אין יפות כמוה: התמונות החדשות של נינט מוכיחות שהיא בשיא שלה
בקמפיין חדש למשקפיים נינט מזכירה לנו מי הכי יפה שיש. לצילומי הקמפיין היא בחרה בסגנון הרוקנ׳רולי שכל כך מזוהה איתה עם מכנסי עור, בלייזר שחור, גופיות מחוררות ומבחר טבעות כסף ענקיות שהן הכי היא בעולם
לבחור בנינט טייב לפרזנטורית של קמפיין מסחרי היא החלטה שיש בה סיכון מסוים. מצד אחד מדובר בפרזנטורית עם כוח השפעה חסר תקדים שגורמת לכל מה שהיא נוגעת בו להיראות מגניב ללא מאמץ, ומצד שני – היא עלולה להאפיל לחלוטין על המוצר עצמו.
הסיכון הזה בכל זאת משתלם, ונינט נבחרת פעם אחר פעם להוביל קמפיינים שהופכים למדוברים תוך שנייה. אי אפשר לשכוח, למשל, את אותה הפרסומת האייקונית לפלאפון בה נינט גילחה את שיערה מול המצלמה, או את הקמפיינים הרבים למותג ההלבשה התחתונה דלתא.
עכשיו, היא מובילה את הקמפיין של אירוקה, כפרזנטורית הראשונה של המותג מאז שנרכש על ידי רשת סופר פארם, וכמה לא מפתיע – התמונות מלאות בסטייל וכריזמה לא מתאמצים.
הרווקה הלוהטת רק חגגה יום הולדת 41, לובשת בקמפיין את הסגנון הרוקנ׳רולי שכל כך מזוהה איתה, כשהיא יושבת בנינוחות על כיסא מעוצב בג׳קט עור שחור ובלייזר מחויט, ששניהם נלבשים מעל חולצה של הלהקה Kiss. עוד פריט שכדאי לשים לב אליו בקמפיין הוא סדרה של טבעות כסף במראה נוזל שמעטרות את ידה של נינט, וכמובן – משקפי הראייה שהיא מדגמנת, שגורמים לנו לרצות להיכשל בבדיקת העיניים הבאה.
השאירו תגובה