שמפו של הוואי, בושם של מרג'יאלה: פלשנו לדירה של שירלי איציק

אובססיבית לחלוקי בית, עושה שופינג בשוק הפשפשים ומתעוררת כל בוקר לנוף של ים | ביקור חטטני בדירה של שירלי איציק, האישה הקולית שמאחורי מותג התכשיטים רובי סטאר

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2012

שירלי איציק, 32, שומרת באדיקות על תואר המעצבת הכי קולית בתל אביב. מי שעומדת מאחורי מותג התכשיטים והאביזרים האדג'י "רובי סטאר" ומתהלכת בגזרת פטיט, מתגוררת ביפו עם רו החתולה, בדירה שכולה מפלט אידאלי מהחיים העירוניים, עם נוף לים והמון אווירה שלווה של בית נופש ביוון. הבוטיק המשותף של איציק וגילי אזולאי ("ג'ולייט") נמצא בשוק הפשפשים ביפו, מה שאומר שגם ממרום מושבה השקט יש לה גישה תמידית למציאות, מרהיטים ומגזינים ישנים עד לבגדים ותכשיטים. את הסטייל הנון-שלאנטי של איציק מגבה אוסף בגדים מרשים שמורכב מפריטי וינטג׳ אותם לרוב היא מעצבת מחדש ופריטי מעצבים מהארץ ומחו"ל. קיבלנו הצצה מיוחדת למרחב הפרטי שלה.

העבודה שלי
"אינטנסיבית ותובענית, שעות ארוכות ומולטי טסקינג תמידי. אבל בסופו של יום אני עושה את מה שאני באמת הכי אוהבת. אני נהנית לעבוד עם הידיים ומרתק אותי התהליך של הפיכת הרעיון הראשוני, מהשראה חמקמקה לכדי תכשיטים מוגמרים. זה תהליך מרגש".

 

הסטייל שלי
"מגוון ואקלקטי, אבל בעיקר תלוי מצב רוח. ביום מתלבשת פשוט ונוח – ג'ינס וטי שירט או שמלה קלילה בשילוב עם אביזר או תכשיט עם נוכחות. בחורף סוודרים גדולים עם ז'קטים, אבל נהנית גם להעיז בשילובים מעניינים ובפריטים נועזים יותר. מאוד אוהבת לשלב וינטג' במלתחה אבל תמיד יחד עם משהו מודרני. אפשר לומר שאיזון בין אסתטיקות מנוגדות הוא המניע העיצובי העיקרי שלי בעבודה, בבית ובסטיילינג".

פריט אהוב בארון
"זה משתנה לפי תקופות. כרגע זה חולצות שקופות למיניהן".

 

טרנד עונתי
"בדרך כלל לא נוטה להתחבר לטרנדים, אבל מאוד אוהבת את שילובי הפרינטים שיש לאחרונה ואת בחינת גבולות הטעם הטוב".

אובססיה אופנתית
"יש לי אובססיה קטנה לחלוקים, במיוחד של גוטקס אבל לא רק. ומאוד קשה לי לעמוד בפני נעליים".

 

המקום האהוב עליי בבית
"הסלון שמשקיף לגג ומקשר אותי לחוץ בעודי בפנים. וגם אזור חדר השינה עם הגפנים והאורנים שמחוץ לחלון".

השראה עיצובית
"את הבית אני אוהבת פשוט ונינוח, את האוספים והבלגן משאירה לסטודיו. אני מקיפה את עצמי בפריטים שמעוררים בי השראה כמו עבודות אמנות של חברים, ספרים ומגזינים וחפצים שאני אוספת, ומשתעשעת בסידורם בבית. עם המעבר לדירה החדשה ניפיתי הרבה כדי להשאיר את החלל הזה מאוורר. את רוב הדברים אני אוספת בשווקי פשפשים וגם קיבלתי חלק בירושה. משלבת בין ישן לחדש ובין עירוני לכפרי".

טיפוח
"עברתי לאחרונה למוצרים של ד"ר האושקה ולסבון פילינג אורז של דרמלוג'יקה. שמפו וקונדישנר של הוואי ובושם של מרג'יאלה, לא יכולה כבר לשים ריח אחר".

שופינג
"אני עובדת הרבה ונמצאת רוב הזמן ביפו. קונה את רוב בגדי בשוק הפשפשים ומהשותפה שלי לחנות גילי אזולאי למותג ג'ולייט. אוהבת גם את המבחר של אורנה שאול, רוני בר ושיין. ובחו"ל כמובן כשנוסעת".

מעצב/ מותג אהוב
"דריס ואן נוטן, ריק אוונס, דמיר דומא".

אף פעם לא אלבש
"לא אוהבת להגיד אף פעם, בטח שלא באופנה. משתדלת ללבוש בגדים שמחמיאים לי ושנוח לי בתוכם".

פריטי must בכל ארון
"ג'ינס טוב ושמלה שחורה ראויה. להשקיע בקלאסיקות ובהלבשה תחתונה מתאימה".

תכשיט סנטימנטלי
"שרשרת שהיתה של סבתא שלי. נתתי לה אותה כמתנה כשהייתי בת 5 ומאז חמדתי אותה".

על המדף ליד המיטה
"Just Kids של Patti Smith וספר צילומים של Nan Goldin".

חנות סודית שאת מוכנה לחלוק עם קוראי FF
"חנות המשקפיים של יוסף חבר, שדרות חן 59 תל אביב".

השאירו תגובה