הפרזנטורית של מותג הטיפוח של מארק ג'ייקובס: ג'סיקה לאנג, בת 64
מנהלי מותג הטיפוח של מעצב העל, הכריזו השבוע על זוכת פרס האוסקר, ג'סיקה לאנג, כהפנים החדשות של המותג | האם הטרנד החדש של בחירת פרזנטוריות מבוגרות הוא רק בשביל הרעש התקשורתי? אז זהו שממש לא. בתכלס, הן בעלות האמצעים והן אלו שקונות יותר מכולן
ג'סיקה לאנג בת ה-64 נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של ליין הטיפוח של מארק ג'ייקובס. כוכבת "קינג קונג" הבלתי נשכח, הוכרזה בתור הפנים החדשות של החברה. בצילומים שהחברה שחררה השבוע נראת לאנג בשיער בהיר נפוח ועיניים מעושנות. עבור לאנג זה ממש לא הפעם הראשונה שהיא נעמדת מול המצלמה לצרכי דוגמנות. בשנות השבעים היא עבדה כדוגמנית במשרה מלאה.
על אף גילה הבוגר, לאנג שהיא גם אימא לשלושה ילדים לגמרי בעניינים. בשלוש השנים האחרונות הועמדה לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי "גלובוס הזהב" על תפקידה בסדרה "אימה אמריקאית".
הקמפיין צולם על ידי דיוויד סימס ששיחזר על פניה של לאנג את האיפור של קתרין דנב בסרט "יפייפית היום" Belle de Jour. הקמפיין המלא יפורסם בפריז בסוף השבוע הקרוב, כשליין היופי של ג'ייקובס יושק בחנות הדגל של "ספורה".
המבוגרות הן השחור החדש
הליהוק של לאנג בתור הפרזנטורית של החברה הינו חלק מהמהלך של חברות איפור ואופנה רבות ללהק נשים בוגרות יותר לקמפיינים. השבוע נבחרה גם השחקנית שרלוט רמפלינג, כוכבת הסרט הצרפתי "מתחת לחול" בת ה-68, בתור הפנים החדשות של חברת "נארס". "זה הכוח באישיות שלה שהופך אותה למושלמת עבור המוצר", אמר פרנסואה נארס ל-WWD. "יש לה שילוב של יופי ומבט מצמית שהופכים אותה לתעלומה שאי אפשר להפסיק לבהות בה".
אמריקן אפרל גם כן הפתיעו בבחירתם בג'קי אושונסי בת ה-62 בתור כוכבת הקמפיין להלבשה תחתונה של המותג. אפילו ז'אן פול גוטייה העלה אתמול למסלול מבוגרים שחצו כבר את גיל השישים והם כמובן לגמרי גנבו את ההצגה מכל הצעירים במקום. לינדה רודין, 65, גם היא כיכבה בתור הפרזנטורית של מראה הסתיו בקולקציית האחיות אולסן ל-The Row וקרן ווקר בחרה בלא אחרת מאשר אילונה רויס סמית'קין בת ה-91 בתור הפנים של קולקציית משקפי השמש שלה לשנת 2013. ובל נשכח את קתרין דנב בת ה-70 שנבחרה בתור אחת מכוכבות הקמפיין האחרון של "לואי ויטון".
אבל בוא לא נתבלבל, הבחירה בנשים מבוגרות בתור פרזנטוריות היא לא רק מגניבה ועושה יחסי ציבור מעניינים אלא היא בעיקר נובעת ממקום כלכלי גרידא וצעד מכירתי מחושב היטב. נשים בנות 60 פלוס מוציאות סכומים גבוהים יותר, בתחום הטיפוח בעיקר, מכל גיל אחר. יחד עם זאת, הרבה יותר סקסי למכור לבחורות צעירות. נארס ודאי גם מודעת לכך משום שהחברה כרגע יוצרת ליין מוצרים חדש דרך אפיקציית סנאפצ'אט.
בעיקר הכותרת שמפנה לכתבה ממאקו "הדוגמנית החדשה של מארק ג'ייקובס- בת 64".
חוץ מלהיות בת 64, מדובר בשחקנית מוכשרת ואישה יפה.
מאת: לילי | 4 במרץ 2014 | 08:09במיוחד אלה מהקמפיין של לואי ויטון.
מאת: נו באמת | 3 במרץ 2014 | 22:03או נשים שבחיים לא שמעתם עליהם ורק מחפשות תשומת לב ואיך להתפרסם או נשים שמוכרות בתוך מתלבשות זנותיות מלכתחילה. אישה עם קלאס בחיים לא תתלבש ככה לדג' אנג'לינה ג'ולי או ג'ניפר לורנס- בחיים לא מיילי סיירוס אפשר להאמין שתעשה את זה
מאת: א | 3 במרץ 2014 | 17:36בינכה עושים לנשים האלה כ"כ הרבה פוטושופ, המראה האמיתי שלהן רחוק משם מרחק שנות אור. אז מה הקטע? אפשר לקחת גם גופה ולעשות לה פוטושופ עד שתיראה מליאת חיים. בינכה הן לא נראות מבוגרות אז מה זה מגניב בכלל
מאת: א | 3 במרץ 2014 | 17:34אז בעצם מה שאתם אומרים זה שעד יום מותי אני צריכה להיראות כוסית? אולי דיי
מאת: אורח | 3 במרץ 2014 | 15:45