עומר נודלמן לובשת את בגד הים הכי מחמיא שיש

אין יותר קלאסי מזה: הדוגמנית עומר נודלמן מבלה לה בקיץ על שפת הבריכה כשהיא לובשת בגד ים שלם עם כתפיות דקות, קאפים מובנים ומפתח ירך גבוה במיוחד שיוצר גזרת שעון חול. גם עומר יודעת שקשה לעמוד בפיתוי של בגד ים שלם, בעיקר כשהוא בעל גזרה מוצלחת וצבע קלאסי

מאת  | ‏ 12 יוני 2023

עומר נודלמן

עומר נודלמן מציגה: בגד ים שלם מושלם (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

כמו רוב הדוגמניות, גם עומר נודלמן לרוב בוחרת בביקיני כשהיא נופשת על חוף הים או שפת הבריכה. אבל כמו כל אישה, גם עומר יודעת שקשה לעמוד בפיתוי של בגד ים שלם, בעיקר כשהוא בעל גזרה מוצלחת וצבע קלאסי.

את החודש האחרון נודלמן בילתה במיאמי, תודה ששאלתם, וברגעים אלה ממש היא עושה את דרכה חזרה לארץ. בגדי הים האחרונים שהעלתה לפיד היו בגזרת ביקיני ובצבעים עזים, ואת הימים האחרונים בשמש של פלורידה היא חוגגת בבגד ים שלם ושחור, עם כתפיות דקות, קאפים מובנים עם ברזלים ומפתח ירך גבוה במיוחד, שיוצר גזרת שעון חול.

עומר נודלמן

עושה חשק לחופשת קיץ (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

מדובר בדגם בלאדי מרי של המותג המקומי דה רוקוקו, שמחירו 690 ש״ח והוא מגיע בשלל צבעים – בז׳, כתום, חום ואפור ובשני פרינטים – הדפס לוגו מונוגרמה של המותג ומנומר.

למרות שמגוון הצבעים וההדפסים מפתה, אנחנו לגמרי מבינות למה עומר בחרה בשחור הישן והטוב, שיבטיח שבגד הים הזה תמיד יהיה באופנה. בתמונות, היא הוסיפה מעליו ג׳ינס שהשאירה לא מכופתר כדי שיחשוף את המפתח הגבוה של בגד הים וכפכפי עם הדפס מונוגרמה של לואי ויטון, שמזכירים מאוד את הדגם הטרנדי המשותף של גוצ׳י ובירקנשטוק.

עומר נודלמן

המפתח בירך עושה את הכל (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

עומר נודלמן

חופשה או קמפיין? (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

עומר נודלמן

הכי נח, הכי מחמיא (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

עומר נודלמן

קאפים שמחזיקים את הכל בצורה הכי מדויקת (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

עומר נודלמן

תכלס גם בערב כבגד גוף זה יכול לעבוד (צילום: אינסטגרם Omer Nudelman)

השאירו תגובה