ט"ו באב l מה ללבוש לפיקניק רומנטי?

שמיים זרועי כוכבים, בקבוק שמפניה קרה ומישהו אהוב I פיקניק לאור ירח הוא הדרך הטובה ביותר לבלות את חג האהבה | אנחנו מסדרים לך סט לנז'רי במתנה

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2011

מה ללבוש לפיקניק רומנטי אפרודיטה

1. שמלת תחרה בגוון פודרה, אלמביקה, 890 ש"ח
2. חזייה בהירה עם כתפיות מעוטרות וסרט סאטן, טריומף לאפרודיטה, 370 ש"ח (הקליקו לרכישה)
3. תיק קלאץ' דמוי נחש, לוצ'י, 130 ש"ח
4. תחתון לבן של סלוגי לאפרודיטה, 57 ש"ח (הקליקו לרכישה)
5. נעלי סירה עם פפיון, בוטיק שושו, 365 ש"ח

פעם היו הבנות יוצאות לרקוד בעונת הבציר לבושות לבן כדי למצוא את נסיך החלומות. והיום, כשכבר אין בחורים בכרמים, צריך להתפשר על פיק אפ בר מעושן כדי לנסות לאתר את בן הזוג המושלם. אבל דבר אחד לא השתנה לאורך השנים, אנשים תמיד חיפשו אהבה ותמיד חיפשו הזדמנויות לחגוג אותה. אם יש לכם כבר אהבה או שאתם חולמים על אחת כזו, ערב ט"ו באב מחר, הוא הזדמנות נפלאה לחגוג ערב רומנטי.

את ליל הירח המלא של חודש אוגוסט מומלץ לבלות מחוץ לבית, תחת כיפת השמיים. מסעדות רבות מציעות ארוחות רומנטיות לכבוד ט"ו באב, אבל הפתרון הזול והשווה ביותר הוא פשוט לקחת שמיכה, סלסלת קש עם בקבוק קאווה קרה וקופסת דובדבנים, ומישהו שאתם ממש אוהבים, ולצאת לפיקניק לילי מתחת לאור הירח. יותר רומנטי מזה, לא יכול להיות.

כמיטב המסורת, ובניגוד לולנטיין דיי, חג האהבה העברי מתמקד דווקא בצבע הלבן. שמלת תחרה בגווני לבן, פודרה, שמפניה או ניוד היא הבסיס לאאוטפיט רומנטי. נעליים שטוחות יתאימו לפיקניק בחיק הטבע, ומכיוון שאין לדעת לאן הערב יתגלגל, בחירת הלנז'רי לדייט בט"ו באב היא עניין חשוב ביותר. שמלת תחרה תשתלב מצוין עם סט לנז'רי תחרתי תואם, חשוב לזכור מספר כללים בהתאמת הלנז'רי: אם בחרת בשמלה בצבע בהיר, התאימי לנז'רי בצבע דומה שלא יבלוט במיוחד, שמלת סטרפלס או כזאת בעלת כתפיות ספגטי דקות דורשת חזיית סטרפלס תואמת, והכי חשוב להקפיד על נוחות מקסימלית.

רוצה לזכות בסט הלנז'רי שבתמונה?
אומנם במציאת בן הזוג האהוב קשה לנו לסייע, אבל בבחירת ההלבשה התחתונה אנחנו דווקא בהחלט יכולים לעזור. כל מה שאתן צריכות לעשות כדי לזכות בסט הלנז'רי מבית אפרודיטה הוא לספר לנו בתגובות על דייט מטורף במיוחד מהעבר (לטוב או לרע). התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת בסט הלנז'רי שבתמונה.

* הזוכה ייבחר בין המגיבים לפוסט עד יום ד', 17.8.11, בשעה 12:00
* בכתיבת תגובה הנני מאשרת כי קראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

השאירו תגובה

 

  •  הדייט הראשון שלי עם חבר שלי ממש לא הלך חלק ובקלות כמו שאמור להיות..
    הכרנו חודשיים לפני בעבודה משותפת וישר היה קליק.
    אבל משהו לא הלך חלק, דיברנו בטלפון וקבענו להפגש אך ברגע האחרון ביטלתי והוא לא יצר קשר כך שעברנו דרך חתחתים עד לפגישה המיוחלת שהתרחשה כחודש וחצי אחרי שהכרנו הלכנו לראות סרט והגענו מוקדם אז ישבנו בבית קפה והזמנו קפה ועוגיות שהגיעה ההזמנה הופתענו לגלות כמה הם גרועות!!!!!..
    כמובן שזה שבר את הקרח וצחקנו עליהם כל הדייט…
    בהמשך הסרט עבר בנעימים במיוחד בגלל הכימיה שהייתה ואחרי זה נשארנו גם לדבר ברכב…
    אני לא צריכה להוסיף שחזרתי הביתה עם חיוך.
    אז למרות כל הקשיים אחרי דייט כזה כמובן ששבוע אחרי נפגשנו כבר לדייט שני והיום אנחנו כבר שנתיים ביחד.

    מאת: יפית |‏ 16 באוגוסט 2011 | 10:03
  •  הייתי אז בצבא. חברה קבעה לנו דייט רביעייתי היא בדיוק יצאה עם מישהו ורצתה להכיר לי את החבר שלו. לא יודעת למה אבל החלטתי שלא בא לי לצאת איתם לבד והחלטתי להביא את אחותי איתי. לא הייתה כל בעיה עם כך מבחינת הבחור ומה שהתחיל כדייט רביעתי הפך לדייט קבוצתי. אותו בחור החליט להביא עוד חבר בשביל אחותי ולכן הבחור שיצא עם חברתי החליט לבוא עם רכבו וכך נסענו כולם בשני רכבים.
    כל אשר עשינו באותו ערב נמחק מזכרוני פרט לאותו מקרה שיבוא בהמשך הערב.

    השעה הייתה 4 לפנות בוקר שני הבחורים שהיו איתנו החליטו ליסוע לקרייה להוציא גימלים כי היה מאוחר. חברתי שנסעה ברכב עם הדייט שלה נסעה כבר הבייתה וכך נותרנו אני ואחותי לבד.
    שני הבחורים הותירו אותנו לבד ברכבם, השאירו בו את המפתחות והלכו להוציא גימלים בקרייה. אני שאף פעם לא הולכת בלי הפלאפון שלי דווקא באותו הלילה השארתי אותו בבית, ואחותי לה היה פלאפון טוקמן בלי שיחות יוצאות. הזמן חלף השעה כבר הייתה 5 וחצי בבוקר והבחורים לא חזרו, אין זכר והמקום אשר נותרנו בו היה חשוך ומבודד. אני ואחותי חיילות באותה תקופה היינו צריכות לקום לבסיס אחרת היינו נחשבות לנפקדות. זה היה לילה שנחרט בזכרוני להמון שנים.
    לאחר הפצרות חוזרות ונישנות מאחותי שניקח להם את האוטו לביתנו ושיסיימו יתקשרו החלטתי לשמוע בקולה וכך עשיתי.
    נסענו הביתה חנינו את האוטו מתחת לבית איך שהגעתי התקשרתי לחברתי היא לא ענתה ואת הטלפונים שלהם לא היה לי.
    ב6 בבוקר אני שומעת צלצול טלפון, עניתי "כדאי לך לרדת למטה עכשיו" ירדנו אני ואחותי כדי להביא לבחורים את המפתח לרכב הופתענו לגלות שמחכה לנו ניידת משטרה למטה. אותם בחורים הזמינו אותה וטענו בפני השוטרים שגנבנו את הרכב.
    אני ואחותי שלא חשבנו שדייט לילי יביא אותנו למעצר ירדנו עם פיגמות למטה ועם פיגמות נגררנו לתחנת המשטרה. מיותר לציין שלבסיס לא הגעתי אך מזל שנתנו לי להתקשר למפקדי להודיע שלא אגיע.
    אותו בחור שהרכב שייך לו ניסה לסחוט רותנו ואמר שאם נשלם על התיקונים של האוטו שלו ועל המכות שחטף הרכב (כמובן שלא בגללנו אלא מכות שהיו לו)יבטל את התלונה. אני ואחותי רק צחקנו לו בפנים ואמרנו לו שילך לחפש ואותנו הוא לא יסחוט.
    הפרידו ביני לבין אחותי. אני נלקחתי לחקירה. כשהרמתי את עיניי מולי ראיתי אדם עם עיניים כחולות גדולות גבוה ומבנה גוף שרירי שהחל לשאול אותי המון שאלות וכל מה שחשבתי לעצמי הוא איזה יפה החוקר הזה ואם אלו חוקרי המשטרה זה מה שאני רוצה לעשות בעתיד שכחתי לרגע שאני בתחנת משטרה ושאחותי לא איתי ושלילה שלם לא ישנתי ואני נראת כמו פח אשפה מהלך כל שעשיתי הוא לבהות באותו חוקר חתיך.
    לאחר חקירה שרציתי שתמשך לנצח הודיעו לנו שצריך הורה שישחרר אותנו. אימי הגיעה וכך שכחנו מהמקרה.
    לאחר שהשתחררתי מהצבא בפאב בת"א נתקלתי באותו חוקר הוא כמובן זכר אותי ואת המקרה שלי ואמר לי כמה הם ריחמו עליינו שדייט הפך לסיוט.
    דיברנו קצת וקבענו להפגש שוב (לא לדייט כמובן) ומאז אנחנו ביחד.
    מדייט שהפך לאסון הכרתי את אהבת חיי. :)

    מאת: חן |‏ 15 באוגוסט 2011 | 20:04
  •  את האמת נפגשנו ב"קוקה קולה סאמר לאב"….ישבתי עם חברה ליד הים,ופתאום באים אלינו שני בנים,בהתחלה פשוט הייתי בטוחה שהם באו סתם,בפוזה של ערסים…
    היינו ביחד בערך מ-12 וחצי בלילה עד הזריחה,בסביבות 5 וחצי בבוקר…
    איכשהו מנשיקה קטנה על הלחי,או על היד,זה זרם לנשיקה בפה,וזה פשוט הרגיש כל כך נכון…..בהתחלה אמרתי לא,אני לא זורמת כל כך מהר,אבל החלטתי שאחרי כמה שעות זה מתאים :) למרות שאנחנו גרים בכיוונים אחרים לגמרי של הארץ,אני באמת מאמינה שיכול צאת מזה משהו לא רע בכלל :)
    אז זה הדייט הכי מטורף ולא מתוכן שלי,וגם הכי כיפי !

    מאת: שרית |‏ 15 באוגוסט 2011 | 19:45
  •  זו היתה תקופה לא קלה בחיים. במהלך התואר הראשון שלי התחילו לי כאבים לא ברורים באזור הבטן, היה מטורף.עברתי בדיקות, תיזוזים, רופאים מומחים והמון אכזבות. מעבר לכך, אותה תקופה היתה תקופת מבחנים, הלחץ היה רב כמו גם הצורך שלי לפרנס את עצמי (גרתי במעונות והשתדלתי לא לקחת כלום מהוריי).
    באותה תקופה היה לי חבר טוב שהיה מאוהב בי בטירוף, אני מצידי הסברתי לו שאין לי רצון לפגוע בו ולא אראה בו בן זוג שלי לעולם.
    כל אלו לא הפריעו לו להרעיף עלי אהבה, מתנות ותשומת לב. אני, כמובן, נהניתי לקבל הכל :)

    אותו ערב היה אחד הערבים הקשים, כאבי הבטן שלי התגברו באותו שבוע, התחלתי לעבור בין מספר רופאים, בדיקות, דעות שונות וכו'..אף אחד לא מצא מזור לכאביי ואף לא את הגורם להם. הסיבה לכאבי הבטן היתה תמוהה כמו ברגע בו הם החלו.
    מתוסכלת ומדופרסת התקשרתי אליו והוא ניסה להרגיע אותי.
    באותה שיחה הוא ביקש ממני ללכת לשתות מים, לחזור לחדר שלי, להתלבש יפה ולהמתין לו.

    כעבור שעה הוא אסף אותי מהמעונות, שאלתי אותו לאן אנו הולכים והוא אמר שזו הפתעה. הביט בי בעיניים נוצצות והחל ליסוע.
    לאחר חצי שעה של סיבובים בתוך תל אביב וחיפושי חניה יצאנו לכיוון מסעדה (יסלחו הקוראים, אך אינני זוכרת מה שמה).

    המסעדה היתה מרהיבה, יוקרתית ומעוררת תיאבון רק מעצם המראה שלה!
    נכנסנו, קיבלו אותנו באופן נעים והושיבו אותנו.
    הוא כמובן, ביקש שיגישו לי תפריט ללא תמחור (על אף הפצרותיי החוזרות ונשנות) כשאר לו הגישו את התפריט הרגיל.

    תוך כמה דקות החלטנו מה לקחת ואז…המנות החלו למלא את שולחנינו: מנות פתיחה, שמפניה, תוספים מרעננים, ירקות, מנות עיקריות קינוחים. פשוט חגיגה קולינארית ותאווה לחיך!!!

    הוא הצליח להוציא אותי, ולו רק לשעות ספורות, מתוך כל הדכדוך אליו נכנסתי. חוסר הידיעה שאפפה אותי, הכאבים והלחץ.
    הוא הצחיק אותי, הרגיע אותי. לא ידעתי איך להודות לו.

    בסוף הערב נשקתי לו על הלחי וחיבקתי אותו.

    היה דייט מהאגדות :)

    מאחלת לכל אחת מכן אחד כזה, עם אהוב ואוהב :)

    מאת: מאיה |‏ 15 באוגוסט 2011 | 16:57
  •  אני וחברות נסענו לאילת לנקות את הראש. בדרך אמרנו לעצמנו שאנחנו רוצות שקט מבחורים ורוצות רק להנות.
    בערב הכרנו כמה בחורים אילתים ששגעו אותנו ורצו לקחת אותו לאיזה פאב שהיה נראה לנו ממש מעפן.
    ואז אחד הבחורים בא אלי ואומר לי …"תקשיבי, את ממש מוצאת חן בעיני" ובינינו.. הוא היה ממש מכוער וחברות שלי מאוד רצו לצאת איתם ..אז זרמתי…
    שהגעתי לפאב התחלנו לרקוד והבחור לא הפסיק להיתקרב אלי ואני מתרחקת ..ואז הסתכל עלי בחור חתיך ומדהים ען חיוך כובש ואני יש החזרתי לו חיוך והוא התקרב שואל אם אני לבד או עם הבחור הזה? ויש אמרתי :,לא, לא!!
    ואז הוא לחש לי באוזן :את ממש מדהימה!!" ואז מאותו רגע אנחנו ביחד עד עצם היום הזה. נשואים ומאושרים ובדיעבד בעלי אומר שברגע הראשון שהוא ראה אותי ..הוא ידע שהוא רוצה אותי לאישה. אני זיכיתי באהבה ועכשיו הגיע הזמן לפנק אותה :-)

    מאת: יעל |‏ 15 באוגוסט 2011 | 16:08
  •  זה היה לפני כמה שנים..היה לי כרטיס באתר הכרויות ותמיד חיפשתי בחור גבוה ונאה.. (אני 1.80)
    ואז פתאום קפצה תמונה שלבחור נאה שהציע להיפגש. שדיברנו בטלפון הוא אמר שהוא 1.98 והוא אשכנזי(לא שאני גזענית..) והוא יבוא לאסוף אותי מלמטה וציין שיש לו רכב מסוג מזדאה שאני אזהה.
    ואז אחרי ששעתיים אני מתלבשת ומתארגנת בהתלהבות ומייחלת שהפעם זה יהיה זה..
    ואז אני יורדת למטה…מגיע רכב (סובארו ג'ססטי שנת 48) יורד ממנה תמיני שחום קטן 1.38 ..ואז שאלתי אותו.."תגיד, מה חשבת שאני לא אשים לב? "
    אז הוא אומר לי .."אל תדאגי, הפכים מסתדרים." אז אמרתי לו :"מה דעתך להיתהפך לצד השני של הכביש ולחזור הביתה?"

    מאת: יעל |‏ 15 באוגוסט 2011 | 16:01
  • הדייט הראשון שלי הוא היום הכי מאושר בחיי (היה לי רק פעם אחת דייט ראשון) הוא קרה לפני 3 שנים התביישתי נורא (בכל זאת פעם ראשונה בחיים לצאת לדייט)הייתי בת 17 והכרתי אותו בעבודה הוא נוצרי ואני באה מבית דתי כמובן שלא הסכמתי בתוקף עקב הלאום לצאת לדייט אבל מהר מאוד נמסתי בקסמו והסכמתי,כמובן שזה היה דייט סודי מבחינתי הכל היה קסום ומיוחד ואחרי חודשיים התחתנו אנחנו כבר 3 שנים ביחד +ילד מדהים וחיים באושר עד היום הזה .אל תוותרו על אהבה בשום מחיר זה שווה. 

    מאת: עדן |‏ 15 באוגוסט 2011 | 15:12
  • כן, כזו אני, אישה של גבר אחד. אני בסך הכל בת 20 אבל את בעלי מצאתי. למדנו יחד באותה הכיתה. הוא ישב מולי, היינו החברים הכי טובים רק הוא לא ידע שאני מאוהבת בו נואשות. אז על תקן הידידה הכי טובה שלו נשארתי במשך שנה, עד שהגיע הרגע שהוא התאהב בי… כמובן שלא אמרנו כלום למרות שיכולתי לנחש, בכל זאת, מדובר בו בחברים הכי טובים. ככה זה המשיך למשך חודש, מספרים אחד לשני שיש אדם שתפס לנו את הלב רק לא מגלים מי. (אוי כל כך קיוויתי שאני צודקת ושלא ישבר לי הלב כשיתברר לי שזו מישהי אחרת…) בכל מקרה, קבענו ל"דייט" באחת ההפסקות, במקום שקט ו.. שם הכל התחיל. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, התנשקנו (Yeah yeah he was my first kiss…) והוא גילה לי שהוא התאהב בי בדיוק באותו הרגע שאני בו. באותו יום, לפני שנה, בירושלים בטיול השנתי…
    כשאני נזכרת ברגעים האלו, אושר מציף אותי, וכבר בא לי להתקשר אליו לאחל לו יום אהבה שמח…
    אז ביי =]

    מאת: דנה |‏ 15 באוגוסט 2011 | 15:10
  • את חבר שלי אני מכירה עוד מהצבא, היינו ידידים טובים ותמיד חשבתי שהוא נחמד אבל לא תכננתי שיצא מזה משהו. כשהשתחררנו יצא שהיינו ביחד ביהודיה בטיול עם חברים. בערב הלכנו כולם לאכסניה בקצרין וחיפשנו מקום "מגניב" לצאת אליו. המקום היחידי שיש בקצרין הוא "פיצה פצץ" (אחלה פיצה דרך אגב..) כולנו התלבשנו יפה ונראנו ממש לא קשורים למקום. וזה בעצם היה הדייט הראשון שלנו, נכון שהיו שם עוד אנשים, ונכון שזה היה בפיצרייה בקצרין אבל מאותו רגע ידעתי שאתה הוא האחד שלי.

    מאת: ענת |‏ 15 באוגוסט 2011 | 13:31
  •  אני במקור מצפון הארץ ולצערי אצלנו בצפון אין ממש דייטים :). מעשה שהיה כך היה.. הייתי נערה צעירה בימי בית הספר העליזים ממש לקראת סיום י"ב וחברה טובה אמרה לי שיש לה מישהו בקיבוץ שאני ממש יאהב וכך יצאנו למסיבה ביום שישי בתקווה שאותו אדון ימצא בסביבה.. ואכן הוא היה ואני כמו שאומרים נדלקתי :)
    באותו הערב הסתכלתי על הבחור ללא הפסקה (אני בחורה מאוד ישירה) ובאיזשהו שלב שכבר כמעט והתייאשתי החלטתי לצאת לנשום אויר.. אחרי כמה דקות בעודי מדברת עם חברותי ראיתי שהוא יוצא ובמקום לפנות אלי הוא נעמד ממש לידי והחל לדבר עם חבריו שלו.. אני החלטתי שהרמז הוא ברור וכדאי שנעשה משהו בנידון ובלי לחשוב יותר מידי שלחתי יד והתחלתי לעשות לו נעים בגב (דרך אגב קונה גברים די מהר) והוא בתשובה שלח את היד שלו ועשה את אותו הדבר וככה במשך לדעתי רבע שעה עמדנו כל אחד עם החברים שלו ועשינו אחד לשני נעים עד שהוא עזר אומץ ואמר לי "בא לך שנלך לאיפשהו אחר?" וכמובן שנענתי לבקשתו והלכנו לטייל בקיבוץ.. זה היה לילה מדהים! (היינו עוד 10 חודשים יחד אחרי)
    זה אומנם היה מזמן אבל זה סיפור שתמיד מעלה לי את הבטחון חחח ואל תדאגו גם עם בעלי התחלתי ;)

    מאת: מיה |‏ 15 באוגוסט 2011 | 12:43
  •  לפני למעלה מ-20 שנה יצאתי בחור כחצי שנה בערך.יש לציין כי הוא מאוד רצה להתחתן איתי ובפעמיים-שלוש בתקופה זו, כשהעלה את רצונו להתחתן איתי הוא היה נלחץ ופשוט מנתק קשר למחרת.ממש הפסיק להתקשר..(לאחר כחודש היה מתקשר, מתנצל וכו'. בפעם השניה כשזה קרה, גם אני ניתקתי קשר, פשוט לא התקשרתיוהתעלמתי ממנו.התחלתי לצאת עם גבר חדש ויום אחד, נחשו מי מתקשר? כמובן, ה"פחדן". אחרי שהתנצל שוב והסביר כי הוא פוחד להיכנס למחוייבות (למרות שרוצה בכך מאוד והוא זה שבעצם העלה את הרעיון)שאל מה תוכניותי לאותו ערב. הזכרתי לו שהיום חברה טובה מאוד שלי (שאותה הכיר) מתחתנת וכמובן שאהיה שם. הוא ביקש שאזכיר לו היכן היא מתחתנת ואני,לתומי אמרתי לו. כמובן שלחתונה הלכתי עם בן זוגי החדש (מה שלא אמרתי ל"פחדן") וכשהגענו לאולם, מי עומד בצד ומחכה לי? יפה, ניחשתם נכון.אל תשאלו איזו מהומת עולם התרחשה בדקות אלו. ה"פחדן" לא האמין למראה עיניו ויצא מדעתו מרוב כעס. השני לא הבין במה מדובר והיה פשוט מטורף. היום, כעבור 20 שנה בדיוק, אני וה"פחדן" נשואים באושר ובעושר עם שלושה ילדים :)

    מאת: מרגלית |‏ 15 באוגוסט 2011 | 11:34
  •  הדייט הראשון שלי הוא הכי מדהים נפגשנו בגיל 16 וידענו ישר שזה זה והוא אמר לי את תראי שאת תהי אישתי וככה בדיוק היה ובדיוק לפני חצי שנה אחרי 8 שנים של חברות התחתנו ואנחנו חיים באושר עד עצם היום הזה

    מאת: הילה |‏ 15 באוגוסט 2011 | 03:35
  •  אז ככה לפני כמה שנים הכרתי מישהו דרך חברות שלי… המשכנו לדבר בייחד במשך חודשים הבעיה היחידה הייתה שהוא היה גר בצפון ואני בדרום וכול כמה זמן הוא בא לבקר את ההורים שלו בדרום… אז פעם אחת אחרי המון זמן של דיבורים עד לשעות הקטנות של הלילה הוא סוף סוף הגיעה להורים שלו, היינו אמורים להיפגש בערב שהוא מגיעה, הזמנו מקום במסעדה הכי טובה בעיר, ושעות ישבתי עם חברות שלי על איפור תסרוקות ובגדים עד שהייתי מושלמת!! הגיעה הזמן שלנו להיפגש וכמובן אני איחרתי ב-10 דקות, הגעתי והוא פשוט אל היה שם…ויום למחרת אחרי שהתעוררתי כיבלתי SMS "סליחה שלא באתי היום תני לי לפצות אותך היום…" קבענו להיפגש סתם ככה בקניון לא התארגנתי ולא כלום הוא לקח אותי לגן שעשועים ושמה על הספסל שבו דיברנו לבד בפעם הראשונה היה כתוב "lia i love you" והיה שמה זר פרחים ענק על הספסל וקופסת שוקולד טעימה! וזה היה הדבר שאני בחיים שלי לא אשכך!מרוב שזה היה רומנטי ואחרי שנה שהוא נסע כול סופ"ש להורים שלו או שאני נסעתי אליו החלטנו לגור בייחד….

    מאת: ליה |‏ 14 באוגוסט 2011 | 23:55
  •  את הדייט הזה אני לא אשכח לעולם! סוף סוף הגיע בחור שהתמונה שלו אמיתית והוא ממש אבל ממש מצא חן בעיני. נכנסתי לרכב שלו והיה ריח מדהים שמיד כבש אותי. נסענו להרצליה לחוף הים.ישבנו במסעדה מגניבה. הערב הלך כמו שצריך והרגשתי אליו משיכה מטורפת. סוף סוף! הוא הרשים אותי ברמות! עם השכל, העבודה שלו, איך שהוא הזמין לנו לשתות ושאל כל כמה דקות אם מתחשק לי עוד משהו…הכל כמו שרציתי ואיחלתי לעצמי. הייתי ממש בעננים! ואז הוא הזמין חשבון, שילם(איזה מתוק), והתחלנו לפסוע לאורך החוף. הוא התקרב אליו ונישק אותי. זה היה מדהים.הריח שלו..המראה שלו..הכל! והתעלפתי…מביך..ממש מביך!!! אחרי כמה רגעים הוא הרים אותי.קנה לי לשתות תפוזים ולקח אותי הביתה בחזרה. הוא לא התקשר יותר..ניסיתי לברר (בטלפון) מה קרה והוא אמר שהוא מאחל לי שאהיה בריאה! אמלא!!! הוא לא הבין שהתעלפתי מהתרגשות!!! כמובן שהוא לא שלי אבלאני לעולם לא אשכח אותו…

    מאת: רינת המתעלפת |‏ 14 באוגוסט 2011 | 23:13
  • אחרי הצבא כמו כל ישראלית טובה טסתי לטיול הגדול.. חלק מהטיול שהיתי באוסטרליה, והבחורים שם הם במילה אחת- שלמות!רק שלי יש בעיה לצאת עם גברים שאינם יהודים, מבחינה הלכתית.לכן נאלצתי לסרב להרבה הצעות מגברים שווים במיוחד. יום אחד התחיל איתי בחור מדהים, בולנדיני וגבוה.. סוג של קן. הסברתי לו שאני לא יוצאת עם גויים והוא אמר שזאת לא בעיה כי הוא יהודי. יצאנו לבלות והיה ממש אבל ממש כיף. קבענו להיפגש שוב ביום שישי, הגעתי אליו לדירה (של הוריו :( )ולא ראיתי שום סממן יהודי. שאלתי את הוריו מדוע אינם שמים מזוזה והם התפלאו כל כך מהשאלה וענו לי "כי אנחנו נוצרים!!" כעסתי נורא ולקחתי את אותו בחור הצידה לברר מדוע שיקר והוא ענה "לפי מה שאני יודע ישו נולד יהודי אז גם אני סוג של יהודי". התרגזתי נורא וברחתי משם. למחורת הוא שולח לי אי מייל שהוא גילה שיש לו איזה סבתא רבא יהודיה ושאל אם זה מספיק לי?? חחח

    מאת: קורין |‏ 14 באוגוסט 2011 | 18:21
  •  סבתא שלי היא ספרית המון שנים וכל הזמן בין הלקוחות שלה היא ניסתה לשדך לי מישהו. באחד הימים הגיע אליה לקוח חדש ואז היא קפצה על המציאה לעשות שידוך לי ולו. סבתא שלי אשר יודעת טוב מאוד מהו טעם שלי בגברים החליטה שזה כנראה מתאים לי. אני בעצמי בחורה גבוהה, אוהבת גברים שיותר גבוהים ממני, בלי שפם בלי זקן, שיהיה נחמד וחלק מה שנקרא. סבתא שלי המליצה על הבחור וקבענו יום להיפגש והוא היה אמור לאסוף אותי, 5 דקות לפני היציאה סבתא שלי "נזכרה" להגיד לי שישי סיכוי שהוא קצת יותר נמוך ממני, כמו כן שיש לו שפם, ולפני כמה שבועות הוא עבר תאונה אז גם חסרות לו כמה שיניים קדמיות. כאשר שמעתי את זה רציתי פשוט לברוח ולא לצאת לדייט אך לא הייתה ברירה. יצאתי לדייט ומה שראיתי עדיין עומד מולי, הדייט היה נורא, משעמם, כל הערב כעסתי על סבתא שלי, הרגשתי שאני נמאת עם דרדסבא ושבוע הייתי ברוגז עם הסבתא. מהדייט ההוא לא אפשרתי לסבתא שלי להפגיש אותי עם אף אחד אפילו אם זה שחקן הוליוודי…. עכשיו אני נשואה באושר ובחרתי את בעלי לבד בלי שופ שידוכים ודייטים הזויים. חברים יום אהבה שמח לכולם!!!!! מגיע לנו לאהוב ולהיות נאהבות.

    מאת: יוליה |‏ 14 באוגוסט 2011 | 17:05
  •  אני ובעלי נשואים במשך חצי שנה. אבל הכרנו כבר לפני 5 שנים. כשחגגנו שנה לחברות היינו בחוף הים ונשכבנו על ערימת הכסאות שיזוף, כל אחד על ערימה משלו והתנשקנו ככה להנאתנו. למיותר לציין של היה לי שום לנז'רי הורס כמו בתמונה… ובכל זאת היה מדהים לגעת אחד בשני במיוחד כשזה גיל צעיר של אהבה ראשונה. עד ששמעתי חבטה לידי ואני רואה מישהו בורח מהאזור. טוב זה היה דיי מוזר אבל התעלמנו וחזרנו לעניינים שלנו. לאחר שעה התחלנו לרדת מהכסאות ואני קולטת לתדהמתי שהתיק שלי נעלם:( אח"כ מצאנו אותו זרוק ליד פח אשפה ובתוכו רק עשרה שקלים בתא צדדי. צחקנו על כך שלפחות הגנב השאיר לנו דרך לחזור הביתה!! אז זאת הדוגמא שלי לדייט מטורף מהעבר לטוב וגם לרע….:)

    מאת: רינת |‏ 14 באוגוסט 2011 | 16:02
  •  היה לי לפני שניים בלינדייט, קבענו שהוא יאסוף אותי מביתי,
    קבענו שעה למטה ו… בשעה היעודה +7דק' איחור (אופנתי) ירדתי למטה ואכן חיכה לי רכב מול הכניסה נכנסתי ואז לחיצת יד שלום שלום ומתחיל לנסוע ואז אני קוראת בשמו והוא אמר לי למה את קורת לי רן? ואז שקט…….. ומתברר שזה לא הוא !! במקרה גם שכנתי קבעה דייט באותו יום ואותה שעה,זה היה מאוד מאוד מצחיק. חג שמח לכולן

    מאת: לימור |‏ 14 באוגוסט 2011 | 13:46
  •  לפני שהכרתי את בעלי, פנה אליי מישהו דרך אתר הכרויות באינטרנט והוא נראה בעל בלורית שופעת בתמונה שפירסם. קבענו להפגש ונדהמתי לגלות בחור קירח ועל אופנוע!
    הוא לא טרח לציין את שני הפרטים ה"שוליים" הללו לפני שנפגשנו… מיותר לציין שלא עליתי על האופנוע וכששאלתי אותו למה התמונה לא מעודכנת או לפחות למה לא עידכן אותי על השינוי שחל על פדחתו, ענה שרצה להפתיע!

    מאת: הילה קציר |‏ 14 באוגוסט 2011 | 13:43