וונדרוומן משלנו: נועה קירל בשמלה שעוד לא ראינו

גיבורת העל של הפופ המקומי, נועה קירל, הצטלמה בניו יורק והזכירה לנו כמה היא הורסת. קירל לבשה שמלת לטקס שחורה וצמודה עם מחשוף בצורת גל. הלוואי והחיים היו כמו סרט מדע בדיוני ונועה באמת הייתה פשוט יכולה להציל אותנו

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2024

נועה קירל או יותר נכון הנסיכה הלוחמת (צילום: אינסטרם Noa Kirel)

נועה קירל או יותר נכון הנסיכה הלוחמת (צילום: שחר ארביב)

לא כל גיבורות העל לובשות גלימות, מהסיבה הפשוטה שאם את בדרך להציל את העולם, חתיכת בד מתנופפת יכולה רק לעמוד בדרכך.

אם נהיה כנות, גם שמלת לטקס צמודה מגבילה את התנועה, אבל למי אכפת כשזה נראה כל כך טוב? תנו לגיבורת העל של הפופ המקומי להדגים לכן וקבלו את סופר-נועה.

הכי גיבורת על שיש (צילום: אינסטרם Noa Kirel)

הכי גיבורת על שיש (צילום: שחר ארביב)

בצילומים חדשים לאינסטגרם שהתרחשו בניו יורק, נועה מפילה לנו את הלסת עם שמלת לטקס שחורה וצמודה עם מחשוף גלי שהיא אחת המראות הסקסיים ביותר שראינו על הכוכבת. הסטייליסט תום רוזיליו בחר בה עבורה מדרס קוד ביי רומי, והשמלה שייכת לסטודיו הלונדוני אצוקו קודו, שם מעצבים ומייצרים פריטי לטקס בעבודת יד בטכניקות קוטור. את היצירות של המותג לבשו בין השאר ביונסה, אניה טיילור ג׳וי, אן האת׳וויי ועוד, ואחת הלקוחות הקבועות שלו, ממש לא במפתיע, היא מדונה.

 לשמלה צירף רוזיליו שני זוגות של צמידי כסף מסיביים שהם אלה שלמעשה מעניקים למראה את תחושת גיבורת העל, והם טרנד משמעותי בעולם האקססוריז בשנה האחרונה, שלא נראה שהוא הולך לשום מקום. הצמידים הקטנים יותר של נועה הם למעשה המקור – צמידי ה-Bone Cuff של אלסה פרטי לטיפאני׳ס שחגגו לאחרונה 50 שנה להיווסדם, ונראה שהם לא הולכים לשום מקום. ממש כמו נועה.

בטוחים שגם בשמלה קשה כזו תצליחי להציל את העולם (צילום: אינסטרם Noa Kirel)

בטוחים שגם בשמלה קשה כזו תצליחי להציל את העולם (צילום: שחר ארביב)

וזה כבר נועה מסיפור אחר (צילום: אינסטרם Noa Kirel)

וזה כבר נועה מסיפור אחר (צילום: אינסטגרם Noa Kirel)

השאירו תגובה