משלימות פערים: 10 פריטי חובה לעונה החמה

מזג האוויר השרבי הביא עמו גם את יצר הקניות שלנו לכבוד חילופי העונה I רגע לפני שאת מסתערת על הקניון הקרוב, הרכבנו את רשימת הפריטים שלא תוכלי לעבור את קיץ 2012 בלעדיהם I אולי גם תזכי בבגד ים מתנה

מאת  | ‏ 15 אפריל 2012
ג'וסי קוטור לפקטורי 54 | צילום: יוהאן סנזי

ג'וסי קוטור לפקטורי 54 | צילום: יוהאן סנזי

מזג האוויר של השבוע האחרון הוכיח לנו שהקיץ ללא ספק כאן בכדי להישאר והגיע הזמן שנערך בהתאם. חילופי העונות מחייבים את כולנו לסדר את הארון, להכין את המלתחה לשינויי האקלים ולצאת לחיפושים אחר הפריטים החסרים. אחרי שבדקתן מה יש לכן בארון, הגיע הזמן להשלים את החסר. רגע לפני שאתן יוצאות למסע קניות קייצי, אספנו עבורכן את רשימת 10 הפריטים שתתקשו לעבור את הקיץ בלעדיהם.

1- במקום השמלה: אוברול
כבר בשנה שעברה היינו עדים להשתלטות המסיבית של האוברולים על המלתחה הקיצית, המאפשרים לגוון קצת את אוסף השמלות שלא יורדות לנו מהגוף במהלך העונה. אוברול קצר יספק מעט תחכום במראה הקיצי, שלרוב לא מאפשר יותר מידי שכבות או תוספות אקססוריז.

2- העליונית: קימונו/ כפתן
גזרות הקימונו ושמלת הכפתן הרחבות שמקורן במזרח הרחוק הן הפתרון המושלם לימים שבין האביב לקיץ ומומלץ לנצל אותן רגע לפני שיהיה פה לח מידי. שני הפריטים מאופיינים בגזרות אוברסייז, שרוולים רחבים ובדים דקים ונשפכים. מומלצות במיוחד האופציות המודפסות שממשיכות עם ההשראות מהמזרח גם בצבעים ובהדפסי הפרחים והפרינטים האתניים.

3- התיק: בהדפס נחש/ זברה
ההתעוררות הפתאומיות של ההדפסים במלתחה ממשיכה גם עם הדפסי החיות. אם בחורף המנומר היה הפרינט ההכרחי, קוקלציות הקיץ זנחו את המנומר לטובת הדפסי חיות בשחור ולבן, בעיקר הדפסי הנחש וזברה. ההדפסים בשחור ולבן יתאימו וישדרגו כל אאוטפיט, במיוחד בתיקים, צעיפים קלילים וגם בנעליים.

4- הצבע הנכון: בטעם גלידה
רבות דובר על צבעי הגלידה, או הפסטלים, שכבר בתחילת האביב החלו לצוץ בכל חנויות הבגדים. את הקיץ הזה תתקשו לעבור מבלי לאמץ מספר פריטים מהסקאלה למלתחה שלכן. היתרון של הטרנד הוא הקלות בהם משתלבים הצבעים כמעט בכל הזדמנות.

5- משקפי השמש: עגולים
כל שנה ומשקפי השמש שלה. גם בתחום המשקפיים קשה להתעלם מהטרנדים שממלאים את החנויות בכל עונה. לקראת קיץ 2012 משקפי השמש העגולים, שזכו לכינוי "משקפי ג'ון לנון", הם הדבר החם. הוסיפו לכך את צבעי הפסטל הבהירים וחצי מסגרת וקיבלתן את המשקפיים הכי טרנדיים לעונה.

צילום: קובי מהגר, יח"צ

צילום: קובי מהגר, יח"צ

1- אוברול, סאקס, 488 ש"ח
2- משקפי שמש עגולים, אתר אסוס (ניתן להזמין במשלוח לארץ)
3- תיק בהדפס נחש, זארה, 199 ש"ח
4- קימונו פרחוני, רנואר, 179 ש"ח
5- סנדלי עקב ורדרדים, מליסה לקסטרו, 259 ש"ח

6- ההדפס הנכון: אפריקה
ההדפסים כבר מזמן ממלאים לנו על הארון ומכסים כל פינה בחלונות הראווה, לקראת הקיץ ההדפסים האפריקאיים הם הזן הנבחר ממשפחת ההדפסים ומאופיינים בצבעוניות עזה וצורות גאומטריות. יתאימו לבגדים, בגדי ים, אביזרים ואפילו נעליים.

7- האורך הנכון: מקסי
חצאיות ושמלות המקסי, מלאות בבד ומשתרכות על הרצפה, הן האורך הנכון למלתחת הקיץ. מומלץ במיוחד לבחור בפריטים מבד שיפון קליל ושקוף שיאפשרו אוורור מרבי אך גם יצרו מראה דרמטי. אל תפחדו להתנסות גם עם חצאיות המקסי הצבעוניות והמודפסות. את השחור תשאירו לחורף.

8- זריקת הצבע: ניאון
לא בטוח אם בהשראת האולימפיאדה הקרבה והטרנד הספורטיבי שהגיעה אתה, אבל צבעי הניאון הזוהרים יבטיחו שהקיץ הזה אף אחד לא יצליח לפספס אתכן. אנחנו בעיקר אהבנו את גווני הצהוב, כתום וירוק זוהר שיעבדו בעיקר כבגדי ים או תכשיטים בוהקים.

9- הטוטאל לוק: לבן
אם היינו צריכות לבחור צבע אחד להעביר בו את כל הקיץ, היינו ללא ספק הולכות על הלבן הקלסי. למרות שהלבן אף פעם לא באמת נעלם מהמלתחה, הקיץ הזה הוא פה בכל הכוח, מכף רגל ועד ראש. האפקט הלבן מומלץ בעיקר במראה הטוטאל לוק, אך גם מספר פריטים בודדים, בעיקר מתחום האביזרים, ישתלבו עם זריקת צבע בוהק אחר.

10- הטוויסט: פלסטיק שקוף
הטרנד השקוף התחיל עם בדי השיפון אבל הקיץ הזה ממשיך בכל הכוח עם פריטי פלסטיק שקופים וצבעוניים. הפלסטיק השקוף והצבעוני משתלב בעיקר בנעליים ותכשיטים, נעלי הפלסטיק צצים בכל מקום העונה וגם צמידי פלסטיק בערמות של צבעים שונים יוסיפו למראה קייצי ומנימליסטי.

צילום: יח"צ

צילום: יח"

1- חולצה בהדפס גיאומטרי, Forever21, מחיר: 63 ש"ח
2- בגד ים בהדפס צבעי ניאון, אפרודיטה, 199 ש"ח (179 למזמינות דרך האתר)
3- חצאית מקסי קורל, סטודיו פשה, 139 ש"ח
4- סנדלים רצועת פלסטיק שקוף, זארה, 199 ש"ח
5- תיק לבן, Gina Bags בסטייל ריבר, 135 ש"ח

>> רוצה לזכות בבגד הים שבתמונה?
פעילויות לחול המועד כבר ארגנו לכן, אבל בשביל באמת לנצל את החופשה כמו שצריך, אנחנו רוצות להעניק לך בגד ים חדש במתנה. כל מה שעליך לעשות כדי לזכות בבגד ים מבית אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על החוף שבמה הפריט במלתחה שלך שאת לא יכולה לחיות בלעדיו. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בבגד הים שבתמונה.

הזוכה תיבחר בין המגיבים לפוסט עד יום א' 22.04.2012 בשעה 12:00

* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר היא גאיה שסיפרה לנו על החוף בו הייתה רוצה לבלות את חופשת פסח:
"החוף שבו הייתילךבלות הוא חוף הים המדהים ביופיו שנמצא למרגלותיו של הר מאנגנוי וקרוי טאורנגה. השילוב בין הר גבוה וחוף בגובה פני הים יוצר חוויה ויזואלית בלתי נשכחת. הוריי היו שם כשחגגו חתונת כסף והתמונות היו עוצרות נשימה. מלבד הטבע המרשים ניתן למצוא בעיר גם חנויות בוטיק ומסעדות מוצלחות, ואפשר לשבת על החוף ולצפות בצונחים מההר, לראות שפע של ציפורים וחיות בר או לשבת באחד מבתי קפה הצמודים לחוף".

השאירו תגובה

 

  • Fiindng this post solves a problem for me. Thanks!

    מאת: Jatinder |‏ 2 באוגוסט 2012 | 13:09
  • לפני חודש טיילתי לי ב"קינג ג'ורג'" בתל אביב ומצאתי מכנס מבריק ששמו disco pants ראיתי מגוון צבעים ובחרתי שחור כחול ואפור עכבר מהממם ! זה הפריט שאני לא מפסיקה ללבוש. הוא נוח, יפה, גזרה שיושבת יפה על הגוף ולא עושה את הדבר שמכונה "כפעק" . אני לא מפסיקה ללבוש אותו ללימודים וליציאות וכל פעם מקבלת מחמאות.. בקיצור לא הייתי שורדת את היום היום שלי בלי המכנס המושלם הזה שעולה סה"כ 50 ש"ח בלבד ! (ממליצה בחום לקנות !)

    מאת: ענבל אלמוג |‏ 20 באפריל 2012 | 21:46
  •  לפני מספר שנים עברתי חוויה של שברון לב אהבה מאוד גדולה שחוויתי הסתימה אחרי 4 שנים ולאחר כמה חודשים הבחור התחתן בכדי לא להיות בארץ באותה תקופה בחרתי לנסוע לחול עם חברה במהלכו רכשתי תיק ורוד מנומר בקיצור ממש לא אני אבל החלטתי מאותו הרגע שאני משנה גישה והופכת להיות שמחה חזקה ולא בורחת כאשר המצב נראה קטסטרופה אומנם היה זה רק תיק אבל אני חיבת להודות שמאז שרכשתי את התיק שהיה שונה מהראיה הסתמית שהיתה לי אז נהייתי יותר חזקה מבפנים וגם מבחינת לבוש אני יותר נועזת בצבעים אותם אני בוחרת הסמליות של הפריט הזה עוזר לי להמציא את עצמי מחדש ויותר טוב בכול פעם

    מאת: שרון |‏ 20 באפריל 2012 | 21:21
  • יש לי זוג עגילים בסגנון רוסי עתיק מכסף מושחר ואבני טורקיז. ירשתי אותם מסבתא שירשה אותם מסבתא שלה ואנחנו לא זוכרות כמה דורות הם עברו…הן אלגנטיות אבל אני שמה אותם גם גם לארועים וגם כשאני עושה ספורט ובכלל לכל מקום שאני הולכת, כי אני לא יכולה בלעדיהם :)

    מאת: סשה |‏ 19 באפריל 2012 | 11:51
  •  אז ככה. את הפריט הבא אני אין באמת אפשרת שלא תראו אותי בלעדיו, ולא מבחירה אלא כי אני חייבת. כבר ניחשתם? מדובר במשקפיי הראייה שלי! אני מתהדרת בבעית ראיה במספר יחסית גבוה, ובגיל 12 כשעברתי את משבר המשקפיים הראשונות, התאהבתי! כיום כשאני מורידה אותן לרגע, אני בכלל לא מזהה את עצמי! אז אני לא רק לא יכולה בלעדיהן כי אז אני לא אראה, אלא כי פשוט זה הפריט הכי בייסיק אבל ההפך שיש לי! שחורות ומרובעות או אדומות וחתוליות, הכל תואם ללוק שאני לובשת בכיף גדול! לפעמים גם רק שמלה שחורה קטנה עם עקב סטיליטו ומשקפיים בומבסטיות עושות לי את העבודה לגמרי.
    ולמה דווקא בקיץ?בתקופה זו? מכיוון שעכשיו זה הכי באופנה. לאחר כל הגיק שיק שפקד את ארצנו, או חזרת מוטיבים אופנתיים משנות השמונים, אני נשארת עומדת זקופה, עם המשקפיים שלי, שלאחר התחבטויות רבות השלמתי איתן ולמדתי לאהוב אותן, והן בהחלט הפריט השימושי ביותר במלתחה שלי, שעם הזמן גם התאהבתי בו ופינקתי את עצמי במגוון צורות וצבעים.
    ורק המלצה לסיום: כדאי להיזהר בתקופת הקיץ משיזוף בצורת משקפיים סביב העיניים :)

    מאת: נעמה |‏ 18 באפריל 2012 | 20:56
  •  הפריט שמלווה אותי ביום ובלילה בקיץ הוא ג'ינס קצר בגזרה גבוהה עם קרעים.. יושב נפלא על הגוף.. מתאים ליום יום עם גופיה קלילה ואפילו לערב עם נעל עקב , עושה את העבודה המושלמת…
    אז בשביל שקיץ יעבור מושלם וכמו שצריך יש לי את הג'ינס הזה ב3 גוונים ואני מסודרת :)

    מאת: זוהר |‏ 17 באפריל 2012 | 20:20
  •  הפריט שאני ממש לא יכולה לחיות בלעדיו הוא שמלה קייצית דקיקה, בפסים כחלחלים ולבנים , עם פרונט וכתפיות המתחרה מקסימה , פשוט שמלת קיץ מדהימה !
    וכמובן נעלי האולסטאר שלי , ישנות בטירוף אבל מדהימות תמיד ואיןיותר טוב מהם :)

    מאת: שיקית |‏ 17 באפריל 2012 | 17:14
  •  הפריט הזה הוא מכנס הגי'נס הקצרים אשר מאוד שימושיים בקיץ ואפשר להתאים אותם לכל הופעה שרוצים בעזרת נעליים ואקססוריז נכונים .

    מאת: רותם סמפסון |‏ 17 באפריל 2012 | 14:05
  •  ברור, לכולנו יש תחתונים. טוב, לרובינו, יש שבטים נידחים שלא שמעו על ההמצאה…
    יש לי המון תחתונים, אבל כשאני רוצה ללבוש צמוד, קצר ובעיקר בחום הלוהט של הקיץ תמיד אני חוזרת לאחד משני הזוגות- השחור או הלבן, ללא תפר, בגזרה נמוכה, מבד נושם, שמגן התחתון נדבק אליו בקלות ולא זז בדרך.
    אם התחתונים לא נוחים, או מציצים מתחת לבגדים, הלך לך כל הלוק….

    מאת: שלי |‏ 17 באפריל 2012 | 00:14
  • הפריט שאני לא יכולה בלעדיו זה מחטב! ;)
    כל אישה חייבת מחטב טוב בארון שיהיה לה לכל מיקרה בו היא צריכה את הגיזרה המושלמת!
    בסופו של יום תמיד צריך להיראות הכי טוב מכולם עם הגזרה הכי מחמיאה ;)

    מאת: אביטל |‏ 16 באפריל 2012 | 23:36
  • מה שמיוחד בפריט הזה שהיום הוא על הצאוור מחר הוא קשור על התיק בקשר מגניב, מחרתיים על הראש כסרט שמקנה לי מראה מתפנק וכל פעם מקנה לי ולטוטאל לוק מראה אחר…
    מה צריך יותר מזה??? :)

    מאת: מורן |‏ 16 באפריל 2012 | 22:53
  •  הפריט במלתחה שלי שאני לא יכולה בלעדיו הוא אחד ויחיד-סיכת הדש .
    בשנות החמישים והשישים לא יכולת למצוא אישה מכובדת אשר תלבש חליפה ללא סיכת דש מזהב.
    הסיכה הראתה לנשים שממול כי יש לך טעם, יוקרה, כסף כמובן וכי את אישה מכובדת ומהוגנת. כל זה על חליפות טוויד מכובדות או שמלות במראה שמרני.
    בשנות השמונים חזרו הסיכות לאופנה ועל ג'קטים גדולים בצבעים מטורפים עם כריות כתפיים אשר עשו את הנשים מרובעות היתה חייבת להיות סיכה- כדי "לשבור" את הריבוע.
    ובשנת 2008 הסיכות הגיעו גם אלי:
    כל הסיכות של סבתי המושבניקית, שאומנם ביום יום הלכה עם בגדים כחולים, אבל לחתונות היתה מתלבשת חגיגי, מנפחת את השיער, כי בכל זאת, הרי היא הונגריה, ועונדת סיכת דש מוזהבת יחד עם כל הסיכות של אמא שלי שהיתה קורבן אופנה מזעזע בשנות השמונים ובטוחה שיום יבוא והשמלות הרחבות עם הכותפות יחזרו לאופנה וכן כל הסיכות שאני אספתי ואגרתי במשך שנתיים, מטיולים בחו"ל, בשווקים, בחנויות מעצבים, הכול הכול הגיע אלי…
    גם היום, אם אני רואה סיכה יפה- אני מצרפת אותה לאוסף.
    אין ספק שהנשים בשנות החמישים צדקו. הסיכה מראה לכולם מי אני, וקשה מאוד לתפוס אותי ללא סיכת דש. ואין ספק שהנשים בשנות השמונים צדקו, הסיכה שוברת כל מראה משעמם וחד גוני ומוסיפה עניין צבע לכל חולצה או שמלה משעממות.

    מאת: מורן מעיין |‏ 16 באפריל 2012 | 22:50
  • הפריט במלתחה שלי שאני לא יכולה בלעדיו ותמיד מציל אותי ומשדרג אותי באותה נשימה הוא כובע!!!  כן, זה אולי נשמע מוזר אבל לדעתי הפריט המושלם שכל בחורה צריכה הוא כובע, אבל לא כובע מצחייה של טיולים שנתיים אלא כובע נשי, יוצא דופן ומיוחד (משהו בסגנון כובע צרפתי). כך כל אחד שישב מולך אם זה בדייט או פגישה עיסקית או כל פגישה חשובה שהיא יזכור אותך בתור זאת עם הכובע המיוחד ואולי אפילו ינסה למדוד אותו (דבר שיוצר קירבה.. מניסיון וזה תמיד רק יכול לעזור..), וכמובן שהכובע יכול להיות הסוואה נהדרת אם השיער לא ממש הסתדר באותו ערב.
    פריט מושלם וכל אחת יכולה למצוא את הכובע שתתחבר אליו :)

    מאת: לימור |‏ 16 באפריל 2012 | 22:41
  • הפריט שאני לא נושמת שבוע בלעדיו הוא ה- שמלה ה- שחורה שלי, שתמיד עושה את העבודה.
    לא משנה מה אני משלבת איתה- היא תמיד עושה את העבודה ותמיד נוח "להתפרע" איתה..
    בין אם זה עם זוג עקבים, בכל צבע שאבחר, שמדגיש את השמלה ואת הרגליים ומוסיף אדג'. שיער פזור או אסוף, ממש לא משנה. וזוג עגילים (כי המחשוף עושה את העבודה).
    תמיד כדאי להוסיף נעלי עקב באיזה צבע או גוון שתבחרו…השמיים הם הגבול. אני אוהבת סנדלי עקב כשהאצבעות המטופחות מבצבצות להן בנוחות. אני מתפרעת עם הצבעים כחול, ורוד פוקסיה, סגול, ירוק, אדום, מנומר, קשירה בקרסול, פיפטואו- מה שבא לי לפי מצב הרוח.
    וזהו- את מוכנה לצאת לדרך. בלי הרבה מאמץ. בלי הרבה מחשבה. ותאמיני לי המבט הראשון יתן לך הרגשה של מיליון דולר לאורך כל היום.
    הפריט הזה מתאים לדייט בכל שעות היממה. זהו הקסם של השמלות השחורות , השקעה במינימום מאמץ.

    מאת: מיכל |‏ 16 באפריל 2012 | 22:35
  • פירט המלתחה שלי שאני לא שורדת אף עונה בלעדיו הוא זוג נעליים נוחות, יתכן שתיהיה לי תסרוקת מושלמת, איפור מושלם, ריח של בושם שנישא למרחקים, עגילים מושלמות וחולצה ומכנסים יפות ומחמיאות במיוחד אבל מה שהכי חשוב לי וחשוב לי בכל מצב שתיהיה לי נעל נוחה שאני יכולה להתרוצץ בחוץ שעות על גבי שעות והרגליים שלי לא יקרסו מעייפות או שאני יחפש כל סיבה אפשרית לחזור הביתה מכיוון שאני סובלת עם זוג הנעליים האלה. נעליים בשבילי הוא פריט לבוש שמעבר ללהתאים לביגוד גם לסדר היום וללחץ היום יומי שלי הוא הכי חשוב חייב להיות לי נוח.

    מאת: סיגל |‏ 16 באפריל 2012 | 22:29
  • אומרים שאל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו…
    אז מה הפריט שאני לא מוותרת עליו לפני הכל ובלעדיו אני מרגישה ערומה? אז קודם כל חיוך גדול עיניים צוחקות ולב שמקשיב וגם יודע להשיב.
    בשילוב עם מערכת לבוש נוחה -טבעית-עם קריצה שיחודית לכל אחת יכולה להיות שרשרת מיוחדת -תיק שהוא תכשיט נעליים שגונבות את ההצגה -פשוט אבל מורכב -מורכב אבל בפשטות.
    אאוטפיט שיגדיר את אישיותך שנמצאת בתוך הקנקן…
    והכי חשוב להיות קורנת שמחה בטוחה בעצמך ומשדרת עוצמה נשית.

    מאת: שגית |‏ 16 באפריל 2012 | 22:24
  •  הפריט הכי שימושי שלי הוא חצאית ג׳ינס של רנואר, אני דתיה ונורא קשה למצוא חצאיות שיתאימו לדרישות של הבצפר וכאלה שגם יתאימו לסטייל שלך, אבל למזלי מצאתי כזאת ומאז אני מנצלת אותה עד כמה שאפשר !! היא הפריט הכי אהוב בארון שלי ;)

    מאת: נוי |‏ 16 באפריל 2012 | 20:13
  •  אני לא יכולה לעבור את הקיץ בלי משקפי שמש, קרם לחות ושפתון- אבל רובנו כאלה… מה שחשוב ולא ציינתם זה הכפכפי אצבע שיכולים להציל כל מצב….
    בים זורקים אותן בצד כשרצים לים, בעבודה מורידים אותם מתחת לשולחן ומעלים את הרגליים על הכיסא או נסיעה לקניון או לשוק כשבא לך למדוד מלא והכי קל להוריד ולשים אותן חזרה!
    אין על כפכפים בשלל דוגמאות וצבעים!

    מאת: לנה |‏ 16 באפריל 2012 | 08:52
  •  תוגש בקשה עם קישור לרשות השניה להסיר את התמונה. חולני!

    מאת: מה קורה פה? |‏ 15 באפריל 2012 | 23:18
  •  הפריט הכי שימושי אצלי במלתחה זה כפכפי הבירקנשטוק שללי… קניתי אותן לפני 5 שנים והן עדיין נראות מועלה.
    הם בצבע חום ב ובעלות רצוה אחת.
    הם מתאימות עם הכל גינס שורט טייץ חצאית שמלה פשוט הכל!
    הם הנעל הכי נוכה שהיתה לי בארון מאז מתמיד.
    הם הכי יפות עם גינס בהיר וגופיה לבנה.

    מאת: שי |‏ 15 באפריל 2012 | 22:35
  • הפריט שהכי יקר לליבי במלתחה שלי היא אביזר, הטבעת של סבתא שלי.
    חודש וחצי לפני שנפתרה סבתא נתנה לי את החפץ היחידי הנותר לה מהמלחמה (מלחמת העולם השניה בה כל המשפחה נספתה),טבעת, טבעת שסבא קנה לה.
    טבעת יפיפיה עם יהולום כחול.
    הטבעת ממלאה אותי בכוח כל פעם מחדש, בתקווה באהבה.
    בימים העצובים כאשר אני נזכרת בה,מתגעגעת..אני מוציאה אותה, היא הנצחה של אהבתי אליה, הגעגוע.
    כן, בטבעת הזו כל כך חשובה, ויהיה לי קשה לחיות בלעדיה.

    סבתא אני אוהבת ומתגעגעת אליך מאוד.
     

    מאת: סתיו |‏ 15 באפריל 2012 | 22:16
  •  בחוף הים חשוב לדעתי שתהיה שמלה קלילה שקל להסיר ולא מתלכלכת בחול.
    באופן כללי מה שתמיד נחוץ זה ג'ינס שנראה טוב עליי, נעל נוחה ואלגנטית בו זמנית, גופייה עם אמירה, אולי אחזור לז'אקט הג'ינס ששוכב לו זמן מה בארון.

    קיץ נעים לכולנו.

    מאת: סיון קאשי |‏ 15 באפריל 2012 | 20:57
  •   הפריט הכי שימושי במלתחה שלי הוא גופיית הסבא הלבנה והפשוטה שתמיד מצילה אותנו כאשר אין לנו שמץ של מושג מה ללבוש. מיותר לציין שהיא מתאימה לכל סוגי המכנסיים ובכל הצבעים וכמובן לג'ינס הנצחי שאנו לא עוזבות באף אחת מעונות השנה. אפשר ללבוש אותה גם להופעה חגיגית וגם ליומיומית, גם כשקר עם עליונית מחמיאה וגם כשחם עם מכנס קצר ועדיין להיראות מליון דולר :-)
    גופיית הסבא הלבנה היא ללא ספק הפריט שאי אפשר בלעדיו !

    מאת: שלי |‏ 15 באפריל 2012 | 18:25
  •  הפריט הכי שימושי במלתחה שלי הוא גופיית הסבא הלבנה והפשוטה שתמיד מצילה אותנו כאשר אין לנו שמץ של מושג מה ללבוש. מיותר לציין שהיא מתאימה לכל סוגי המכנסיים ובכל הצבעים וכמובן לג'ינס הנצחי שאנו לא עוזבות באף אחת מעונות השנה. אפשר ללבוש אותה גם להופעה חגיגית וגם ליומיומית, גם כשקר עם עליונית מחמיאה וגם כשחם עם מכנס קצר ועדיין להיראות מליון דולר :-)
    גופיית הסבא הלבנה היא ללא ספק הפריט שאי אפשר בלעדיו !

    מאת: שלי |‏ 15 באפריל 2012 | 18:15
  •  אמנם הוא חזר לאופנה ביג טיים הקיץ אבל ג'קט הג'ינס שלי מלווה אותי בנאמנות כבר שנים, והפז"מ שלו עולה על זה של רוב הגברים בחיי…

    מעל שמלת פרחים ומגפונים, סקיני וגופיה או אאוטפיט קצת יותר אלגנטי – בייסקלי כמעט כל דבר – ג'קט ג'ינס זה הפריט האחד שאני לא נפרדת ממנו בכלל, הוא מגן עלי בעוז מפני המזגנים בעבודה בקיץ ונותן עבודה גם כשמתקרר בחוץ..

    מאת: גלי |‏ 15 באפריל 2012 | 17:16
  •  הפריט שאני לא יכולה בלעדיו הוא הנעלי אוקספורד שלי! קניתי אותן לפני שנה בברצלונה, באיזה חנות מקומית ואיכותית, והן לא נראות כמו שאר נעלי האוקספורד שכל בחורה שנייה בארץ נועלת, הן עשויות מזמש והן קצת קצת קצת מבריקות בצורה מושלמת ויפה, הן בצבע קרם\לבן\זהבהב שפשוט מתאים להכול, והן לא משעממות או רגילות כמו שאר הנעליים. הן מתאימות לי להכול! אני שמה אותן ליומיום, ואפילו לפעמים ישלי יציאות ללילה איתן. אני חושבת שזה הפריט הכי שווה שיש לי, ונעשה בו הכי הרבה שימוש :)

    מאת: רתם |‏ 15 באפריל 2012 | 16:09
  •  חזייה-כאילו דא !
    הלבשה תחתונה זהו המרכיב הכי בסיסי בכל מלתחה,הפריט הזה שחייבים ואי אפשר בלעדיו,וכולנו יודעות שחזייה לא טובה או לא מתאימה,מסוגלת להרוס גם את האאטופיט הטוב ביותר.
    נכון,לפעמים קצת מציקה,ואם לא בחרנו נכון,קצת לוחצת,אבל,
    חזייה טובה מעניקה תחושה טובה ומתוקתקת,והכי כיף לצאת ולקנות איזה חזייה יפה ומקושטת,שתהווה בסיס לכל לוק מוצלח.
    אז בקיצור-חזייה,אי אפשר איתה,אי אפשר בלעדיה (:

    מאת: almog |‏ 15 באפריל 2012 | 15:45
  • הפריט שאי אפשר בלעדיו , ובמיוחד לא להעביר קיץ בלעדיו,
    זהו מכנסי ג'ינס, יש אלפי סוגים כאלה, וכל אחד מיוחד במינו
    אבל לכל אחת יש את הג'ינס האהוב עליה , כזה שאפשר לחרוש עליו כמה שרק רוצים.
    הג'ינס שלי בעל צבע כחלכל,שמשתלב נהדר עם כל הגוונים.
    ואכן זהו הפריט שאי אפשר בלעדיו. 

    מאת: אתי |‏ 15 באפריל 2012 | 15:18
  •  

    מאת: אתי |‏ 15 באפריל 2012 | 15:16
  •  הפריט שבלעדיו אני לא הולכת לחף הוא משקפי השמש הורודות שלי שגם מגנות עלי מפני השמש, וגם מסנוורות את כל הארסים שמתחילים איתי בזמן שאני משתזפת והדבר האחרון שאני רוצה זה את קרבתם(: ובמיוחד את האופן שבו הם מתחילים איתי…!ותודה למשקפי השמש "המגנות" שלי…

    מאת: איילת |‏ 15 באפריל 2012 | 14:34
  • הפריט בארון שלי שאני לא יכולה בילעדו הוא בלייזר שקניתי ליפני שנתיים בערך מזארה הוא בצבע ורוד ביבי עדין וקימעט לכל מקום אני שמה אותו

    מאת: ירין טייב |‏ 15 באפריל 2012 | 14:28