בביקיני מנומר: ג'סיקה בייל רותחת בחופשה רומנטית עם ג'סטין

ג'סיקה וג'סטין מבלים בימים אלו באיטליה ומספקים לפפראצי תמונות רומנטיות דביקות. אנחנו התמקדנו בביקיני הרותח של בייל ששייך למותג חביב הסלבס Tropic of C. אין ספק שהפרינט המנומר היה מהחמים של הקיץ- וכשמסתכלים על התמונות של השחקנית אפשר להסיק שהוא עדיין לגמרי כזה

מאת  | ‏ 8 ספטמבר 2022

בפעם האחרונה שראינו את ג׳סיקה בייל על המסך, זה היה ב״קנדי״, מיני סדרה שיצאה לפני כמה חודשים בהפקתה של ביל ובכיכובה. בסדרה היא מגלמת אישה אמיתית בשם קנדי מונטגומרי שהואשמה ברצח, ולכן נכנסה לא רק לנעליה המטאפוריות, אלא גם לפאה מתולתלת ומשקפיים.

 אמנם מדובר בשינוי פיזי שלא ממש צועק ״סקס אפיל״, אבל בימים אלה ג׳סיקה מבלה באיטליה עם ג׳סטין טימברלייק ומזכירה לכולנו מה מסתתר מתחת לפאה – נמרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fc TimberBiel (@fctimberbiel)

 בני הזוג בילו על החוף ובתוך המים ואפילו נתפסו בעדשות הפפראצי מתנשקים, כשג׳סיקה לובשת ביקיני מאחד המותגים האהובים בעולם, והאהוב במיוחד על בר רפאלי – Tropic of C.

 הדפסים מנומרים, או בכלל חייתיים, יש בכל מקום, אבל זה של Tropic of C הוא מוצלח ומדויק במיוחד, ואין פלא שהסלבס בוחרות בו שוב ושוב. הוא מגיע בשלל גרסאות וגזרות, וג׳סיקה בחרה בטופ משולשים קטן ובחלק תחתון בגזרה גבוהה ומחמיאה. לא שיש גזרה שלא מחמיאה לה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TimberBiel Pic (@timberbielpic)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tropic Of C (@tropicofc)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tropic Of C (@tropicofc)

השאירו תגובה