לכל לק יש שם
כבר לא מספיק לצאת עם קולקציית קפסולה למותג ביגוד. הדבר הבא אצל המגה כוכבות הוא ליין לקים על שמך. ביונסה, גוון סטפני ואלכסה צ'אנג כבר הפנימו ועכשיו ויקטוריה בקהאם מצטרפת לחגיגה. זה הזמן לשלוף את הציפורניים
הנשים המפורסמות והיפות בעולם יודעות שהן אף פעם לא יכולות באמת לחדול ממלאכת המיצוב והמיתוג העצמי. אם בעבר כל סלבית שמכבדת את עצמה הוציאה בושם על שמה או שחברה למותג בגדים עם קולקציית קפסולה, היום מוצר הטיפוח הכי טרנדי שיכולה כוכבת להוציא הוא ליין לקים, שמצד אחד אינו מחייב השקעה כספית גדולה מדי, ומצד שני מצליח לענות על צורך בסיסי נשי – חידוש וריענון בגזרת המניקור.
אחת הראשונות לחבק את הטרנד בעשר ציפורניים מושחזות היתה גוון סטפאני, שהוציאה בשנה שעברה ליין לקים אופנתיים בשיתוף פעולה עם חברת OPI, עם שישה גוונים המתייחסים בשמותיהם לשירים ידועים שלה כדוגמת "היי בייבי", "אני שרה בצבע", "ארבע לפנות בוקר" ועוד, כשאריזה אחת של שישה גוונים עולה 33 דולר. ישנם מוצרים משלימים נוספים תחת שיתוף הפעולה הזה, כמו נצנצים וזהב, להם מחירים שונים.
המלכה ביונסה לא איחרה להצטרף לאופנת הלקים האישיים, אלא שהיא הלכה על מדבקות בעיצובים מיוחדים העוטפות את הציפורניים. המוצר החדש הוא שיתוף פעולה של ביונסה עם חברת NCLA, אותו יצרה עם המניקוריסטית ליסה לוגאן. ההשראה היא, איך לא, ביונסה עצמה, עם 4 סטים של מדבקות, כל אחת בהשראת אאוטפיטים שלבשה (כמו בגד גוף דמוי הפסיפס מטקס ה-VMA) ועד קליפים (BLOW מלא הניאונים). עלות כל סט היא 18 דולר, ואפשר לרכוש אותו באתר השווה של בי.
מעברו השני של האוקיינוס, הדוגמנית והאיט גירל הבריטית, אלכסה צ׳אנג, החליפה את חברתה הטובה פופי דלווין בתפקידה כפרזנטורית של המותג NAILS INC, ועיצבה ליין לקים הנושא את שמה. הלקים שיצרה בגוונים דרמטיים, נעים בין שחור מבריק, ורוד אטום וזהב נוצץ, עם שמות פשוטים כמו ״הנוצצים של אלכסה״ ו״ההסוואה של אלכסה״. ״ציפורניים הם המקום היחיד שבו אני נותנת לעצמי להשתגע עם צבע וצורות. אני לובשת כמעט רק שחור וכחול כהה אבל בציפורניים אני אוהבת להשתולל, אז שיתוף הפעולה הזה מושלם עבורי״ סיפרה בראיון הכוכבת העולה. עלות כל בקבוק היא 24 דולר וניתן לרכישה פה.
אותה חברת לקים ראתה כי טוב, ומשיקה בימים אלו ממש ליין בעיצובה הבלעדי של ויקטוריה בקהאם. לליין, שנמכר במהדורה מוגבלת תמורת 25 דולר לבקבוק, קוראים VVB – קיצור של ויקטוריה ויקטוריה בקהאם, שמו של הליין הצעיר יותר בעיצובה של הבקאהמית, והוא מגיע בעיצוב אקסקלוסיבי ויוקרתי בבקבוקים שחורים ולבנים המעניקים רק הצצה קטנה של הגוון שבפנים. אז מי הכוכבת הבאה שתצטרף לטרנד?
לא מבינה את הקטע הזה שזמרות מתעסקות בשטויות כאלה
מאת: חן | 10 בדצמבר 2014 | 12:57של ביונסה מושלם
מאת: נעמה | 10 בדצמבר 2014 | 12:56לאן הן עוד יגיעו? בשמים, לקים.. שיתמקדו במה שהן באו לעשות. מוזיקה
מאת: סתיו | 9 בדצמבר 2014 | 23:38ההוא כמו האוברול של ביונסה מגניב בטירוף
מאת: אדר | 9 בדצמבר 2014 | 23:37של אלכסה מהממים
מאת: גילי | 9 בדצמבר 2014 | 19:37איפה משיגים???
מאת: שירן | 9 בדצמבר 2014 | 19:35אפשר להשיג בארץ?
מאת: מילי | 9 בדצמבר 2014 | 17:52אהבתי זה מגניב בטירוף
מאת: נריה | 9 בדצמבר 2014 | 17:52