גאווה: נועם בוהדנה מככבת בקמפיין בינלאומי למותג שישראלים הכי אוהבים

הרשת הספרדית האהובה על הישראלים, פול אנד בר, משיקה קמפיין חדש לקיץ שכולו בווייב פסטיבל קואצ'לה ועונת הפסטיבלים באופן כללי. מי שמככבת בקמפיין וגונבת לכולם את ההצגה היא לא אחרת מנועם בוהדנה שלנו שעושה את זה בשיא הסטייל

מאת  | ‏ 8 מאי 2024

נועם בוהדנה מככבת בקמפיין הקיץ של פול אנד בר (צילום: יחסי ציבור)

נועם בוהדנה מככבת בקמפיין הקיץ של פול אנד בר (צילום: יחסי ציבור)

פסטיבל קואצ׳לה הוא אירוע תרבותי-אופנתי מעניין במיוחד, בגלל שנדמה שהוא משפיע ונלעג בדיוק באותה המידה. אנשים ברחבי העולם מסתערים על הרשתות החברתיות כדי לצחוק על המשפיעניות שמגיעות בתלבושות שכוללות שמלות רשת ומגפי בוקרים, אבל שנייה לאחר מכן – כולנו לובשים את אותו הדבר. כי למרות שקואצ׳לה עצמו הוא פסטיבל ממוסחר ואליטיסטי, לאופנת פסטיבלים יש חיים משל עצמה.

מכיוון שרובנו לא נערות קואצ׳לה שיכולות להסתובב בעולם בתלבושות נועזות ומופרכות, בפול אנד בר לקחו את אופנת הפסטיבלים והפכו אותה לנגישה יותר, עם קולקציה שאפשר בהחלט ללבוש להופעה בפארק, אבל גם לקפה בשישי, למסיבת בריכה ואפילו לאוניברסיטה או לבריכה.

גאווה ישראלית  (צילום: יחסי ציבור)

גאווה ישראלית (צילום: יחסי ציבור)

במרכז הקמפיין מככבת לא אחרת מנועם בוהדנה, כשהיא לובשת פריטים נוחים ו-ורסטיליים בגווני אדמה, כולל פרינט מנומר שבולט בקולקציה.

עם גביע גלידה ביד, נועם לובשת גופייה חומה ומכנסיים לבנים רחבים, כשעל ידה גומיית שיער ענקית מנומרת. בתמונה נוספת היא עם סרט מנומר בשיער ושרשרת צ׳וקר שחורה עם תליון לב, מהסוג שלכולנו היה בניינטיז. מראות נוספים כוללים שמלת מקסי צמודה חומה, חולצת סטרפלס מנומרת עם חצאית ג׳ינס ומגפיים וטישרט עם הדפס הלשון המפורסם של הרולינג סטונס יחד עם מגפי בוקרים שחורים.

עושה לנו חשק לנסוע לפסטיבל קיץ (צילום: יחסי ציבור)

עושה לנו חשק לנסוע לפסטיבל קיץ (צילום: יחסי ציבור)

וכמה היא הורסת (צילום: יחסי ציבור)

וכמה היא הורסת (צילום: יחסי ציבור)

כמובן גם מככבת באתר החברה  (צילום: יחסי ציבור)

כמובן גם מככבת באתר החברה (צילום: יחסי ציבור)

דודה מירי בטוח גאה ביורשת שלה  (צילום: יחסי ציבור)

דודה מירי בטוח גאה ביורשת שלה (צילום: יחסי ציבור)

השאירו תגובה