הרווח שבין החולצה לגוף: מדריך הישרדות לקיץ

עומסי החום של יולי-אוגוסט הם הסיוט של כל פאשניסטה | ובכל זאת, לא כדאי להיכנע לאגלי הזיעה | כדי לעזור לך לצלוח את הקיץ בשלום ובסטייל הרכבנו את רשימת המלאי הנחוצה I ויש גם בגד ים במתנה

מאת  | ‏ 22 יולי 2012

יולי-אוגוסט שיק | נעמה בצלאל, קיץ 2012 | צילום: איתן טל

חודש יולי בעיצומו, בחברת החשמל כבר שוברים שיאי צריכה ואוגוסט עוד לפנינו. אחד האתגרים הקשים של כל פאשניסטה ישראלית הוא ההישרדות האופנתית בחודשי הקיץ, הלוהטים ומלאי הלחות. כדי לעזור לכן לעבור את הקיץ בשלום, והכי חשוב עם המון סטייל, אספנו 43 פריטים הכרחיים לקיץ אופנתי. כך תעברי את יולי-אוגוסט, וגם ספטמבר, בשלום.

הטופ: גופייה מכופתרת
כבר סיפרנו רבות על הטרנד שכבר מזמן הפך לפריט חובה בכל מלתחה. הגופיות המכופתרות הן הפתרון המושלם ליום עבודה או לשיטוט סוף שבוע, הן מספקות מראה מחויט עם מקסימום סטייל במינימום בד.

צילום: הנס ומוריץ, יח"צ

1. SQ1, מחיר: 300 ש"ח
2. מיס בי הייב, 280 ש"ח
3. H&M, מחיר: 119 ש"ח

המכנסיים: רחבים ואווריריים
לא משנה אם אתן דבקות במכנסיים קצרים או מעדיפות דווקא ארוכים, בחודשי הקיץ כמה שיותר רחב ורחוק מהגוף יותר טוב. בדי הג'ינס למיניהם הם עבים ולא נושמים, בחרו במקום בבד דקיק ונעים שיאפשר אוורור מקסימלי.

צילום: קית גלסמן, יח"צ

1. מכנסי הרמון מודפסים, קסארה, 269 ש"ח
2. StyleRiver, מחיר: 139 ש"ח
3. מכנסיים קצרים רחבים, לוצ'י, 170 ש"ח

הבד: כותנה או פשתן
הקיץ זה בדיוק הזמן להשאיר בארון את כל חולצות הפוליאסטר שיגרמו לחוסר אוויר והזעה מיותרת. בחרו בבדי כותנה ופשתן טבעיים שיאפשרו לגוף לנשום ולאוויר להיכנס וכך החום יהפוך לקצת יותר נסבל.

צילום: עדי גלעד, יח"צ

1. שמלת נעטפה כותנה, רונן חן, 498 ש"ח
2. שמלת כותנה טריקו, ואדום בדה בראנץ', 867 ש"ח
3. שמלת מודפסת, דורין פרנקפורט, 442 ש"ח

הטי שרט: דקה וחלקה
למרות שלל השדרוגים שמציעות הרשתות לטי שירט הקלאסית, אנחנו עדיין מעדיפות את ההבסיסית ביותר, חלקה, בגזרה מעט גדולה ולא צמודה מידי לגוף. בונוס מיוחד הוא תוספת של כיס קטנטן מעל החזה ובד דקיק ומעט שקוף שמתאים במיוחד לחודשים החמים.

אודי דגן, יח"צ

1. טי שירט אוברסייז, פרנץ' קונקשיין, 199 ש"ח
2. טי שירט בייסיק דקה, זארה, 79 ש"ח (במקום 139 ש"ח)
3. טי שירט ניוד, גלה, 238 ש"ח

השמלה: מכופתרות ללא שרוולים
כל מה שכתבנו על החולצות (ע"ע סעיף 1), תקף גם לגבי השמלות. במקום שמלות הטריקו הפשוטות, שדרגו את הלוק בעזרת שמלת גופייה מכופתרת, שתתאים גם ללבישה במשרד. הוסיפו חגורה דקה בקו המותן ואתן מוכנות לצאת אל החום הכבד.

יריב פיין וגיא כושי, אבי ולדמן, יח"צ

1. גופיית שמלה פרחונית, פול אנד בר, 199 ש"ח
2.  גופיית שמלה מודפסת מכופתרת, 279 ש"ח, NUMPH ברשת סטורי
3. גופיית שמלה לבנה, הארטברייקר, 399 ש"ח

החצאית: פליסה
אתן כבר בטח מבינות את הקונספט- גדול, רחוק מהגוף ואוורירי, כל אלה מתארים במדויק את חצאית הפליסה, הפתרון המושלם לקיץ. הגזרה הקלילה עדיין לא נמאסה עלינו ונותנת מענה ללבוש לעבודה וגם לחתונה קלילה.

צילום: אבי ולדמן, יח"צ

1. חצאית פליסה מיני, פול אנד בר, 89 ש"ח (במקום 179 ש"ח)
2. חצאית פליסה מידי ירוקה עם פרחים, קאלה, 270 ש"ח
3. חצאית פליסה מידי בשני צבעים, בוטיק הלנה, 390 ש"ח

מכף רגל ועד ראש: אוברול
למרות שהאוברלים הם לא פריט חדש, אנחנו עדיין מחבבות אותם כפתרון לימי קיץ חמים במיוחד. העונה, האוברלים משתדרגים גם למראה שיתאים לערב בגרסה הארוכה, אך גם הקצרים נשארים בסביבה.

צילום: ליה רובירס, יח"צ

1. אוברול מודפס, מל בוטיק, 269 ש"ח
2. אוברול קצר סלמון, מנגו, 189 ש"ח
3. אוברול מעטפת ארוך, קסטרו, 129 ש"ח (במקום 299 ש"ח)

האפקט: בדים מחוררים
העונה, בהשראת המסלול של לואי ויטון, צצות להן מגוון ווריאציות על בסיס בדי התחרה, בדים אווריריים ומחוררים שמתאימים במיוחד לקיץ הישראלי. דווקא הגרסאות הרקומות, עם דוגמת פרחים מוגדלת הן החביבות אלינו, במקום התחרה הסטנדרטית.

צילום: דדי אליאס, ליה רובירס, יח"צ

1. חולצת רקמה פרחונית, בוטיק הלנה, 390 ש"ח
2. חצאית עפרון קרושה, מנגו, 329 ש"ח
3. חולצה מחוררת זהב, בוטיק נוני, 1150 ש"ח

הצבע: לבן
אין בחורה שלא אוהבת שחור, אבל בכל זאת קיץ זה הזמן למלא את הארון בפריטים בהירים. הלבן הוא ללא ספק הצבע של הקיץ הנוכחי ואנחנו ממליצות בחום על הצבע הקליל.

צילום: יח"צ

1.שמלה לבנה, StyleRiver, מחיר: 179 ש"ח
2. מכנסיים קצרים לבנים, קסטרו, 99.9 ש"ח (במקום 259)
3. טופ תחרה לבן, טופשופ, 279 ש"ח

הנעליים: שטוחות
גם החובבות האדוקות של נעלי העקב, יתקשו להתמיד עם תוספת הגובה בחודשי הקיץ, המאמץ מיותר ואפקט הגובה לא באמת שווה את תוספת הזיעה. במיוחד לבילוי בחוץ, עדיף לדבוק בסנדלים שטוחים, בסיסיים, בלי יותר מידי רצועות וקישוטים מיותרים.

צילום: אלון פורת, דן לב, הנס ומוריץ

1. סנדלי ניוד אבזמים, ניין ווסט, 479 ש"ח
2. סנדלי רצועות בחום, H&M, מחיר: 99 ש"ח
3. כפכפי עור מנטה,  בוטיק צ'וצ'ה, 625 ש"ח

על העיניים: משקפי שמש
השמש הקופחת של חודשי הקיץ לא מאפשרת יציאה מהבית בלי משקפי השמש, להגנה מהקרניים ולתוספת שיק לאאוטפיט. בעונת הקיץ הנוכחית, המשקפיים השולטים הם העגולים או מחודדים במראה החתולי.

צילום: אבי ולדמן, יח"צ

1. משקפי לנון עם מסגרת עור, רייבאן באירוקה, 675 ש"ח
2. משקפי שמש עגולים, טום פורד לוורובל בוטיק, 1990 ש"ח
3. משקפי שמש חתוליים וורודים, קלוד סמואל, 1300 ש"ח

על הראש: כובע קש
לשמחתנו הכובעים הפכו בשנים האחרונות לפריט לגיטימי ואפילו טרנדי, מה שמאפשר לנו לשמור על עור הפנים בחודשי הקיץ, מבלי לוותר על מראה אופנתי. כובעי הקש הם הדגמים השולטים לקיץ, הם אווריריים ואינם כבדים או חמים מידי.

צילום: טל טרי, שי נייבורג, יח"צ

1. כובע קש רחב שוליים בדוגמת פסים, גורין ברשת סטורי, 299 ש"ח
2. כובע קש עם רצועת בד תכלת, בילבונג, 250 ש"ח
3.  כובע פנמה, לוצ'י, 50 ש"ח

על הזרוע: תיק קיצי
תיקי העור הכבדים מפנים את מקומם בחודשים החמים לאלטרנטיבות נעימות יותר. העונה אלה הם תיקי סל הפלסטיק של סבתא מהשוק בגרסת הטרנד, לצד תיקי הקש שכבר לא מיועדים רק לחוף הים. מי שמתרחקת מטרנדים יכולה להסתפק בתיק בד נעים וקליל בצבע פרקטי.

צילום: אבי ולדמן, טל טרי, יח"צ

1. תיק סל, ארנקי עמנואל, 175 ש"ח
2. תיק קש, זארה, 139 ש"ח
3. תיק בד, SQ1, מחיר: 420 ש"ח

התוספת: וסט קצר
את לבוש השכבות אנחנו נאלצות בצער רב לזנוח לפחות עד נובמבר, אבל גם שכבה אחת קטנה היא משהו להיאחז בו. הווסט הוא הטרנד התורן של קיץ 2012 והתוספת המושלמת ללוק קייצי ולא מתאמץ.

צילום: עופר בארי, אבי ולדמן

1. וסט ג'ינס קצר, פול אנד בר, 180 ש"ח
2. וסט לבן, זארה, 299 ש"ח
3. וסט ג'ינס, לי, 499 ש"ח

בגד הים: מודפס וצבעוני
כמו בשאר אזורי המלתחה, גם בגדי הים מושפעים מהטרנדים של העונה, קיץ 2012 מתאפיין בהדפסים, מכל הסוגים, ובצבעוניות עשירה. בגד הים הוא בדיוק הפריט שאפשר להתפרע איתו בצבעים עזים שלא היית לובשת ביומיום.

ביקיני מודפס, אפרודיטה, 199 ש"ח (179 באתר)

רוצה לזכות בבגד הים שבתמונה?
עכשיו שאת יודעת איך לשרוד את הקיץ בסטייל, אנחנו רוצות להעניק לך בגד ים במתנה. כל שעלייך לעשות כדי לזכות בבגד הים של אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על הטרנד האהוב עלייך לקיץ 2012. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בבגד הים שבתמונה.

* הזוכה תיבחר בין המגיבים לפוסט עד יום ד', 25.7.12 בשעה 12:00
* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר היא עדי שסיפרה לנו על הופעת הקיץ שהכי היתה רוצה להיות בה:
"הביטלס! לצערי זוהי רק פנטזיה אבל הביטלס מזכירים לי את שנותי הפרועות, את האהבה הראשונה והאכזבה הראשונה שלי, את אותן מסיבות שישי בערב ואיך ידעתי לנצל כל רגע של נעורים תמימים למען הנאה צרופה. עכשיו כשהתקופה הזאת כבר איננה מה שנשאר זה רק הזיכרונות המתוקים שהלהקה המדהימה הזאת מעלה בי."

השאירו תגובה

 

  • ביום הכי חם שהיה לנו עד כה (ומשום מה נראה לי שהוא לא האחרון)אני מוצאת את עצמי מתגעגעת געגועים עזים לחורף..ואז.. אני עוברת על רשימת הטרנדים ורואה שחצאיות הפליסה ממשיכות איתנו גם לקיץ וזה גורם לי לחבב את הקיץ קצת יותר.. הכי כיף לשים את הפליסה שלך, להרגיש יפה וקלאסית גם בחום הדביק של ארץ-ישראל וללכת לשתות משהו במרינה :)

    מאת: אליס |‏ 24 ביולי 2012 | 18:20
  •  בדים אווריריים ושקופים, שמתאימים לימים המסויטים האלה של השרב. אוהבת את חצאיות המקסי השקופות שיכולות להתאים ליציאה בערב או לדייט עם החברה הכי טובה, וכן לטופים השקופים שמתאימים כמעט לכל דבר. כל עוד לא מראים יותר מידי אלא חושפים רק חלק אחד חשוב, אז המראה טרנדי ובטוב טעם. ברגע שהשקוף עולה על המכוסה, בעיני זה כבר נהיה מכוער וממש לא אופנתי. בהצלחה לכולן וקיץ נעים ומגניב (-:

    מאת: בתאל |‏ 24 ביולי 2012 | 16:18
  •  הקיץ הכי אהבתי את הטרנד הפרחוני שליבלב לו וכיסה כמעט כל חלקה טובה. הכל תופס: השמלות, החולצות, התיקים, הנעלים, החגורות והתכשיטים הפרחוניים שמבצבצים בכל חלון ראווה אפשרי. הם גדולים, הם בולטים והם צבעוניים עד שנדמה לי לפעמים שכמעט וניתן להריח אותם. כמובן שחשוב לא להפריז, בהדפסים עמוסים ופריטים פרחוניים רבים שעלולים לגרום למראה מצועצע. הכי נכון זה לבחור פריט עם הדפסים טובים לצד אבזור קל, אלגנטי ונשי עם נגיעות פרחים קלות ויש לך
    מראה קליל וטרנדי…

    מאת: נעם |‏ 24 ביולי 2012 | 14:46
  •  מאחלת לך שלא תזכי

    מאת: אני |‏ 24 ביולי 2012 | 14:10
  •  הטרנד האהוב עלי ביותר בקיץ 2012 הוא ללא ספק האקססורי שכבש את הרחוב הישראלי וגם אותי – כובע קש.
    ניתן לרכוש בכמה צבעים וסגנונות ואפשרות לשדרוג כל outfeet מובטחת: שורט רומנטי עם גופיה, שמלות בכל הסגנונות ואפילו לוק מחוייט..
    בשבילי פתרון מושלם לבוקר שאחרי לילה לבן שהילדים שלי מסדרים לי זה לזרוק על עצמי משהו סופר נוח, משקפי שמש גדולים וכובע קש: מטשטש סימני עייפות ללא מאמץ מיוחד+ הופעה בסטייל+שיפור הרגשה..
    וכמובן זה נותן אפשרות לשמור על עור הפנים במקסימום סטייל ומוסיף ניחוח אירופי בקיץ ים תיכוני.

    מאת: מילי |‏ 24 ביולי 2012 | 10:35
  •  והארון של אמא. מיצינו את זה בחיי… ולגבי המשקפיים העגולים – הטרנד הזה פה כבר כמה עונות טובות…

    מאת: עיינה |‏ 24 ביולי 2012 | 10:15
  • הכי מרגש בזמן האחרון זה שלא צריך להתבייש, להימנע ולחשב כל דבר. הכל הולך! הדפסים עם הדפסים, ניאון עם ניאון, ניאון עם הדפסים וכו'. ממש כיף להתלבש בבוקר, ויש קצת תחושה שבעל הבית השתגע :) אני ממש מחכה לראות מה ימציאו לנו בקיץ הבא ואיך המעצבים יתעלו על הקיץ הזה!

    מאת: סיון |‏ 23 ביולי 2012 | 13:26
  •  משהו שתפס חזק העונה הוא הדפסים. מכל הסוגים – הדפסי פרחים, הדפסים גאומטריים, הדפסיים אתניים, הדפסי רוקוקו, הדפסי פסים והדפסי נקודות. ההדפסים משדרגים את הלוק בצורה נכונה ואלגנטית. ההדפס האהוב עליי ביותר הוא ההדפס האתני- שבתור חליפה יכול לתת מראה שיקי ומיוחד העונה

    מאת: שני |‏ 23 ביולי 2012 | 13:22
  • הטרנדים של הקיץ מזכירים לי את ילדותי ואת הבגדים של אמא
    בתור ילדה הייתי הולכת לארון של אמא שלי ולובשת את הבגדים שלה אותם הבגדים שנכון להיום נהיו ה… טרנד
    החצאיות פליסה, החולצות שאז היינו צוחקים ואומרים שעוד פעם גנבו לסבתא את המפה כדי לעשות חולצה, וכובע הקש רחב השוליים ומשקפי השמש
    היום שאני אמא אני רואה את הבנות שלי הולכות לארון ולובשות את הבגדים שלי ונזכרת בעצמי הטרנד של היום זה אותו הטרנד שהיה לפני 25-30 שנה עד היום יש לי בגדים של אמא שלי שאני שומרת ולובשת אותם ואני מרגישה הכי טרנד שבעולם!!!
    יום טוב כולם 

    מאת: נעמה |‏ 23 ביולי 2012 | 12:09
  •  

    מאת: שלומי |‏ 23 ביולי 2012 | 11:49
  • קודם כל רציתי לאמר שלא צריך לעוף על כל טרנד שהולך
    כל אחת צריכה לדעת מה מתאים,מחמיא,ומאפיין את אופיה .
    ולפני שאת קונה תשאלי את עצמך-מתאים לי,הולם אותי?
    או שבא לי על זה כי זה טרנדי.
    עכשיו לעניין אני אישית אוהבת מאד את טרנד הכובעים
    שנכנס ומוסיף לסטייל ויכול לשדרג הופעה משעממת וגם
    להגן מפני השמש הקופחת שגם ככה מזיק לעור,ואם אפשר
    להגן על הפנים מפני השמש בסטייל מה טוב!

    מאת: אליש |‏ 23 ביולי 2012 | 11:25
  •  הקיץ טומן בתוכו טרנדיים טבעים המתעוררים לחיים עם בואו. אך הטרנד שתפס את ליבי הינו צוואון הפיטר-פן המקסים, המשתחל למראות יומיומיים עד למראות אלגנטיים.
    כמובן, שאם כבר מודרניזם, תמיד אפשר לקנות חולצה בירוק מנטה, ולאבזר אותה (כן כן, יש היום צווארונים 'מתניידים' – ראי H&M) בצווארון פיטר-פן שחור.

    מאת: kali |‏ 23 ביולי 2012 | 11:08
  •  צורת הפנים שלי היא די בעייתית.
    והמון פעמים אני מחפשת את עצמי תקועה בחנויות אופטיקה ובדוכנים בקניון בחיפוש אחר המשקפיים המושלמים.
    השנה גיליתי את טרנד המשקפיים העגולים (שאגב גם ראיתי פה למעלה בכתבה כמה מהממים) ושמתי לב שהם מתאימים לי מאוד!!!
    יש לי שלושה סוגים של המשקפיים האלו ואני מתכוונת להמשיך לקנות מהם!!
    והכי – אני אוהבת הקיץ לאבזר אותם עם מכנסיים מאווררים רחבים, גופייה מכופתרת רחבה וכובע רחב שוליים

    מאת: מאיה |‏ 23 ביולי 2012 | 09:43
  •  

    מאת: יעלי |‏ 23 ביולי 2012 | 09:03
  •  

    מאת: מה הקטע....? |‏ 23 ביולי 2012 | 08:17
  • הישר מהאייטיז והניינטיז קפץ אלינו לביקור טרנד צבעי הניאון המסנוורים שגונבים את כל תשומת הלב של האאוטפיט.
    גופיות בייסיק בצבע צבע ורוד זוהר או ירוק זוהר, שמלת קולר צבעונית, טוניקה מולטי קולור פסים ועוד ועוד ועוד – המבחר פשוט עצום…
    הסוד מאחורי לוק מוצלח בטרנד שכזה הוא לדעת לשמור על מינון נכון כי הכל מתחיל ונגמר במינון מדויק של הדברים.
    אני לובשת פריט או שניים בהופעה שהם בצבעים זרחניים, כאשר שאר הפריטים הם בגוונים יותר מתונים ורגועים ויוצרת מראה שלא משאיר אף אחד אדיש…

    מאת: מור אלה |‏ 22 ביולי 2012 | 19:21
  • הקיץ נחת עלינו טרנד מתקתק שעליי אהוב במיוחד – צבעי הגלידה שהשתלטו לכולנו על המלתחה ויצרו מראות קייציים ורכים עם המון רומנטיקה מתקתקה באוויר…
    אין צורך ללבוש צבעי גלידה מכף רגל ועד ראש , אפשר להצטייד באקססוריז אופנתי בצבע הנכון כמו משקפי שמש בצבע מנטה, קשת סגלגלה לשיער או תכשיטים בהירים.
    בלבוש אני אוהבת לשלב בין פריט טרנדי ופריט ניטרלי וליצור לבוש טרנדי ולא מתאמץ .
    גופיית מנטה עם ג'ינס בהיר יעשו את העבודה היטב ויגרמו לך להרגיש בסטייל הכי נכון לקיץ 2012…

    מאת: מורין |‏ 22 ביולי 2012 | 19:03
  •  הכי כיף בקיץ ללבוש מכנס וטופ (או שמלה) רחבים, דקים ואווריריים. האמת שאת ההמלצה לרחבים אני מאמצת גם בחורף. זה תמיד נוח וכיף ואם עושים את זה נכון (כל אחת בהתאם למבנה הגוף שלה כמובן)זה גם מחמיא מאוד! כמובן שגם אוברול מתנפנף הוא נהדר, חתיכה אחת של בד שמסדרת לנו את כל האאוטפיט! בוחרים גזרה טובה ומחמיאה וצבע נכון ויש לכן לוק בשיא הסטייל!!! והווסט…. מה אפשר לומר? משדרג ההופעה האולטימטיבי (והטרנדי מאוד) של הקיץ!
    כולן מוזמנות לבקר בבלוג האופנה שלי, גם אצלי יש המלצות ודיווחי טרנדים וגם טיפים בסטיילינג אישי כדי שכולנו נדע איך ליישם נכון את כל הטרנדים וההמלצות :-) מחכה לכן, יהיה כיף!
    http://veredstyle.blogspot.co.il/

    מאת: ורד |‏ 22 ביולי 2012 | 17:47
  • גופיות רחבות, בדים נשפכים, פליסה, כובעים וכו'..
    תהנו והתמלאו בהשראות :)

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=809121

    מאת: HILA LEVI |‏ 22 ביולי 2012 | 16:08
  • על מנת למנוע מכתמי זיעה להופיע על החולצות (אין דבר יותר דוחה מזה ולצערנו קורה תוך כמה שניות באוטו עד שהמזגן מתחיל להשפיע) ללבוש מתחת לטופים גופיה דקה בצבע גוף או כל צבע אחר שמתאים לטופ ונותנים לה לספוג את הכל. יש אותן בכל חנות והן נחוצות גם לטרנד החולצות הדקות והשקופות.

    מאת: הדר |‏ 22 ביולי 2012 | 16:03