אופיס 2012: כך תהפכי לפאשניסטה של המשרד

תבלי את שגרת היומיום המשרדית עם אאוטפיטים שיהפכו לשיחת המסדרון | בסוף עוד תזכי להעלאה | ואולי גם בסט לנז'רי במתנה

מאת  | ‏ 20 מאי 2012
מתוך קטלוג המותג APC, להשיג בסטורי רמת אביב | צילום: יח"צ

מתוך קטלוג המותג APC, להשיג בסטורי רמת אביב | צילום: יח"צ

כולנו מכירות את הדילמה היומיומית והשאלה הנצחית של "מה ללבוש מחר?" שממשיכה בטבעיות אל התלונה הקבועה "אין לי כלום בארון". בדיוק מהסיבה הזאת הרכבנו את המדריך המלא ללבוש משרדי הכולל שלושה לוקים אופנתיים שיתאימו ליום שלם בעבודה, לא ינקרו עיניים אך לבטח ירשימו את בנות המשרד. אולי אפילו את הבוס.

המראה הטרנדי
למרות שמקום העבודה בדרך כלל מחייב קוד לבוש מסוים, אפשר וכדאי לשלב טרנדים שונים בלבוש, אך מומלץ לברור אותם היטב ולבחור בפריטים המתאימים לסביבת העבודה וגם לסגנון האישי. אחד הטרנדים המרכזיים של האביב והקיץ הם המכנסיים המודפסים שכבר הפכו לפריט חובה בכל מלתחה. הם מגיעים גם בגזרות מחויטות וישדרגו כל אאוטפיט משרדי משעמם. בחרנו במכנסיים עם הדפס פרחוני אך סולידי, הוספנו חולצה ובלייזר בגוונים פסטלים בהירים, עוד טרנד קייצי, ונעליים צהובות בשביל מעט צבע. אל תשכחי לקחת משקפי שמש להלוך וחזור, ואת מוכנה ליום ארוך של עבודה.

צילום: אפרת אשל, יח"צ

צילום: אפרת אשל, יח"צ

1. בלייזר ורוד, מנגו, 169.9 ש"ח
2. חולצה לבנה, SQ1, מחיר: 440 ש"ח
3. משקפי שמש עגולים, וורובל בוטיק, 3590 ש"ח
4. מכנסיים פרחוניים, מסימו דוטי, 355 ש"ח
5. תיק לבן, גולברי, 249.99 ש"ח
6. נעליים צהובות, פליי לונדון לרשת סטורי, 549 ש"ח

המראה הקלאסי
חולצה מכופתרת ומכנסיים מחויטים הם הפתרון הפשוט והנוח ליום עבודה, במיוחד במשרדים שדורשים לבוש מעט שמרני. גם אם את עובדת במשרד עם קוד לבוש מוגדר, תמיד אפשר לשדרג את המראה בעזרת אקססוריז או פריט צבעוני, במקום ללכת על השילוב הצפוי של שחור ולבן. לקחנו המכנסיים השחורים המחויטים ונעלי העקב הקלאסיות וצירפנו להם חולצה מכופתרת בצבע מנטה וצעיף מודפס וצבעוני. שעון לבן ותיק שחור נבחרו כאביזרים שיוסיפו לאאוטפיט את הטאץ' הסופי.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. חולצת מנטה מכופתרת, FOREVER 21, מחיר: 77.9 ש"ח
2. תיק עור שחור, אלדו, 899 ש"ח
3. מכנס מחויט שחור, קסטרו 299 ש"ח
4. שעון לבן, קנת קול ברשת רולטיים, 725 ש"ח
5. צעיף מודפס צבעוני, מנגו, 199.9 ש"ח
6. נעלי עקב שחורות, שני בר, 715 ש"ח

מראה קז'ואל
גם אלו מבינינו שלרוב לא משקיעות בלבוש למשרד, או עובדות במשרדי היי-טק או פרסום בהם הקז'ואל שולט, יכולות לשדרג את המראה בקלות. בחרי פריטים שתרגישי בהם נוח, אבל אל תוותרי על צבע, הדפסים או טקסטורות שיהפכו מראה קז'ואל פשוט לאאוטפיט שכל בנות המשרד ילטשו בו עיניים. לקחנו מכנסיים פשוטים בצבע מיוחד, במקום טישרט בסיסית בחרנו בחולצת תחרה והוספנו עליונית נוחה שתגן מאימת המזגן. גם נעלי הבובה הפשוטות שודרגו, לתיק הקנבס נוספו פאייטים והעגילים מוסיפים מעט צבע למראה. הבסיס לכל אאוטפיט, במיוחד כזה שאמור להיות נוח ליום שלם במשרד, הוא ההלבשה התחתונה. אם בחרת בבגדים בהירים, התאימי את הלנז'רי כדי למנוע הצצות ובחרי בנוחים ואיכותיים שלא יחנקו או יפריעו בהלך היום.

צילום: טל טרי, אבי ולדמן, ניר יפה, יח"צ

צילום: טל טרי, אבי ולדמן, ניר יפה, יח"צ

1. חולצת תחרה, NOEMI, מחיר: 375 ש"ח
2. סט לנז'רי לבן, סיימון פרל לרשת אפרודיטה, חזייה, 740 ש"ח (666 ש"ח באתר) תחתונים, 399 ש"ח (359 ש"ח באתר)
3. עגילים כחולים, עדי שדה, 179 ש"ח
4. עליונית, קסארה, 399 ש"ח
5. מכנסיים בצבע קוראל, אנה סטודיו לבוטיק אליז, 650 ש"ח
6. תיק בשילוב פאייטים, גאפ, 229 ש"ח
7. נעלי בובה, Pretty Ballerinas, מחיר: 890 ש"ח

>> טיפ היום: גם אחרי יום העבודה אין מקום להתרשלות – ביגוד הספורט של גו אנדר ב-50% הנחה לשבוע בלבד, עד ה-26 במאי, 2012. להשיג ברשת אפרודיטה.

רוצה לזכות בסט הלנז'רי שבתמונה?
בשביל לעזור לכן להפוך לפאשניסטה של המשרד אנחנו רוצות להעניק לכן סט לנז'רי במתנה לשדרוג המראה. כל מה שאתן צריכות לעשות כדי לזכות בסט הלנז'רי של סיימון פרל מבית אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות מיהי/ו המודל לחיקוי שלכן. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בלנז'רי שבתמונה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

הזוכה משבוע שעבר היא בר שסיפרה לנו על חופשת הקיץ האירופאית החלומית שלה:
"העיר שהכי הייתי רוצה לבלות בה את הקיץ היא פלרמו בירת סיציליה. פלרמו מלאה ניגודים ממש מעין זכוכית מגדלת של כל מה שנחשב איטלקי. זו פשוט נקודה על המפה שבה מרוכזות היסטוריה וארכיטקטורה מגוונות, נוף ותרבות וכמובן הדליקטסים הגסטרונומיים של איטליה! הגיוון והניגודים מביאים לכך שכל אחד פשוט מתחבר מייד ולא יכול לעזוב. חלק יעדיפו לשכב על חול החופים הזהובים, אחרים יגלשו במדרונות הסקי של אטנה, יחוו את תרבות הרי הגעש או יטיילו על המסלולים שבו, ויש כאלה שיבחרו לבקר באתרים הארכיאולוגיים או לערוך קניות בבוטיקים האופנתיים (והזולים) שממוקמים בעיר. מבחינתי השילוב של חופים זהובים, נופים עוצרי נשימה ובוטיקים ייחודיים, יוצרים מקום קטן ומושלם לבלות בו את הקיץ".

השאירו תגובה

 

  •  נשים ובנות יקרות ההשראה היא אחת ויחידה. נסיכה דיאנה

    מאת: אבי שבת |‏ 25 באפריל 2013 | 18:23
  • המודל לחיקוי שלי היא דונה גרציה, שלפני 500 שנה(!!!) בימים שבהם לנשים לא היו הרבה זכויות ,לחמה דונה גרציה למען עקרונותיה, שמרה על יהדותה למרות התנאים הקשים, חילקה מכספה למאבקים עקרונים וחכרה את טבריה והחלה לבנות שם עיר ליהודים מאירופה.
    אשת חייל אמיתית , נאמנה לעקרונותיה ולדרכה המיוחדת.
    אפשר לאמר שהיא היתה הפמיניסטית הראשונה.
    לא סתם היא המודל לחיקוי שלי :)

    מאת: גלית |‏ 23 במאי 2012 | 20:16
  • אני מעריצה את השחיינית האולימפית קרן לייבוביץ .היא מאד מיוחדת בעיניי. היא נפצעה בצבא ונותרה נכה ברגליה ולמרות כל זאת היא המשיכה לעסוק בספורט והתמקדה בשחייה.
    קרן זכתה במספר אליפויות אירופה ובאליפויות עולם בשחייה למרחקים קצרים. היא פעלה רבות רבות להעלאת המודעות הציבורית לספורט הנכים ולמתן תמיכות לספורטאים בעלי מוגבלויות. זכתה במדליות אולימפיות באולימפיאדות הנכים ושברה מספר פעמים את שיאי העולם בשחייה.
    בנוסף לכל היא אם חד הורית לשני זוגות תאומים, הניקה אותם וממשיכה באימוני השחייה.

    מאת: מיכל |‏ 23 במאי 2012 | 20:10
  • הדמות לחיקוי שלי היא דילמה רוסף, נשיאת ברזיל.
    היא אקטיביסטית רדיקלית, לוחמת ממעמד הפועלים, שישבה שנתיים בכלא.היא הייתה חלק מהצוות שהוביל את ברזיל ממדינת עולם שלישי נחשלת לצמיחה כלכלית ושגשוג, והיא נחשבת היום לכלכלה החזקה באמריקה הדרומית.
    בהיותה אישה, הירבו לזלזל ביכולותיה ולומר שהיא רק "עוזרת" של דה-סילבה ושהיא שם בזכותו ולכן סיכוייה אינם גדולים,אך היא הפתיעה כשנבחרה באוקטובר שעבר ברוב גדול לעמוד בראש המדינה הגדולה ביותר ביבשת הדרומית ובכך הייתה האישה הראשונה שמנצחת בבחירות לנשיאות בברזיל-כל הכבוד לה!

    מאת: מעיין |‏ 23 במאי 2012 | 20:07
  • אז אם בענייני המודל לחיקוי עסקינן :) אז לפני ארבעים שנה בערך, בחמישה עשר בינואר 1970, הלכה לעולמה לאה גולדברג, המשוררת והסופרת הנערצת עלי והאישה האהובה עלי עד מאוד. לא פגשתי אותה אף פעם אבל כל כך הייתי רוצה.
    לאה גולדברג היתה רווקה עד סוף חייה ולא היו לה ילדים. יצירתה על כל סוגיה מצביעה על כך שהיא אהבה גברים ואהבה ילדים אבל לא היתה לה אהבה שהפכה לחיי זוגיות ולא ילדים משלה. הגורל השאיר אותה לחיות עם אִימה, מה שחידד והנציח ביתר שאת את רווקותה והשאיר אותה בעמדת בת עד יום מותה.
    חשוב לי להזכיר את ספרה המפורסם "דירה להשכיר" , אחד הניפלאים שהיו כאן לדעתי מעולם, בו היא חוגגת את חיי הנשים הרווקות, הבודדות, הנונקונפורמיסטיות והיא חוגגת את הסולידריות הנשית ואת אחוות הנשים!!!!!

    מאת: לירון |‏ 23 במאי 2012 | 20:04
  • ללא ספק קוקו שאנל!
    קוקו אחראית למספר דברים נהדרים: הייתה הראשונה שעיצבה בגדים נוחים וקלים לנשים, חשפה קצת שוקיים, לקחה את הצבע השחור שנחשב לאבל והפכה את השמלה השחורה הקטנה לפריט חובה בכל ארון נשי, הבושם שלה- שאנל מספר 5 הוא הנמכר ביותר בעולם אך הדבר שהכי מזוהה עם קוקו: חליפה בת 3 חלקים לנשים.
    מי חשב אז שאישה יכולה להתהלך עם מכנסיים ולהראות "גברית" ושזה ייחשב מקובל בחברה?!
    דמות אמיצה וחזקה!

    מאת: סיגל |‏ 23 במאי 2012 | 20:00
  • המודל לחיקוי שלי היא אישה שכבר מזמן מזמן הלכה לעולמה-מארי קירי.
    מדענית חוקרת שלמרות כל הקשיים בשנת 1891 ועל אף היותה אישה למדה בסורבון ולאחר מכן לימדה שם. הייתה בין הראשונים בעולם לחקור את הרדיואקטיביות. זכתה בשני פרסי נובל-בפיזיקה וכימיה ואף בתה בעקבותיה חקרה וזכתה בפרס נובל.
    סמל ומופת לנשים שיכולות להצליח למרות כל הקשיים והמחסומים. אם עובדים קשה ומאמינים בעצמנו השמיים הם הגבול!

    מאת: מורנה |‏ 23 במאי 2012 | 19:55
  • המודל לחיקוי שלי היא התלמידה המקסימה שאותה אני חונכת במסגרת מחויבות אישית. הילדה המקסימה הזאת שסובלת מנכות קשה בראשה מראה לי שלוש פעמים בשבוע שנכות זה עניין של בחירה והיא חיה את חייה כאחת האדם ולא מרשה שיתנהגו אליה כולל אני שהפכתי לחברתה הטובה ביותר כחריגה!!! זה מכניס אותי לפרופורציות מדהימות על חיי ולמרות שאני מבוגרת ממנה בעשרים שנה בפועל מתברר שהיא הבוגרת יותר מבין שתינו!!! אני באופיי לחוצה וכל דבר קטן שלא מסתדר לי בפעם הראשונה מלחיץ אותי ומטריד אותי ללא פרופורציה והיא שמה לי מראה לפנים ברגעים כאלה ואני מתאזנת. המוטו שלה היא שטעויות חלות כדי שנלמד מהן לפעם הבאה!!!
    זה מוטו מדהים לחיים כי אכן היא לוקחת הכל בחיוך :)
    היא המודל חיקוי שלי ושל חבריה והוריה וזה מרגש לראות בן אדם מוגבל אבל עם כל כך הרבה חיוך אמביציה מוטיבציה ופרופורציה לחיים :)
    רק ללמוד ממנה! מודל חיקוי מדהים! 

    מאת: לי-אור :) |‏ 23 במאי 2012 | 19:11
  • המודל לחיקוי שלי היא הילדה המקסימה שאני חונכת במסגרת מחויבות אישית בלימודיי.

    מאת: לי-אור |‏ 23 במאי 2012 | 18:58
  •  המודל לחיקוי שלי היא חברתי לספסל הלימודים שמוכיחה לי מדי יום ביומו שאין דבר העומד בפני הרצון.
    חברה זו מגיעה מבית עם קשיים כלכליים מאוד כבדים אבל זה לא עצר אותה מלהגשים את חלומה להפוך לפסיכולוגית של נוער במצוקה.
    היא השיגה מלגות מלאות לשני התארים מגופים שתורמים למקרים מיוחדים מבין אלפי פניות.
    בנוסף היא מלמדת בהתנדבות שיעורים פרטיים לתלמידי תיכון שמתקשים בהבעה ולשון וחיבור והכל בהמון סבלנות.
    היא מלמדת אותי באופן עקיף שלקבל זה דבר מדהים אבל זה חייב לבוא עם נתינה אמיתית ולמרות שכולם ייעצו לה לוותר על הלימודים כי ההוצאות גבוהות היא נלחמה שנתיים שלמות כדי להשיג מלגות וכן ללמוד ולהגשים את חלומה ולסיים את התארים כדי לעזור בעתיד לנוער שצריך עזרה!!!
    היא מודל לחיקוי ענק כי היא לא שוכחת מאיפה באה … היא עוזרת לנוער שהיה במצבה בהתנדבות והכי מתמקצעת בהצטיינות בתחום העזרה לנוער במצוקה שפעם הייתה חלק ממנו…
    מודל לחיקוי והערצה!!!!
    היא לימדה אותי לא לוותר ולא לרחם על עצמי כי הכל בידיים שלי!!!  

    מאת: שוש |‏ 23 במאי 2012 | 18:55
  •  המודל לחיקוי שלי היא עורכת האופנה הרוסיה מירוסלבה דומה.מלבד העובדה שהיא יפיפיה עם ערמות של שיק, המימדים שלהם הם קטנטנים, פחות מ-1.60 ס"מ ולכן אני בתור בחורה נמוכה, מאוד קל לי להתחבר ולנסות לשאוב רעיונות וסגנונות, גם שאני לא נישאת ל- 1.80…

    מאת: יפעת שלו |‏ 23 במאי 2012 | 16:32
  • אז אצלי ההשראה דווקא מדמות, בסרט- השטן לובשת פראדה.
    הסרט מגולל את סיפורה של אנדריאה סאקס (אן הת'אוויי),
    היא עוברת מהפך מדהים. מקיצוניות אחת לקיצוניות אחרת לגמרי ובסוף, מוצאת את השילוב בין אופי ויופי (:
    היא מדהימה! היא מתלבשת מדהים (וגם בחייה הפרטיים אני חייבת לומר)
    היא נשית, עוצמתית. מפגינה אמת. אישה!
    ללא ספק, עושה חשק לחטוף את כל מה שיש לעולם האופנה להציע.

    מאת: חגית |‏ 23 במאי 2012 | 00:45
  •  הדמות שלי לחיקוי היא אמא שלי שתמיד תומכת ותמיד עוזרת ומחמיאה,אך גם כשצריך היא נוזפת.
    היא תמיד לצידי בכל מצב,שעה או מקום.אני אוהבת אותה כל כך ולא מתארת את חיי בלעדיה:)
    אני אוהבת אותך אמא! ❤❤❤

    מאת: שרון |‏ 22 במאי 2012 | 19:28
  • ג'ניפר לופז – מדובר באישה שנראית כל כולה כמו מסיבת יום הולדת נוצצת!!!
    הגזרה החטובה בריאה שמהווה מודל לגוף סקסי ונשי , מי שמשמשת כאמא במשרה מלאה לתאומים ותמיד מקפידה על שמחת חיים ואנרגטיות.
    היא אישה במלוא הדרה, עם עוצמה, כריזמה, שאפתנות אשר חולשת על כל כך הרבה תחומים עסקיים והתנדבותיים ועושה זאת בגדול, לא חוששת לפרוץ מוסכמות וגבולות ולשמש כמקור השראה לנשים מכל העולם כיצד ניתן לשלב חיים תוססים וקריירה מצליחה עם אמהות מסורה…

    מאת: לימור |‏ 22 במאי 2012 | 10:44
  •  יש מישהי שהותירה עלי רושם עצום בכל הקשור לאיך אשה צריכה להיראות, זו ג'סיקה אלבה, שיכולה להיות במראה הכי טום בוי שלה עדיין נשית, שיכולה להפציץ בהופעות על השטיח האדום ולהיראות נסיכה מהאגדות, שתמיד נראית לי זוהרת ומתוקה, והאישיות שהיא מקרינה ממנה החוצה פשוט מהפנטת, היא גם רקדנית מצוינת וכיום היא אמא ועדיין תמיד תמיד נראית טיפ-טופ…. אישיות טובה מוסיפה עוד יותר חן ויופי לבגדים !!!
    בהצלחה

    מאת: רוית |‏ 22 במאי 2012 | 10:08
  • המודל לחיקוי שלי היא אימא!. אמא בגיל 50 החליטה ללכת בעקבות החלום ולהגשים אותו. לאחר שעבדה במשך 22 שנה כמזכירה במשרד עורכי דין והרגישה שלא ממצה את עצמה נרשמה ללימודי תואר במשפטים בדרך להיות עורכת דין כפי שחלמה מילדות.
    בכיום בגיל 54 אמא היא עורכת דין מוסמכת שהגשימה את החלום שלה.
    בעיני מישהי שמאמינה בעצמה וביכולותיה ומגשימה את עצמה מהווה מודל לחיקוי והערכה.

    מאת: לירון |‏ 22 במאי 2012 | 09:32
  • זה ישמע מפתיע, אבל אצלנו בעבודה דווקא המזכירה מתלבשת מדהים! אני מחכה כל בוקר לראות מה היא תלבש היום. וכל יום יש איזשהו פריט אחד ומיוחד שמשדרג את כל ההופעה ונותן לה לוק הורס. הקטע הוא שהבגדים שהיא לובשת ממש רגילים והיא קונה אותם בחנויות הרגילות בקניונים, אבל תמיד היא משלבת איזשהו אקססוריז בהופעה שלה שגורם להכל להיראות "וואו". פעם זה חגורה של מעצבת, פעם זה שרשרת בעבודת יד, פעם זה תיק הורס ופעם נעל מעלפת. אבל תמיד תמיד זה נראה מושלם ביחד. ולכן בכל מה שקשור לאופנה- היא המודל לחיקוי שלי

    מאת: אסתי |‏ 21 במאי 2012 | 23:45
  •  ג'ניפר לופז .
    מה אפשר לומר על האישה הזו ? אישה חזקה, משדרת ביטחון, משדרת עוצמה, משיגה מטרות, נראית מיליווון דולר, כל פעם בלוק אחר ומדהים מקודמו , לא נותנת לגברים לנהל אותה ולהשפיע עליה , לא מתאים – שלום !
    ממציאה את עצמה מחדש, התחילה מכלום והגיעה לאן שהיא היום , אחרי הקמת משפחה לקחה זמן לדבר החשוב הזה , ואז פרצה החוצה כאילו הגיל הוא אך ורק מספר .בהחלט אפשר ללמוד מהאמביציה והכוח שבה , מהגיוון של האישה האמריקאית עם האישה הספרדייה. מדהימה ! דך אגב הייתי שמחה לזכות בסט המדהים הזה , שמסתתר מאחורי החזות החיצונית .

    מאת: גילה |‏ 21 במאי 2012 | 20:14
  •  ללא ספק מדונה – המלכה האם.
    מדונה היא דוגמא ומופת לאישה שהתחילה מאפס, בעשר אצבעות בהתמדה, שהתחילה קריירה בשנות השמונים ועם השנים צמחה והתפתחה, לפחות דור אחד שלם לכדי מלכת המוזיקה העולמית, ללא שפגעה בעצמה ובמוניטין שלה. אני מעריצה אותה קודם כל כאישה שבעשר אצבעותיה הקימה אימפרית על של מוזיקה והראתה שגם ילדה מרדנית יכולה להפוך למודל חיקוי וזאת באמצעות שיריה וסגנון לבושה. אישה שהפכה לאמנית, למודל תרבות שתיזכר לדורי דורות, אישה שבעקבותיה קמו עשרות זמרות בכל רחבי העולם לנסות מזלן ועוד כוחה במותנה ולא התעייפה, המשפיעה באמצעות שיריה על שמחת חייהם של מאות מליונים ברחבי העולם…. למדתי שבאמצעות נחישות והתמדה בכל תחומי החיים- השמים הם הגבול! ואפשר ללמד אחרים להיות מודל חיקוי שלנו כאשר אנחנו מלמדים משהו, במיוחד את דור העתיד.
    זו מודל לחיקוי.

    מאת: לימור |‏ 21 במאי 2012 | 16:59
  • אני שכבר נושקת לגיל 60 רואה בדמוה של גילה אלמגור כבר עשרות שנים מודל לחיקוי, מישהי שמשלבת יופי ואופי בבת אחת.
    מי כמוני יודעת שככל שעולים עם הגיל, כך קשה לשמור על חיוניות, רעננות, יופי וזוהר. אך ישנן נשים שהאישיות שלהן, הסגנון שלהן והייתי אומרת שאפילו האנרגיות שהן משדרות הופכות אותן לאייקון, לסמל ובעייני גם לסוג של מודל לחיקוי ולתקווה.
    גילה אלמגור היא כזו. אחת השחקניות המבוגרות אך העסוקות ביותר כיום , לא עוצרת לרגע. העוצמה שניבטת מעייניה הגדולות והיפות, משדרת עומק וחוכמה.
    השיער המשוך לאחור, הפנים שלפעמים רכות ולפעמים קשות. תמיד לבושה אלגנטי כיאה לגילה אך עם זאת ממשיכה להיות רעננה.
    לאשה הגדולה הזו יש קול מקסים. קצת צרוד, קצת אחר. כמו סאונד איכותי לסרט טוב.
    מבחינתי אישה זו תהווה כל ימי חיי מודל לחיקוי של איכויות שרק הולכות ומשתבחות עם השנים…

    מאת: סיגל |‏ 21 במאי 2012 | 15:17
  •  קטנה ושובבה ולא מפסיקה להצחיק
    יודעת להתלבש בשפע של סטייל
    וגם היום בתור אמא ממשיכה להקסים במראה ולהצחיק

    מאת: דורית |‏ 21 במאי 2012 | 15:04
  • אין כמו אמא שלי, אני מעריצה מספר אחת שלה, היא החברה הכי טובה שלי, הכותל ודמות לחיקוי עבורי.
    היכולת שלה להכיל את האנשים סביבה ועדיין להמשיך ולהעניק לכל מי שסביבה מהאנרגיות החיוביות שלה. כל האנשים סביבה אוהבים אותה ומחפשים את חברתה. לוקחת את עצמה בקלות ולא מתרגשת מכל דבר, יש לה הומור עצמי והיא יודעת להנות מכל דבר ובכל חברה. מאחלת לעצמי להיות אמא כמוה וסבתא כמוה.

    בכל מה שנוגע לסטייל- אין כמו סופיה לורן, נוטפת סקס ועדיין קלאסית.
    יפעת

    מאת: יפעת |‏ 21 במאי 2012 | 14:26
  •  המודל לחיקוי של היא קייט מידלטון המדהימה-נסיכה אמיתית,עם סטייל אמיתי,שמראה שלא חייבים להתלבש בצורה חשופה או לקנות ממעצבים יקרים-כדי להיראות יפה. יש לה חוש סטייל מדהים,והדבר העוד יותר מדהים לדעתי הוא שלמרות על המשאבים האדירים שעומדים לרשותה בתור נסיכה,היא קונה ברשתות עמימיות,ועדיין נראית מלכותית בכל יציאה מהבית. היא צנועה,זוהרת,בחורה פשוטה עם לב טוב והרבה הרבה סטייל. היא המודל לחיקוי המושלם (:

    מאת: אלמוג |‏ 21 במאי 2012 | 13:36
  •  

    מאת: איזה לייט |‏ 21 במאי 2012 | 13:14
  • שחקנית מדהימה, שהחלה את דרכה הקומית ב"חמישייה הקאמרית" העל זמנית, שהפכה לקאלט והיום שחקנית אופי חזקה . נוסף על מעלותיה המקצועיות, לקרן את מתחרות בתחום האפנה והסטייל.
    קרן מור, Should I say more?

    מאת: גל |‏ 21 במאי 2012 | 10:42
  • המודל לחיקוי שלי היא המדריכה שלי בפנימייה בה ביליתי את רוב שנות ילדותי. אני מודה, לא הייתי ילדה וקלה ועוד יותר בתור מתבגרת.
    אבל היא , לא חדלה לרגע להאמין בי, תמיד הייתה שם בשבילי, ברגעים הקשים יותר והקשים פחות והמון בזכותה היום אני סטודנטית באחת האוניברסיטאות במרכז הארץ.
    סבלנות, נחישות והתמדה אלה הן חלק מהתכונות שהיו במדריכה שלי וגרמו לי לראות ב מודל לחיקוי שילווה אותי כל חיי.

    מאת: מיה |‏ 21 במאי 2012 | 08:48
  • בחורה קטנה, מצחיקה וכל פעם אני נהנית לראות אותה לבושה.
    היא לא חוזרת על עצמה, היא מעזה! הכל יושב בול ומדויק ונראה
    ללא כל מאמץ.כן, גם השיער המדליק. גם כאשר היא לובשת ג׳ינס עם נעליים צבאיות
    היא יודעת איך לעשות את זה וכמובן כאשר היא לובשת שמלת ערב
    היא מקבלת את מירב הנקודות ממבקרי האופנה וכמובן שאני מוקסמת ממנה!
    הגברת הקטנה הזו… לא שוכחת אף אקססוריז שיכול לשדרג כל הופעה
    משעממת ובכך נותנת לי המון טיפים. היא סיפרה בעבר באיזה חניות היא
    מרבה לקנות אז אני מבלה שם הרבה בתקווה למצוא פריטים דומים.
    תודה לך עדי. תמשיכי להצחיק ולהלביש אותי.

    מאת: מיטל |‏ 21 במאי 2012 | 08:44
  • אני חייבת לספר משהו.. קמתי היום בבוקר בהתלבטות קשה מה ללבוש למשרד היום , אני, תוך כדי מחשבה, מדפדפת במאקו ואז קוראת את הכתבה הזו. ולפתע, עלה לי ראיון, ג'קט ורוד חולצה לבנה, תיק שמנת, מכנס כחול… אין ספק שהכתבה הזו היא ההשראה שלי . ומחר גם כבר יש לי מה ללבוש מכנס שחור, תיק שחור חולצה מנטה נעל שחורה….ומחרתיים גם יש לי מה ללבוש… וביום שישי בערב אולי את הלנג'רי….

    מאת: לירון |‏ 21 במאי 2012 | 07:00
  •  ללא ספק טריני וסוזנה הן המודל לחיקוי שלי. מעבר לכך שהן מתלבשות בסטייל וטרנדיות, הן מתאימות את הבגד לגוף האישה. ואני שלא התברכתי בגוף של בר רפאלי מאמצת בחום את הטיפים שלהן איך להתלבש תמיד בסטייל, להיות טרנדית וכל זה כמובן בהתאם למידות גופך. אז טריני וסוזנה אתן המודל לחיקוי שלי!!

    מאת: אבישג |‏ 21 במאי 2012 | 06:30
  • לא הייתי קוראת לאישה שגונבת בעלים בצורה סדרתית ומעודדת אנורקסיה בקרב צעירות- מודל לחיקוי….

    מאת: רחלי |‏ 21 במאי 2012 | 02:29
  •  

    מאת: . |‏ 20 במאי 2012 | 23:21
  •  לא בדיוק הבנתי למה את אומרת שצריך ללמוד מפגי בנדי?..
    ללמוד להיות עקרת-בית ????
    ולהיות תלויה בבעל לא בעל הזה שיש לה ????
    היא אולי מצליחה להיראות טוב ולהתלבש טוב יחסית לפרחה עם קוקו בגומייה זוהרת או במקרה הזה, רעמה אדומה..
    ממש עצוב שהיא המודל שלך, בעידן שלנו היא לא אמורה להיות מודל לאף-אחת.

    מאת: אני.. |‏ 20 במאי 2012 | 22:47
  •  את רוב הבגדים פה אפשר לקנות חנויות אופנה רגילות בכלום כסף..
    ולא הבנתי מה הקשר הלנז'רי , למי אכפת בעבודהעם איזה לבנים אני לובשת מתחת לבגדים..

    מאת: אני.. |‏ 20 במאי 2012 | 22:38
  • טרה לין היא דוגמנית מלאה… שלמרות כל הסטיגמות שדוגמניות צריכות להיות רזות וצנומות… היא הולכת ומדגמנת… היא ניראת ניפלא… רואים שהיא בטוחה במי שהיא ובאיך שהיא ניראת..
    לפי דעתי זה ניפלא לראות בנות ונשים ששלמות עם הגוף שלהן ובטוחות בו… וזה ניפלא לראות נשים כמו טרה לין מדגמנות… מה שמראה שלא רק גוף מלא בעצמות הוא סקסי ויפה!

    מאת: אביטל |‏ 20 במאי 2012 | 22:11
  •  לדעתי אמא שלי מתלבשת לא משו,אז הפיתרון שלי הוא להתלבש ההפך,ואז הכל טוב ויפה :)

    מאת: שרית לוין |‏ 20 במאי 2012 | 22:10
  •  תשימו לב

    מאת: רחלי |‏ 20 במאי 2012 | 22:09
  •  אנגלינה גולי!
    היא שחקנית מעולה, דוגמנית מיוחדת במינה וגם מתלבשת טוב פעם אחרי פעם.
    עכשיו, עם דיאטת ההשמנה האמיצה והנחוצה שלה, יותר מתמיד אני מעריכה אותה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 20 במאי 2012 | 21:15
  •  ההשראה שלי היא הדודה היקרה שלי. דודה שלי עברה חיים לא קלים, נישאה ולאחר הנישואים ולאחר שילדה בן בת בעלה החל להתעלל בה פיזית. היא שמרה בפנים את כל הדברים הנוראיים שהוא עשה לה, את כל הזעם שהוא הוציא עליה במשך 6 שנים ארוכות וקשות. כלפי חוץ היא תמיד העמידה פני אמיצה וחזקה וחייכה ולא ידענו מה עובר עליה עד שיום אחד אמא שלי הרגישה שמשהו לא בסדר ושאלה אותה מה קרה, בהתחלה היא הכחישה ואז היא פרצה בבכי וסיפרה לנו הכל. בעזרתה של אמא שלי ושלי היא עברה לגור אצלנו, עזבה את בעלה, נלחמה איתו בבית משפט על הילדים והצליחה להוכיח שהוא לא אבא כשיר. היום היא גרה בדירה משלה עם הילדים. היא המודל לחיקוי שלי וההשראה שלי כי היא הראתה לי שגם מתוך המצב הכי קשה אפשר לצאת מחוזקים ולהתגבר על כל מכשול בחיים. אני מעריצה אותה

    מאת: דפנה |‏ 20 במאי 2012 | 21:13
  • אחי עשה את מה שבלתי אפשרי בשביל כ"כ הרבה אנשים וגבר על כ"כ הרבה מכשולים בדרך. מאז ומתמיד אחי חלם להיות טייס בחיל האוויר. כבר בהתחלה כשרק העלה את הרעיון אנשים צחקו לו בפנים- "טייס?! אולי כדאי שתחשוב על משהו אחר.." המורים והחברים מהיישוב כולם ניסו להסביר לו בדרך עדינה שזה לא יילך אבל אחי לא ויתר.. ככול שעבר את השלבים הקשים בקבלה כולם הרימו גבה "הוא עדיין(!!) בקורס???!!" בכל שלב בקורס הוא אמר לעצמו "זה מה שהם חושבים שישבור אותי?! הצחקתם אותי..!" וככה התקדם עוד ועוד ועוד עד שלבסוף הגשים את החלום.

    אני למדתי מאחי לאחוז בחלום שלך הכי חזק שאתה רק יכול ולא להיכנע, תמיד יהיו אנשים שיקנאו או שיורידו את המורל אבל חייבים להמשיך ולדבוק בחלום שלך ובאמת שלך! אני גאה באחי על כל צעד שעשה ועל שהצליח להגשים את חלומו ומאחלת זאת גם לעצמי..

    מאת: רחלי |‏ 20 במאי 2012 | 20:11
  • אין צורך להרבות במילים. כולנו מכירים.
    מיוחדת, יוצאת דופן.

    מאת: Liron |‏ 20 במאי 2012 | 20:06
  • חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי היא בהחלט המודל לחיקוי והערצה שלי! היא אישה חכמה שתמיד מעשירה את הידע שלה. היא עובדת מאוד קשה ומייצגת בגאווה את המפלגה שהיא עובדת בה. היא מגדלת משפחה לתפארת ויש לה 8 ילדים מקסימים(: היא התחילה את הקריירה שלה בכלל כדוגמנית והיא עדיין נראית כזאת! שאפו! אני בהחלט מעריצה אותה על ההתחלה שלה, על המשפחה שלה, הקריירה שלה ואיך לא, הגוף המדהים שלה! (שאין לי מושג איך היא שומרת עליו ככה)(:

    מאת: איילת |‏ 20 במאי 2012 | 19:58
  •  המודל לחיקוי שלי הן דמויות מתוך סדרה שראיתי, אחת שיודעת, הדמויות הן כמובן הדמויות הראשיות סרינה (בלייק לייבלי)ובלייר (לייטון מיסטר). האופי שלהן וכמובן הסטייל שלהן! שמאוד מתאים לי!

    מאת: ליה |‏ 20 במאי 2012 | 19:16
  •  היתה סמל לחיקוי לאישה ששמרה על גופה אך מנגד היתה תמיד נאה ומטופחת ידעה כיצד לשלב בין יופי לצניעות וגם אני משתדלת מאד להיות צנועה אבל לשמור על יופי וטיפוח תמידי

    מאת: אורית |‏ 20 במאי 2012 | 19:07
  •  בעלי.
    הוא אדם עם לב זהב, חוש עסקי מפותח וקסם אישי כובש.
    יש בו כ"כ הרבה מעלות ואיכויות שלא מצאתי באנשים רבים בסביבתי…
    קשה לעמוד דמות לחיקויי – אבל במקרה שלי היא ממש מתחת לאף.
    הוא האצבע המכוונת, הכתף התומכת והשאיפה לצמיחה.

    מאת: חופית |‏ 20 במאי 2012 | 18:12
  •  ההשראה שלי היא Chiara מהבלוג The Blonde Salad – היא בשבילי דוגמה לאיך להתחיל בקטן ולהצליח בגדול!

    מאת: רונושקה |‏ 20 במאי 2012 | 17:22
  • למרות התקופה היא הצליחה להתקדם ולהפוך לאשת קריירה שמקבלת כבוד מהסביבה.
    היא תמיד בעלת סטייל ונראת מדהים!

    מאת: קרן |‏ 20 במאי 2012 | 16:54
  •  מאיפה להתחיל בכלל.. איזו אישה מדהימה סבתא שלי! כל מה שהיא עברה בחיים, העלייה לארץ, האבא שעזב, המצור בירושלים, האחים שרובם כבר לא בין החיים, החיים בארץ ישראל כיוצאת עדות המזרח… ולמרות כל זאת, מדהים לראות את הסיפוק שלה מהחיים, השמחה. זה לבדו דבר שראוי להערצה. אבל לא רק, סבתא שלי אישה חכמה וחזקה מנטלית, יש לה כוח נשי שמתאים לתנועות פמיניסטיות, באמת – עד היום, כמעט בגיל 80, היא עובדת, ותמיד יש לה כוח לבשל ולדאוג ולאהוב את הילדים, הנכדים, וכל באי הבית. וכל זאת בנוסף לכך שהיא פשוט יפהיפיה אמיתית, שתמיד דואגת למראה שלה ולטיפוח , בלי שום ניתוחים פלסטיים או כל מיני דברים לא טבעיים כמובן. היום בגיל 17 אני מסתכלת עליה וחושבת לעצמי, שהייתי הכי מאושרת שבעולם אם רק הייתי מסוגלת להיות חצי ממה שהיא, גם היום וגם בעתיד.

    מאת: רחלי |‏ 20 במאי 2012 | 16:14
  • "על תשכחי לקחת משקפי שמש לדרך, ואת מוכנה ליום ארוך של עבודה."
    you serious?

    מאת: רויטל |‏ 20 במאי 2012 | 15:58
  • המודל לחיקוי שלי היא פגי בנדי האגדית, לחיות עם גבר שלא בדיוק מכניס כסף הביתה, עצלן, מעצבן ולגדל שני ילדים שאין להם הצלחה רבה בחיים, זה דבר לא קל בכלל. אבל בכל זאת, פגי בנדי הצליחה תמיד להיראות טוב, להתלבש טוב, לעמוד על שלה, ולהחזיק את בית משפחת בנדי האגדי. כולנו צריכים ללמוד ממנה.

    מאת: סבינה |‏ 20 במאי 2012 | 15:57
  • המודל לחיקוי שלי היא הדוגמנית סופיה לורן. אישה יפייפיה, שכל חיה שמרה על עצמה וחיה חיים בריאים, והיום כשהיא מבוגרת (בת 78) היא נראית נהדר, מרגישה נהדר, בלי כל הניתוחים למיניהם וצוחקת על כולם!

    מאת: גל |‏ 20 במאי 2012 | 15:48
  • אז נכון שהיא בת 85, והעור לא מתוח כמו פעם אך גם בגיל 85 סבתא יודעת לשלב כל כך היטב בין חריצות עבודה וקריירה לסטייל ולבוש מוקפדם.
    תמיד נראת נפלאה ועוטה על עצמה לבוש מלא אמירה ואישיות.
    בכל פעם שאני מתבוננת בבגדים, בגאלביות, בפריטים והתכשיטים של אני מלאת התפעלות מהסטייל, מהסגנון הייחודי, מהטעם הטוב ובעיקר מכך שהיא תמיד מצליחה להיראות אופנתית ומעודכנת.
    מדובר באישה מלאת פעלים, שבגיל 19 ביחד עם אמא הקימה גן ילדים שעומד וקיים עד היום וסבתי למרות גילה המתקדם דואגת להגיע יום יום ולשמש כסבתא אהובה גם לילדי הגן.
    בכל השיחות שלי עימה האופי שלה שניכר בלבוש פורץ החוצה ועושה לי חשק עז לחזור לימים בהם הכל היה פשוט, אך עמוס בסטייל ובמקביל גם בערכים ואידיאולוגיה.

    מאת: לי |‏ 20 במאי 2012 | 15:33
  • בתור סטודנטית לקולנוע ישנה אישה מיוחדת שבשבילי מהווה מאז הילדות מודל לחיקוי והשראה למקצוע – ליא קניג.
    שחקנית התיאטרון הותיקה ביותר שאנו זוכים עדיין לראות על הבמות, שחקנית המהווה מקור השראה לרבים בעולם הבמה והתיאטרון, שרדה עם משפחתה את השואה וכבר מגיל צעיר החלה להופיע ולהפגין יכולות וירטואוזיות של אומנית אמיתית.
    כיום היא בת 83 ועדיין מלאת אנרגיה וחיים על הבמה ממש כמו לפני 30 שנה .
    ליא מקפידה להופיע בכמה הצגות במקביל בכל יום בכישרון רב וחריצות נדירה.
    אישה בגילה עם היכולות הבלתי נדלות שלה מהווה דוגמא לנחישות חריצות, ואהבת המקצוע לסטודנטים רבים למשחק שצופים וכל שנותר הוא רק להתמוגג…

    מאת: מורן |‏ 20 במאי 2012 | 14:59
  •  ההשראה שלי היא התמונה שלי מגיל 18, התמונה שלי נותנה לי השראה להישאר מחוטבת וצעירה כמו שהייתתי בגיל 18.

    מאת: מילנה |‏ 20 במאי 2012 | 14:14