פפיונים ורקדנית פלמנקו: האמוג'יס כובשים את עולם האופנה
עולם האופנה, שכל כולו מתבסס על טהרת הביטוי העצמי, אימץ את האמוג'יס לחיקו. מאמוטיקונים של קרל לגרפלד והרפרס באזאר ועד חולצות גברים עם הדפס קקי מחייך. פני תעשיית האופנה, שנת 2015
לפעמים קורה שנתקעות לנו המילים ורק איור אחד יפני מצליח לבטא את מה שאנחנו באמת מרגישים. זו הסיבה המרכזית להצלחתם האדירה של האמוג'יס, אותם איורים קטנים ומשעשעים המגיעים כמקלדת נוספת בסמארטפונים שלנו. הם מוזכרים בתרבות הפופולרית (ע"ע שושנה בגירלס) וכעת עושים את דרכם הבטוחה אל עולם האופנה.
עוד במרץ האחרון הבין קרל לגרפלד את פופולריות האמוג'י בקרב חובבי אופנה, והשיק אפליקציה משלו בשם אמוטיקרל. האפליקציה מאפשרת לצרכנים לבחור מבין אמוטיקונים (רגשונים) שונים בצבעי שחור לבן שעוצבו במיוחד על ידי המעצב האגדי. כך שבמקום יד פשוטה שעושה לייק, תוכלו לבחור יד עם כפפת עור; במקום פסל החירות במגדל אייפל; במקום גבר רץ תוכלו לשלוח את קרל עצמו ואפילו את חתולה הלבנה שלו, שופט.
אך קרל אינו לבד. חברת הבגדים האמריקאית Betabrand משתעשעת עם הטרנד באמצעות חולצות מכופתרות עם הדפס גרפי עדין. אם מתבוננים מקרוב, אפשר לראות כי הפרינט כולו מבוסס על אמוג'י הקקי המחייך הידוע. כפי שתיאור המוצר מסביר "אם אתה ג'נטלמן רגיש ומלא תשוקה– כזה שעבורו צורה ופונקציה הם כמו זוג אוהבים משולבים יחדיו בתוך גינה של סחלבים בשעת בין ערביים, הרשה לנו להזמין אותך לקנות מאתנו חולצה מלאה בחרא". את החולצה, אם אתם מתעניינים, אפשר לרכוש תמורת 300 שקלים. לאמיצים ביניכם, המותג הוציא גם סניקרס בעלי אותו הדפס במחיר של 340 שקלים.
מי ירכוש פריטים עם האמוג'י הידוע לשמצה אתם שואלים? ובכן, על פי האתר Complex הנוהג לדרג את האמוג'יס המוצלחים ביותר, אמוג'י הקקי נמצא במקום הראשון מזה 75 שבועות ברציפות. "הוא מבריק משום שהוא בנוי על ניגודיות. קקי, בשל הריח שלו וטבעו, נחשב לדבר שלילי, בעוד שחיוך אשר מעיד על שמחה, נחשב כדבר טוב" נכתב באתר. "המשמעויות המנוגדות הללו נמצאות במאבק תמידי".
גם על המסלול לא קיפחו את האמוג'י המפורסם. ג'ייסון וו.אנדרסון ואקנה עיצבו פריטים עם טונים אדמתיים המזכירים את הצבע החום המחויך, שהופיע גם בקולקציה המשותפת של האתר מודה אופרנדי ומותג הנעליים דל טורו יחד עם המעצבת אידי פרקר.
מותג נוסף שבחר להתייחס לנושא הוא Antipodium. קולקציית הריזורט של המותג כללה חולצות מכופתרות, חצאיות מנופחות, ז'קטים ושמלות, כולם עם הדפסים קטנים ועדינים של האיורים החמודים שלמדנו לאהוב כל כך.
מחווה נוספת לטרנד נעשתה לקראת שבוע האופנה באוגוסט 2014 על ידי מגזין הרפרז באזאר ששיתף פעולה עם חברת Equipment כדי ליצור 90 אמוג'יס אופנתיים שיתאימו לאירוע, ביניהם חבל סגול, פדורה ואוזני ארנב של שאנל, אותם אפשר עדיין להוריד בלינק.
האמוג'יס לא פסחו גם על הסלבס, וביולי האחרון נצפתה ריטה אורה לבושה באאופיט שכלל חולצה, מכנסיים וז'קט אמוג'יס תואמים. גם הפאשניסטה גוון סטפאני נצפתה בחודש שעבר לבושה בסוודר וחצאית מעוטרים אמוג'יס, זאת אחרי שפירגנה לטרנד בקליפ החדש שלה לשיר “Spark the Fire”.
הסלבריטאית האחרונה שנצפתה לבושה לא בהדפסי אמוג'יס אלא כאמוג'י בעצמה הייתה לא אחרת מאשר קת'רין זטה ג'ונס, שבמודע או שלא נראתה בטקס גלובוס הזהב האחרון בדיוק כמו האמוג'י של רקדנית הפלמנקו. האינטרנט, מיותר לציין, השתגע.
מגניב אהבתי
מאת: אורח | 21 בינואר 2015 | 04:20אוקיי היד הימנית של קאתרין ממש הזויה
מאת: גילי | 21 בינואר 2015 | 01:52היד של ה"רקדנית פלמנקו" מודבקת בצורה לא הגיונית.. חחח מי עשה את הפוטושופ הגרוע הזה?
מאת: נעמה | 21 בינואר 2015 | 01:51באלי נעליים כאלה.
מאת: אורח | 20 בינואר 2015 | 23:00הנה כמה דוגמאות הרבה יותר מהממות!
מאת: Nir Hay Halevi | 20 בינואר 2015 | 21:19http://bit.ly/13lAivi
http://bit.ly/1zI77hd
http://bit.ly/1J8YRdj
ענק! עכשווי
מאת: קלי | 20 בינואר 2015 | 10:09הדפס קקי מחייך. גאוני
מאת: מירב | 20 בינואר 2015 | 10:09איזה פוטושופ גרועה לקטרין זיטה ג'ונס
מאת: אורח | 20 בינואר 2015 | 09:28הנעליים עם הקופים מקסימות בטירוף
מאת: שיראל | 19 בינואר 2015 | 23:42חחח גדול היא באמת הרקדנית פלמנקו
מאת: יונית | 19 בינואר 2015 | 23:41הנעליים אדירותתתת
מאת: זיו | 19 בינואר 2015 | 23:41וואווווו החליפה מוגזמת!!
מאת: טל | 19 בינואר 2015 | 22:42מצועצע מדי
מאת: מירי | 19 בינואר 2015 | 22:41