בראד פיט התלבש יותר טוב מזוגתו. וזו לא הפעם הראשונה

המפגש הלא נעים עם הגרושה אנג'לינה ג'ולי נמנע, ובמקום זה קיבלנו מפגש נעים למדי עם הבסטי ג'ורג' קלוני. אבל עוד לפני כן, בראד פיט הגיע לפסטיבל הסרטים בוונציה עם זוגתו אינס דה רמון, והימם אותנו עם מכנסיים שהם קלאסיקה מושלמת

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

פסטיבל הקולנוע בוונציה אמור להתמקד, כפי שמשתמע משמו, בסרטים. אבל כדרכו של כל אירוע עטור כוכבים, בכל שנה ישנם אירועים אמיתיים שמסיחים את תשומת הלב מהיצירות הקולנועיות.

השנה מדובר בלחשושים מסביב להגעתם של צמד האקסים המפורסם בעולם – בראד פיט ואנג׳לינה ג׳ולי. ג׳ולי הגיעה לפסטיבל לקדם את הסרט "מריה" בכיכובה, ואילו בראד ישיק הערב את הסרט "הזאבים", בו הוא מככב לצדו של חברו הוותיק ג׳ורג׳ קלוני. אל דאגה, השניים לא ייתקלו אחד בשני. לא לגמרי ברור אם מדובר במהלך מכוון של האנשים שמנהלים את הקריירה שלהם או פשוט צירוף מקרים שנוגע לענייני לו״ז, אבל בעוד אנג׳לינה כבר המריאה לה חזרה לארה״ב לפסטיבל סרטים שנערך בקולורדו, בראד הגיע לוונציה רק אתמול.

כשהוא מלווה בבת הזוג החדשה שלו, אינס דה רמון, ביצע פיט חטא קדום – מתלבש יותר טוב מזוגתו, וזאת לא הפעם הראשונה.

אינס אמנם נראית נפלא בחולצת טי לבנה וחצאית מקסי מתנפנפת בגוון בז' בהיר, אבל אלה המכנסיים של פיט שאי אפשר להסיר מהם את העיניים, במיוחד בשילוב עם נעלי המוקסינים הלבנות שלו. ולא תופתעו לגלות מאיפה הגיעו המכנסיים המשובצים הירוקים הנהדרים שלו. הם שייכים לבית האופנה הכי משובץ בסביבה – ברברי. ברברי אמנם מקבלים ביקורות צוננות מאז כניסתו של דניאל לי, המנהל הקריאייטיבי שעשה פלאים בבוטגה ונטה לפני שהצטרף לברברי ב-2022, ואלה מתבטאות גם בצניחה במכירות, אבל המכנסיים האלה מזכירים לנו שכשמדובר בבגדים קלאסיים, ברברי עדיין יודעים את המלאכה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Once Fun‎‏ (@‏‎oncefunmx‎‏)‎‏

מאוחר יותר הוא סיפק לוק נוסף, הפעם לצד בן הזוג קלוני. שני השועלים הוותיקים החמיאו זה לזה עם חליפות בגווני אפור ותכלת צוננים ומשלימים. במקרה הזה, אל תבקשו מאיתנו לבחור מי עשה את זה טוב יותר.

אייס אייס בייבי (צילום: Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images)

אייס אייס בייבי (צילום: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images)

שלום שלום, בבקשה תבואו לנו בחלום (צילום:  Ernesto Ruscio/Getty Images)

שלום שלום, בבקשה תבואו לנו בחלום (צילום: Ernesto Ruscio/Getty Images)

 

השאירו תגובה