פוקר פייס: קמפיין חדש לליידי גאגא שכולו תמונות סלפי
אם עד עכשיו חשבנו ש- 2014 היא שנת הסלפי, אז עכשיו אנחנו מגלים שזה ממשיך גם ב- 2015. מותג האיפור הנחשב שייסדו בחר בליידי גאגא להיות הפנים החדשות שלו כשהיא מצלמת את עצמה בסלפי נטול פילטרים. לפחות היא מאופרת
בעוד שאר חברות האיפור יעשו הכל כדי ללטש כמה שיותר טוב את הדוגמניות וייקחו את הצלמים הכי מקצועיים בתחום, קמפיין איפור אחד עושה בדיוק ההיפך. חברת האיפור היפנית היוקרתית "שיסיידו" גייסה את ליידי גאגא לקמפיין החדש בו הזמרת מופיעה ב-50 תמונות סלפי של פניה אותן היא צלמה בעצמה. מעניין כמה החברה חסכה בהעסקת צלמים מקצועיים.
על פי אתר האופנה WWD, פניה של גאגא יפורסמו באחד בינואר בעיתונים ברחבי יפן עם 46 תמונות בכיכובה ובחמישה בינואר יצורפו עוד ארבע תמונות נוספות כשכולן תמונות סלפי. לצערנו, החברה נכון לעכשיו אינה מתכננת לפרסם מחוץ ליפן, אבל ייתכן והיא מסמלת שינוי בכל הנוגע לתחום הקמפיינים. האם צפויים לנו עוד קמפיינים דומים בשנת 2015? ימים יגידו.
אין ספק שזו הייתה שנת הסלפיז בעולם האופנה: קלוין קליין השיק את ההאשטאג #MyCalvins ודוגמניות כמו קנדל ג'אנר וג'יג'י חדיד ואפילו בר רפאלי מיהרו להיענות ופרסמו תמונות סלפי מפתות ברשת. דריה וורבוי גויסה גם היא לחברת Equipment לסדרת דיוקנים עצמיים ומותג Free People גייס 27 דוגמניות, בלוגריות ואנשים סמי מפורסמים לפרסם תמונות סלפי של עצמם לבושים במוצרים של המותג.
זהו לא הקמפיין המשמעותי הראשון של גאגא השנה. למרות שהיא לא מלכת סלפי מוצהרת כמו קים קרדשיאן, אין ספק שהליידי אינה ביישנית והופיעה לאחרונה בקמפיינים לורסצ'ה כמו גם ל- H&M יחד עם טוני בנט. יותר מעניין בקמפיין הנוכחי אפילו מהעובדה שהוא מורכב מתמונות סלפי, הוא שבניגוד לאופן שבו אנחנו רגילים לראות את גאגא, לבושה באאוטפיטים הזויים לחלוטין, הפעם ההתמקדות היא על פניה המאופרות, כל פעם בצורה שונה לחלוטין. ללא ספק הפוקר פייס האולטימטיבית.
וואי רעיון קטלני
מאת: אורטל | 31 בדצמבר 2014 | 00:11איזו מהממת
מאת: ירדן | 31 בדצמבר 2014 | 00:10וואי חשבתי שהיא נשכחה מהעולם
מאת: מיתר | 31 בדצמבר 2014 | 00:10מצטערת אבל זה לא מיוחד זו פשוט עצלנות וקמצנות
מאת: סתיו | 30 בדצמבר 2014 | 18:26לא מאמינה שעוד זוכרים אותה
מאת: דנה | 30 בדצמבר 2014 | 18:25