גם בווג הרימו: הישראלי דולב אלרון זכה בתחרות עיצוב יוקרתית בפריז

קולקציית הגמר שלו התבלטה כבר על המסלול של בוגרי שנקר, והיום היא זוכה לכבוד ענקי בתחרות החשובה Hyères שנערכת בפריז. אלרון, שמעצב בשנים האחרונות למותג אקנה סטודיו, הציג את הפרשנות החכמה והמלוטשת שלו לאופנת גברים עכשווית, ולקח את הפרס הראשון. גם הישראלי בוגר שנקר טל מסלבי בין הפיינליסטים

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Fashion Forward‎‏ (@‏‎fashionforward‎‏)‎‏

לפני כשנתיים וחצי, בתצוגת הסיום השנתית של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הבוגר דולב אלרון הציג את אחת הקולקציות המדוברות ביותר של אותו המחזור. הקולקציה נקראה "מערבולת מקרית", והיא הציגה את יכולות התפירה יוצאות הדופן של המעצב, שלקח פריטי בייסיק גבריים מהמלתחה המודרנית כמו ג׳ינס, חולצת פלנל, גופיית סבא, מעיל עור וג׳קט דנים ותפר אותם בקווים מעוגלים שמדמים מערבולת.

הקולקציה יוצאת הדופן הוצגה במוזיאון העיצוב בחולון, והיא ממשיכה להצליח – אלרון הציג אותה בתחרות העיצוב היוקרתית Hyères שבצרפת, וזכה בפרס הראשון.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Runway‎‏ (@‏‎voguerunway‎‏)‎‏

התחרות נערכת כבר כ-40 שנה בצרפת ומתחרים בה בכל שנה מעצבים ואמנים צעירים מסביב לעולם בתחומי עיצוב אופנה, צילום ועיצוב אביזרים. בפברואר האחרון נודע שאלרון, שעובד בימים אלה כמעצב במותג השוודי אקנה סטודיו, נבחר לרשימת הפיינליסטים המצומצמת ולצדו בוגר שנקר נוסף – טל מסלבי.

קולקציית המערבולת זיכתה את אלרון בפרס הראשי של חבר המושבעים בתחרות, והזכייה שלו סוקרה בווג אונליין, מגזין WWD, ווג אוקראינה ועוד. אלרון סיפר לאתר ווג שהוא רצה "לקחת ארכיטיפים של היפר-גבריות שיש לכולנו בארון, ומהמקום המוכר והנוח הזה לפתוח מרחב להפרעות". על תהליך היצירה, אלרון סיפר שיצר דימויים מעוותים דיגיטליים של הפריטים לפני שתפר אותם, וכשנשאל על ידי ווג אם AI היה מעורב בתהליך ענה שמדובר ב"פוטושופ הישן והטוב".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WWD‎‏ (@‏‎wwd‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dolev Elron‎‏ (@‏‎dolevelron‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dolev Elron‎‏ (@‏‎dolevelron‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה