יום הסטודנט 2012: איפה להיות ומה ללבוש?

מאי הוא ללא ספק חודש הסטודנטים שנהנים משלל מופעים, מסיבות ודוכנים I מדרום ועד צפון: בדקנו איפה כדאי להיות וצירפנו הצעות לבוש תואמות | ויש גם מתנה לאחת הקוראות

מאת  | ‏ 29 אפריל 2012
מתוך קטלוג H&M - FAA | צילום: דן מרטינז

מתוך קטלוג H&M - FAA | צילום: דן מרטינז

בכל חודש מאי מתמלא לוח השנה הסטודנטיאלי בשלל אירועי יום הסטודנט ברחבי הארץ. לא משנה אם אתן תלמידות אוניברסיטה, בוגרות אקדמיה או לקראת התחלה, אספנו עבורכן את כל האירועים בכל האוניברסיטאות הגדולות, מצפון ועד דרום. קבלו את המדריך המושלם לאירועי יום הסטודנט בארבעת הערים הגדולות בישראל עם בונוס של אאוטפיט תואם לכל אירוע.

>> באר שבע
באוניברסיטת בן גוריון בבירת הנגב יימשכו חגיגות יום הסטודנט שלושה ימים מלאים. באירוע המרכזי ב- 22/05 יופיעו אמנים רבים ביניהם שלומי שבת, שלום חנוך, אינפקטד מאשרום ואביב גפן. בשני הימים הבאים תיערך מסיבת בריכה המונית, בה תוכלו לבלות בבגד ים לצלילי "מופע הארנבות של ד"ר קספר" בהופעה חיה. כדי להכין אתכן למסיבות הבריכה, בחרנו בטוניקה שקופה ומודפסת, מעיין כפתן, אחד הטרנדיים המרכזיים של הקיץ. מתחת לטוניקה הוספנו בגד ים, סנדלים שטוחים, משקפי שמש ותיק גדול שישמש אתכן לאורך כל היום והלילה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. טוניקה מודפסת, קסטרו, 199 ש"ח
2. ביקיני מודפס, אפרודיטה, 199 ש"ח
3. תיק בשני צבעים, רנואר, 179 ש"ח
4. משקפי שמש, וינס קמוטו, 499 ש"ח
5. סנדלי גומי, מליסה ב-StyleRiver, מחיר: 139 ש"ח

>> ירושלים
יום הסטודנט של הירושלמים ייערך בגן סאקר ב- 20/05 עם לילה לבן של הופעות אל תוך הלילה. מיטב אמני ישראל צפויים לעלות על הבמה בזה אחר זה – אביב גפן, ברי סחרוף, הדג נחש, עידן רייכל, מוש בן ארי ושרית חדד. מכיוון שהאירוע ייערך לילה שלם בפארק, בחרנו באאוטפיט קז'ואל ונוח שיאפשר לרקוד עד הבוקר – ג'ינס אדום, חולצה עם הדפס, נעלי אוקספורד שטוחות ותיק מפוספס. מתחת לשכבות התאמנו סט לנז'רי אדום וסקסי. ואל תשכחו לקחת ז'קט או סריג לשעות הקטנות של הלילה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. חולצה עם הדפס גאומטרי, פוראבר21, 63 ש"ח
2. ג'ינס צבעוני, קסארה, 279 ש"ח
3. סריג, פוראבר21, 119 ש"ח
4. תיק, ספרינג, 120 ש"ח
5. נעליים, זארה, 199 ש"ח
6. חזייה, סיימון פרל לאפרודיטה, 500 ש"ח

>> תל אביב
אוניברסיטת תל אביב תארח את יום הסטודנט ב- 24/05. התכנית המופרטת של החגיגות עדיין לא פורסמה, אך אם לשפוט על פי שנים קודמות, מצפה לכן ערב עמוס בהופעות של מיטב הזמרים, דוכני אוכל ומכירות, יריד אמנים ומסיבה עד אור הבוקר. גם באוניברסיטת בר אילן ייערך השנה יום סטודנט, אשר פרטיו עתידים להתפרסם בשבועות הקרובים. לכבוד האירועים בעיר ללא הפסקה, בחרנו באאוטפיט משודרג שמתחיל משמלה קלילה, מעליה מטפחת מודפסת וסנדלים שטוחים ומנצנצים לגלאם משולב עם נוחות. המעטנו באקססוריז עם תכשיט אחד קטן ותיק שייקח אותנו מבוקר של לימודים לערב של הופעות ואירועים.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. שמלה משולבת עם חגורה, דפנה לוינסון, 99 ש"ח
2. מטפחת מודפסת, D&G בפקטורי 54, מחיר: 690 ש"ח
3. צמיד, C סמדר אליאסף, 330 ש"ח
4. סנדלים כסופים, טופשופ, 469 ש"ח
5. תיק קרם, זארה, 299 ש"ח

>> חיפה
שני המוסדות האקדמאים החיפאיים, אוניברסיטת חיפה והטכניון, משלבים כוחות לאחד מימי הסטודנט הגדולים והמושקעים ביותר. פסטיבל יום הסטודנט הצפוני ייערך ב- 10/05 ויופיעו בו שלמה ארצי, משה פרץ, אברהם טל, דודו טסה, אתניקס ונתן גושן. בנוסף, תוכלו ליהנות מדוכני מכירה, המון אוכל, הפתעות ופינוקים ברחבי המתחם. לסטודנטיות החיפאיות בחרנו במראה מעט מחויט, מלא באביזרים צבעוניים וטרנדיים. לחולצה מכופתרת בשחור ולבן התאמנו ג'ינס בשטיפה כהה, לשמירה על מראה לא מתאמץ, ובלייזר לשעות שאחרי שקיעת החמה. זריקות הצבע נוספו בנעליים ותיק מזוודה בתכלכל-מנטה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. ג'ינס סקיני, זארה, 199 ש"ח
2. נעליים, פיילס, 209 ש"ח
3. חולצה, גולף, 169 ש"ח
4. ז'קט, פול אנד בר, 299 ש"ח
5. תיק, אייל לסטר, 300 ש"ח

רוצה לזכות בתחתונים והחזייה שבתמונה?
אחרי שסקרנו עבורכן חודש עמוס באירועי סטודנטים והתאמנו עבורכן אאוטפיטים טרנדיים, רצינו להעניק לכן סט חזייה ותחתונים במתנה. כל מה שאתן צריכות לעשות כדי לזכות בסט של סיימון פרל מבית אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על החוויה הכי זכורה לכן מימי הלימודים באוניברסיטה או בתיכון. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בסט שבתמונה.

הזוכה תיבחר בין המגיבים לפוסט עד יום א' 06.05.2012 בשעה 12:00

* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

והזוכה משבוע שעבר היא סיגל שסיפרה לנו על הבילוי האולטימטיבי שלה ליום העצמאות:
"מבחינתי יום העצמאות הוא היום שלי להיפגש מחדש עם המקומות המיוחדים כאן אצלנו שבמשך השנה אין לי את הזמן לבקר בהם. כל שנה אני בוחרת לי מסלול טיול באזור נבחר, מטיילת, מצלמת, אוכלת ומתענגת מהיופי עד שמגיע הערב וחוזרת עייפה ומאוד מרוצה הביתה.

"השנה האיזור הנבחר הוא איזור ירושלים בדגש על העיר העתיקה. תחילה אבקר בשער יפו שנחשב לאחד השערים החשובים ביותר בחומה ובעבר ממנו יצאו הדרכים ליפו. משם אמשיך דרומה אל רחוב הפטריארכיה הארמנית שם ישנם כנסיות מרהיבות ועוצרות נשימה. בהמשך השביל ניתן גם לראות את המצודה הידועה בכינוייה מגדל דוד. במגדל דוד ישנו מוזיאון מרשים ביותר וכמובן שלא אפספס גם את קבר דוד. במקום הזה נקבר לפי המסורת דוד מלך ישראל. בהמשך מגיעים אל ה"דובדבן שבקצפת" שהוא כמובן הכותל המערבי. הביקור בכותל כולו מלא הדר וקודש וזו הזדמנות מצויינת לטמון פתק ולבקש משאלה חשובה. לאחר הביקור בכותל אי אפשר בלי קצת שופינג, אז אסיים את הטיול בשוק של הרובע הנוצרי שחובק בתוכו עולם מדהים של מזכרות ופריטים ייחודיים שניתן למצוא רק שם – בשבילי זוהי סיומת מושלמת ליום מרתק".

השאירו תגובה

 

  •  יום הסטודנט שהכי נחקק בזיכרוני היה ב- 2007, בירושלים. אני זוכרת שהיינו עדיין בשביתה, שנמשכה כבר מעל לחודש ושבצהריים של אותו יום ירד גשם מטורף. למרות שנרטבתי באותם צהריים, לא יחסתי חשיבות לכך. בערב הגעתי עם שותפתי, ופגשתי חברה מהלימודים. המופע הראשון היה אמור להיות של שוטי הנבואה, והמופע המרכזי היה של שלום חנוך, מלך הרוק הבלתי מעורער. החל לטפטף לסירוגין ושוטי הנבואה לא הסכימו לעלות על הבמה מחשש להתחשמלות. שלום, לעומתם, דווקא ניזון מהסכנה שבדבר, ונתן הופעה מעולה, אנרגטית וסוחפת, של שעתיים, עם ובלי טפטופים, כשמידי פעם באה נציגת הפקה להזהיר אותו מהגשם, והוא אמר בקול נחוש " אני מכאן לא זז".

    מאת: לילך |‏ 3 במאי 2012 | 20:34
  • החוויה הזכורה שלי מלווה בתזכורת תמידית שמתעוררת איתי כל בוקר ונרדמת איתי מדי לילה רק שבמקרה שלי מדובר במרצה שהיה לי בקורס השנוא עלי שהפך לבעלי…
    מסתבר שהקליק ממבט ראשון היה הדדי לחלוטין אבל גם מודחק במשך ארבע שנים ארוכות מאד שהרגישו לי לפחות כמו 40 שנה ב-מ-ד-ב-ר(תרתי משמע) עד סיום התואר בהן לא יצאתי עם אף אחד כי הרגשתי שהמרצה הזה יהיה בעלי והלב היה חסום כשרק ידעתי שהוא רווק (למרות שהוא ממש לא "חיכה" לי…עשה חיים הברנש שלי) אבל לא יכולתי לעשות מוב בגלל יחסי סטודנטית-מורה…שבוע אחרי סיום התואר התקשרתי אליו וביקשתי שיעור פרטי בתורת החיים והשאר היסטוריה… :)

    מאת: מיכל |‏ 2 במאי 2012 | 00:14
  • זוהי הפעם הראשונה שאני משתפת בכלל מישהו בסיפור שלי אבל החוויה הזו תישאר לעולם בלתי נשכחת- היום בו איבדתי את בתוליי לראשונה היה במדשאות הקמפוס … זו הייתה חוויה סוריאליסטית וממש בלתי מתוכננת… הכל התחיל בהתערבות ביני לבין הפרטנר הקבוע לספסל הלימודים על ניצחון במשחק שש -בש והפרס הוגדר מראש כחוויה שתקפיץ את האדרנלין לשמיים לבחירת המנצח(אני תיכננתי להריץ אותו בתחתונים,מסתבר שזה היה בקטנה לעומתו…)…בתור עיראקית גאה אני יכולה לספור על יד אחת את מספר הפעמים שניצחו אותי אבל מסתבר שיש עיראקים קצת יותר ממוקצעים…אז הפסדתי בקרב… ולבחירתו העברנו לילה סוער על המדשאות כפרס שאני חייבת להודות שהיה יותר הפרס שלי… AMAZING

    מאת: רחלי |‏ 1 במאי 2012 | 23:56
  • החוויה שהכי זכורה לי מימי האוניברסיטה היא ההרצאה של נפגעת תקיפה מינית במסגרת לימודי בחוג למגדר באוניברסיטה.
    העובדה שבחרה למרות הקושי הרב לעמוד מול כיתה שלמה ולחשוף את סיפורה האישי בו נפלה קורבן להטרדה מינית במסגרת מקום עבודתה וכל זאת כדי לעודד עוד בחורות שנמצאות במצב כזה לא לחשוש ולקום להתלונן.
    למעשה זו הייתה בשבילי חוויה מכוננת במהלך הלימודים שתלווה אותי הרבה מעבר לשנותיי באוניברסיטה אלא גם בחייים ה"אמיתיים" בתור אישה עובדת ובתור אם שאדאג להעביר לבנותיי את המסר החשוב…

    מאת: גל |‏ 1 במאי 2012 | 12:37
  •  עכשיו סיימתי תואר שני באוניברסיטה, לפני יומיים שלחו לי את הזכאות !
    במה התואר? בסטנד אפ קומדי. יש דבר כזה? בד"כ לא, אבל אני יוצאת מהכלל.
    פרויקט הגמר של התואר השני היה מופע מקורי שלי "צחוק זה עניין רציני" . לקח לי שנתיים לשכנע את הועדה שסטנד אפ זה כן תיאטרון!
    ואז, לא נשארתי חייבת, המופע היה סטנד אפ, על האוניברסיטה בכלל והחוג לתיאטרון בפרט.
    למזלי, הגיעו למופע מרצות עם המון חוש הומור ובעיקר הומור עצמי. לכן למרות העקיצות, המופע עבר בהצלחה ואפילו הציון היה מעולה.
    זהו, סיימתי 7 שנים באוניברסיטה, אני יודעת יכולתי כבר להיות רופאת שיניים, גם להרוויח יותר כסף וגם מותר להתעלל בילדים קטנים ומעצבנים…
    עכשיו נשאר לי לשכנע את האקדמיה לעשות ד"ר כי צחוק זה עניין רציני!

    מאת: שני |‏ 30 באפריל 2012 | 22:35
  •  לגבי יום הסטודנט בחיפה. הטכניון והאניברסיטה מפצלים כוחות השנה. האוניברסיטה עושה ב-10/05 והטכניון ב16-17/5! יומיים מאוד מושקעים לכבוד ה-100 שנה של הטכניון :)

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 באפריל 2012 | 16:15
  •  זה הסיפור שלי ולא שלה

    מאת: אא |‏ 30 באפריל 2012 | 08:54
  •  זה הסיפור שלי ולא שלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 באפריל 2012 | 08:54
  • לשרון הראל עם הסיפור ביום הסטודנט- זה הסיפור שלי.  זה הסיפור שלי שפורסם פעם בפורום תפוז . איך הגעת אליו ?!?!?!

    מאת: אסתי בן שושן |‏ 29 באפריל 2012 | 20:39
  •  למדתי עיצוב שיער שזאת חוייה בפני עצמה…והיו לנו שיעורי כימיה, תרגול על אנשים שמגיעים לב"יס(היו גם מדריכים שעשו וגם אנחנו), ובין לבין היינו צןבעים שחער, עוישם פנים, תספורות וכו…יום אחד נכנסה מישהי למספרה/בי"ס, ואני מיד "התנפלתי" עליה מפני ששמעתי שהיא רוצה תספורת, גוונים ופן…אוי, ההתרגשות(: סיפרתי אותה כמו דוגמנית בת 16(: עשיתי לה גוונים בהירים מדי והיא נראתה כמו פ..ה, ועשיתי לה פן פצצה! מה שמבחינתי היה רק הקצה של ההנאה העילאית שלי…כמובן שבמהלך כל זה היה מדריך שבא לבדוק אם אני עובדת כמו שצריך ואני ביהירותי, והתלהבותי אמרתי לו שהכל בסדר, רק שיעזוב אותי. כשסיימתי עם הגברת, היא רצתה לצעוק עלי, אבל מרוב שהייתי באקסתזה של יצירה מושלמת שלי( בעיני זה היה מושלם), פשוט לא נתתי לה להוציא מילה וקראתי לכל התלמידים, תלמידות והם פשוט אמרו ואוו, איזה יופי, מדהים, ממש צעיר, ממש יפה וכו..מה שגרם לה להרגיש צעירה ויפה והיא במקום להשתולל(למרות שהיא ידעה שאני תלמידה) היא אמרה לי "תודה! אני מרגישה ניפלא!" והשאירה לי טיפ של 20 ש"ח!!!!! כמה הייתי מאושרת באתו היום! יצורת מוכשרת שכמותי ועשירה בעשרים שקלים(:

    מאת: רינת |‏ 29 באפריל 2012 | 19:36
  • יום ה' ה 11.5.2006, שתיים עשרה בצהריים, הגעתי עם חברה שלמדה באוניברסיטת תל אביב ליום הסטודנט. היו עליי ג'ינס כחולים בגזרה ישרה של LEE וסטרפלס בצבע טורקיז, לראשי חבשתי כובע מצחיה של קיפלינג ולרגליי נעלי ספורט של אסיקס. הכי בקז'ואל, הכי שיהיה לי נוח!
    מה שלא ידעתי אז הוא שדווקא ביום הזה אפגוש את בעלי לעתיד.
    הוא נשען על פסל עם עוד כמה בנות מסביבו, כשהחברה איתה באתי לאירוע ניגשה אליו לומר לו שלום, הם עבדו יחד. איכשהו יצא שההחלטה המשותפת הייתה שממשיכים להסתובב ביחד. שלושתנו. אחרי שעה נשארנו רק אני והוא. כך מצאתי את עצמי יום שלם עם הבחור הזה, יושבים ביחד על המדשאה של האוניברסיטה וצופים בהופעה של דנה ברגר (מסתבר שכמוני-כמוהו, שנינו מאוד אוהבים אותה), עושים קולות שניים לצלילי השיר "אהבה" ומתגלגלים מצחוק כשקולטים שאנחנו מכירים כבר את כל המניירות שלה בעל פה.
    כשנפרדנו לשלום בשעת ערב מאוחרת, הוא נשק לי על הלחי בזריזות ופלט: "את חמודה". עברו כמה ימים והבחור מיום הסטודנט לא התקשר (וידעתי שיש לו דרכים להשיג את הטלפון שלי). החלטתי אני לקחת יוזמה וסימסתי לו ביום ראשון שאחרי, באותו יום נפגשו שוב ומכאן הכל היסטוריה.
    אנחנו נשואים כבר שנה וחצי ובעוד 15 ימים בדיוק נחגוג 6 שנות זוגיות מלאות בהמון חוויות ובעיקר המון אהבה.
    אפשר לומר שאת יום הסטודנט הזה לעולם לא אשכח!

    מאת: שרון הראל |‏ 29 באפריל 2012 | 16:30
  •  האמת שאני רק בשנה השנייה באוניברסיטת חיפה ויש לומר שההווי היומיומי ממש נהדר עם תרבות יום ד' מגניבה ומושקעת של אגודת הסטודנטים שלנו שגורמת ליהנות מעבר למסגרת הלימודית. אך מלבד החוויות הסטודנטיאליות המגניבות והפאן, דווקא החוויה הכי זכורה לי היא דווקא מעציבה- יום השריפה בכרמל. זה התחיל כיום לימודים רגיל עד ששיעור בשעת הצהריים בוטל ונאמר לנו שיש לפנות את האוניברסיטה במהרה בעקבות שריפה שבהתחלה הייתה נראית דבר פעוט בלבד. המקרה די זעזע אותנו והאוניברסיטה כולה התגייסה למקרה העצוב. היה יפה לראות את הביחד והעזרה ההדדית אחד לשני , וכסטודנטית חדשה דאז, חוויה זו תישאר חקוקה במוחי ללא ספק. ובאותה הנשימה נקווה שיגדלו וימשכו החוויות המהנות כסטודנטים כי זו באמת תקופה חברתית מדהימה !!!

    מאת: שלי |‏ 29 באפריל 2012 | 16:22
  •  

    מאת: שירן |‏ 29 באפריל 2012 | 16:01
  • החוויה שהכי זכורה לי קרתה לפני שנתיים בשנה האחרונה שלי ללימודי התור במדעי המדינה.
    אני בהריון, סוף חודש תשיעי אבל מרגישה מצויין, לא חוששת לרגע שהלידה קרובה ולא מסכימה עם בן זוגי שמבקש ממני בימים הקרובים להיות קרובה לבית במידה ויתחילו הצירים.
    השעה תשע וחצי בבוקר, שיא ההרצאה בקורס "חברה ישראלית" ואני מתחילה להרגיש כאבים חדים באזור המפשעה, אבל אני שייכתי אותם כנראה לתנוחה לא טובה שבה אני יושבת. לא עברו עשר דקות ו"פיק"!!! המים יורדים!!!!!!.
    אני בהלם ולא כל כך מבינה מה בדיוק קורה לי אבל חברתי שישבה לצידי התעשתה ואמרה לי "אוקיי את יולדת – מהר לבית חולים!"
    כמובן שגם החבר'ה בכיתה הבינו מה קורה ואני נאלצתי לעזוב באמצע הקורס לקול מחיאות כפיים וקריאות "שיהיה במזל" ו"בהצלחה" ואפילו המרצה התבדח ברמקול לפני כל התלמידים ואמר שכדאי לי להישאר וללדת באוניברסיטה ככה הבייבי יקבל לימודים חינם לכל החיים…
    ולי רק נותר להסמיק, להתרגש ולזכור את החוויה הזו לכל החיים…

    מאת: אלימור |‏ 29 באפריל 2012 | 15:50
  • החוויה שהכי זכורה לי מימי האוניברסיטה התרחשה לפני שש שנים כשהגעתי ליום הראשון שלי לתחילת התואר במשפטים.
    כשהתיישבתי בכיתה לפני ההרצאה הראשונה לפתע הדלת נפתחה ואני רואה את אמא שלי פוסעת פנימה!!.
    לא הבנתי מה קרה ולמה אמא שלי נמצאת במכללה ביחד איתי ואז היא סיפרה שזו הייתה הפתעה וגם היא מתחילה בגיל 49 ללמוד משפטים ומגשימה את החלום שלה מילדות.
    למרות שקצת מוזר לחשוב על אמא ובת יושבות ביחד בהרצאות אחת ליד השנייה זו הייתה חוויה מדהימה ומחברת מאוד לשתינו.
    החברים בכיתה מאוד פירגנו ולי הייתה את החברה הכי טובה שיכולתי לאחל לעצמי לספסל הלימודים
    היינו עוזרות אחת לשנייה בלמידה למבחנים, עבודות ואפילו מגבות אחת על השנייה כשהחסרנו הרצאות…
    כל שנותר לנו זה ולסיים את התואר בהצלחה ולהעיף את הכובע בטקס הסיום…
    וכך זכיתי גם בחברה טובה ללימודים וגם בעוד סיפור לספר לנכדים :)
    שבוע טוב!!

    מאת: מורין |‏ 29 באפריל 2012 | 15:28
  • כמה חויות מגניבות זכורות לי…אני למדתי באוניברסיטה הפתוחה בחיפה והייתי נוסעת כל הזמן עם הרכב של אבא. מוסיקה מגניבה כל הדרך, מנקה את הראש והמחשבות בדרך ללימודים ופשוט נהנית מהנוף, ומהאוויר הנקי. כשהייתי מגיעה לשם זאת היתה פשוט חוויה! התחום בחחרתי בו כל כך מעניין שהייתי מגיעה בהתלהבות ולא רוצה שזה יסתיים(: למדתי תקשרות רדיו ועיתונות. במהלך הלימודים היינו יושבים עם אנשים מוכשרים ומצליחים ומגישים איתם תכנית.(זה קרה מעט אבל היה שווה) ואז זה פשוט לקחת מקרופון ליד ולדבר, לדבר, לדבר(: אח, אם זה לא כיף מה כן?

    מאת: איילת |‏ 29 באפריל 2012 | 14:51