80 זוגות נעליים, אחרי סינון: בארון של המעצב יניב פרסי

הוא אוסף ז'קטים מחויטים, עושה שופינג בעיקר באיטליה ועל הצוואר הוא שומר מתנה אישית מג'ורג'יו ארמני | זכינו לביקור חטטני בסטודיו של יניב פרסי

מאת  | ‏ 30 יולי 2012

להגיד שיניב פרסי הוא אחת ההבטחות המקומיות הגדולות ביותר בסצנת האופנה העולמית, זה כבר פאסה. מדובר בהבטחה שכבר קויימה ומומשה ורק הולכת ומתבססת עם מותג שנמכר ברחבי העולם, ליין משני שעיצב לרשת רזילי, כתבות ב-Vogue איטליה ומעריצות כמו מורן אטיאס, אסתי גינזבורג וטריני וודל.

פרסי, שהתמחה ועבד בבתי אופנה גדולים כמו ג׳ון גליאנו ורוברטו קאוולי, עיצב קולקציית אקססוריז ללנוון ואפילו כמעט מונה למעצב בארמני, יודע המון על מקצועיות באופנה, דבר הבא לידי ביטוי ב'לוק אנד פיל' של הסטודיו שלו. המעצב, שמתחיל את היום שלו בסטודיו ב-6:30 בבוקר ואת מחצית מזמנו מעביר באיטליה (שם מיוצר חלק ניכר מהדגמים שלו), הצליח למצוא זמן לארח אותנו לביקור חטטני במיוחד.

העבודה שלי
״אני אוהב את החופש ליצור, אני אוהב שאין לי מגבלה יצירתית, אני עובד מאוד קשה אבל מרגיש שהתברכתי כי אני  מאוד אוהב את העבודה. היא סוחפת. תהליך היציאה שמתפתח מפנטזיה למוצר מוגמר הוא כיף גדול".

הסטייל שלי
"מאוד סולידי, אני לא אוהב להרגיש מחופש. בשבילי הסוד הוא בדיטיילים הקטנים, גם בעבודות שלי וגם בסגנון הלבוש אני מעדיף פרטים קטנים ונסתרים מאשר משהו צעקני".

אובססיה אופנתית
״נעליים! יש לי משהו כמו 80 זוגות, וזה אחרי שעשיתי סדר בארון״.

שופינג
"אני נמצא הרבה באיטליה, לכן את הרוב הקניות אני עושה שם. אני אוהב שווקי יד שנייה ופשפשים, אבל גם פריטי מעצבים. אני אוהב לשלב בין הישן והחדש".

מעצב/ מותג אהוב
"Franco Morelli, Kenzo, Zegna"

פריטי 'מאסט' בארון
"ז׳קט! גם מחויט וגם ז׳קט אופנוענים. יש לי אוסף של עשרות ז׳קטים, אני לובש אותם מילדות, כי אבא שלי היה דיפלומט והורגלתי להתלבש מחויט מגיל צעיר".

בחיים לא אלבש
"Never say never. הטעם שלי משתנה מפעם לפעם, אבל בכל זאת נראה שלא אנעל נעלי זהב או כסף, למרות שיש לי כמה כאלה בארון".

פריט אהוב בארון
"המעיל של Burberry שקניתי בשוק וינטג׳ בלונדון. הוא מעיל קלאסי שיהיה אופנתי ושימושי עוד המון שנים".

פריט סנטימנטלי?
"השרשרת הזו שקיבלתי אישית מג'ורג'יו ארמני! הייתי מועמד לעבודה במשרד שלו ופגשתי אותו כמה פעמים לראיון ומאוד התחברנו. נותרנו שני מועמדים לעבודה הנכספת אבל לא התקבלתי בסוף. אחרי כמה שבועות קיבלתי קופסה קטנה בדואר עם הקדשה אישית מג׳ורג׳יו, ובפנים השרשרת הזו שמאז לא הורדתי".

השראה עיצובית
"הסגנון בבית הוא מאוד אקלקטי, אני שואב השראה מהעבר אני אוהב לשפץ פריטים ישנים ולעשות בהם שימוש חדש. מאחורי כל פריט בדירה שלי יש סיפור".

בלוגים/ אתרים אהובים
ateliernewyork
JAK&JIL
ashadedviewonfashion

שתף את קוראי FF בחנות הסודית שלך
"Come On Eileen – חנות וינטג׳ לגברים בלבד שחבויה בתוך שוק הפשפשים של פריז. גרתי בפריז 3 שנים וגיליתי אותה רק בחודשים האחרונים לשהותי. היא פשוט חנות מדהימה שאפשר למצא בה הכל, מחליפות מעצבים ישנות עד למשקפי טייסים קלאסיות, קניתי שם לא מעט דברים". (rue des taillandiers 75011 | metro: bastille)

השאירו תגובה