אלבז התקשר: קמפיין קולקציית אביב-קיץ 2013 של לנוון

מעצב הבית של לנוון לא הגיע לצילומי הקמפיין בניו יורק. מזל שיש סקייפ לשמור על קשר | הסרטון המשעשע ביותר עד כה, בגל הקמפיינים של העונה הקרובה

מאת  | ‏ 4 פברואר 2013

שיחה נכנסת מאלבז. קמפיין לנווין | צילום מסך

הוריקן סנדי מנע מאלבר אלבז, מעצב הבית החביב של "לנוון", להגיע לניו יורק לצילומי הקמפיין החדש. אבל אם הוא לא מגיע בגופו, הוא חייב להיות שם אין ספיריט. הודות לפלאי הטכנולוגיה הוא אכן מגיע לצפות בקמפיין, או יותר נכון מתפרץ לתוכו.

>> צפו בסרטון המלא

תחילה אנו בטוחים שמדובר בסרטון סופר רציני. האווירה מאוד סקסית וזוהרת, אבל אז לפתע דמותו של אלבז צצה על המסך: שיחה נכנסת. הוא מתחיל לדבר, כנראה עם הדוגמניות והצלם סטיבן מייזל, "חבל שאני לא שם", אומר בבאסה. אחר כך נותן את חוות דעתו על הקמפיין, מהפינה הקטנה בצד הסרטון, מסביר כי "יש משהו מאוד קליפורני בסרטון" ומרגיש "כאילו אני נמצא על ענן".

שלא כמו קמפיין החורף האחרון של לנוון, הסרטון הנוכחי הולך יחסית "לפי הספר", מלבד שיחת הטלפון המשעשעת. הדוגמניות קרלי קלוס, דריה סטרוקאוס וססקיה דה בראו, הן נשים שאנו רגילים לראות בקמפיינים, ולא "הנשים האמיתיות" שהופיעו בקמפיין החורף. ובכל זאת, גם הטוויסט הקטן של שיחת הסקייפ היא שינוי מרענן. אפילו עם הצלצול הצורם שעושה לנו רע באוזן.

היי, זה אלבר | צילום מסך

קמפיין לנוון אביב-קיץ 2013 | צילום מסך

השאירו תגובה