מאוזנת: מייגן מרקל בגופיית סבא ושרשרת יהלומים ששווה הון

למייגן אמנם כבר אין גישה לארכיון התכשיטים המלכותי, אבל נראה שהיא אוצרת אוסף לא פחות מרשים בביתה הנוכחי בקליפורניה. השרשרת החדשה שלה מגיעה מהמעצבת החביבה עליה, וכוללת 17.5 קראט של יהלומים בחיתוכים שונים. בחלומות שלנו

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by alexandra (@meghanmarlke)

למשפחת המלוכה הבריטית יש ארכיון תכשיטים עצום, שכולל אינספור פיסים מרשימים שנאספו לאורך השנים. לקראת אירוע, בנות המשפחה יכולות לגשת לכספת ולשלוף משם כל תכשיט שאפשר לחלום עליו. לא מייגן, כמובן. הדוכסית לשעבר ובעלה, הנסיך הארי, עזבו את הממלכה בקול צרימה, ועכשיו הם צריכים לקנות את האקססוריז שלהם בעצמם.

אבל חכו רגע לפני שאתם מזילים דמעה – כי הרכש החדש של מייגן מוכיח שהשניים מסתדרים יפה גם בלי הטייטלים הרשמיים וכל הזכויות שנלוות אליהם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elizabeth Holmes (@eholmes)

בשבוע שעבר מייגן הגיעה לאירוע פתיחת חנות ספרים חדשה ליד הבית, במונטסיטו קליפורניה, וחדי העין הבחינו בתכשיט חדש ומנצנץ על צווארה. שרשרת הטניס שענדה מגיעה מהמעצבת החביבה עליה – לוגאן הולוול, שמתמחה בתכשיטי יוקרה. היא עשויה זהב 18K ומשובצת 17.5 קראט יהלומים בחיתוכים שונים: אובלי, מרקיזה, אמרלד, טיפה ולב. מחירו של היופי הזה כ-120,000 שקלים.

מרקל לבשה לאירוע טוטאל-לוק לב שכלל מכנסיים של ראלף לורן לצד גופיית בייסיק לבנה, ונעלה עקבים שחורים של אקוואזורה. יוקרה שקטה במיטבה.

17.5 קראט של יהלומים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

17.5 קראט של יהלומים (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@meghan.markle.official)

השאירו תגובה