אישה שהכל יפה לה: רותם סלע בבגד גוף מושלם

בתמונות יפות שככל הנראה צולמו בגיחה האחרונה שלה לאיטליה, רותם סלע מראה לנו בדיוק איך עושים את זה. הנוסחה: בגד גוף הורס, מכנסי ג'ינס קצרים וסנדלים שטוחים. מעבר לעבודה שהוא מחמיא בטירוף, מדובר בבגד גוף במחיר מעולה

מאת  | ‏ 9 ספטמבר 2024

רותם סלע. לוק הכי קייצי שיש (צילום: Rotem Sela איסנטגרם)

רותם סלע. לוק הכי קייצי שיש (צילום: Rotem Sela איסנטגרם)

אנחנו יכולות אולי לחלום על סריגים דקיקים בשילוב מכנסיים ארוכים מחויטים, אבל מזג האוויר המקומי מכריע- הלחות והטמפרטורות הגבוהות עוד לגמרי כאן.

רותם סלע יודעת בדיוק למה אנחנו זקוקות כרגע- השראה קיצית שתסגור לנו את העונה החמה בפשטות ובסטייל. וזה בדיוק מה שהיא עושה.

כן, זה בגד גוף מזארה (צילום: Rotem Sela איסנטגרם)

כן, זה בגד גוף מזארה (צילום: Rotem Sela איסנטגרם)

בתמונות יפות שככל הנראה צולמו בגיחה האחרונה שלה לאיטליה, היא מראה לנו בדיוק איך עושים את זה. הנוסחה: בגד גוף הורס, מכנסי ג'ינס קצרים וסנדלים שטוחים.

בניגוד להשראות ששולחות אותנו לדיאלוג כואב עם חשבון הבנק, הפעם סלע עושה את מה שאנחנו הכי אוהבות- מיישמת את הפנטזיות שלנו בפריט נגיש מזארה. סלע נראתה נהדר בבגד גוף מחטב עם מחשוף "וי" עמוק וכתפיות עבות. מחירו, אם תהיתן, מספק עודף מ-200 שקלים ועומד על 189.90 שקלים. רותם בחרה בגרסה השחורה, אבל רצוי לציין שהוא מגיע גם בשני גווני ניוד נוספים.

בגד הגוף שולב יחד עם מכנסי ג'ינס קצרים ולבנים- בחירה מעולה לשיזוף של סוף הקיץ, וכדי לעשות לנו את החיים ממש קלים, סלע חתמה את הלוק עם סנדלי אצבע שחורים ושטוחים. מה אפשר להגיד? מדובר באישה שהכל פשוט יפה לה.

הכי פשוט, הכי יפה (צילום: Rotem Sela איסנטגרם)

הכי פשוט, הכי יפה (צילום: Rotem Sela איסנטגרם)

השאירו תגובה