"היית חייבת לגנוב לבת שלך את הרגע": הלוק של קים שוב עצבן את המגיבים

קים קרדשיאן ונורת' ווסט הן אולי הצמד אם-בת שהכי קלאסי להן לחלוק מלתחה והשראות לבוש, אבל הפעם נראה שהעוקבים זיהו בלוק החדש של קים ניסיון זדוני במיוחד לשאוב את תשומת הלב בחזרה אליה, אחרי שנורת' כיכבה כסימבה באותו אאוטפיט. האם "קורטני צדקה"?

מאת  | ‏ 5 יוני 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

הנה שאלה פילוסופית: אם קים קרדשיאן לא מעצבנת את האינטרנט, האם היא בכלל קיימת? בזמן שאתם מהרהרים בזה, קבלו את המיני-שערורייה האחרונה והמאוד מצחיקה שלה. קים הואשמה (ולא בפעם הראשונה), בכך שהיא מנסה לגנוב פוקוס מבתה נורת׳ ווסט, והכל בגלל אאוטפיט אחד מפוקפק.

הכל התחיל כשנורת׳ לוהקה להפקת לייב של "מלך האריות" בחודש שעבר, שם היא ביצעה שירים בתור סימבה בגרסה הצעירה. לכבוד ההופעה, המעצב איליי ראסל לינץ, שבבעלותו המותג erl, עיצב עבורה תחפושת של סימבה, שלמעשה מבוססת על פריטים שהוא מציע למכירה במותג שלו ועשויים מפרוות שירלינג שנצבעה בצהוב. פחות סימבה, יותר ביג בירד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎erl‎‏ (@‏‎erl‎‏)‎‏

עוד לא עבר שבוע, וקים העלתה תמונות של עצמה לבושה בגרסת המבוגרים של הקולקציה, שנראית כמעט בדיוק כמו התחפושת של נורת׳ ווסט. "היית חייבת לגנוב לבת שלך את הרגע", כתבו לה בתגובות, והוסיפו שהיא "אנוכית" וחייבת להפוך את הכל לעיסוק בה. מגיבה אחת הייתה אכזרית במיוחד וכתבה "עכשיו כולנו יכולים לראות למה קורטני התכוונה", כשהיא מתייחסת לריב המתוקשר בין האחיות.

אגב, זאת לא הפעם הראשונה שהמעצב מאחורי המותג גורם לשערורייה במשפחת קרדשיאן. לינץ היה אחראי על העיצוב של עטיפת האלבום "The Life of Pablo" של קניה ווסט, וגם עיצב את הפסלים העירומים של הסלבריטאים עבור הקליפ לשיר "Famous", שכללו את טיילור סוויפט, אנה ווינטור, דונלד טראמפ ועוד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eli Russell Linnetz‎‏ (@‏‎elirusselllinnetz‎‏)‎‏

השאירו תגובה