חבר חדש? אותנו מעניינת הגופייה של אור לוזון

הסטייליסטית של הכוכבים יצאה אתמול לדייט, לא עם בן הזוג החדש אלא עם חברות, אבל אותנו עניין מה היא לובשת. לוזון הראתה לנו את הגרסה שלה לדאבל דנים כשהטופ במחיר שפוי ביותר ואילו הג'ינס והתיק שלידו עולים הרבה הרבה יותר. כל היופי זה לדעת לשלב

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2024

אור לוזון. הלכה על לוק שכולו דנים (צילום: אינסטגרם Or Lu)

אור לוזון. הלכה על לוק שכולו דנים (צילום: אינסטגרם Or Lu)

אור לוזון היא אמנם פנים מוכרות בזכות עצמה בימים אלה, אבל עוד לפני כן, היא עשתה לעצמה שם בתור סטייליסטית של כמה מהכוכבים הגדולים בארץ. בתור מי שעוסקת באופנה למחייתה, לוזון לא מאכזבת גם כשהיא מלבישה את עצמה, ואנחנו לא מפסיקות ללמוד ממנה שיעורים ולנסות שילובים חדשים בהשראתה.

אתמול היא יצאה לדייט, אבל לא עם בן הזוג החדש שדווח עליו בתחילת השבוע, אלא עם חברה לוהטת ומפורסמת אחרת – נועה בני. על הדרך היא הראתה לנו את הגרסה שלה לדאבל דנים, שמתאים לטמפרטורות המזרח תיכוניות.

כל החוכמה היא לדעת לערבב בין יקר לזול  (צילום: אינסטגרם Or Lu)

כל החוכמה היא לדעת לערבב בין יקר לזול (צילום: אינסטגרם Or Lu)

הדאבל דנים הקלאסי כולל ג׳ינס וחולצה ארוכה מכופתרת, אבל מי רוצה ללבוש חולצה ארוכה באוגוסט? לוזון בחרה בג׳ינס בגזרה רחבה עם כתמים לבנים של אקנה סטודיו, שנראים כאילו היא בדיוק סיימה לסייד את הקירות, אבל בשיק. היא הוסיפה חגורה של הרמס ונעליים של איזבל מארה, אבל גופיית הדנים הקטנטנה שלה הגיע ממקור הרבה יותר נגיש – רשת האופנה טוונטיפורסבן.

הדגם נקרא באתר ״ווסט ג׳ינס אוריה״ וזמין כרגע במידות סמול ומדיום בלבד במחיר של 130 ש״ח. מה שעולה קצת יותר הוא התיק ההורס של אור מדגם דאבל נוט של בוטגה ונטה, שמחירו חוצה את רף העשרת אלפים שקלים.

אהבנו את המחשוף האחורי  (צילום: אינסטגרם Or Lu)

אהבנו את המחשוף האחורי (צילום: אינסטגרם Or Lu)

והתיק שלעד יזכיר לנו פסטה לפני רוטב  (צילום: אינסטגרם Or Lu)

והתיק שלעד יזכיר לנו פסטה לפני רוטב (צילום: אינסטגרם Or Lu)

יש מצב שכבר אפשר לחזור למגפונים  (צילום: אינסטגרם Or Lu)

יש מצב שכבר אפשר לחזור למגפונים (צילום: אינסטגרם Or Lu)

השאירו תגובה