"כל הכסף הזה, ואתן לא יכולות אפילו להשיג ריטוש מוצלח?"
כמעט בכל יום אנחנו זוכים לחזות בהשקה כלשהי מכיוון משפחת קרדשיאן, אבל יום בו כל האחיות חושפות קמפיינים שונים הוא יום חג. קים, קלואי וקורטני מקדמות בשמים, קנדל וקיילי מקדמות את הקולקציה החדשה – אבל מה לא בסדר בתמונה?
View this post on Instagram
לאחרונה נדמה שבכל בוקר העולם מתעורר להשקה קרדשיאנית חדשה. קיילי מוציאה מוצרי איפור וטיפוח בקצב מסחרר, קורטני נותנת גז על שיתופי פעולה של האתר שלה Poosh עם מותגים שווים ביותר, קלואי ממשיכה להרחיב את ההיצע של המותג "גוד אמריקן" ואת כמות העסקים של קים כבר הפסקנו לנסות לספור.
היום קיבלנו מתנה כפולה – קמפיין חדש למותג ההלבשה קנדל + קיילי וקמפיין של בשמי KKW בכיכובן של קים, קלואי וקורטני. נכון, כל המשפחה ביום אחד.
View this post on Instagram
בקמפיין של קנדל + קיילי, שתי האחיות הצעירות נראות מהממות כתמיד – קנדל בביקיני קטנטן בהדפס חייתי ומעליו חולצה חצי שקופה בהדפס טאי דאי (וגם כובע בוקרים מיותר) וקיילי בסוודר צהוב ותחתוני ביקיני. התגובות מפרגנות בטירוף לשתי האחיות ביחד וכל אחת בנפרד, ובצדק, אבל ישנן גם לא מעט תגובות על העריכה המשונה שלהן.
הטענה המרכזית: נראה כאילו קיילי וקנדל הצטלמו בנפרד, ומישהו עשה עבודת הדבקה לא כל כך מוצלחת בניסיון לחבר ביניהן. "מה קורה פה?", שאל אחד מהמגיבים המבולבלים, ואחרים ניגשו ישר לעניין עם תגובות כמו "כל הכסף הזה, ואתן לא יכולות אפילו להשיג ריטוש מוצלח" או "אתן צריכות לפטר את המרטשים שלכן".
View this post on Instagram
אצל האחיות הגדולות שלהן המצב קצת יותר טוב, והן מצולמות בבגדי גוף ארוכים בגווני ורוד בהיר, כשכל אחת מחזיקה בידיה גרסת ענק של בקבוק הבושם החדש, והכי חשוב – הן כולן מתולתלות.
"כל אחד מהריחות ממש תופס את מי שאנחנו כאינדיבידואליות", קים כתבה. בהתחשב בכך שהיא וקלואי מבלות כל יום בחדר הכושר וקורטני משתמשת רק בדאודורנט אורגני, לא בטוח שזו הדרך הטובה ביותר לשווק את הבשמים.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
וחלקן אפילו לא הכי מדהימות
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 8 בנובמבר 2019 | 13:25שתי חסרות כישרון שמעניינות רק אנשים שטחיים לא חכמים במיוחד בלשון המעטה.
מאת: אליהו | 30 באוקטובר 2019 | 13:41