קיילי שוב חוטפת: "האינטרנט עדיין בטראומה מהפעם הקודמת"

בפעם הקודמת שקיילי ג'נר התנסתה בעיצוב בגדי ים זה הסתיים באסון אופנתי, עם תלונות רבות על כך שהבדים שקופים והגזרות נטולות היגיון. זה לא עצר את אשת העסקים הממולחת, ולאחרונה היא יצאה לסיבוב שני. הקולקציה החדשה נראית מעט יותר מבטיחה, ובכל זאת הביקורות זורמות

מאת  | ‏ 25 יולי 2024

קיילי ג'נר, khy, בגדי ים, ביקיני, אופנה, סטייל, ביקורת

עליה זה נראה טוב (צילום: אינסטגרם, khy)

מותג האיפור של קיילי ג'נר, שנולד עם קיט השפתיים האייקוני, עדיין נחשב לאחד המותגים האיכותיים ביותר שיצאו תחת ידי משפחת קרדשיאן-ג'נר, אבל למרות הניסיונות הרבים והחוזרים, קיילי לא הצליחה לשחזר את ההצלחה שלו עם המותגים הנוספים שלה, ובעיקר לא הצליחה לפרוץ לעולם האופנה כמו שעשו אחיותיה קים וקלואי עם סקימס וגוד אמריקן המוצלחים והמצליחים שלהן.

בתחילת 2024 היא החליטה לנסות שוב עם Khy, מותג אופנה שלא בדיוק יודע מה הוא ולכן מתבסס על קולקציות קפסולה שיוצאות מדי עת עם אופי שונה לחלוטין אחת מהשנייה. כשקיילי הכריזה על האחרונה – קולקציית חופשה – אפשר היה לשמוע את האינטרנט כולו עוצר את הנשימה.

סיבוב שני (צילום: אינסטגרם, khy)

סיבוב שני (צילום: אינסטגרם, khy)

הסיבה? הקולקציה כוללת בגדי ים, ובפעם האחרונה שקיילי ניסתה להיכנס לשוק הזה התוצאה הייתה כישלון מוחלט. קיילי סווים, מותג בגדי הים ז"ל שלה, הציג דגמים סקסיים, צבעוניים ומפתים על הנייר (או על עמוד האינסטגרם), אבל כשלקוחות החלו לקבל את המשלוחים, הן צלבו אותו לחלוטין. בגדי הים היו באיכות ירודה, דקיקים, ללא בטנה, עם תפרים פגומים ופרומים ובגזרות הזויות שבקושי מכסות את החזה או את המפשעה, והאכזבה הייתה עצומה.

אם כך, אפשר רק להניח שקיילי למדה מהטעות, ועל פי התמונות בלבד הקולקציה החדשה נראית מעט יותר מבטיחה. היא כוללת טווח גדול יותר של מידות ונראה שהפעם לא שכחו להוסיף בטנה לבגדי הים, שכבת בד שדי נחוצה כשמדובר בבגדים שנועדו להירטב, קיילי.

נסיינית אמיצה (צליום: טיקטוק, tinytello)

נסיינית אמיצה (צליום: טיקטוק, tinytello)

אחרי ההתרשמות מרחוק, עכשיו התחילו לזרום ביקורות של נשים אמיתיות שהזמינו את המוצרים וניסו אותם בעולם האמיתי. אז קודם לחדשות הטובות – אכן, בגדי הים החדשים של קיילי כוללים בטנה, הללויה. הנסייניות השונות ברשת גם מחמיאות לבדים הרכים, ואפילו אומרות שהם מזכירים את אלה של סקימס. הגזרות ידידותיות ומגוונות יותר, המפשעות מקבלות כיסוי מלא יותר והתפרים לא מתפוררים.

אבל לא הכל עבר חלק. הפריט המורכב ביותר בקולקציה – טופ מחוך שנסגר ברוכסן – הוא הפלופ שכולן מתלוננות עליו. בסרטונים השונים ניתן לראות שהמידה שלו קטנה מדי, העצמות מאיימות לפרוץ מהתפרים (ובמקרים מסוימים גם עושות את זה), הגזרה לא מחמיאה והסגירה לא נראית חלקה ומחמיאה כמו בתמונות באתר. "תודה, קיילי, על סיבוב שני גרוע", כתבה אחת הגולשות, "האינטרנט עדיין בטראומה מהפעם הקודמת", התלוננה אחרת ומבקרת אחרת סתם התלוננה: "זה פשוט לא חדשני, סתם בייסיק". פעם שלישית גלידה?

כל כך רצינו שזה יעבוד הפעם (צליום: טיקטוק, leahrrodriguez7)

כל כך רצינו שזה יעבוד הפעם (צליום: טיקטוק, leahrrodriguez7)

@tinytello Replying to @Jordyn Chessmore #greenscreen well…it just keeps getting worse @Kylie Jenner khy swim, kylie swim, kim kardashian, skims swim #khy #kyliejenner #skims #kimkardashian original sound – Jessica Anderson

@leahrrodriguez7 I should have known better @Kylie Jenner #kylieswimwear #khy #swimsuit #fyp #kyliejenner Just A Girl – No Doubt

השאירו תגובה