רק בשמחות: כל חתונה וקוד הלבוש שלה

חופה על החוף, שאנטי בטבע או קוקטייל-פארטי במרכז העיר | לכל חתונה יש קוד לבוש משלה | ארבע הצעות הגשה ובגד ים אחד במתנה

מאת  | ‏ 17 יוני 2012

עונת החתונות בעיצומה | שמלת ערב של מייד ביי לילהמיסט | צילום: אסף עיני

אם אתן בגיל המתאים, בדיוק בין 20 ל-30, כנראה שחתונות הפכו לבילוי העיקרי שלכן הקיץ. כדי לעזור לך להתכונן לעונה מלאה בחתונות, הרכבנו 4 אאוטפיטים שונים שיהלמו 4 סוגי חתונה שונים, כל מה שנותר הוא לחתום על הצ'ק והתחיל לרקוד.

צהריים על החוף
טרנד חתונות הצהריים צובר תאוצה, יום ששי על החוף או הטיילת עם חופה שמשקיפה לים ומסיבה עד השעות שאחרי השקיעה. בגלל שעת הצהריים הקלילה והמיקום על חוף הים, לרוב מדובר בחתונות בהם קוד הלבוש הוא קז'ואלי ונינוח. בחרנו בשמלה קלילה שתעזור להתגבר על החום והלחות, את העקבים רצוי להשאיר בבית ולדבוק בסנדלים שטוחים ונוחים. משקפי שמש הם פריט חובה ומומלץ גם על תכשיט קליל, כי בכל זאת מדובר בחתונה. אל תשכחו להביא אתכן בגד ים, מגבת ובגדים להחלפה.

צילום: הנס ומוריץ, אפרת אשל

1. שמלה עם הדפס פרחוני, ואדום בדה בראנץ', 1984 ש"ח
2. בגדי ים מודפס, אפרודיטה, 129 ש"ח (במקום 199 ש"ח)
3. תמידים, H&M, מחיר: 49 ש"ח
4. משקפי שמש, וינס קמוטו, 499 ש"ח
5.  סנדלים שטוחים, קסטרו, 299 ש"ח

מגה-חתונה
אם הוזמנתן לחתונה באחד מגני האירועים או האולמות הגדולים, בהם אתן רק אחת מ-500 מוזמנים, כנראה שמדובר במסיבת ענק עם רחבת ריקודים מאוכלסת היטב והופעה של קובי פרץ על הדרך. אירועים כאלה בדרך כלל דורשים אאוטפיט חגיגי יותר מהרגיל, במיוחד אם תרצי לבדל את עצמך ממאות המוזמנות האחרות. בחרנו בשמלתץ פאייטים עם אפקט מנצנץ למראה זוהר, הוספנו נעלי עקב גבוהות במיוחד, חגורה מוזהבת ותיק קלאץ' קטן. מומלץ להביא אתכן גם זוג כפכפים או נעלים שטוחות לשעות המאוחרות כשההליכה והריקוד על העקבים הגבוהים נעשית בלתי אפשרית.

צילום: ליה רובירס, יח"צ

1. שמלה, מנגו, 549 ש"ח
2. חגורת חבל שחור זהב, Made by Lilamist ב-StyleRiver, מחיר: 75 ש"ח
3. תיק קלאץ' קופסא שחור, זארה, 299 ש"ח
4. עגילי זהב ואמייל, שלומית אופיר, 150 ש"ח
5. סנדלי עקב שחורים, אלדו, 499 ש"ח

חתונת אינטימית בעיר
חתונות הבוטיק הם אופציה לזוגות שמעדיפים להסתפק בחתונה מצומצמת עם החברים והמשפחה הקרובה בלבד. אזור יפו ונווה צדק התמלא לאחרונה בגלריות, חצרות ולופטים קטנים יחסית שיתאימו לחתונה קטנה בעלת אופי אורבני ואינטימי. דווקא בגלל אופי החתונה המיוחד, בחרנו באאוטפיט חגיגי אך נינוח ובצבעים אביביים ופסטליים – חצאית מתנפחת בגוון תכול, גופיית משי בהירה, נעליים ורדרדות וארנק תואם. לשדרוג הלוק נמליץ לאסוף את השיער לקוקו או גולגול מתוח ולמשוח את השפתיים באודם בוהק.

צילום: דרור בן נפתלי, אפרת אשל, דנה מאירסון, יח"צ

1. גופיית משי, קסטרו בלאק, 99 ש"ח
2. חצאית בצבע מנטה, ג'ולייט לרוביסטאר וג'ולייט, 590 ש"ח
3. צמיד שחור-לבן, וינס קמוטו, 429 ש"ח
4. ארנק קאפרי תכלת, דניאלה להבי, 590 ש"ח
5. נעלי עקב ורדרדות (דגם סטלה), אוליב תומאס, 720 ש"ח

חתונת טבע אלטרנטיבית
ויש גם את החתונות במיקומים בלתי צפויים ומרוחקים. אם הוזמנתן ליער, חורשה, או שמורה, כנראה שמדובר בחתונת שאנטי בטבע. כמובן שהכלל החשוב ביותר הוא להימנע מנעלי עקב, קרקע יציבה היא הדבר האחרון שתמצאו בחתונת טבע והליכה על עקבים בחול או בדשא היא לא תענוג גדול. בחרנו במראה קליל שיתאים לאווירה עם שמלת משי קלילה, סנדלים שטוחים ואקססוריז מנצנצים.

צילום: ניר יפה, דייויד מוריס

1. שמלת משי, גרטרוד, 1000 ש"ח (נמכרת עכשיו ב-20 אחוז הנחה)
2.  שרשרת, TWO-A, מחיר: 599 ש"ח
3. גלוס וורוד, קלרינס, 116 ש"ח
4. תיק, הלנה, 390 ש"ח
5. סנדלים, זארה, 199 ש"ח

רוצה לזכות בבגד הים שבתמונה?
עכשיו כשאת מוכנה לקיץ מלא בחתונות ואירועים, אנחנו רוצות להכין אותך גם לבוקר שאחרי החופה ולהעניק בגד ים במתנה. כל מה שעלייך לעשות כדי לזכות בבגד הים אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על מיקום החתונה האולטמטיבי שלך. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בבגד הים שבתמונה.

* הזוכה תיבחר בין המגיבים לפוסט עד יום ד', 20.6.12 בשעה 12:00
* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

 

הזוכה משבוע שעבר היא יעל שסיפרה לנו על המחווה הכי רומנטית לה זכתה:
"חבר שלי היה חודש בארה"ב מטעם העבודה, יום לפני שהוא חזר חברים שלי אמרו לי לארוז תיק ליומיים. הלכתי לאסוף אותו מהשדה, משם נסענו למלון בדרום וכשפתחתי את הדלת של החדר הייתי המומה. כל החדר היה מלא תמונות שלנו מהרגע הראשון שיצאנו- בטיולים, מחובקים, בים, בארוחות. במרכז החדר הייתה שמפניה ובן זוגי כרע ברך והציע לי נישואין. מאד מרגש במיוחד לאור העבודה שכל ההכנות נעשו דרך הדואר ואי מיילים! הוא שלח ארגז עם תמונות למלון!"

השאירו תגובה

 

  •  מיקום החתונה האולטימטיבי מבחינתי הוא בחיק הטבע . החתונה עוד רחוקה אז בנתיים המקום נמצא רק בדמיון .
    אגם עם ברבורים לבנים , עיצוב רומנטי, כניסה קלאסית לחתונה בלי סוסים ובלי צניחה בלי אנדרנין ולחץ מיותר . הטבע יעשה את שלו …

    מאת: מעין |‏ 20 ביוני 2012 | 03:19
  • נכון.כמעט כל אישה חולמת על הרגע המיוחל שבו תעמוד מתחת לחופה עם בחיר ליבה-כבר מהרגע שהיא זוכרת את עצמה.
    אני זוכרת את עצמי מאז ומתמיד מדמיינת איפה,מתי,איך,עם מי????כשיצאתי עם החברים הקודמים שלי היה לי ברור שהחתונה תהיה באולם אירועים מפואר עם כמה שיותר אנשים ושהמוטיב יהיה הוד והדר.אך הדברים השתנו…
    הכרתי את הנוכחי.בזכותו אני מרגישה הכי נסיכה בעולם!!!עם השנים הבנתי שזה ממש לא משנה באיזה אולם נתחתן,כמה תעלה מנה וכמה ידברו על השמלה שאלבש-אלא מה שחשוב באמת זה עם מי אני עומדת מתחת לחופה בחתונה שלי.
    ואם כבר נסיכה-אז למה לא בעולם האגדות דיסנילנד בפריז?עיר הרומנטיקה והאהבות בין כל בובות הענק המוכרות לנו כ"כ עוד מהימים עם הפנטזיות על אבירים…..שם!בין צדפות ענק ופו הדוב בגודל טבעי…הכי מקסים,הכי קסום והכי אגדתי.

    כי מי אמר שקסם אינו קיים..?

    מאת: ליעד |‏ 19 ביוני 2012 | 12:00
  •  אולם אירועים בבלצי ,מולדובה!
    כשהיתי קטנה (בגיל 6) לפני העליה לארץ..יצאנו לחתונה עם סבא וסבתא והבטחתי להם אז..ששם אני אתחתן…כשנשאלתי על ידם מתי זה יקרה אז עניתי להם:" כשיהיו לי ציצים גדולים"..
    ציצים אין אבל חתונה בארץ מולדתי סיכוי גדול שיקרה!

    מאת: טניה |‏ 18 ביוני 2012 | 21:01
  • זה המקום המושלם לחתונה, בעיקר כי הוא לא בנאלי. הוזמנתי לחתונות שונות ומשונות בערך בכל מקום אפשרי…בלונה פארק עדיין לא. זה מקום שמבטא שמחה טהורה וילדותית. אומנם מדובר בחתונה אבל בסופו של יום כולנו ,ובעיקר בנקודת זמן "מבוגרת" שכזאת, רוצים להרגיש קצת כמו ילדים. אני מדמיינת את האורחים שלי לבושים בבגדים צבעוניים, אוכלים צמר גפן מתוק, רוקדים, שותים ועולים על המתקנים. האירוע לא יהיה בשיא הקיץ כי שמלה/ חליפה זה ביג נו נו בחום הישראלי. את סוגיית החום וחוסר הידידותיות של המקום לנועלות העקבים עדיין לא פתרתי, אבל תמונות שלי בשמלת כלה על רכבת הרים יהיו שוות את המאמץ:)

    מאת: אורטל |‏ 18 ביוני 2012 | 18:08
  • שאני חושבת על מיקום המושלם לחתונה שלי אני חושבת על משהו קצת שונה ומיוחד.
    אני מאוד אוהבת לטייל בעולם כבר הייתי במספר ארצות ויבשות.
    אני דווקא חושבת שחתונה קטנה ומגניבה בלאס ווגאס זה אחלה אופציה.
    מי שלא היה בלאס וגאס לעולם לא יוכל להבין את המגניבות והנצחיות של העיר.
    העיר לא נחה לדקה בכל שעה יש אנשים, מופעים ודברים מעניינים שמתרחשים.
    חתונה אלטרנטיבית עם ירח דבש באחד מהמלונות המפורסמים והיוקרתיים נשמע לי בול עליי!

    מאת: מזי |‏ 18 ביוני 2012 | 16:38
  •  
    הייתי רוצה להתחתן במקום קצת שונה ולא רגיל.
    מקום מיוחד בשבילי ובשביל חברי.
    כאשר הכרנו לראשונה יצאנו לדייט ראשון בסאפרי ברמת גן.
    מאז אנחנו ביחד ודקה לא נפרדים.
    אז מן הסתם שנחזור למקום ממנו מתחילים.
    חתונה בספארי זאת לא סתם חתונה.
    זאת הפתעה של פעם בשנה!
    נשמע לי מגניב להתחתן ליד אריות, פילים ונמרים וכמובן להפתיע המון מהאורחים
    :)

    מאת: שירי |‏ 18 ביוני 2012 | 16:24
  •  כשאני אתחתן , יש רק 2 אופציות למיקום החתונה, וכמובן שהיא תהיה באביב-קיץ.
    האופציה הראשונה והמועדפת עלי היא על החוף. לא משנה איזה חוף, איפה, העיקר שהיא על החוף מול השקיעה המהממת. רוח קלילה, מוזיקה טובה, ים וגלים – מי צריך יותר מזה?
    ואם לא אוכל לעשות חתונה על החוף, כמובן שהחתונה שלי תהיה בגן אירועים. על הדשא, עם מזרקה שקטה ורחבת ריקודים – המקום האולטימטיבי.
    לא חתונה גדולה עם מאות מוזמנים, חתונה קטנה ואינטימית עם האנשים שאנחנו אוהבים, במקום הכי מדהים בעולם.

    מאת: עדי |‏ 18 ביוני 2012 | 15:11
  • יש לי שתי מקומות אולטימטיבים לחתונה אחד הוא קרחת של יער והשני חוף הים מבחינתי אין מראה מושלם יותר מחתונה באביב כשמזג האוויר הוא לא קר מדי ולא חם מדי באחד משתי המקומות הללו במתכונת מאוד אינטימית ורומנטית לצל השקיעה רק עם האנשים הכי קרובים ועם האדם בו בחר ליבי..

    מאת: קלין סעדון |‏ 18 ביוני 2012 | 13:11
  •  אני ובן זוגי עוד לא מתחתנים, אבל לעתים יוצא לנו לדבר ולחלוק את מחשבותינו על איך אנחנו רואים את החתונה שלנו. שנינו אנשים פרטיים בסה"כ ולא אוהבים המון רב, בחתונתנו אנחנו רוצים לראות רק בני משפחה וחברים קרובים- לא חברים מהעבודה, לא חברים של ההורים שאנחנו לא מכירים ובלי הבן דוד הרחוק שהתקשר פעם אחרונה לפני 5 שנים. החלום שלי הוא להתחתן באיזו גינה פרטית, חצר של בית של אחד מקרובינו, בצהריים, האווירה תהיה קלילה אך אלגנטית, את הקישוטים לשולחן אנחנו נכין והמוזיקה תנוגן ע"י להקה.
    עכשיו נשאר רק להתחתן..

    מאת: א |‏ 18 ביוני 2012 | 12:30
  •  מאז ומתמיד אני אוהבת את המדבר, יש משהו בשלווה ובשקט שלו שהוא ממכר.
    הצבעים הטבעיים, החומים העדינים משתלבים בדיוק עם שמלה ארוכה לבנה שנשפכת בנונשלנטיות מדהימה.
    החתונה המושלמת מבחינתי היא חתונה עם מוזיקה טובה ושמלות רכות ומחמיאות, משטח פרקט לריקודים ולישיבה, אוכל טעים ובירות. לחופה אני אצעד יחפה כשטבעות מעטרות את אצבעותיי.
    החתונה תתחיל בשעות הערב ותסתיים ממש לפני הזריחה כשמי שנשאר אלו המשפחה הקרובה והחברים הטובים, מוזיקה מקפיצה ורועשת תלווה את הזריחה מעל ראשינו.
    עם הקרירות של האוויר המדברי בערב והאווירה שתיווצר, זאת בלי שום ספק תהיה החתונה המוצלחת ביותר!

    מאת: ספיר |‏ 18 ביוני 2012 | 12:25
  •  ויש לכך שתי סיבות – הראשונה – אני לא הטיפוס שחושב על חתונה 24/7, השניה – אם אני כבר חושבת על זה, יש כל כך הרבה רעיונות!!!
    אני נעה בין הרעיון הקיטשי של בבוקר על שפת הים כולם בלבן כמו בסרטים, לבין הרעיון לעשות את זה על גג בניין (אבל לא סתם גג מעפן – גג מושקע שכבר עשו בו אירועים יוקרתיים בעבר). את האמת? גג בניין כשלעצמו לא נשמע מי יודע מה, אבל כאחת שאוהבת את ניו יורק (מי לא?) יש לי פנטזיה שתהפוך את מילה "גג בניין" לדבר הבא בחתונות – לעשות את החתונה במרומו של בניין לא גבוה ולא נמוך בניו יורק – כאשר בגג יש פרקט והחלק שקרוב לקצה הגג מתחיל להיות מסודר עם כיסאות לבנות משני צדדי החופש כשהחופה על במה קטנה (ממש בגובה של המעקה) שצריך לעלות אליה.. אני יודעת זה נשמע קצת הזוי אבל דמיינו את זה – חתונה כשמסביב כל הגורדי שחקים של מנהטן מקיפים את הבניין הנמוך יחסית הזה – זה כאילו לקחת הפסקה מכל ההמולה והמהירות של העיר הגדולה ובאמצע כל ההמולה פתאום יש רוגע ושלווה בחתונה.
    לכו תדעו אולי הרעיון שלי עוד ישתפר עד החתונה (נקווה שכך), יש עוד זמן.

    מאת: ענבר |‏ 17 ביוני 2012 | 22:53
  •  המחאה החברתית ברחובות, אנשים נזרקים מבתיהם ואילו כאן- שמלות ב-1000 ש"ח (מזל שיש הנחה!!)וצמיד ב-500 שקל.
    אני מציעה להפוך את הטור המקסים הזה לקצת יותר רלוונטי כלכלית לנשים שקוראות אותו, ורמז- הן לא גרות בכיכר המדינה.

    מאת: לולה |‏ 17 ביוני 2012 | 22:44
  • בנקרות בראש הנקרא … מקום מהמם ורומנטי ובלי להוסיף הרבה מילים !!!  

    מאת: אלייה |‏ 17 ביוני 2012 | 22:04
  • הכי הייתי רוצה כאשר אני מתחתנת זה להטיס את כל האורחים שלי (חתונה מצומצמת רק האנשים הקרובים) לאיים הקריבים לאיזה אי בודד עם ים גדול ובלתי נגמר עם חול לבן שנראה כמו שטיח אינסופי ובתוך החול לפזר מלא נרות שיאירו את החוף ויפזרו אווירה רומנטית.
    החופה תהיה על החוף בזמן השקיעה ואני אלבש שמלה לבנה דקיקה והאוורירית.
    אחרי החופה לעשות מסיבה עם להקה פרטית והמון אלכוהול.
    וכמובן אחרי נגמרת כל המסיבה לחזור למלון באי ולהתחיל את ירח הדבש.
    חתונה שכזאת כל אחת ואחד היה רוצה! רק חזסר החתן… והכסף!! ;)

    מאת: שיר |‏ 17 ביוני 2012 | 22:00
  • המקום שאני אתחתן בו הוא הים. כל אחת חולמת על נשיקה על רקע שקיעה, אז למה לא להתנשק נשיקה ראשונה כאישה נשואה על רקע שקיעה? הכי מיוחד ורומנטי זה ים. ים זה קליל, לא קרחנה עד אור הבוקר, יותר לשבת על החוף ולהקשיב למוזיקה ברקע תוך כדי שיחות קלילות.

    מאת: לירון |‏ 17 ביוני 2012 | 21:58
  •  טבע, נוף, עצים, פסטורליה ואחרי החופה בשקיעה, מסיבה עד אור הבוקר!
    מקום מבודד, בלי אורחים לא צפויים, בלי תלונות מהשכנים, בלי הגבלות בשעת הסיום.
    מתי אנחנו מתחתנים? לא מגלים….

    מאת: הכלה |‏ 17 ביוני 2012 | 21:12
  •  כמו כל נערה טיפוסית שחושבת על החתונה שלה אני כבר יודעת פחות או יותר.. בעצם בדיוק, איך היא תהיה.
    היא תהיה בסביבות חודש מרץ-אפריל שלא חם מידי ולא קר מידי.
    החתונה תהיה במעין גן אירועים אינטימי, פרחוני ואם יש אפשרות לרקע הים זה בונוס מטורף!
    החופה תהיה במקום הכי יפה בגן על רקע הפרחים היפים או הים ואני אהיה בשמלת כלה כמו ששמלת כלה צריכה להראות עדינה אך כלתית, כלומר עם נפח מעט אך לא יותר מידי.
    ואז בריקודים אני אוריד את החצאית המנופחת ואשאר עם השמלה הקלסית העדינה והישרה בשביל שיהיה נוח כמובן.
    הגן אירועים יהיה מקום שקט ורגוע רק למשפחה ולחברים קרובים, כי שמחות גדולות צריך לחגוג רק עם האנשים שהכי אוהבים!

    מאת: נוי |‏ 17 ביוני 2012 | 19:46
  •  החתונה המושלמת בשבילי היא חתונה על חוף ים בארץ.
    חוף שקט, כמו חוף ט"ו באשדוד (למרות שאני בכלל ראשל"צית).
    ללכת יחפה, בלי נעליים עם שמלה לבנה פשוטה אבל קלאסית,
    בשעה שלפני השקיעה ואז, באור הדמדומים להתחיל באוכל.

    מאת: שירן |‏ 17 ביוני 2012 | 19:39
  •  בשבילי החתונה המושלמת היא צנועה ואינטימית בבית פרטי עם גינה רק עם האנשים החשובים באמת, ובכסף שנחסך לנסוע עם אהובי לטיול סובב יבשות לכל מקום אליו נרצה להגיע….

    מאת: מרי |‏ 17 ביוני 2012 | 18:01
  •  כשאני אתחתן
    כשאני אתחתן אתחתן על החוף
    מול שמש שוקעת ושחפים מעופפים
    והגלים ימשיכו לזרום בלי סוף
    כשאנחנו נשבע זה לזו לנצחים
    ואני אלבש שמלה ארוכה ולבנה
    שתלטף את גופי כמו קצף על המים
    ונעמוד בחופה על בקתה ישנה
    ועל רקע השקיעה נביט זה לזה בעיניים
    ואחרי כן נפרוש כולנו אל החול
    שם נעמוד יחפים, בלי מסכות שם איפור
    ואחרי שכולם יסיימו לאכול
    נרקוד בקצב עם שיער פרוע ופזור
    וכשנתעייף נשכב על המחצלות
    שמפוזרות על החולות והעפר
    ואני אחשוב למגעו של החול החם
    שמעפר בא אדם ובחתונתו אליו חזר.

    מאת: הדס חורי |‏ 17 ביוני 2012 | 17:30
  •  אומנם בחירת המקום להינשא היא בחירה אינדיבידואלית ביותר, כל זוג רוצה להגשים את הפנטזיות שלו (או יותר נכון של הכלה :-) … אני מאמינה שיש לקחת בחשבון גם את סוג האורחים המוזמנים ולכן לדעתי כדאי לשלב מקום שיש בו קבלת פנים חיצונית בגן כאשר החופה מתקיימת תחת כיפת השמיים וקיום שאר האירוע באולם פנימי ממוזג- רלוונטי לכל עונות השנה ובמיוחד לקייץ. כך לפחות אוהבי הטבע והמרחב יוכלו להיות מרוצים חלקית וגם חובבי האולמות ישמחו על המיזוג והאינטימיות :-) מזל טוב !

    מאת: שלי |‏ 17 ביוני 2012 | 17:20
  •  שהייתי בכיתה ז' יצאתי לסיור לילי מטעם בית הספר למצדה, מאז התאהבתי במקום. אני זוכרת שאמרתי לכל מי שרק רצה לשמוע שזה המקום בו אני אתחתן.. המצדה מרהיבה בכל שעה ביום. הנוף המדברי שנשקף עוצר נשימה ויש המון מקום לרקוד עד אור הבוקר. מיותר לציין שהשקיעה במצדה היא מהיפות ביותר בעולם כולו. עברו המון שנים מאז אותו טיול והחלום עדיין איתי. חבר שלי חושב שאני משוגעת אם אני אצליח לגרום לכל המשפחה המרוקאית הענפה שלי לעלות את העלייה המטורפת הזאת. אני מאמינה שכן (מקסימום יש רכבל). מקווה לשלוח לכם בעתיד תמונות של הדודות המגונדרות שלי מתקרחנות במעלה המצדה..

    מאת: שיר |‏ 17 ביוני 2012 | 16:23
  •  אולם זה נחמד…אבל בריכה עם נוף לים…יש יותר יפה מזה? מלון דייויד אניטרקונטיננטל הוא בדיוק המדום לערות בו חתונה. הבריכה גדולה, המיקום שלה ממש מול הים. הבריזה אלוהית והנוף מדהים. מעבר ליופי ולאוויר יש גם איכות(: ומה יותר מרגש ויפה מלהתחתן במקום שכזה? ובין לבין אפשר להשתזף, לשחות קצת ולהרגע…(:

    מאת: איילת |‏ 17 ביוני 2012 | 16:01
  •  

    מאת: החתול שמיל |‏ 17 ביוני 2012 | 15:47