טרמינל, ז'טם: מה לארוז לחופשה באירופה?

עונת הנסיעות כבר כאן, עכשיו רק נותר להחליט לאן | וינטג' ברלינאי, שיק פריזאי או חספוס לונדוני | שלושה מדריכי אריזה לשלוש חופשות אופנתיות | וסט לנז'רי סקסי במתנה

מאת  | ‏ 13 מאי 2012
שיק פריזאי מתוך "חצות בפריז" | צילום: יח"צ

שיק פריזאי מתוך "חצות בפריז" | צילום: יח"צ

סוף השבוע הארוך של חג השבועות מתקרב ואחריו גם החופש הגדול המסמן את פתיחת עונת החופשות ברחבי העולם. כחובבות אופנה ושיק אירופאי אנחנו תמיד בעד גיחה לאחת מבירות אירופה הקלאסיות, לכמה ימים של שופינג, אוכל טוב, שיטוט ברחובות והמון שיק.

כדי להתכונן כראוי לחופשה אירופאית בסטייל בחרנו עבורכן את שלושת הערים האהובות עלינו ביבשת וצירפנו רשימה מלאה של כל מה שתצטרכו לארוז לקראת הנסיעה. עכשיו כשיש בידכן את רשימת פריטי החובה ללונדון, פריז וברלין, כל שעליכן לעשות הוא לכרטס. חופשה נעימה!

טרה שיק: פריז
אין עיר שיכולה להשתוות לבירה הצרפתית, ללא ספק הרומנטית ביותר ואחת היפות באירופה. משייט על נהר הסיין, ביקור בלובר, אוכל משובח ושופינג איכותי, בפריז לא תשתעממו אף פעם. לכבוד הטיול הרומנטי, ארזנו סט הלבשה תחתונה סקסי ומפנק שישמש אתכן בלילות במלון וגם יהיה נוח להסתובבות במשך היום. מבחינת הלבוש, בחרנו בפריטים שמשלבים בין שיק צרפתי קלאסי בצבעי הרפובליקה, כמו חולצת פסים, ז'קט עור, כובע ונעלי בלרינה אדומות.

צילום: אפרת אשל, טל טרי, יח"צ

צילום: אפרת אשל, טל טרי, יח"צ

1. חולצת פסים, זארה, 99 ש"ח
2. מעיל עור, דיזל בלאק גולד, 11,000 ש"ח
3. סקיני ג'ינס, רנואר, 299 ש"ח
4. כובע קש פדורה, H&O, מחר: 49 ש"ח
5.  נעלי בלרינה אדומות, בלוך לרשת סטורי, 599 ש"ח
6. סט הלבשה תחתונה של סיימון פרל לאפרודיטה, חזייה, 580 ש"ח (522 ש"ח באתר)
7. תיק מעוינים, גולברי, 299 ש"ח

מחכה לי: לונדון
בהתאמה לעיר האנגלית, הגשומה והכה-מגניבה, בחרנו בפריטים קלאסיים בגוונים ניטרליים ומונוכרומטיים אשר יהיו נוחים לשוטטות ארוכה ברגל וישאירו אתכן יבשות. ג'ינס סקיני כהה וחולצה לבנה מכופתרת יהוו בסיס לאאוטפיט יומיומי, בשילוב עם נעלי בד לטאץ' של רוקנרול. כהגנה מפני הגשם, אנחנו ממליצות לארוז מעיל טרנץ', גם קלאסי וגם פרקטי ואל תשכחו גם מטרייה.

צילום: הנס ומוריץ, יח"צ

צילום: הנס ומוריץ, יח"צ

1. מעיל טרנץ', אסוס, 55 ליש"ט (כ-330 ש"ח), ניתן להזמין במשלוח מהאתר לארץ
2. נעלי בד שחורות, H&M, מחיר: 79 ש"ח
3. מטריה שחורה, זארה, 89 ש"ח
4. גופיית כפתורים לבנה, H&M, מחיר: 99 ש"ח
5. תיק חום, twentyfourseven, מחיר: 199 ש"ח
6. ג'ינס סקיני, קסארה ב-StyleRiver, מחיר: 299 ש"ח

בירת הוינטג': ברלין
ברלין המתחדשת לא מפסיקה להפתיע תיירים מכל העולם ולהתפתח כל הזמן לקראת תפיסת מקומה כאחת מהערים האהובות באירופה. מבחינת אמנות ותרבות, ברלין היא המקום הנכון להיות בו, וזה בנוסף לפארקים, שלל חנויות הוינטג' ושווקי הפשפשים וכמובן האוכל הגרמני והמחירים הנוחים. בכדי להתאים את עצמנו לסטייל הברלינאי, בחרנו במראה רטרו שיבטיח לנו להשתלב בעיר ולהיבלע בהמון האירופאי. בחרנו בשמלה בסגנון שנות ה-50 פרחונית ומתנפנפת בשילוב עם סנדלי עור שטוחים ונוחים להסתובבות. אל תשכחו לארוז קרדיגן, בכל זאת, אירופה.

צילום: אפרת אשל, אבי ולדמן, יח"צצילום: אפרת אשל, אבי ולדמן, יח"צ

1. צעיף, זארה, 199 ש"ח
2.  שמלה, קאלה, 340 ש"ח
3. סנדלים קלועים, קסטרו, 259 ש"ח
4. קרדיגן, פול אנד בר, 299 ש"ח
5. תיק שופר חום, StyleRiver, מחיר: 99 ש"ח

רוצה לזכות בסט הלנז'רי שבתמונה?
לקראת סוף שבוע באחת מבירות האופנה האירופאיות, אנחנו רוצות לחלק לכן סט לנז'רי סקסי במתנה. כל מה שאתן צריכות לעשות כדי לזכות בסט הלנז'רי של סיימון פרל מבית אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על העיר האירופאית שהכי הייתן רוצות לבלות בה הקיץ. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בלנז'רי שבתמונה.

הזוכה משבוע שעבר היא דורה שסיפרה לנו על סוף השבוע הרומנטי שלה:
"אני מודה שאני לא טיפוס רומנטי במיוחד, וסופי השבוע בהם ביליתי עם בן זוגי לא כללו נרות ויין אבל הרבה אהבה כן. שנינו מאוד אוהבים טיולי שטח ובתא המטען יש לנו תמיד אוהל זוגי, מזרן וסדין. האמת שהסיבה שזה נמצא בתא מטען מלבד שזה יהיה נגיש, זה שאין לנו מקום בדירה לאחסן את ציוד השטח שלנו. הסופ"ש שלנו התחיל ביום שישי בבוקר בקיץ שעבר. נסענו לחוף הבונים לתפוס קצת שמש. האווירה היתה טובה והרגשנו כמו זוג בני 16 שהרגע התאהבו בפעם הראשונה. לאט לאט הערב התחיל לרדת ובן זוגי הציע שנשאר בחוף. הוא ניגש לתא המטען, הוציא את הציוד והקים אוהל. הוא קושש קצת עצים והכין מדורה אמתית בשביל האור וגם בשביל החום, שכן חוץ מביקיני ושמלת חוף לא היו לי עוד בגדים. הערב היה כ"כ מדהים. הכל היה מושלם, הכוכבים נצצו השיחות זרמו, והרגשנו קרובים מאי פעם. מה שהיה מדהים הוא שנשארנו שם עד מוצאי שבת בעשר בלילה! כל זה שיש ברשותנו קופסא עם אבטיח קר (שהתחמם), שקית גרעינים, שישית בירות וחפיסת עוגיות. האמת שלא היה צריך יותר מזה".

 

 

השאירו תגובה

 

  •  העיר האירופאית בה הייתי שמחה לבלות את חופשת הקיץ שלי היא דוברובניק שבקרואטיה. דוברובניק היא עיר נמל יפהיפיה, לחוף הים האדריאטי ובה ארמונות, כנסיות וחומות העיר העתיקה מתקופת ימי הביניים, כולם שמורים להפליא. העיר העתיקה של דוברובניק הינה אתר מורשת עולמי האוצרת בתוכה אתרים היסטוריים ומזמינה את התיירים לשוטט בין חומותיה והסמטאות המסתוריות. במהלך הקיץ נערך בעיר פסטיבל אשר כולל הופעות וקונצרטים. כשאשבע מן העיר התוססת וארצה מעט שלווה, אפליג במעבורת אל האי לוקרום- אי ירוק עם חופי רחצה ושמורות טבע, ושם אתחמם בקרניי השמש, תוך לגימת מרגריטה קפואה… דוברובניק היא העיר המושלמת לחופשת הקיץ שלי!

    מאת: אלה |‏ 19 במאי 2012 | 12:54
  • לפני כמעט עשור, יצא לי לבקר בסרגוסה בטיול משפחתי בספרד. הגענו לסרגוסה בשעות הצהריים ופגשנו עיר אירופאית אופיינית עם בתים יפים, נהר רחב וכמובן כיכר עם כנסייה מרשימה. בהחלט לא היינו מוכנים להפתעה הגדולה שסרגוסה הכינה לנו: מיד עם שקיעת השמש התחיל קרנבל מטורף! התברר שבמקרה נחתנו על הקרנבל השנתי של סרגוסה. מה לא היה שם? להטוטנים עם לפידי אש, ריקודי עם, דוכני אוכל עם ריחות משכרים, מוסיקה בכל מקום, אורות, ציירי רחוב, זרי פרחים על ראשי ילדים והמון אנשים שמחים ויפים ברחובות. לשמוע את השפה המדהימה הזו (מי אמר שטלנובלות לא מועילות לאף אחד?), לראות את כל האנשים האלגנטיים כל כך, לאכול את האוכל הטעים.. בקיצור, השהות שלנו בעיר הייתה קצרצרה- רק לילה אחד, אבל איזה לילה! :)

    מאת: ג'ניה |‏ 16 במאי 2012 | 00:05
  •   העיר האירופאית לבילוי קייצי עבורי היא דבלין, בירתה של אירלנד. דבלין הינה עיר תוססת, מלאת פאבים איריים יחודיים, עם מוסיקה אירית אשר תשמח לבב אנוש, יחד עם הבירה המקומית וווסקי אירי משובח :-) בבילוי הקייצי שלי בדבלין אסייר להנאתי ברובע ה״טמפל-בר״ המיוחד, אתענג בשופינג אינטנסיבי ברחובות הנרי ואוקונול ואבקר במוזיאון גינס כמובן! ולא פחות חשוב ואף חלק עיקרי בבחירתי בדבלין לבילוי הקייצי, הוא מג האויר הנוח עם בריזה קייצית נעימה, הרחק מהשרב והלחות הישראלית ;-)

    מאת: רעות |‏ 15 במאי 2012 | 22:30
  •  העיר האירופאית לבילוי קייצי עבורי היא דבלין, בירתה של אירלנד. דבלין הינה עיר תוססת, מלאת פאבים איריים יחודיים, עם מוסיקה אירית אשר תשמח לבב אנוש, יחד עם הבירה המקומית וווסקי אירי משובח :-) בבילוי הקייצי שלי בדבלין אסייר להנאתי ברובע ה״טמפל-בר״ המיוחד, אתענג בשופינג אינטנסיבי ברחובות הנרי ואוקונול ואבקר במוזיאון גינס כמובן! ולא פחות חשוב ואף חלק עיקרי בבחירתי בדבלין לבילוי הקייצי, הוא מג האויר הנוח עם בריזה קייצית נעימה, הרחק מהשרב והלחות הישראלית ;-)

    מאת: רעות |‏ 15 במאי 2012 | 22:28
  • אחחח אירופה אירופה… כל מדינה וכל בירה שווה טיול. השנה אני ובן זוגי בחרנו לבלות את הקיץ בדבלין, עיר הבירה של אירלנד. כל השנה אנחנו חוסכים לטיול בקיץ ואירלנד כוללת את כל מה שאנחנו מחפשים. בדבלין נבלה כמובן במסיבות הידועות באיזור הטמפל בר. מוסיקה טובה, חופש, ובירה טובה. מה צריך יותר?! בהמשך נשכור וואן ונטייל ברחבי המדינה הכל כך מדהימה הזו. ים, טירות וירוק בעניים. הקיץ הזה יהיה קיץ של חופש ואהבה (ושופינג, רק שזה "שכחתי" לספר לבן זוגי). רק שיגיע כבר יולי, אני לא יכולה לחכות…!

    מאת: נטע |‏ 15 במאי 2012 | 22:09
  • העיר שהייתי מתה לבלות בה את הקיץ היא לונדון כי קייץ בלונדון זה פיאסטה אחת גדולה אבל כמו שאמרתי ממקום אחר לגמרי- הייתי רוצה לבלות שם את הקיץ ל-א ר-ק בגלל השופינג באוקספורד והחנויות ממתקים הבלתי נגמרים אלא בגלל שבקיץ מתקיימים משחקי ה-כדורגל ה-מקומיים בין הקבוצות הכי טובות בעולם ובתור מאמנת כדורגל בלאומית אני לומדת מצפייה במשחק בין 90 דקות את כל רזי הכדורגל כל פעם מחדש…משתדלת ללכת כמעט כל יום למשחק בסופ"ש מרוכז- אין על איצטיוני וומבלי וארסנל…
    בערב אני מקנחת שם בשופינג קייצי של שמלות והלבשה תחתונה בסיילים מטורפים ולדובדבן אני צופה בקברט או בהצגות הכ"כ מיוחדות לעיר הזו…

    מאת: מיכאלה |‏ 15 במאי 2012 | 15:51
  • העיר שהייתי רוצה לחזור אליה שוב לאחר חמש שנים של געגועים אינסופיים הינה אוסלו. לפני חמש שנים נפלה בחלקי הזכות ללוות קבוצת ילדים בהתנדבות ממשפחת "גדולים מהחיים" ועשו לילדים המדהימים האלו קיץ מהסרטים והם שכחו שהם סוחבים איתם אורח חיים קשה ומתיש…
    נתחיל בזה שאוסלו מהממת, היא ממוקמת בתחילתו של פיורד ומוקפת יערות צפופים.כמות האטרקציות שבעיר, המבנים המסקרנים, הפארקים, שרידי ההיסטוריה והסביבה היפהפיה הפכו אותה לדעתי לאחת הבירות העוצרות נשימה באירופה ובעולם כולו…
    אומנם היא אחת הערים היקרות ביותר אבל הכל בה מיוחד ובטח בקיץ-יש לה את הארטיקים הכי טעימים ומיוחדים במראה, את הפירות הכי מגניבים שעדיין לא מצאתי בארץ את שמלות הקיץ הכי שובבות ואלגנטיות…הילדים חגגו שם על שופינג של פעם בחיים- מזל שהכול היה מסובסד :)
    בקיצור- המלצה לקיץ זה לגמרי אוסלו…שילוב של טעם , מראה וייחודיות!!!

    מאת: לי-אור |‏ 14 במאי 2012 | 23:35
  • העיר האירופאית שהייתי רוצה לבלות בה את חודשי הקיץ היא בודפשט :)
    במעט מאד מקומות חשתי בקסם המיוחד והרומנטי של מרכז אירופה הישנה והטובה ועוד בקיץ שאין שלג מרצד בכל פינת רחוב….
    מספיק טיול ברחובות בודפשט כדי שתושרה עלי אווירה אשליתית שבעוד רגע תיעצר כרכרה ושני נסיכים ירדו ממנה לטייל על גדת הדנובה יד ביד איתי…

    ואם כבר יד ביד עם גבר מדליק לצידי אז אין כמו לשוט עם הבן זוג במעבורת על הדנובה מתחת לקרני השמש הקייציות והרומנטיות או להיכנס ולשתות באחת מסירות הבארים הפזורות לאורך הנהר.
    ובקיץ הכיף הוא בשיאו כי הבילוי מפעים ביופיו בשעת השקיעה…

    מאת: גלית |‏ 14 במאי 2012 | 23:09
  • העיר האירופאית שאני משתוקקת לבלות בה את הקיץ היא ללא ספק ליסבון :)
    (עיר הולדת אימי והעיר שבו הכירו הוריי בתחנת רכבת)
    עיר שמייחד אותה רחובות צרים, סמטאות עתיקות, נמל שוקק ומסעדות וברים …אולטימטיבי לקיץ , מה צריך לבקש יותר??? יודעים להשתחרר שם !!!
    ליסבון משלבת תרבות ים תיכונית לאירופאית וכל זה לצד עשרות מועדוני ג'אז מסוגננים וברים קטנים ומדליקים שלא סוגרים את הדלתות שלהם עד השעות הקטנות של הלילה…
    לסיום החופשה בא לי ברוח הרומנטיקה של הוריי והזוגיות החדשה שלי לערוך סיור זוגי בעיר באמצעות רכבת צהובה עתיקה…

    מאת: מורנה |‏ 14 במאי 2012 | 22:33
  •  את ירח הדבש שלנו בילינו בפריז. מאז עברו שבע שנים ונוספו שלושה ילדים מקסימים למשפחה. לא עובר שבוע שאני לא חולמת על חופש רומנטי עם בעלי האהוב. לחזור לכיכרות הקטנות של הרובע הלטיני, לטייל לאורך הסיין. לשבת גנים שעות ולקרוא. פשוט לעשות הפסקה מהמרוץ המטורף של החיים שלנו ולהיות קצת ביחד כזוג, כמו פעם…

    מאת: פרי לבנון |‏ 14 במאי 2012 | 14:14
  •  מה יש לי לחפש באוקראינה?
    לא, לא טיול שורשים ולא לבקר את סבתא.
    יורו 2012!
    בן זוגי מכור לכדורגל, כל הליגות, כל הקבוצות, כל המפעלים, כל העולם. כשמשדרים הוא אפילו צופה במשחקי עבר משנות ה70.
    אני? זורמת אתו, בכל עיר בירה באירופה אפשר לעשות שופינג….
    בפסח ארגנתי לנו חופשה לברצלונה ל"קאמפ נואו", מקדש הכדורגל האירופי.
    בקיץ הקרוב, הוא ישמח לצפות במשחקי יורו 2012 באוקראינה.
    בקיץ 2014, חלום שלי לקנות לנו חבילה למונדיאל, בריו דה ז'אנרו, ל"מרקנה", אצטדיון הכדורגל הגדול ביותר בעולם.
    ביום אעשה שופינג, בערב נצפה במשחק ובלילה אלבש סט לנז'רי מפנק.
    גווווווול!!!!

    מאת: אשתו של חולה הכדורגל |‏ 14 במאי 2012 | 12:47
  • אני הייתי מאוד רוצה לבלות את הקיץ ברומא הרומנטית.
    שם במדרחוב הראשי ליד הגלידריה המפורסמת ראיתי את מי שלימים הפך לבעלי.
    כמה נפלא יהיה לחזור לאותה העיר ששלחה לי את אהובי הפעם כזוג נשוי, לטייל יד ביד בסמטאות המקסימות, לאכול במסעדות הרומנטיות ביותר שהעיר יכולה להציע לנו או אפילו לקנות בקבוק יין, לעלות לחדר במלון ולהרים כוסית לחיי העיר הקסומה הזו…

    מאת: רז |‏ 14 במאי 2012 | 12:20
  • העיר שהכי הייתי רוצה לבלות בה את הקיץ היא פלרמו בירת סיציליה.
    פלרמו מלאה ניגודים ממש מעין זכוכית מגדלת של כל מה שנחשב "איטלקי".
    זו פשוט נקודה על המפה שבה מרוכזות היסטוריה וארכיטקטורה מגוונות, נוף ותרבות וכמובן הדליקטסים הגסטרונומיים של איטליה!!!.
    הגיוון והניגודים מביאים לכך שכל אחד פשוט מתחבר מייד ולא יכול לעזוב . חלק יעדיפו לשכב על חול החופים הזהובים, אחרים יגלשו במדרונות הסקי של אטנה, יחוו את תרבות הרי הגעש או יטיילו על המסלולים שבו, ויש כאלה שיבחרו לבקר באתרים הארכיאולוגיים או לערוך קניות בבוטיקים האופנתיים (והזולים) שממוקמים בעיר.
    מבחינתי השילוב של חופים זהובים, נופים עוצרי נשימה ובוטיקים ייחודיים – יוצרים לי מקום קטן ומושלם לבלות בו את הקיץ…

    מאת: בר |‏ 14 במאי 2012 | 12:05
  • ללא ספק הבחירה שלי היא פראג, בירתה של צ'כיה ומהיפות בערי אירופה.
    אומנם פראג מזוהה יותר עם חופשה חורפית אבל אני דווקא גיליתי את העיר המקסימה הזו בחודשי הקיץ החמים.
    העיר המודרנית מהווה שילוב נפלא בין הישן לחדש עם היסטוריה מרתקת ותרבות עשירה. הייתי רוצה לטייל לצד נהר הוולטבה, וליהנות מיופיים של הפארקים הענקיים משני צידיו, ולשאוף את האוויר הצח והמדהים של עיר אירופאית קלאסית.
    אחד הדברים האהובים עליי זה קחת את מפת העיר ופשוט לשוטט בין הרחובות והסימטאות ולא להפסיק להתרשם מהמבנים העתיקים ומהמגוון הרחב של האדריכלות עוצרת נשימה שאי אפשר לראות בשום מקום אחר בעולם.
    בשעות הערב יש מבחר ענק של אטראקציות וכל שנותר זה רק לבחור : תיאטראות, מוזיאונים , בתי אופרה ואולמי קונצרטים, מסעדות, מסיבות ומה לא..
    פשוט עיר אירופאית יפייפייה שמשאירה טעם נפלא של עוד, עד חופשת הקיץ הבאה…

    מאת: אור |‏ 14 במאי 2012 | 08:42
  •  אני מתחתנת ממש בעוד חודש והבירה האירופאית פריז היא כמובן אחת הרומנטיות שיש.. כבר לא יכולה לחכות לחגוג ירח דבש במקום כל כך מדהים… תודה על הטיפ מה ללבוש.. :)

    מאת: יעל |‏ 14 במאי 2012 | 07:42
  • העיר שהכי הייתי רוצה לחזור אליה היא ונציה! עיר כל כך יפה ורומנטית שלמרות ימי הקיץ החמים מאוד ומלאי התיירים, היא פשוט יפהפייה שאי אפשר לעמוד בקסם שלה. ביקרתי בה כשהייתי ילדה וכבר אז אמרתי לעצמי שאני אחזור לשם עם בן הזוג שלי, ועכשיו אני מאחלת לנו בקיץ שנטוס לשם ושנשוט בגונדולה ושישירו לנו כמו בסרטים ונעבור מתחת לגשרים ונביט באורות וביופי המופלא של הבנייה והארכיטקטורה שבעיר הזו. כל חלון וכל דלת וכל וילון שם נראה מצויר וסוראליסטי שפשוט עושה לך חשק לצלם שם הכל. כמובן שלא יזיק לי איזה לנז'רי מהמם כשאני מעבירה איתו את הלילה.

    מאת: רוני |‏ 14 במאי 2012 | 00:20
  •  ונציה היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים בכל איטליה. זוהי עיר קסומה המציעה חוויה נהדרת לכל אחד: החל בשיט שקט ופסטורלי בגונדולה על תעלותיה של העיר וכלה בבילוי צבעוני וחגיגי במסגרת פסטיבל המסיכות השנתי המפורסם של העיר. בין האטרקציות הנוספות של ונציה ישנה הכיכר הגדולה של העיר, כיכר סן מרקו, אותה כינה נפוליאון "הטרקלין היפה ביותר באירופה". ממגדל הקמפניליה הנישא מעל הכיכר נשקפים הנופים היפים ביותר של העיר. המראה היפה של הכיכר הופך מושלם כאשר מציפות אותה להקות הציפורים הנוחתות בה. אטרקציות נוספות בוונציה הן האיים בוראנו ומוראנו. אלו הם מרכזי יצור תחרה ידועים ומקומות יפים לביקור בפני עצמם. כדאי לבקר גם בגטו היהודי העתיק.

    מאת: הילה |‏ 13 במאי 2012 | 23:12
  • לי יש מקום מיוחד בלב לשווייץ בעיקר לעיר המקסימה הממוקמת בצפון המדינה – גרינדלוואלד.
    ביקרתי בה פעמים רבות ותמיד הלב מתרגש מחדש כשאני דורכת שוב בעיר המדהימה הזו.
    מה יש בה בשווייץ שמהלך עלינו קסם? היא באמת שונה מארצנו הקטנטונת ולא נראה שזה עומד להשתנות.
    השוויצרים הם עם עקשן ונראה שבמקרה שלהם זה פועל לטובתנו ולטובתם.
    הם שומרים על ארצם ועל פניני התיירות והנופים שלה בקנאות.
    גרינדלוואלד זוהי עיירת תיירות עוצרת נשימה השוכנת למרגלות הרי האייגר והיונגפראו, הנקראים גם "המרפסת של אירופה".
    בגרינדלוואלד הסדר והניקיון נותרו על כנם וההרים, השבילים ואפילו הפרות וצלצול פעמוניהן המיוחד לא השתנו מאז פגשתי את כולם לראשונה לפני 15 שנה.
    היא מוקפת רכבלים ומסלולי טיול מכל הסוגים ,יש בה צימרים יפהיפיים ואוירה אמיתית של חופש וקסם אמיתי, בדיוק מה שאני צריכה לחודשי הקיץ החמים…

    מאת: מיה |‏ 13 במאי 2012 | 22:22
  •  אני נשואה כבר שנה וחצי, ועדיין לא זכיתי לירח דבש(קצת בעייתי כשאני סטודנטית והחצי בקבע) אז בקיץ הקרוב אנו טסים לקרואטיה זהו היעד הנבחר בעיניי כי הוא פחות ממוסחר.
    אז אני זקוקה לסט(את שאר הרשימה כבר ארזתי )
    :-)

    מאת: נטלי |‏ 13 במאי 2012 | 22:15
  •  

    מאת: מיטל |‏ 13 במאי 2012 | 21:09
  •  פריז זה המקום הכי רומנטי בעולם! הייתי הכי רוצה לטוס לפריז, לבלות במקומות מיוחדים ובמסעדות הטובות והרומנטיות שיש בה. לטייל יד ביד עם אהובי… לקנות בגדים עם שיק פריזאי(: ולדבר צרפתית , כי זאת השפה הכי סקסית שיש! ז"ה טם! פריז! הוללה!!! (:

    מאת: rinat |‏ 13 במאי 2012 | 16:41
  •  הייתי רוצה לטוס לפריז…לגמוא את העיר לאורכה ולרוחבה בסיחרור מתמשך, לבקר במוזיאונים, לראות את פיקאסו ורודן, לשמוע קונצרטים ולצפות ב"עלובי החיים".. לצעוד, חבוקה, עם בן זוגי על גשר סן לואי, משל הייתי משחקת בסרט "חצות בפריז", ולהרגיש את מבטו מלוכסן כל העת, הצידה ומטה אל עיניי, מאוהב… כך מציינים את יום הנישואים. בער רומנטית שכזו, אוחזים בגביעי ערמונים חמים וב'אקלר שוקולה' שקונים ב'פושון'…

    מאת: חן |‏ 13 במאי 2012 | 16:38
  •  

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 13 במאי 2012 | 15:57
  •  בקיץ הקרוב אני עתידה להתחתן, וכיון שאני והחצי חפישנו מקום עם אווירה רומנטית בחרנו לטוס מיד לאחר החתונה ולבלות את ירח הדבש שלנו בפריז, אין כמו אוכל משובח, ביקור בלובר, לעלות לתצפית באייפל, שופינג ובעיקר המון רומנטיקה להתחיל יחד את חיי הנישואים .

    מאת: ליאור |‏ 13 במאי 2012 | 15:55
  •  העיר שהייתי מעבירה בה את הקיץ מבלי לחשוב פעמיים היא רומא.
    גילוי נאות, כבר ביקרתי ברומא בעבר. פעמיים. פעם אחת בתור ילדה ושוב בתור נערה בטיול עם האקס ממש לפני שהתגייסנו.
    מכל המקומות היפים, הרומנטיים והמיוחדים שהייתי בהם- אין כמו רומא.
    לטייל שוב בפיאצות העתיקות, עם גלידה משובחת ביד.לבהות במקומיים האופנתיים, לשמוע את השפה המתגלגלת, לעשות שופינג בויה דל קורסו ובערב לשבת עם אהובי במסעדה מעולה- לשתות יין אדום ולאכול פסטה קרבונרה. זה הקיץ שאני מאחלת לעצמי, למרות שבתור סטודנטית אני חייבת לחזור למציאות ולהבין שהקיץ הזה יהיה מלא בעיקר בעבודות סטודנטים….
    שיהיה קיץ מרענן לכולם!!

    מאת: רעות |‏ 13 במאי 2012 | 15:45
  • המקום שהכי הייתי רוצה לטוס אליו ולבלות בו את הקיץ זה מילאנו, איטליה.
    הרחובות,החנויות,חלונות הראווה,ברים,נופים,האנשים, הכל אופנתי ומרהיב.
    דברים כאלה אין בארץ, חוויה אחרת לגמרי!
    וחוץ מזה.. יהיה נחמד לחזור עם כמה שקיות :) 

    מאת: אתי |‏ 13 במאי 2012 | 14:52
  •  אני הכי הייתי רוצה בעולם לנסוע ולטייל באירופה. היכן? לא משנה לי(: אף פעם לא הייתי בחו"ל. ממש עכשיו הוצאתי דרכון! אני אשמח לנסוע לעיר שיש בה בתי קפה נעימים. חנויות בגדים מיוחדות. מקום לטייל ולראות קצת נופים…ואם אפשר וברומנטיקה אנחנו עוסקות אז טיול לחו"ל לארופה ומציאת אהבה יהיו יותר מחלום בשבילי! הלואי:-)

    מאת: איילת |‏ 13 במאי 2012 | 14:45