל כניסה שלי לסופר פארם אני חוטא ומצליח להשתכנע ולקנות קרמים שבחיים לא אשתמש בהם".

שופינג
"כמעט ורק בחו"ל, בגלל שאני מרבה לטוס לצורכי העבודה אז אני מוצא את עצמי בשווקים רבים ושם גם רוכש את הבגדים. את ההשלמות אני עושה בארץ".

פריט אהוב בארון
"tank top של שאנל בצבע פודרה".

קניתי ולא לבשתי
"חולצה מוגזמת של רוברטו קוואלי"

must בכל ארון?
"ג'ינס טוב, ז'קט שחור, חולצת ג'ינס מכופתרת יפה, סניקרס לבנות".

מעצב/ מותג אהוב
"רודארטה".

אף פעם לא אלבש…
"Hot pants".

תכשיט סנטימנטלי
"שרשרת זהב דקה עם תליון מגן דוד שסבתי קנתה לי".

חנות סודית שאתה מוכן לחלוק עם קוראי FF
"כשעבדתי אצל רוברטו קוואלי, גיליתי חנות סודית ביותר, החנות של רוברטו קוואלי עצמה, שמיועדת רק לעובדי החברה. יש שם one of מכל העונות לגברים ולנשים כולל אביזרים משלימים ובהנחה של עד 90% . אם לא תצליחו להכנס לשם אני יכול להמליץ על מתחם האאוטלט היוקרתי The mall שנמצא במרחק של כחצי שעה מחוץ לפירנצה. אפשר להגיע לשם ברכב או דרך תחנת הרכבת המרכזית Santa Maria novella. אפשר להשיג פריטים שווים ביותר של מעצבי העל בהנחות של עד 60% הנחה".

צילום: טליה רוזין
עריכה גרפית: שלי הדר-כהן

השאירו תגובה